abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55863208
Het Rokershoeksje

De enige plek op heel FOK! waar men ongestoord onder het genot van een peukje kan meedoen aan een goed gesprek!

Hoe is dit ontstaan?

Nou, Master_X opende naar wat hij dacht een kut topic. Dat topic werd erg gezellig door ons, en voor iedereen het wist waren de nachten lang, het bier en wodka aanwezig, en de peuken werden in grote getalen aangestoken! Nu 14 delen later toch maar eens een degelijke OP.
Er zijn dus al vet veel delen?
Yup:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144

En al heel wat afgerookt en gezopen!

Heeft het Rokershoeksje nog openingstijden dan?
Het rokershoekje is 24/7 geopend, pure for your pleasure!

Het rokershoeksje, De enige plek waar je peuken kan kopen zonder agecoin!

Kom er lekker bij zitten

Have Fun!
De OP vind je hierrr
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55863241
Doen jullie je werk eens en update de OP ook maar ff, ik hecht er geen waarde aan maar volgens de modjes moet dat.
Ik typ straat.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:11:03 #3
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55863242
fipo en centraal
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:11:37 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_55863251
Er is toch niemand gestopt op 1 januari he?
pi_55863261
pi_55863285
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
mij niet gezien iig...
pi_55863300
1 januari is sowieso de meest trieste dag om te stoppen.
Ik typ straat.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:14:37 #8
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55863309
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:11 schreef remlof het volgende:
ik ben zelfs begonnen met meeroken
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:14:53 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_55863314
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
1 januari is sowieso de meest trieste dag om te stoppen.
Precies.
pi_55863324
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:14 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik ben zelfs begonnen met meeroken
...eentje maar...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:17:00 #11
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55863343
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

...eentje maar...
1tje maar

ik had het over meeroken niet over zelf roken
pi_55863356
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

1tje maar

ik had het over meeroken niet over zelf roken
heb er toen maar één gerookt schat..
pi_55863398
maar goed...JJ gaat naar bed... ..eenzaam en alleen.. ...tot gauw allemaal...
pi_55863435
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
Slaap lekker JJ!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:21:27 #15
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55863436
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
met o&n idd maar 1

daarna iet smeer,niet erg veel meer btw

truste beeb, slaap lekker etc etc
pi_55863440
Trusten!
Ik typ straat.
pi_55863445
Leuk die horoscopen
pi_55863452
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

met o&n idd maar 1

daarna iet smeer,niet erg veel meer btw

truste beeb, slaap lekker etc etc
het hele weekend maar 5..
pi_55863457
ooooooooooooooooooow ik moet nog wat klaarmaken voor morgen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:23:35 #20
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55863465
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:22 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

iets meer zeg ik

ooh wacht ik ga btw ook me enaar bed

truste all
pi_55863475
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:22 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

SO das echt weinig, ben je onder invloed van Peter Zuipt aan het stoppen met roken?
pi_55863478
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:23 schreef PeZu het volgende:

[..]

iets meer zeg ik

truste all
Gezellie, slaap lekker PeZu!
pi_55863481
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:23 schreef PeZu het volgende:

[..]

iets meer zeg ik

truste all
ja kom dan..
pi_55863493
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:22 schreef oranjekoek het volgende:
Leuk die horoscopen
Die http://www.1horoscoop.nl/ spreekt zichzelf de gehele tijd tegen, maar om dan het excuus:
quote:
Wees je ervan bewust dat er zich hoe dan ook tegenspraken zullen voordoen. Mensen zijn nu eenmaal complex en bezitten talloze contradictoire trekken. Diametraal tegengestelde karakterbeschrijvingen weerspiegelen ofwel innerlijke dilemma's of conflicten.
Aan te voeren.

Geloofwaardigheid 0 mijns inziens.
Ik typ straat.
pi_55863495
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:24 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

SO das echt weinig, ben je onder invloed van Peter Zuipt aan het stoppen met roken?
nee ben een sociale rookster...
pi_55863525
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:25 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

nee ben een sociale rookster...
Dat is hetzelfde, mijn vriend rookt ook niet.
pi_55863555
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Die http://www.1horoscoop.nl/ spreekt zichzelf de gehele tijd tegen, maar om dan het excuus:
[..]

Aan te voeren.

Geloofwaardigheid 0 mijns inziens.
Die van ons zullen op elkaar lijken, sommige dingen kloppen, maar er zijn ook dingen die niet kloppen. Uiteraard kloppen alleen de leuke dingen.
pi_55863559
Ik doe wel eens aan sigaretjevrijen.
Ik typ straat.
pi_55863599
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:27 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Die van ons zullen op elkaar lijken, sommige dingen kloppen, maar er zijn ook dingen die niet kloppen. Uiteraard kloppen alleen de leuke dingen.
Bij mij sowieso die zwakke punten, die zei ik net nog voordat ik die horoscoop deed.

Maar zoals ik in mijn Lapo in voorgaande hoeksje aangaf, denk ik dat dat meer met de afkomst van mijn moeder te maken heeft.
Ik typ straat.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:29:52 #30
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55863601
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:24 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

ik krijg de kans niet om echt te zuipen en jj niet om echt te roken _!

* PeZu is echt weg nu
pi_55863627
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doe wel eens aan sigaretjevrijen.
Zij heeft een levendige verbeeldingskracht, ondanks dat ka ik me daar weinig bij voorstellen
pi_55863640
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef PeZu het volgende:

[..]

* PeZu is echt weg nu
Ah, ik hoop dat het geen probleem gaat worden SLaap lekker
pi_55863651
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bij mij sowieso die zwakke punten, die zei ik net nog voordat ik die horoscoop deed.

Maar zoals ik in mijn Lapo in voorgaande hoeksje aangaf, denk ik dat dat meer met de afkomst van mijn moeder te maken heeft.
Afkomst zal zeker ook meespelen, je neemt veel mee van je ouders. Waarom denk je dat het van je moeder komt?
pi_55863659
Ik wil alleen de sterke punten zien overigens haha
pi_55863708
ik wilde alles al kopiepasten maar dat wordt een beetje teveel van het goede, ik moet zeggen dat het meeste wel klopt.
pi_55863714
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:31 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Zij heeft een levendige verbeeldingskracht, ondanks dat ka ik me daar weinig bij voorstellen
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:32 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Afkomst zal zeker ook meespelen, je neemt veel mee van je ouders. Waarom denk je dat het van je moeder komt?
Typische Italiaanse karaktereigenschappen die ik ook terug zie in die kant van de familie.
Ik typ straat.
pi_55863733
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef PeZu het volgende:

[..]

* PeZu is echt weg nu
PeZu en voor 1en na bed.

Truste dan maar.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:35 schreef oranjekoek het volgende:
ik wilde alles al kopiepasten maar dat wordt een beetje teveel van het goede, ik moet zeggen dat het meeste wel klopt.
Kan gewoon, komt tussen scrollbalkjes te staan.
Ik typ straat.
pi_55863746
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:36 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

[..]

Typische Italiaanse karaktereigenschappen die ik ook terug zie in die kant van de familie.
Wat zijn typisch italiaanse karaktereigenschappen? Mijn vriend heeft een italiaanse achternaam
pi_55863829
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:38 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Wat zijn typisch italiaanse karaktereigenschappen? Mijn vriend heeft een italiaanse achternaam
'Slechte' kanten die zo in mij opkomen op emotioneel onevenwichtig na, die kwam ik net tegen bij die horoscoop: trots, ijdel, arrogant, emotioneel onevenwichtig(heel erg met de waan van de dag leven) etc.

Geen bronnen ofzo, zomaar nat vingerwerk.

Eens kijken of er bronnen zijn..
Ik typ straat.
pi_55864003
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

'Slechte' kanten die zo in mij opkomen op emotioneel onevenwichtig na, die kwam ik net tegen bij die horoscoop: trots, ijdel, arrogant, emotioneel onevenwichtig(heel erg met de waan van de dag leven) etc.

Geen bronnen ofzo, zomaar nat vingerwerk.

Eens kijken of er bronnen zijn..
Dat wordt er van mij ook gezegd, Zwakke kanten kunnen zijn: trots, ijdel, arrogant, aanmatigend en anderen minachtend. Anderen minachten geld absoluut niet voor mij en ik ben ook niet arrogant. Of is dat al arrogant
pi_55864024
Zij is intelligent en weet wat zij wil. Is een goede organisator, zij houdt van beweging, reizen, literatuur, de eerste durf ik niet van mezelf te zeggen, de rest klopt helemaal.
pi_55864066
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:57 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Dat wordt er van mij ook gezegd, Zwakke kanten kunnen zijn: trots, ijdel, arrogant, aanmatigend en anderen minachtend. Anderen minachten geld absoluut niet voor mij en ik ben ook niet arrogant. Of is dat al arrogant
Ja dat had ik ook, dat lijstje.

Ja het klopt wel enigszins.. Minachtend, sommige mensen heb ik totaal niets mee. Of ik die minacht, dat denk ik niet. Maar dat ik daar arrogant tegen kan reageren, of juist niet op reageer.. ja denk het wel.
Ik typ straat.
pi_55864075
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:58 schreef oranjekoek het volgende:
Zij is intelligent en weet wat zij wil. Is een goede organisator, zij houdt van beweging, reizen, literatuur, de eerste durf ik niet van mezelf te zeggen, de rest klopt helemaal.
Jij hebt precies zelfde lijstje.

Organiseren ben ik niet heel sterk in denk ik. Literatuur, wel redelijk wat gelezen maar er van houden, nee.
Ik typ straat.
pi_55864093
quote:
Huwelijk of samenwonen met iemand van hogere intelligentie.

Dit ga ik haar niet laten lezen.
Ik typ straat.
pi_55864127
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dit ga ik haar niet laten lezen.
hahahaa
pi_55864134
Zij heeft een levendige verbeeldingskracht, zit vol inspiratie en is erg emotioneel. Dit zijn tevens de kwaliteiten die zij gebruikt in haar beroep. Zij houdt van kunst en esthetiek.

Maan in Maagd

Zij heeft een zeer goed geheugen. Wetenschappelijke of medische studies bij voorkeur boven alle andere studies. Zij is gedwee en gemoedelijk, kalm en gereserveerd. Emotionele discipline. Zij is bereid te helpen, zachtaardig en toegewijd.

Zwakke kanten kunnen zijn: soms onderworpen natuur, frequente verandering van bezigheden, verveelt zich gauw, raakt van streek, zorgelijk. Zij is te verlegen.

Maan in VI

Wil nooit een leider zijn, maar slaagt er in de rechterhand te worden van een belangrijk persoon. In de meeste gevallen, is zij een employe, doodgewone werker etc. Zij houdt van het buitenleven, respecteert de natuur en houdt van dieren.

119 CJN Maan - Venus

Zij is gracieus, zacht en vrolijk. Zij houdt van plezier maken en vrienden ontvangen. Zij houdt van de kunsten. Zij heeft tederheid nodig, houdt van en wenst kinderen. Zij is zeer gesteld op het gezinsleven. Zij is ook zeer gesteld op een comfortabele omgeving.

-41 VIE Maan - Neptunus

Zij heeft gebrek aan doorzettingsvermogen. Zij is zwak en lui. Zij vertoeft graag in droomland, in de verbeelding.

58 DRI Maan - Ascendant

Zij heeft een goede invloed op de familie, waaraan zij liefde en steun ontleent. Zij houdt van reizen, beweging, verandering. Zij maakt graag kontakt met anderen en is open tegenover iedereen.

12 DRI Maan - Midhemel

Zij is gehecht aan de familie, sterke gevoelens en houdt vooral van kinderen. Als er veranderingen komen in het werk zijn dat meestal verbeteringen.

Mercurius in Leeuw

Ambitieus, oprecht, loyaal, vriendelijk en vol opgewektheid. Gevoel voor organisatie. Houdt van kinderen. Houdt van vrije tijd.

Zwakke kanten kunnen zijn: houdt ook veel van spelletjes en dit kan soms te ver gaan ten koste van haarzelf. Houdt van komedie spelen en doen alsof. Iets wat anderen verrast en in verlegenheid brengt. Houdt van risico's nemen voor de aardigheid.

Mercurius in V

Smaak voor intellectuele spelletjes, sporten die training en finesse vereisen. Zij is erg nieuwsgierig naar de dingen, zelfs naar de liefde. Zij houdt van kinderen.

-56 VIE Mercurius - Mars

Negatief aspect: hoewel haar geest levendig is, is die ook listig. Zij handelt vaak zonder nadenken, zij werpt zich op de dingen en blaast die op - en dat kan bepaalde problemen geven. Zij is nerveus en opvliegend.

Zij kan op andermans ideeën voortborduren, terwijl die aarzelen - terwijl zij dat nooit doet: zij drukt door.

114 DRI Mercurius - Jupiter

Positief aspect: zij is intelligent, behebt met ideeën: zij is tolerant en heeft een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Zij heeft een goed oordeel, en goed verstand en staat met beide benen op de grond. Zij is van de "tongriem gesneden", en houdt van spreken, zij houdt ook van literatuur. Zij is geleerd en wenst op sociaal gebied te slagen.

Venus in Maagd

Helpt zieke en oude mensen. Zij is zeer toegewijd, toont geen emoties. Wantrouwt altijd de gevoelens van anderen. Zij is preuts en laat haarzelf nooit gaan door angst de liefde niet beantwoord te krijgen of door angst voor kritiek. Zij neemt daarin soms te weinig actie, zodat de ander (denkend dat hij niet geliefd is) vertrekt.

Zwakke kanten kunnen zijn: neiging tot flirten en uitlokken. Zij is volkomen in controle over haar eigen gevoelens, die overigens vaak aan passie of kracht ontbreken.

Haar liefde krijg je niet voor niets. De liefde moet haar daadwerkelijk een "bonus" opleveren. Is niet alleen voor het gevoel.

Venus in VI

Zij is toegewijd aan zieke en arme mensen. Beslist werkzaam in een medische of sociale omgeving, waar zij de partner ontmoet, die grote steun biedt in het beroep.

-26 VIE Venus - Neptunus

Negatief aspect: zij heeft gebrek aan zelfvertrouwen en heeft onbereikbare idealen. In de liefde is zij onevenwichtig, ontrouw en bedriegelijk. Zij is anderen volgzaam en neemt niet het initiatief.

32 DRI Venus - Midhemel

Positief aspect: zij heeft een goede smaak, met een hartelijke inborst, haar liefde is warm en diep, gebaseerd op een intellectueel verstand en gebruikelijke normen. De vrienden zijn nuttig voor haar verdere carriere.

Mars in Stier

Zij is een toornig type, heeft een grote mond. Zij is bazig, domineert en misleidt haarzelf krachtig. Zij gaat tot het einde toe op 't doel af, bereikt 't en onderneemt nog een actie met dezelfde wilskracht en enthousiasme.

Zwakheden: zij is soms vasthoudend en koppig. De driftbuien, die gewoonlijk bij woorden blijven, zijn angstaanjagend.

Mars in I

Zij raakt gauw boos een laat zich meeslepen. Zij is uitdagend, impulsief, dynamisch en moedig. Grote ondernemingsgeest. Zij heeft grote behoefte aan activiteit en werpt zich in projecten zonder nadenken of de mogelijke consequenties en gevaren, die kunnen opdoemen, te overzien.

83 SXT Mars - Saturn

Positief aspect: zij is energiek en besluitvaardig. Zij bezit geestkracht en weerstand, bekwaamheid en geduld: besteedt al haar energie en talenten om alle hindernissen weerstand te kunnen bieden en met succes. Zij is obstinaat, berekenend, overweegt eerst alle mogelijke gevolgen, voordat er gehandeld wordt, neemt alle tijd van de wereld en verliest nooit het geduld om haar doel te bereiken. Wordt gevreesd en gerespecteerd in eigen kring.

Jupiter in Ram

Zij is open, loyaal, correct en eerlijk. Zij is ambitieus, van goed karakter en wil zich graag vermaken.

Zwakheden: Men is vaak in een slecht humeur. Geirriteerd, oneens, onrustig.

Jupiter in XII

Zij is vriendelijk, en doet liefdadigheidswerk. Zij wordt beschermd tegen de hardheid van het dagelijkse leven waarvan zij niet gevrijwaard wordt, maar zij weet te overleven. Zij werkt graag in vrede en alleen.

-53 VIE Jupiter - Saturnus

Negatief aspect: zij wijkt af van wat er om haar heen gebeurt, is wantrouwig en altijd ontevreden. Gemakkelijk geirriteerd.

-86 OPP Jupiter - Uranus

Negatief aspect: zij is te onafhankelijk en vindt haar vrijheid al te belangrijk. Gematigheid ontbreekt, en haar voortvarendheid is schokkend. Zij houdt van debatten en uit extreme ideeën, wat haar gezelschap afschrikt. Veel innerlijke spanningen.

43 CJN Jupiter - Ascendant

Positief aspect: zij wil graag vrienden ontmoeten bij een goede maaltijd en in een aangename sfeer. Zij is prettig, joviaal en innemend.

Saturnus in IV

Zij moet kunnen domineren. Zij heeft gevoel voor organisatie en neemt verantwoordingen op zich. Zij bereikt haar doel ondanks langzame vooruitgang, met veel tegenslagen. Maar zij is geduldig.

-23 VIE Saturnus - Uranus

Negatief aspect: zij houdt niet van sleur, zowel op het werk als in het emotionele leven. Zij vecht voor het behoud van haar onafhankelijkheid, vrijheid van handelen.

Uranus in Weegschaal

Geeft goed ontwikkelde artistieke talenten. Haar evenwicht kan verstoord worden door een te grote onafhankelijkheid.

Uranus in VI

Zij is onafhankelijk, ongedisciplineerd, exentriek en opstandig. Zij heeft een bruusk karakter. Zij heeft problemen met het houden van een baan, moet zelfstandig werk hebben zonder rekening te houden met een ander.

-35 OPP Uranus - Ascendant

Negatief aspect: zij is wispelturig, heeft gebrek aan beheersing, is nerveus.

Neptunus in Boogschutter

Houdt van lange reistochten, buitenlandse dingen en van water. Bij velen wordt het bewustzijn gewekt, dat via het innerlijk de aanwezigheid van de Ene God in alles wordt onderkend. Het mysterie en de kracht van het denken worden steeds dieper onderzocht.

Neptunus in VIII

Het huwelijk kan enige financïele problemen oplossen.

33 SXT Neptunus - Pluto

Positief aspect: zij voelt zich aangetrokken tot extreme en bizarre dingen.

Pluto in Weegschaal

Brengt veranderingen en vernieuwingen.

Pluto in VI

In staat bestaande werkmethodes te verbeteren. Werkzaam in atoomenergie.

-2 VIE Pluto - Midhemel

Negatief aspect: zij misbruikt haar macht, ten koste van anderen ten einde haar doel te bereiken. Zij riskeert alles en moet door verlies weer opnieuw beginnen.

Maansknoop in VII

Deze mensen neigen ertoe teveel voor zichzelf te leven en willen Nummer 1 zijn. Leren beter samen te werken. In 't huwelijk en op 't gebied van relaties moet men leren geven en nemen.

Ascendant in Stier

Zij verdiept zich tot in de kern der dingen, bereikt het doel, gaat tot het einde toe door wat men ook onderneemt. Zij houdt van comfort en van goed eten, een goed sexleven.

Huis II in Tweeling

Haar financïeel succes zal worden verkregen dankzij verschillende activiteiten, en frekwente veranderingen.

Huis III in Tweeling

Zij past zich aan aan elke soort van verandering, met enthousiasme. Zij zal desnoods verhuizen ten behoeve van het werk.

Huis IV in Kreeft

Zij houdt van het gezinsleven, kinderen nemen een speciale plaats in. Zij is van nature kalm, teder en zorgzaam.

Huis V in Leeuw

Zij kan alleen een oprechte, eerlijke en intelligente persoon beminnen. Zij wil graag de levenspartner bewonderen. Een serieus, evenwichtig en trouwe liefde. Verfijnd opgevoed.

Huis VI in Maagd

Zij heeft een baan in de medische of paramedische sector.

Zwak punt: het zenuwstelsel.

Huis VII in Schorpioen

Zij heeft mogelijk een hartstochtelijk huwelijk. Een koortsachtige liefdesrelatie, maar ook ruzies en strijd.

Huis VIII in Boogschutter

Een lang leven.

Huis IX in Boogschutter

Zij heeft veel buitenlandse reizen. Mogelijke vestiging in het buitenland. Intellectueel werk, mathematische geest.

Huis X in Steenbok

Zij is iemand die volkomen te vertrouwen is op het werk. Te respecteren iemand en onaantastbaar in het werk en morele kwaliteiten.

Huis XI in Waterman

Zij wil graag de wereld veranderen met de vrienden. Discussies worden gevoerd die de gehele nacht duren, betreffende de nieuw gecreeerde wereld.

Huis XII in Vissen

Te kampen met tegenstrijdigheden, gemoedsberoeringen en kwellingen.
pi_55864141
Ff quoten koek.
Ik typ straat.
pi_55864143
Dit is mijn lijst, ze zullen erg opelkaar lijken denk ik, het meeste klopt wel
pi_55864154
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ff quoten koek.
Ik was al bezig alles vet te maken wat wel klopt en door te strepen wat niet klopt. Het duurt alweer te lang allemaal dus meteen maar weer weggeklikt
pi_55864163
quote:
Je geboortehoroscoop.

De positie van de planeten in de tekens van de zodiac, in de huizen en de interplanetaire aspecten zijn van invloed op het karakter, de aanleg en de handelingen van de individuele geest.

Zon in Leeuw

Identiteit: Het ontwikkelen van eigenwaarde
De Leeuw is geboren onder het teken van grootmoedigheid en nobele gevoelens. De Leeuw is een vuurteken met de Zon als heerser. De Leeuw is genereus. De Leeuw zoekt het voetlicht om te kunnen schitteren, om midden in de aandacht te staan. Hij is dominerend, houdt van autoriteit, hunkert naar een ideaal. Een beetje te pretentieus en altijd dingen begeren. Hij geeft graag raad. Hij is eerlijk, openhartig, loyaal, open en oprecht.

Zwakke kanten kunnen zijn: trots, ijdel, arrogant, aanmatigend en anderen minachtend.

Zon in VII

Huwelijk of samenwonen met iemand van hogere intelligentie.

215 CJN Zon - Mercurius

Hij is intelligent en weet wat hij wil. Is een goede organisator, hij houdt van beweging, reizen, literatuur.

71 CJN Zon - Mars

Hij is energiek, besluitvaardig, moedig, hij heeft veel zelfvertrouwen. Hij wil graag domineren, bevelen, leiden. Hij komt zuiver door wilskracht alle moeilijkheden te boven. Hij is ook oprecht.

-176 VIE Zon - Saturnus

Langzame intellectuele ontwikkeling. Houdt van alleen zijn.

Maan in Leeuw

Hij is dapper en weet welke risico's genomen kunnen worden, heeft een vaste overtuiging, is oprecht, maakt indruk en is scherp. Hij heeft een sterk gevoel en respect voor rechtvaardigheid. Organisatievermogen.

Selectief in de keuze van vrienden, maar is niet afhankelijk van hem. Heeft smaak, gevoel voor wat mooi is.

Zwakke kanten kunnen zijn: soms veranderlijk. Emotioneel onevenwichtig. Trots.

Maan in VII

Huwelijk is erg belangrijk voor hem, in tegenspoed en voorspoed. Men kan niet alleen zijn. Houdt van zakenrelaties.

598 CJN Maan - Mercurius

Hij heeft een goed beoordelingsvermogen en een goed geheugen. Hij is intelligent, heeft fantasie, inzicht en komt in het leven goed terecht. Hij spreekt makkelijk. Hij heeft talent voor een vreemde taal studie.

175 CJN Maan - Mars

Hij is oprecht, eerlijk, vol vuur en ambitie. Hij is wilskrachtig en een energieke werker. Hij is een beetje hard voor zichzelf maar, vooral ook voor anderen, die niet zo actief zijn.

-187 OPP Maan - Jupiter

Hij is veranderlijk tegenover de mensen om hem heen. Hij is onachtzaam en besluiteloos. Hij houdt van extremen, gokken en zijn eerlijkheid is "rekbaar". Dit aspect werkt succes in het beroep tegen vooral wanneer hij meer besteedt dan wordt verdiend.

114 DRI Maan - Uranus

Hij heeft verbeeldingskracht en heeft de intuïtie van de Maan samen met de onafhankelijkheid en originaliteit van Uranus. Zijn leven is uitzonderlijk, met heel veel wisselingen. Hij heeft veel kennis van de wereld, niet door lezen maar door persoonlijke ervaringen. Hij houdt van het sensationele, van nieuwe dingen. Hij handelt instinctief, maar heeft daarbij gelukkig een zesde zintuig. Hij heeft graag originele mensen, bijvoorbeeld artiesten, om zich heen.

-63 VIE Maan - Midhemel

Hij heeft is besluitloos en kent plotselinge humeursveranderingen. Hij is onevenwichtig en kan zijn eigen doelstellingen niet tot verwezenlijking brengen. Deze onevenwichtigheid uit zich niet alleen in het werk maar ook in de liefde en vriendschappen.

Mercurius in Leeuw

Ambitieus, oprecht, loyaal, vriendelijk en vol opgewektheid. Gevoel voor organisatie. Houdt van kinderen. Houdt van vrije tijd.

Zwakke kanten kunnen zijn: houdt ook veel van spelletjes en dit kan soms te ver gaan ten koste van hemzelf. Houdt van komedie spelen en doen alsof. Iets wat anderen verrast en in verlegenheid brengt. Houdt van risico's nemen voor de aardigheid.

Mercurius in VII

Kan niet alleen zijn. Hij heeft vele vrienden, houdt van discussies en heeft dan ook veel collega vrienden. Houdt van schrijven.

508 CJN Mercurius - Mars

Positief aspect: hij houdt van discussie, en debat. Hij heeft een goed oordeel en is besluitvaardig. Hij is een werker en bezit veel energie. Hij heeft een helder verstand en dringt door tot de kern van de zaak.

-139 OPP Mercurius - Jupiter

Negatief aspect: hij is wuft en onvoorzichtig. Hij mist een juist oordeel, en vindt zichzelf belangrijk.

Hij heeft moeite met het verwezenlijken van zijn plannen, omdat hij het inzicht mist en zijn eigen kwaliteiten te hoog aanslaat.

99 DRI Mercurius - Uranus

Positief aspect: hij is scherpzinnig, ingenieus: hij brengt intelligentie en originaliteit geniaal samen. Hij houdt van literatuur, vooral 'science fiction'. Hij is spontaan in zijn vriendschappen en weet voordeel te halen uit de gerezen situaties.

-72 VIE Mercurius - Midhemel

Negatief aspect: hij streeft een speciaal doel in 't leven na. Hij verandert vaak van baan, is onevenwichtig maar houdt van verandering, wat hem het gevoel geeft dat er intens geleefd wordt. Heel wat bezigheden voor zover de liefde aangaat - hij heeft een intensief sexleven.

Venus in Kreeft

Hij is aanhankelijk, houdt van het familie leven, het huis, het gezin, comfort. Levendige verbeeldingskracht, houdt van kinderen, hij is sociaal voelend. Hij houdt van het buitenleven, de natuur.

Hij is romantisch, prettig in de omgang, voelt zich thuis in relaties. Hij droomt altijd van de "Ware Liefde".

Zwakke kanten kunnen zijn: neiging tot wisselende emoties. Hij raakt snel betrokken bij anderen, is dan wispelturig, kwistig, grillig, altijd het onmogelijke najagend. Vermijdt familie conflicten om de rust te bewaren. Is dan niet een gezaghebbend ouder.

Venus in VII 21 DRI Venus - Saturnus

Positief aspect: hij heeft een goed besef van de realiteit en de plichten, is spaarzaam, gereserveerd en plichtsgetrouw. Hij houdt van de waarheid en rechtvaardigheid. In de liefde is hij eerlijk en de gevoelens zijn serieus en hecht, hij speelt nooit vals. Hij is vanzelfsprekend trouw in de liefde en vriendschap. Hij kan van een ouder persoon houden en zijn intelligentie en gezond verstand waarderen.

-51 OPP Venus - Ascendant

Negatief aspect: hij gaat tot het uiterste in zijn genoegens, veelvuldige twijfelachtig gezelschap. Mist goede smaak. Hij is erg verkwistend, maar geeft het uit in eigen kring. De vrienden zijn meestal op eigen belang uit en niet oprecht.

70 DRI Venus - Midhemel

Positief aspect: hij heeft een goede smaak, met een hartelijke inborst, zijn liefde is warm en diep, gebaseerd op een intellectueel verstand en gebruikelijke normen. De vrienden zijn nuttig voor zijn verdere carriere.

Mars in Leeuw

Strijdvaardig. Hij is zich altijd bewust van zijn plannen. Ze kunnen grote projecten ondernemen, volbrengt die met succes en ontvangt de verdiende beloningen. Hij wil graag verantwoordelijkheid dragen en bij voorkeur moeilijke zaken, en presenteert zichzelf zeer sterk.

Zwakheden: Soms kan strijdlust tot geweld leiden wanneer hij 't nodig acht. Hij is dan stoutmoedig, arrogant, onverschrokken: hij gaat dan gevaar niet uit de weg en kan natuurlijk enige hindernissen onderweg ontmoeten.

Mars in VII

Hij domineert zijn gelijken en collega's. Hij gedraagt zich net zo in het liefdesleven, dominerend en een stormachtige relatie ligt dan wel in 't verschiet.

-140 OPP Mars - Jupiter

Negatief aspect: hij weigert elke vorm van leiding. Hij heeft gebrek aan inzicht, handelt impulsief en is vaak ongeduldig, wat natuurlijk problemen oplevert. Het emotionele leven is vaak verstoord en soms zijn er hevige conflicten. Doelstellingen worden niet altijd eerlijk bereikt.

89 DRI Mars - Uranus

Positief aspect: hij bezit uitzonderlijk veel energie. Hij is impulsief maar stoutmoedig. Neemt veel risico's ten behoeve van de gemeenschap, met alle energie die hij bezit. Is zeer gesteld op actie, vrijheid en onafhankelijkheid.

-45 VIE Mars - Midhemel

Negatief aspect: hij leidt onder de tegenslag in 't beroep omdat hij te impulsief is, ongeduldig en gebrek aan inzicht heeft.

Jupiter in Waterman

Zuivere gevoelens, vrijgevig, filantropisch. Hij is tolerant inschikkelijk.

Zwakheden: soms een idealistische aanleg om te rebelleren of oproer te kraaien.

Jupiter in I

Hij is joviaal, mededeelzaam, dynamisch, vriendelijk, onbaatzuchtig. Hij heeft een goed oordeel, is tolerant en houdt van eten. Hij heeft een goede opleiding en een voorspoedig leven.

25 SXT Jupiter - Uranus

Positief aspect: hij weet in een oogopslag wat er gaande is. Hij hunkert naar kennis, en is een goede organisator. Hij is erg onafhankelijk, houdt van vrijheid van handelen, hij is zeer aangenaam gezelschap.

-10 VIE Jupiter - Midhemel

Negatief aspect: hij wil zich teveel uitleven, is pretentieus. Slechts een ding interesseert hem: hemzelf - en brengt elk gesprek naar zich toe. Het beroepsleven brengt ups en downs met zich mee.

Saturnus in Schorpioen

Observerend, zelfbeheerst, onvergevelijk, hard, methodisch, een onderzoeker, een navorser. Vol moed, zelfverzekerd en kan zijn kalmte bewaren.

Zwakheden: doet soms geen concessies of compromies. Hij kan fanatiek of bezeten zijn, op een partij, op het werk of op een godsdienst.

Saturnus in X

Zijn uitstraling is streng en ernstig. Zijn beroepsleven betekent alles. Hij is methodisch en serieus. Hij wil graag macht bezitten, om te slagen en heeft alle nodige capaciteiten om dit doel te bereiken, stap voor stap.

57 CJN Saturnus - Midhemel

Positief aspect: hij is ambitieus, maar op een berekenende, weloverwogen manier. Hij klimt de maatschappelijke ladder gestadig maar zeker op: als het nodig is verandert hij zo van ideeën.

Uranus in Boogschutter

Hij is verlegen, fijngevoelig maar trots, stoutmoedig en levendig.

Uranus in XI

Zijn vrijheid is voor hem erg belangrijk, zelfs tegenover vrienden. Deze zijn vaak exentriek, origineel, intellectueel. Ze hebben niet dezelfde achtergrond en hebben vaak een andere kijk op de dingen.

Neptunus in Steenbok

Hij is bespeurend, wijs en verstandig. Men zal het geestelijke in het dagelijkse leven moeten integreren, om te kunnen overleven.

Neptunus in XII

Hij houdt van eenzaamheid, een teruggetrokken leven, dromen en mediteren. Hij heeft weinig hang naar daden.

63 SXT Neptunus - Pluto

Positief aspect: hij voelt zich aangetrokken tot extreme en bizarre dingen.

11 CJN Neptunus - Ascendant

Positief aspect: hij heeft vreemde relaties. Zeer emotioneel en gevoelig, is gemakkelijk te beïnvloeden.

Pluto in Schorpioen

Brengt grote sexuele activiteit.

Maansknoop in III

Het is nodig het redelijke en logische verstand te ontwikkelen in plaats van ergens blind op te vertrouwen. Lezen en doelgericht studeren en informatie uitwisselen.

Ascendant in Steenbok

Als zijn jeugd niet zo aangenaam is geweest en men weinig onderwijs heeft genoten, zal de natuur een handje helpen met een prettige oude dag. Zijn vooruitgang zal langzaam gaan, maar hij zal zichzelf ontwikkelen, door veel tijd aan zelfstudie en kennis vergaren te besteden.

Huis II in Vissen

Hij zal gemakkelijk succes in het beroepsleven behalen dankzij intelligentie, genialiteit en enkele vrienden. Hij gaat omzichtig met geld om, hoewel men niet gierig, eerder vrijgevig is.

Huis III in Ram

Hij heeft een levendige intelligentie, is ambitieus. Hij is altijd bereid voor een initiatief dat om verandering of iets nieuws vraagt.

Huis IV in Stier

Hij is een goede vader. Zit graag thuis, in gezelschap van de kleine familie. Appricieert comfort, vrede en rust, en eenvoudig maar goede voeding! Zorgt goed voor zijn bezittingen.

Huis V in Tweeling

Hij houdt van behagen: Hij kan uren in de badkamer vertoeven, om zich op te maken voor een uitje, in de hoop iemand te ontmoeten om te versieren. Houdt van minzame discussies met vrienden.

Huis VI in Tweeling

Hij is een goede tweede persoon in zaken, of goed in de handel.

Zwak punt: het zenuwgestel, soms ook de longen.

Huis VII in Kreeft

Hij heeft een huwelijk met mogelijk een leuk klein gezin. Met de partner zal het echter niet altijd makkelijk leven zijn.

Huis VIII in Maagd

Kleine erfenissen.

Huis IX in Weegschaal

Hij houdt van rechtvaardigheid, eerlijkheid, loyaliteit. Goede advocaten.

Huis X in Schorpioen

Hij houdt van riskant werk. Zoiets als politiewerk. Hij houdt van onderzoek en recherchewerk. Is nieuwsgierig ingesteld.

Huis XI in Boogschutter

Hij houdt van reizen, avontuur en vrienden komen vaak uit het buitenland.

Huis XII in Boogschutter

Krijgt problemen in het buitenland, of met buitenlanders.
Ik typ straat.
pi_55864171
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:10 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik was al bezig alles vet te maken wat wel klopt en door te strepen wat niet klopt. Het duurt alweer te lang allemaal dus meteen maar weer weggeklikt
Het is allemaal kul. Er staat altijd wel iets wat waar is in zo'n fuckin' lijst.
Ik typ straat.
pi_55864191
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het is allemaal kul. Er staat altijd wel iets wat waar is in zo'n fuckin' lijst.
Ja! Maar toch is het wel leuk om te lezen! De slechte eigenschappen uiteraard niet.
pi_55864197
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik ga lekker naar bed, als Leeuw zijnde denk ik dat je nu eigenlijk ook wel naar bed moet maar niet wil.
Slaap lekker Ludo!
pi_55864204
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:16 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik ga lekker naar bed, als Leeuw zijnde denk ik dat je nu eigenlijk ook wel naar bed moet maar niet wil.
Slaap lekker Ludo!
Ik ga ook hoor, nog een sigaretje en deze Leeuw gaat zijn koude bed opzoeken.

Slaap lekker!
Ik typ straat.
pi_55864209
Er zitten toch wel veel verschillen in hoor!
pi_55864213
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:17 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik ga ook hoor, nog een sigaretje en deze Leeuw gaat zijn koude bed opzoeken.

Slaap lekker!
Slaap lekker!
pi_55864215
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:17 schreef oranjekoek het volgende:
Er zitten toch wel veel verschillen in hoor!
Toevallig dat je net dezelfde eruit haalde dan.
Ik typ straat.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 8 januari 2008 @ 01:32:55 #58
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55864290
Gaan jullie het overleven vanaf 1 juli ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55864922
goedemorgen.... ..off to work....
pi_55866337
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan jullie het overleven vanaf 1 juli ?
Denk je niet?
pi_55866342
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 06:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedemorgen.... ..off to work....
Je bent alweer beter dus! Super!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 11:08:12 #62
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55868245
morgen rokertjes

pi_55872864
Hoofdpijn.

Toch maar weer medicijnen innemen.
Ik typ straat.
pi_55874355
stiekum zwaait....
pi_55878634
en weer thuis... ...voel me moe en beroerd... ...maar vrijdag lekker vrij...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:56:09 #66
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55879820
hoi
pi_55880204
Groepswerk.
Ik typ straat.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:15:28 #68
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55880287
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
Groepswerk.
wat dan?
pi_55880506
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:15 schreef PeZu het volgende:

[..]

wat dan?
Mijn partner is een heuse n00b die geen prioriteiten bweet te stellen, eigenlijk gewoon niets kan en steeds vraagt: "hoe gaan we dat doen", terwijl ik al het werk kan doen omdat hij zoals eerder vermeld een n00b is.

Ik typ straat.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:24:57 #70
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55880541
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mijn partner is een heuse n00b die prioriteiten bij de verkeerde dingen legt, eigenlijk gewoon niets kan en steeds vraagt: "hoe gaan we dat doen", terwijl ik al het werk kan doen omdat hij zoals eerder vermeld een n00b is.

zoek ene andere partner, like duh
pi_55880690
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:24 schreef PeZu het volgende:

[..]

zoek ene andere partner, like duh
Geen optie, ben al ver met idee. Idee is als 'super' beoordeelt en dan moet ik weer wat nieuws verzinnen. Daarnaast zijn de andere opties nog beroerder..
Ik typ straat.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:52:23 #72
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55881242
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Geen optie, ben al ver met idee. Idee is als 'super' beoordeelt en dan moet ik weer wat nieuws verzinnen. Daarnaast zijn de andere opties nog beroerder..
schreeuw hem
pi_55881266
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
en weer thuis... ...voel me moe en beroerd... ...maar vrijdag lekker vrij...
Wat een lange dag!
pi_55881324
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Is de opdracht met de boze wolf nog afgemaakt?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:29:14 #75
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55882220
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Is de opdracht met de boze wolf nog afgemaakt?
tafekdekje

en jj maakt idd lange dagen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:41:03 #76
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_55882530
Jeanny, komm, come on
Steh auf - bitte, du wirst ganz naß
Schon spät, komm - wir müssen weg hier,
raus aus dem Wald, verstehst du nicht?
Wo ist dein Schuh, du hast ihn verloren,
als ich dir den Weg zeigen mußte
Wer hat verloren? Du dich?
Ich mich? Oder, oder wir uns?
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:45:14 #77
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55882632
fal
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Jeanny, komm, come on
falco
pi_55882639
een goede avond iedereen...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:52:56 #79
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55882842
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef juon_jacket1 het volgende:

pi_55882954
quote:
Jeanny, komm, come on
Es ist kalt
Wir müssen weg hier,
Komm.
pi_55882982
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
Hoi!
pi_55883087
quote:
Jeanny, komm, come on
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:08:10 #83
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55883223
zo'n zielig liedje
pi_55883240
maar wat een emoties...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:12:34 #85
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55883316
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar wat een emoties...
ja dat zeker
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:26:49 #86
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_55883679
Falco is dan ook een hele gevoelige man. Het is een Duitser, immers.
Emotionele mensen.
pi_55883746
JJ is een boel Frans en een beetje Duits..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:31:04 #88
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_55883782
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ is een boel Frans
Dan is het helemaal janken geblazen.
pi_55883819
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:31 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Dan is het helemaal janken geblazen.
ooww..want..
pi_55884785
lafaard....
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:13:54 #91
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55884875
tyler durden

ken je die naam niet ergens van lieve jj
pi_55884893
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:13 schreef PeZu het volgende:
tyler durden

ken je die naam niet ergens van lieve jj
eeuuhhh..moet het dan????
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:16:54 #93
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55884973
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:14 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

eeuuhhh..moet het dan????
iedereeen zei dat je hem moest gaan kijken maar dat duurde tot afgelopen uhm zaterdag
pi_55885050
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:16 schreef PeZu het volgende:

[..]

iedereeen zei dat je hem moest gaan kijken maar dat duurde tot afgelopen uhm zaterdag
...OMFG...je hebt gelijk....
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:35:06 #95
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_55885590
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
lafaard....
Emotionele mensen, die Fransmannen(of vrouwen, weetikut).

http://www.imdb.com/title/tt0137523/
Doe maar ff kijken. Vergelijkbaar met de bijbel, deze film.
pi_55885640
mensen die...: doe maar ff kijken" zeggen...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:38:01 #97
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_55885687
Ik ben plat, banaal en on-intellectueel, aangenaam.
pi_55885689
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Emotionele mensen, die Fransmannen(of vrouwen, weetikut).

http://www.imdb.com/title/tt0137523/
Doe maar ff kijken. Vergelijkbaar met de bijbel, deze film.
yeah right...

maar....tis idd een super film, dat moet ik toegeven....
pi_55885727
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
ik zie het...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:40:19 #100
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55885768
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
en mijn ex cel genoot
pi_55885815
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:40 schreef PeZu het volgende:

[..]

en mijn ex cel genoot
we want details..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:44:58 #102
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55885918
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

we want details..
dat heeft alles t emaken met een user hier genaamd

pio

we hadden hem er hier en op msn van overtuigd dat we ex cel genoten waren pmdat we iemand hadden omgelgd en dat ik nu nog thui szit met een enkelbandje

maar ja pio _!

hij dacht ook dat, Seaoflove, QuBe, ik, en nog iemand allemaal 1 perspoon waren etc etc zelfs een fb topic voor geopend
pi_55886007
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PeZu het volgende:

[..]

pio

we hadden hem er hier en op msn van overtuigd dat we ex cel genoten waren pmdat we iemand hadden omgelgd en dat ik nu nog thui szit met een enkelbandje

maar ja pio _!

hij dacht ook dat, Seaoflove, QuBe, ik, en nog iemand allemaal 1 perspoon waren etc etc zelfs een fb topic voor geopend
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:49:57 #104
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55886086
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

was erg kostelijk

heb nogm,aanden daarna op fok gelezeb dat ik thuis zou zitten met een bandje

en dat ik een vuige crimineel was _!
pi_55886150
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef PeZu het volgende:

[..]

was erg kostelijk

heb nogm,aanden daarna op fok gelezeb dat ik thuis zou zitten met een bandje

en dat ik een vuige crimineel was _!
oeh..ruige man dus...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:53:02 #106
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_55886177
quote:

maar ja pio _!
Zelfs toen we toegaven dat het gewoon "onschuldige bullshit" was... Was hij er nog steeds heilig van overtuigd dat we een Joegoslaaf naar de tyfklote hadden geslagen ( ) omdat we onze zelfcontrole verloren ( ) en dat we tijden samen in een cel in de koepel ( ) vastzaten.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:54:15 #107
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55886215
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

oeh..ruige man dus...
net alsof jij dat niet weet
pi_55886277
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:54 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik weet van niks...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:57:32 #109
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55886324
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ik weet van niks...
pas maar op voordat ik je bewusteloos......

dinsdag 8 januari 2008 @ 22:58:51 #110
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_55886372
Iets te homo-erotisch. Mazzel!
pi_55886405
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:57 schreef PeZu het volgende:

[..]

pas maar op voordat ik je bewusteloos......

huhuhhhhh...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:59:54 #112
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55886410
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
jj is een vrouw, jij naab
pi_55886418
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
dan heb je echt weinig nodig..
pi_55886434
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

jj is een vrouw, jij naab
ja dat ook ja..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:00:57 #115
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55886456
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

huhuhhhhh...
kom maar op dan

ik doe het zo en graag ook nog

pi_55886675
JJ gaat slapen... ..bonne nuit tout le monde...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:08:58 #117
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55886721
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ gaat slapen... ..bonne nuit tout le monde...
je t'aime tres fort

slaap zacht liefie
pi_55887728
quote:

[..]

pio

maar ja pio _!

Ik ben dol op Excel!
pi_55887755
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:54 schreef PeZu het volgende:

[..]

hahahaa
pi_55887779
oioioi de vonken vliegen eraf!
pi_55888114
slaap lekker
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:54:30 #122
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_55889488
Hooooooooooooooooooooooooooooooooi

De beste wensen voor 2009!

Ik ben er weer
kusje!
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:54:48 #123
174235 Berenanus
pi_55889490
en ga nu naar bed, morgen weer wordt er weer van me verwacht dat ik wakker ben
kusje!
pi_55889960
goedemorgen allemaal.....
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:20:41 #125
174235 Berenanus
pi_55891090
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 06:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedemorgen allemaal.....
kusje!
pi_55892243
ik verveel me...
pi_55893029
quote:
Op Blackboard vind je onder opdrachten een zip-bestandje content_opdracht.zip
Ik daarop klikken:
quote:
HTTP Status 403 -

type Status report

description Access to the specified resource () has been forbidden.
Apache Tomcat/4.1.27
Lompe harken
Ik typ straat.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:36:59 #128
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55898093
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik verveel me...

woensdag 9 januari 2008 @ 15:16:01 #129
174235 Berenanus
pi_55898964
Huiswerk maken is niet loik
kusje!
pi_55902740
Kut ik was jullie kwijt........Heb drie dagen bijzonder hard gewerkt en lange dagen gemaakt dus vandaar mijn korte afwezigheid (ja met vier actieve rokershoeksjes-mensen valt een afwezigheid wel op volgens mij, of mistten jullie mij niet???)

Anyweg: snelle tvp is dit. Vanavond meer.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55903346
zowww en weer thuis... ....ben moe en heb honger.... ...maar absoluut geen zin om te koken...
pi_55903553
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
zowww en weer thuis... ....ben moe en heb honger.... ...maar absoluut geen zin om te koken...
Heb ik ook wel eens last van. Vooral als mijn man tot laat moet werken en niet thuis eet. Dan sta ik dus voor mezelf en mijn dochter te koken en daar heb ik niet altijd zin in. Ik smokkel op die dagen veel met pannekoeken, omeletjes en snelle soepen enzo.

Heej JJ, anders bestel je lekker een pizza of zo! Altijd goed, toch??
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:19:17 #133
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55904657
hoi
pi_55904674
Hoi..................

Ik ga eerst ff kind in bed gooien...............(ff knuppelen. Appeltje-eitje)
pi_55905236
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Tezz het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens last van. Vooral als mijn man tot laat moet werken en niet thuis eet. Dan sta ik dus voor mezelf en mijn dochter te koken en daar heb ik niet altijd zin in. Ik smokkel op die dagen veel met pannekoeken, omeletjes en snelle soepen enzo.

Heej JJ, anders bestel je lekker een pizza of zo! Altijd goed, toch??
mja..ik had alles al in huis en mijn zoon verheugde zich op home-made kipkerrie... ..dus ja..en aangezien ik hem niks kan weigeren...
pi_55905303
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

mja..ik had alles al in huis en mijn zoon verheugde zich op home-made kipkerrie... ..dus ja..en aangezien ik hem niks kan weigeren...
Ja ik ken het. Die van mij kan het compleet met pruil-lipje. (maar ja da's een meiske, dat zit in de genen)
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:44:37 #137
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55905367
kip-kerrie

met spaghetti
pi_55905478
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja ik ken het. Die van mij kan het compleet met pruil-lipje. (maar ja da's een meiske, dat zit in de genen)
...pruil-lipje doet hij niet meer, hij is 11, maar kan zooooo zielig kijken... ..mjn oudste, een meisje van 17, weet precies hoe te slijmen om alles voor elkaar te krijgen...en mama smelt ALTIJD..
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:51:24 #139
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55907381
* PeZu kuche kuche
pi_55907888
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:44 schreef PeZu het volgende:
kip-kerrie

met spaghetti
Kip kerrie idem hiero!! alleen dan met rijst!!
pi_55907967
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

Kip kerrie idem hiero!! alleen dan met rijst!!
van jezelf of van het potje..????
pi_55908156
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Tezz het volgende:
Kut ik was jullie kwijt........Heb drie dagen bijzonder hard gewerkt en lange dagen gemaakt dus vandaar mijn korte afwezigheid (ja met vier actieve rokershoeksjes-mensen valt een afwezigheid wel op volgens mij, of mistten jullie mij niet???)

Anyweg: snelle tvp is dit. Vanavond meer.
Tezz! Ik dacht dat je helemaal in de ban van de griep was!
pi_55908197
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:44 schreef PeZu het volgende:
kip-kerrie

met spaghetti
Met spagetti?
pi_55908214
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:48 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

...pruil-lipje doet hij niet meer, hij is 11, maar kan zooooo zielig kijken... ..mjn oudste, een meisje van 17, weet precies hoe te slijmen om alles voor elkaar te krijgen...en mama smelt ALTIJD..
Jeetje, je zit midden in de pubers! Zwaar?
pi_55908243
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef PeZu het volgende:
* PeZu kuche kuche
Krijg je last van de rook?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:34:45 #146
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55908531
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Met spagetti?
weet je hoe lekker

nee gen last vd rook maar iets last van me keel
pi_55908569
Zooo ik ga ook maar een peukie doen.... helaas niet binnen : (
pi_55908779
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Pollewoppie het volgende:
Zooo ik ga ook maar een peukie doen.... helaas niet binnen : (
Nee, naja het is niet echt koud buiten gelukkig
pi_55908805
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef PeZu het volgende:

[..]

weet je hoe lekker

nee gen last vd rook maar iets last van me keel
Nee, ik heb geen idee hoe lekker dat is haha. Ik heb dat alleen nog maar met rijst gegeten
pi_55909078
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Jeetje, je zit midden in de pubers! Zwaar?
nah valt wel mee.... ..maar het heeft zijn ups&downs...

al denk ik dat de puberteit van mijn zoon veel zwaarder zal zijn...
pi_55909090
met spagethi lijkt me persoonlijk een beetje maarja ben ook geen superfan van gewone spaghetti en ook geen superfan van kip kerrie...

Waarom ik het dan eet? tja je moet toch wat, en bovendien kookte het vrouwtje dus mij hoor je ook weer niet klagen
pi_55909141
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef Pollewoppie het volgende:
met spagethi lijkt me persoonlijk een beetje maarja ben ook geen superfan van gewone spaghetti en ook geen superfan van kip kerrie...

Waarom ik het dan eet? tja je moet toch wat, en bovendien kookte het vrouwtje dus mij hoor je ook weer niet klagen

Patat!
pi_55909181
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:52 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

nah valt wel mee.... ..maar het heeft zijn ups&downs...

al denk ik dat de puberteit van mijn zoon veel zwaarder zal zijn...
Ik was zelf afschuwelijk, Sanne lijkt met haar 2 jaar nu wel een peuterpubertje, dat gaat nog wat worden
pi_55909223
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Patat!
broodje Subway ftw...
pi_55909243
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik was zelf afschuwelijk, Sanne lijkt met haar 2 jaar nu wel een peuterpubertje, dat gaat nog wat worden
ja dat is idd een goede voorbereiding maar lang niet wat het echt gaat worden....
pi_55909265
morgenavond ben ik weer alleen, dan zal het wel patatjes worden idd
pi_55909272
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ja dat is idd een goede voorbereiding maar lang niet wat het echt gaat worden....
oioioi, ik moet het nu al flink in de kiem smoren
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:00:24 #158
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55909316
patat met kerrie

en idd broodje subway of broodje pezu

krijg opeens honger
pi_55909320
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:58 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

oioioi, ik moet het nu al flink in de kiem smoren
nou, mijn dochter heeft en flinke peuter-puberteit gehad... ..maar haar echte puberteit valt tot nu toe erg mee..
mijn zoon daarintegen is precies andersom..dus ik hou mijn hart vast....
pi_55909334
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef PeZu het volgende:
patat met kerrie

en idd broodje subway of broodje pezu

krijg opeens honger
broodje PeZu...
pi_55909606
kee tis weer tijd voor cirminal minds af te kijken...
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:12:10 #162
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55909693
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

broodje PeZu...
met liefde bereidt
pi_55912799
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

nou, mijn dochter heeft en flinke peuter-puberteit gehad... ..maar haar echte puberteit valt tot nu toe erg mee..
mijn zoon daarintegen is precies andersom..dus ik hou mijn hart vast....
Het zijn alletwee dwarse krengen, dus het zou in dat geval nog mee kunnen vallen in de echte puberteit
pi_55912816
Slaap lekker!
pi_55915827
ff een zwaai vanuit het ziekenhuis...
pi_55916113
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
ff een zwaai vanuit het ziekenhuis...
Vanuit het ziekenhuis?
pi_55918734
Nou, ik had me gisteravond voorbereid op een lekker avondje achter de pc, val ik in slaap op de bank! Ik heb niet eens mijn man thuis horen komen om elf uur, woehahaa. Vannacht werd ik om drie uur wakker, helemaal koud en verkrampt...............

Nu aan het werk. En behoorlijk druk ook zelfs!
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:16:22 #168
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55919893
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:58 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Vanuit het ziekenhuis?
Ja, JJ der zoontje heeft vreselijek hoofdpijn

ging nu al wat beter

dus wens ze hier sterkte

pi_55919975
Sterkte!!
pi_55923844
wel druk hier
pi_55926546
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Pollewoppie het volgende:
wel druk hier
Ja, je vraagt je af hoe we aan 145 delen gekomen zijn he?!?
pi_55926789
nou inderdaad...
pi_55930659
ff snel een zwaai... ..het gaat redelijk met hem en versierd alle zusters...
pi_55930694
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ff snel een zwaai... ..het gaat redelijk met hem en versierd alle zusters...
Hahaha........Maar JJ: heel veel sterkte hoor met hem, tis nie niks allemaal als je kind ziek is!
pi_55930775
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:57 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hahaha........Maar JJ: heel veel sterkte hoor met hem, tis nie niks allemaal als je kind ziek is!
thnx.. ...ben gelukkig wel wat gewend met hem... ...maar leuk is het nooit...
pi_55936193
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef PeZu het volgende:

[..]

Ja, JJ der zoontje heeft vreselijek hoofdpijn

ging nu al wat beter

dus wens ze hier sterkte

En weten ze ook waarom? Sterkte JJ!
pi_55936224
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:57 schreef Tezz het volgende:

[..]

En hoe gaat het u?
pi_55936403
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

En weten ze ook waarom? Sterkte JJ!
zo ben weer thuis.... ...mijn zoon had heel erg last van hoofdpijn wat vannacht echt heel erg werd en ben dus maar met hem naar het ziekenhuis gegaan. vandaag allerlei testen gedaan, tis igg geen tumor (ppff..wat een opluchting want daar dachten ze eerst aan ) , maar hebben kleine vlekjes ontdekt, dat moet dus ff onderzocht worden.
Gelukkig kreeg hij meteen goede pijnstillers, en vond de aandacht van de zusters maar al te leuk... ...vroeg of ze daar ook een PS2 hadden (NOT), maar PSP was ook wel cool...
pi_55936768
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

zo ben weer thuis.... ...mijn zoon had heel erg last van hoofdpijn wat vannacht echt heel erg werd en ben dus maar met hem naar het ziekenhuis gegaan. vandaag allerlei testen gedaan, tis igg geen tumor (ppff..wat een opluchting want daar dachten ze eerst aan ) , maar hebben kleine vlekjes ontdekt, dat moet dus ff onderzocht worden.
Gelukkig kreeg hij meteen goede pijnstillers, en vond de aandacht van de zusters maar al te leuk... ...vroeg of ze daar ook een PS2 hadden (NOT), maar PSP was ook wel cool...
Ohhhhhhhhh ik leef echt met je mee! Ik ken je dan wel niet, maar mijn moederhart is waarschijnlijk hetzelfde als het jouwe! Sterkte!
pi_55936889
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

En hoe gaat het u?
Mwaaaaaa loop niet over van enthousiasme........Heb een beetje zware werk-week gehad en helaas voel ik nu mijn oude vertrouwde hernia weer klemmen. Begin van de week een nieuwjaarsborrel moeten organiseren voor 150 personen (wel met hulp van een cateraar, maar toch een hoop gesjouw met stoelen/sfeerverlichting/hapjes/bladibladibla).

En gister en vandaag rapporten moeten stamenstellen op de 'ouderwetse' manier: kopieeren dus en een voor een de blaadjes in de goede volgorde leggen. En dan 20x een rapport van 90 pagina's. Argh. Helaas ging het echt niet sneller / eenvoudiger. En dat in deze tijd zeg..........

Nu ben ik dus behoorlijk gaar............maar ja, morgen lekker vrij!!!!!!!!

Oh ik vergeet nog het kotsend kind begin van de week en een hond aan de diaree vandaag.........
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:38:50 #181
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55937153
geeft JJ een hele dikke knuf en kus

schatje!!!!

@ de rest hoi
pi_55937233
hoi PeZu-tje.........alles oke met jou lieverd??/
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:42:54 #183
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55937312
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Tezz het volgende:
hoi PeZu-tje.........alles oke met jou lieverd??/
ja het gaat wel weer nu ik was nml ook geschrokken en bezorgd
pi_55937396
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja het gaat wel weer nu ik was nml ook geschrokken en bezorgd
Ja snap ik! Tis ook allemaal niet leuk!!!!!!

(je bent verliefd he jongen)
pi_55937426
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:38 schreef PeZu het volgende:
geeft JJ een hele dikke knuf en kus

schatje!!!!

@ de rest hoi
pi_55937456
HEEE weer wat leven in de brouwerij, en wat rook in de longen!!
pi_55937497
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Pollewoppie het volgende:
ja dat vooral ja... ...heb de hele dag niks gerookt.. ...tot nu dan he..
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:47:38 #188
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55937498
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja snap ik! Tis ook allemaal niet leuk!!!!!!

(je bent verliefd he jongen)
ik verliefd?

nee joh
pi_55937509
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Pollewoppie het volgende:
Ja weer veel te veel rook in de longen.............

Nog eentje dan en dan naar bedje........Laatste chesterfieldje voor vandaag maar weer
pi_55937556
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik verliefd?

nee joh
pi_55937590
quote:

[..]

ik verliefd?

nee joh
duhhhh

oh ja ik ging naar bed
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:52:27 #192
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55937643
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hoi

ik ben niet verleifd

maar stapel, tot over mijn oren en er ver voorbij
pi_55937866
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef PeZu het volgende:

[..]

hoi

ik ben niet verleifd

oh ja..en ik heb honger!!!!
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:02:06 #194
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55937932
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

oh ja..en ik heb honger!!!!
ik heb vanaaf mijn pezu broodje bijna na laten maken bij de sub, was toch niet zo lekker

tezzzzzzz truste slaap lekker schat
pi_55937954
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:02 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik heb vanaaf mijn pezu broodje bijna na laten maken bij de sub, was toch niet zo lekker
ja maar daar worden ze niet met liefde gemaakt..
pi_55938007
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Dat lijkt me afschuwelijk!
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:05:07 #197
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938024
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ja maar daar worden ze niet met liefde gemaakt..
ja dat plus geen ei

plus bacon uit de magnetron

plus rauwe rode ui ipv uitgebakken ui

plus idd pezu's magic love touch
pi_55938080
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

Mwaaaaaa loop niet over van enthousiasme........Heb een beetje zware werk-week gehad en helaas voel ik nu mijn oude vertrouwde hernia weer klemmen. Begin van de week een nieuwjaarsborrel moeten organiseren voor 150 personen (wel met hulp van een cateraar, maar toch een hoop gesjouw met stoelen/sfeerverlichting/hapjes/bladibladibla).

En gister en vandaag rapporten moeten stamenstellen op de 'ouderwetse' manier: kopieeren dus en een voor een de blaadjes in de goede volgorde leggen. En dan 20x een rapport van 90 pagina's. Argh. Helaas ging het echt niet sneller / eenvoudiger. En dat in deze tijd zeg..........

Nu ben ik dus behoorlijk gaar............maar ja, morgen lekker vrij!!!!!!!!

Oh ik vergeet nog het kotsend kind begin van de week en een hond aan de diaree vandaag.........
Ja! doe je het een beetje rustig aan Tezz! Is ze alweer wat opgeknapt? ik loop nu steeds te snotteren en heb bijna geen stem. Echt iedereen heeft het weer te pakken, het kan niet aan de bloemkool liggen want dat heb ik al een tijdje niet meer gehad
pi_55938120
quote:

[..]

ik verliefd?

nee joh
Ik was er in eerste instantie van overtuigd dat Tezz je ware was!
pi_55938148
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef PeZu het volgende:

[..]

hoi

ik ben niet verleifd

Niet te geloven, dat dat nog kan
pi_55938157
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Dat lijkt me afschuwelijk!
en dat is het ook... ...maar hij heeft al zo veel meegemaakt dat dit niks is ermee vergeleken..
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:10:01 #202
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938171
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik was er in eerste instantie van overtuigd dat Tezz je ware was!
volgens mij dacht je dat ook bij QuBe/Hara

jij wil mij gewoon graag aan de vrouw zien
pi_55938182
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:05 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja dat plus geen ei

plus bacon uit de magnetron

plus rauwe rode ui ipv uitgebakken ui

plus idd pezu's magic love touch
Leg es uit? is dat hier ook te maken? zonder de magic touch natuurlijk.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:11:10 #204
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938205
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:09 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Niet te geloven, dat dat nog kan

tis eik nog erger dan dat hoor
pi_55938228
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

zooo simpel maar o zo lekker...
pi_55938248
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

en dat is het ook... ...maar hij heeft al zo veel meegemaakt dat dit niks is ermee vergeleken..
Vanaf het moment dat je een kind krijgt maak je je alleen maar zorgen... Is er zoveel met hem aan de hand?
De waterpokken heersen hier, bijna de hele klas heeft het gehad, Tim heeft nog nergens last van gelukkig. Om zulke kleine dingetjes kan je je al druk maken.
pi_55938271
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:11 schreef PeZu het volgende:

[..]

tis eik nog erger dan dat hoor
Heb je ook stiekem met haar gedanst?
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:14:22 #208
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938307
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

pak pen en papier en schrijf mee

ingediënten:

gerookte kipfilet
streaky bacon
ijsberg sla
uitgebakken uitjes
moster honing saus
gekookt
grote italiaanse bol

en maak er wat moois van
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:15:41 #209
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938352
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

zooo simpel maar o zo lekker...
simpel? niks simpel

tis een delicate afweging tussen smaak en finesse

de exacte wetenschap van het weglaten

pure brood perfectie

_!
pi_55938373
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:12 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat je een kind krijgt maak je je alleen maar zorgen... Is er zoveel met hem aan de hand?
De waterpokken heersen hier, bijna de hele klas heeft het gehad, Tim heeft nog nergens last van gelukkig. Om zulke kleine dingetjes kan je je al druk maken.
mijn zoon is geboren met een ernstig hart-afwijking.... ..en heeft een openhart-operatie gehad toen hij 1,5 was...allemaal goed gegaan maar is altijd een beetje een zorg kindje gebleven ..en ik moet toegeven dat ik altijd wel extra bezorgd ben om hem..
pi_55938395
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:14 schreef PeZu het volgende:

[..]

pak pen en papier en schrijf mee

ingediënten:

gerookte kipfilet
streaky bacon
ijsberg sla
uitgebakken uitjes
moster honing saus
gekookt
grote italiaanse bol

en maak er wat moois van
En die dingen heb jij standaard in je kast staan?
pi_55938406
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:13 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Heb je ook stiekem met haar gedanst?
ja dat wil ik ook wel graag weten...
pi_55938429
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:16 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

mijn zoon is geboren met een ernstig hart-afwijking.... ..en heeft een openhart-operatie gehad toen hij 1,5 was...allemaal goed gegaan maar is altijd een beetje een zorg kindje gebleven ..en ik moet toegeven dat ik altijd wel extra bezorgd ben om hem..
Ik moet er niet aan denken Ik maak me al druk om Tim zijn brilletje, ik kan er maar niet aan wennen Het gaat nu goed met hem dus?
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:19:54 #214
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938473
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ja dat wil ik ook wel graag weten...
vraag je dat nu nog af

na alles wat we al gedaan en gedroomd hebben samen

donderdag 10 januari 2008 @ 23:20:44 #215
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938495
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

En die dingen heb jij standaard in je kast staan?
gekookt moet gekookt ei zijn

meeste dingen heb ik vaak wel
pi_55938504
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:18 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken Ik maak me al druk om Tim zijn brilletje, ik kan er maar niet aan wennen Het gaat nu goed met hem dus?
hijis voor zijn hart-problemen "goed gekeurd" zeg maar afgelopen September... ..mocht ook wel na 10 jaar..
pi_55938505
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:19 schreef PeZu het volgende:

[..]

vraag je dat nu nog af

Dansen zat daar vast niet tussen
pi_55938514
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:20 schreef PeZu het volgende:

[..]

gekookt moet gekookt ei zijn

meeste dingen heb ik vaak wel
goh.. *onder de indruk*
pi_55938538
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:19 schreef PeZu het volgende:

[..]

vraag je dat nu nog af

we hebben heus niet gedansd hoor..
pi_55938557
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:21 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hijis voor zijn hart-problemen "goed gekeurd" zeg maar afgelopen September... ..mocht ook wel na 10 jaar..
Wat een opluchting moet dat zijn geweest! Helemaal super!
pi_55938564
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:21 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Dansen zat daar vast niet tussen
pi_55938566
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

haha zie je wel!
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:23:30 #223
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938572
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ik heb je je wel heen en weer gewiegd in mijn armen terwijl we bij rw stonden
pi_55938590
hahahaaa
pi_55938596
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:23 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Wat een opluchting moet dat zijn geweest! Helemaal super!
we zijn naderhand een ijsje wezen eten....

JJ lust niet eens ijs....
pi_55938600
Wonen jullie ver van elkaar?
pi_55938632
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:23 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik heb je je wel heen en weer gewiegd in mijn armen terwijl we bij rw stonden
owwja.. ..maar das was eeuuhh...jeweets..
pi_55938644
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
Wonen jullie ver van elkaar?
eigenlijk te ver..
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:31:15 #229
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938786
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

eigenlijk te ver..
ik wou het net zeggen ondanks dat het mee valt
pi_55938818
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

we zijn naderhand een ijsje wezen eten....

JJ lust niet eens ijs....
hahahaaa, super! Hoe kun je nu geen ijsje lusten?
pi_55938880
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:32 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

hahahaaa, super! Hoe kun je nu geen ijsje lusten?
mja..niet lusten is miss een beetje overdreven.. ..sorbetten... ..DAT vind ik dus echt echt lekker...

het liefst van Australian...
pi_55938893
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:31 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik wou het net zeggen ondanks dat het mee valt
ja op zich wel...behalve dat verdwalen he...
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:35:16 #233
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938904
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

mja..niet lusten is miss een beetje overdreven.. ..sorbetten... ..DAT vind ik dus echt echt lekker...

australian
pi_55938926
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

eigenlijk te ver..
5 kilometer verder?
pi_55938945
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

5 kilometer verder?
tis wel 45 min. rijden ja...
pi_55938950
quote:

[..]

Ik hoor mijn tante nog zeggen, wat leeeuk ben je in australie geweest? Mijn vriend had een Australian trui aan
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:37:29 #237
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938968
quote:

[..]

ja op zich wel...behalve dat verdwalen he...
haha waar was je met je knappe hoofdje toch
pi_55938969
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik hoor mijn tante nog zeggen, wat leeeuk ben je in australie geweest? Mijn vriend had een Australian trui aan
pi_55938983
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef PeZu het volgende:

[..]

haha waar was je met je knappe hoofdje toch
ja dat vraag ik me ook af....
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:37:59 #240
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55938984
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ja
pi_55938993
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Dat is toch niet te ver zeker! Wij woonden bijna 2 uur vanelkaar af! We zagen elkaar heel regelmatig.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:38:48 #242
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939013
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ja dat vraag ik me ook af....
ik weet wel waar mijn hoofd is sinds 2e k dag
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:39:25 #243
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939028
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:38 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Dat is toch niet te ver zeker! Wij woonden bijna 2 uur vanelkaar af! We zagen elkaar heel regelmatig.
wij hebben elkaar ook al eh erg regelmatig gezien
pi_55939046
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:38 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

ja ok...maar na een lange werkdag en heeeel vroeg opstaan is dat minder handig dus...

elke km is te ver...
pi_55939064
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:39 schreef PeZu het volgende:

[..]

wij hebben elkaar ook al eh erg regelmatig gezien
valt wel mee hoor...
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:42:52 #246
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939122
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ja ok...maar na een lange werkdag en heeeel vroeg opstaan is dat minder handig dus...

elke km is te ver...

voor ons lijt het idd wel of elke km te ver is ja pff

we hebben het erg zwaar te pakken
pi_55939130
quote:

[..]

elke km is te ver...
Ja dat is waar, je maakt lange dagen. Heerlijk verliefd zijn! Ik zou voorlopig nog niet bijelkaar gaan wonen, dan kun je ng lang verliefd blijven
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:43:39 #248
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939144
quote:

[..]

valt wel mee hoor...
ja deze week wel ja
pi_55939173
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ja dat is waar, je maakt lange dagen. Heerlijk verliefd zijn! Ik zou voorlopig nog niet bijelkaar gaan wonen, dan kun je ng lang verliefd blijven
samen wonen... ...nee.....precies...
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:46:59 #250
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939229
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

pi_55939238
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

eeeeen nacht alleen, eeen nacht alleeen, kom niet bij me kloppen, de deur is al op slot.
pi_55939240
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:46 schreef PeZu het volgende:

[..]

wel..niet...????waaaaat...???!!!!!
pi_55939260
oeee... *klinkt uit het publiek*
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:49:10 #254
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939270
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:47 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

wel..niet...????waaaaat...???!!!!!
pi_55939294
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:49 schreef PeZu het volgende:

[..]

ok...wel!!!
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:50:51 #256
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939315
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:50 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ok...wel!!!
haha

† In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 23:52:48 #257
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939359
tvp na een jaar.
Dat deze reeks nog steeds bestaat.
pi_55939361
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:50 schreef PeZu het volgende:

[..]

haha

maar gelukkig dat we het heel rustig aan doen he... ...trouwen...???
pi_55939389
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef Sebasser het volgende:
tvp na een jaar.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:54:42 #260
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939404
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

wel met mooi weer en een heel mooie huwelijksreis

pi_55939420
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:54 schreef PeZu het volgende:

[..]

wel met mooi weer en een heel mooie huwelijksreis

en een heeeeeel groot feest...
pi_55939429
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef PeZu het volgende:

[..]

volgens mij dacht je dat ook bij QuBe/Hara

jij wil mij gewoon graag aan de vrouw zien
haha ja inderdaad! Eerst inderdaad QuBe, maar die heb ik hier al zo lang niet meer gezien.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 23:56:25 #263
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939440
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Haai.

Nog steeds de oude garde zo te zien hier int topic?
pi_55939452
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef Sebasser het volgende:
tvp na een jaar.
Sebasser!
pi_55939458
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

*proest*
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 23:58:06 #266
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939477
Iemand anders hier ook verslaafd aan elke ochtend en elke avond voor het slapen gaan een malboro menthol sigaretje?
Ik heb ooit eens een pakje gekregen, en sindsdien ben ik er verslaafd aan. heb het kunnen terugdringen tot elke ochtend en avond 1, zo kan ik langer met het pakje doen, want het is zo zonde van je geld..

Goed topic btw.
pi_55939483
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Haai.

Nog steeds de oude garde zo te zien hier int topic?
ik was er ook al heeeeel leng niet meer geweest..
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:58:23 #268
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939488
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

haha ja inderdaad! Eerst inderdaad QuBe, maar die heb ik hier al zo lang niet meer gezien.
queen bee cq harajuku is er idd nooit meer

ps nu al een reactie op de post

@sebas, jups still smoking strong
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 23:58:30 #269
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939494
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Sebasser!
Zo, wat een warm welkom. danke.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 23:58:58 #270
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939503
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ik was er ook al heeeeel leng niet meer geweest..
Leuk he? zo'n sociaal leven.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:59:11 #271
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939510
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

en een heeeeeel groot feest...

tuuuk

ooit
pi_55939512
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:57 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

*proest*
wat,...??
pi_55939520
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Leuk he? zo'n sociaal leven.
...ja werk enzulks. he...
pi_55939531
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

tuuuk

ooit
ja ooit ja...
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2008 @ 00:01:08 #275
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939553
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:59 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

...ja werk enzulks. he...
Zoiets zoek ik ook nog, als aanvulling op mijn sociaal leven.
Straks ff op monsterboard kijken.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:01:46 #276
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939566
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:00 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ja ooit ja...
hoel ang duurde de vorige ooit ook alweer _!
pi_55939569
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Zoiets zoek ik ook nog, als aanvulling op mijn sociaal leven.
Straks ff op monsterboard kijken.
ik heb sinds september een mega baan...
pi_55939625
quote:
Iemand anders hier ook verslaafd aan elke ochtend en elke avond voor het slapen gaan een malboro menthol sigaretje?
Ik heb ooit eens een pakje gekregen, en sindsdien ben ik er verslaafd aan. heb het kunnen terugdringen tot elke ochtend en avond 1, zo kan ik langer met het pakje doen, want het is zo zonde van je geld..

Goed topic btw.
Was je niet helemaal gestopt?
pi_55939644
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Mega Mindy? Wat doe je?
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2008 @ 00:07:12 #280
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939667
quote:

[..]

Met een MEGA salaris?
pi_55939683
quote:

[..]

Zo, wat een warm welkom. danke.
haha, we zijn je niet vergeten!
pi_55939688
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef PeZu het volgende:

[..]

hoel ang duurde de vorige ooit ook alweer _!
best lang hoor...
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2008 @ 00:08:03 #283
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939692
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:05 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Was je niet helemaal gestopt?
Ik was verleden jaar voor eh, een week volgens mij gestopt.
Tot ik langs een benzine station kwam en de verleiding niet kon weerstaan.
pi_55939699
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:59 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

wat,...??
Ik ben heel erg verkouden
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:08:33 #285
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939703
quote:

[..]

ik heb sinds eind december een mega vriendin ...
pi_55939730
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Ik was verleden jaar voor eh, een week volgens mij gestopt.
Tot ik langs een benzine station kwam en de verleiding niet kon weerstaan.
Een week? Ik was ervan overtuigd dat je het had volgehouden
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:10:02 #287
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939736
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

best lang hoor...
ja voor mijn gevoel. duurde het idd te lang
pi_55939776
Ik ga lekker naar bed! Nog een dagje en dan alweer weekend! Slaap lekker tortelduifjes en leuk dat je even langskwam Sebasser!
pi_55939801
En waar is Ludo?
pi_55939808
Welterusten!
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2008 @ 00:13:28 #291
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939814
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:09 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Een week? Ik was ervan overtuigd dat je het had volgehouden
Hm, dat zou dan denk ik komen omdat het rokershoekje was vergeten.
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2008 @ 00:13:41 #292
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_55939818
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
Welterusten!
Weltrusten.
pi_55939823
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:06 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Mega Mindy? Wat doe je?
ik werk bij een "horeca verhuur" bedrijf...denk aan grote evenementen zoals concerten (bijv. B. Springsteen), premieres (bijv Ciske de Rat), prijzen uitreikingen ( Bijv Televiezier Ring) maar aan paleis Soestdijd... ik zorg ervor dat de klanten erg tevreden zijn en blijven en voor de factuur (soms heeele grote bedragen ), maar ook dat de spullen op de juiste plek heen gaan maar vooral terug komen. las het goed gaat mag ik vanaf Mei ook leiding gaan geven aan mijn collega's...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:14:10 #294
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55939832
truste koek
pi_55939840
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik ben heel erg verkouden
pi_55939852
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik heb sinds eind december een mega vriendin ...
op het nippertje...
pi_55939950
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
Welterusten!
ow ja...welterusten..
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:23:41 #298
138448 PeZu
Suspended animation
pi_55940014
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende: