Het is allemaal kul. Er staat altijd wel iets wat waar is in zo'n fuckin' lijst.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was al bezig alles vet te maken wat wel klopt en door te strepen wat niet klopt. Het duurt alweer te lang allemaal dus meteen maar weer weggeklikt
Ja! Maar toch is het wel leuk om te lezen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is allemaal kul. Er staat altijd wel iets wat waar is in zo'n fuckin' lijst.
Ik ga lekker naar bed, als Leeuw zijnde denk ik dat je nu eigenlijk ook wel naar bed moet maar niet wil.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is allemaal kul. Er staat altijd wel iets wat waar is in zo'n fuckin' lijst.
Ik ga ook hoor, nog een sigaretje en deze Leeuw gaat zijn koude bed opzoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar bed, als Leeuw zijnde denk ik dat je nu eigenlijk ook wel naar bed moet maar niet wil.![]()
Slaap lekker Ludo!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga ook hoor, nog een sigaretje en deze Leeuw gaat zijn koude bed opzoeken.
Slaap lekker!
Toevallig dat je net dezelfde eruit haalde dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:17 schreef oranjekoek het volgende:
Er zitten toch wel veel verschillen in hoor!
Denk je niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan jullie het overleven vanaf 1 juli ?
wat dan?quote:
Mijn partner is een heuse n00b die geen prioriteiten bweet te stellen, eigenlijk gewoon niets kan en steeds vraagt: "hoe gaan we dat doen", terwijl ik al het werk kan doen omdat hij zoals eerder vermeld een n00b is.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn partner is een heuse n00b die prioriteiten bij de verkeerde dingen legt, eigenlijk gewoon niets kan en steeds vraagt: "hoe gaan we dat doen", terwijl ik al het werk kan doen omdat hij zoals eerder vermeld een n00b is.
Geen optie, ben al ver met idee. Idee is als 'super' beoordeelt en dan moet ik weer wat nieuws verzinnen. Daarnaast zijn de andere opties nog beroerder..quote:
schreeuw hemquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen optie, ben al ver met idee. Idee is als 'super' beoordeelt en dan moet ik weer wat nieuws verzinnen. Daarnaast zijn de andere opties nog beroerder..
Wat een lange dag!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
en weer thuis......voel me moe en beroerd...
![]()
...maar vrijdag lekker vrij...
![]()
![]()
![]()
![]()
Is de opdracht met de boze wolf nog afgemaakt?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen optie, ben al ver met idee. Idee is als 'super' beoordeelt en dan moet ik weer wat nieuws verzinnen. Daarnaast zijn de andere opties nog beroerder..
tafekdekjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is de opdracht met de boze wolf nog afgemaakt?
falcoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Jeanny, komm, come on
Steh auf - bitte, du wirst ganz naß
Schon spät, komm - wir müssen weg hier,
raus aus dem Wald, verstehst du nicht?
Wo ist dein Schuh, du hast ihn verloren,
als ich dir den Weg zeigen mußte
Wer hat verloren? Du dich?
Ich mich? Oder, oder wir uns?
Es ist kaltquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Jeanny, komm, come on
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Jeanny, komm, come on
ja dat zekerquote:
Dan is het helemaal janken geblazen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ is een boel Frans
ooww..want..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dan is het helemaal janken geblazen.
eeuuhhh..moet het dan????quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:13 schreef PeZu het volgende:
tyler durden![]()
ken je die naam niet ergens van lieve jj
iedereeen zei dat je hem moest gaan kijken maar dat duurde tot afgelopen uhm zaterdagquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereeen zei dat je hem moest gaan kijken maar dat duurde tot afgelopen uhm zaterdag
Emotionele mensen, die Fransmannen(of vrouwen, weetikut).quote:
yeah right...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Emotionele mensen, die Fransmannen(of vrouwen, weetikut).![]()
http://www.imdb.com/title/tt0137523/
Doe maar ff kijken. Vergelijkbaar met de bijbel, deze film.
ik zie het...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben plat, banaal en on-intellectueel, aangenaam.
en mijn ex cel genootquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben plat, banaal en on-intellectueel, aangenaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |