quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:45 schreef Rossdale het volgende:
Kruising Ginnekenweg en Koningin Emmalaan
bij gebrek aan jullie, jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Praat je weer met jezelf?
* Kuukske kijkt naar buiten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:24 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Vanaf vandaag wordt het lente weer!
Ik werd vanmorgen wakker met de gedachte dat het al vrijdag was. Erg tragisch.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:25 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen. En bijna weekend.
Ik ook, en toen dacht ik van oehnoes het is donderdag, dus ik heb nog een dag langer weekend dan ik dacht!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met de gedachte dat het al vrijdag was. Erg tragisch.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:35 schreef veldmuis het volgende:
Ik ook, en toen dacht ik van oehnoes het is donderdag, dus ik heb nog een dag langer weekend dan ik dacht!
Ja, jammer dat de andere minuten van de dag toch wat minder euforisch voelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:33 schreef bassieVL het volgende:
Dan heb je toch even 5 minuten een euforisch gevoel.
Wat allemaal?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:39 schreef veldmuis het volgende:
Troost je, ik heb volop te doen!
Het was me opgevallen jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo. Is het Zuiden ook wat beter gevuld. Alleen Dalamar zit nog wat moederziel alleen daar in de H.B..
Ik zou het niet eens in een dag voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik zou ook een lang weekend nodig hebben met zoveel bezigheden op een dag.
Er staan best leuke huizen in de HB. Het is alleen zo ver weg van het centrum.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Ow en hoi
En ik hoop dat ik nu weer niet iedereen wegjaag. Het zou overigens wel verklaren waarom ik de enige ben die in de HB woont
Mijn schoonouders wonen daar, dus ik ben er regelmatig te vinden. Als NAC voetbalt zetten we daar de auto weg bijvoorbeeld. Verder geloof ik dat mijn vriendin daar wel wil gaan wonen..ikzelf moet er nog eens goed over nadenkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Ow en hoi
En ik hoop dat ik nu weer niet iedereen wegjaag. Het zou overigens wel verklaren waarom ik de enige ben die in de HB woont
Nieuwe Prinsenkade en over 4 weken Markendaalseweg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef salutem het volgende:
[..]
Ah merçi Mr.
Hmm niemand anders in het centrum ?????
Bijna 36, nou jij weer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
maar ze zetten er mij waarschijnlijk niet bij, is een aanslag op de gemiddelde leeftijd hier![]()
Hey, zo oud moet jij nog maar zien te wordenquote:
Ik mik de Markendaalseweg er vandaag of morgen wel even in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nieuwe Prinsenkade en over 4 weken Markendaalseweg.
maar ze zetten er mij waarschijnlijk niet bij, is een aanslag op de gemiddelde leeftijd hier![]()
Met extra curry ofzo. Bohquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
Ik mik de Markendaalseweg er vandaag of morgen wel even in.
Oh en Q-ks, doe mij ook zoeen tosti!
14.gif.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Met extra curry ofzo. Boh.
Kopen we trouwens binnenkort ook een broodrooster?.
Tofjes.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:39 schreef JDude het volgende:
14.gif.
Thanksquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mik de Markendaalseweg er vandaag of morgen wel even in.
Oh en Q-ks, doe mij ook zoeen tosti!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |