en dat is het ook...quote:
volgens mij dacht je dat ook bij QuBe/Haraquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was er in eerste instantie van overtuigd dat Tezz je ware was!
Leg es uit? is dat hier ook te maken? zonder de magic touch natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat plus geen ei
plus bacon uit de magnetron
plus rauwe rode ui ipv uitgebakken ui
plus idd pezu's magic love touch
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Niet te geloven, dat dat nog kan
zooo simpel maar o zo lekker...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Leg es uit? is dat hier ook te maken? zonder de magic touch natuurlijk.
Vanaf het moment dat je een kind krijgt maak je je alleen maar zorgen... Is er zoveel met hem aan de hand?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dat is het ook......maar hij heeft al zo veel meegemaakt dat dit niks is ermee vergeleken..
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Leg es uit? is dat hier ook te maken? zonder de magic touch natuurlijk.
simpel? niks simpelquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zooo simpel maar o zo lekker...![]()
![]()
mijn zoon is geboren met een ernstig hart-afwijking....quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je een kind krijgt maak je je alleen maar zorgen... Is er zoveel met hem aan de hand?
De waterpokken heersen hier, bijna de hele klas heeft het gehad, Tim heeft nog nergens last van gelukkig. Om zulke kleine dingetjes kan je je al druk maken.
En die dingen heb jij standaard in je kast staan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak pen en papier en schrijf mee
ingediënten:
gerookte kipfilet
streaky bacon
ijsberg sla
uitgebakken uitjes
moster honing saus
gekookt
grote italiaanse bol
en maak er wat moois van
ja dat wil ik ook wel graag weten...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je ook stiekem met haar gedanst?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn zoon is geboren met een ernstig hart-afwijking......en heeft een openhart-operatie gehad toen hij 1,5 was...allemaal goed gegaan maar is altijd een beetje een zorg kindje gebleven
..en ik moet toegeven dat ik altijd wel extra bezorgd ben om hem..
vraag je dat nu nog afquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook wel graag weten...![]()
gekookt moet gekookt ei zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En die dingen heb jij standaard in je kast staan?
hijis voor zijn hart-problemen "goed gekeurd" zeg maar afgelopen September...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenIk maak me al druk om Tim zijn brilletje, ik kan er maar niet aan wennen
Het gaat nu goed met hem dus?
Dansen zat daar vast niet tussenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag je dat nu nog af![]()
na alles wat we al gedaan en gedroomd hebben samen![]()
goh.. *onder de indruk*quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
gekookt moet gekookt ei zijn
meeste dingen heb ik vaak wel
we hebben heus niet gedansd hoor..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag je dat nu nog af![]()
na alles wat we al gedaan en gedroomd hebben samen![]()
Wat een opluchting moet dat zijn geweest! Helemaal super!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hijis voor zijn hart-problemen "goed gekeurd" zeg maar afgelopen September...![]()
![]()
![]()
..mocht ook wel na 10 jaar..
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dansen zat daar vast niet tussen
haha zie je wel!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we hebben heus niet gedansd hoor..![]()
ik heb je je wel heen en weer gewiegd in mijn armen terwijl we bij rw stondenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we hebben heus niet gedansd hoor..![]()
we zijn naderhand een ijsje wezen eten....quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat een opluchting moet dat zijn geweest! Helemaal super!
owwja..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb je je wel heen en weer gewiegd in mijn armen terwijl we bij rw stonden
eigenlijk te ver..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
Wonen jullie ver van elkaar?
ik wou het net zeggen ondanks dat het mee valtquote:
hahahaaa, super! Hoe kun je nu geen ijsje lusten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we zijn naderhand een ijsje wezen eten....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ lust niet eens ijs....![]()
mja..niet lusten is miss een beetje overdreven..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaaa, super! Hoe kun je nu geen ijsje lusten?
ja op zich wel...behalve dat verdwalen he...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen ondanks dat het mee valt
australianquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..niet lusten is miss een beetje overdreven....sorbetten...
![]()
![]()
..DAT vind ik dus echt echt lekker...
![]()
het liefst van Australian...![]()
Ik hoor mijn tante nog zeggen, wat leeeuk ben je in australie geweest? Mijn vriend had een Australian trui aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..niet lusten is miss een beetje overdreven....sorbetten...
![]()
![]()
..DAT vind ik dus echt echt lekker...
![]()
het liefst van Australian...![]()
haha waar was je met je knappe hoofdje tochquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja op zich wel...behalve dat verdwalen he...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik hoor mijn tante nog zeggen, wat leeeuk ben je in australie geweest? Mijn vriend had een Australian trui aan
ja dat vraag ik me ook af....quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha waar was je met je knappe hoofdje toch
jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis wel 45 min. rijden ja...
Dat is toch niet te ver zeker! Wij woonden bijna 2 uur vanelkaar af! We zagen elkaar heel regelmatig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis wel 45 min. rijden ja...
ik weet wel waar mijn hoofd is sinds 2e k dagquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af....![]()
![]()
wij hebben elkaar ook al eh erg regelmatig gezienquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is toch niet te ver zeker! Wij woonden bijna 2 uur vanelkaar af! We zagen elkaar heel regelmatig.
ja ok...maar na een lange werkdag en heeeel vroeg opstaan is dat minder handig dus...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is toch niet te ver zeker! Wij woonden bijna 2 uur vanelkaar af! We zagen elkaar heel regelmatig.
valt wel mee hoor...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij hebben elkaar ook al eh erg regelmatig gezien
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...maar na een lange werkdag en heeeel vroeg opstaan is dat minder handig dus...![]()
elke km is te ver...![]()
Ja dat is waar, je maakt lange dagen. Heerlijk verliefd zijn! Ik zou voorlopig nog niet bijelkaar gaan wonen, dan kun je ng lang verliefd blijvenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...maar na een lange werkdag en heeeel vroeg opstaan is dat minder handig dus...![]()
elke km is te ver...![]()
ja deze week wel jaquote:
samen wonen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is waar, je maakt lange dagen. Heerlijk verliefd zijn! Ik zou voorlopig nog niet bijelkaar gaan wonen, dan kun je ng lang verliefd blijven
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
samen wonen......nee.....precies...
![]()
eeeeen nacht alleen, eeen nacht alleeen, kom niet bij me kloppen, de deur is al op slot.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
samen wonen......nee.....precies...
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel..niet...????waaaaat...???!!!!!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef Sebasser het volgende:
tvp na een jaar.
Dat deze reeks nog steeds bestaat.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar gelukkig dat we het heel rustig aan doen he...![]()
...trouwen...???
en een heeeeeel groot feest...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
wel met mooi weer en een heel mooie huwelijksreis![]()
haha ja inderdaad! Eerst inderdaad QuBe, maar die heb ik hier al zo lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij dacht je dat ook bij QuBe/Hara
jij wil mij gewoon graag aan de vrouw zien
Sebasser!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef Sebasser het volgende:
tvp na een jaar.
Dat deze reeks nog steeds bestaat.
*proest*quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar gelukkig dat we het heel rustig aan doen he...![]()
...trouwen...???
ik was er ook al heeeeel leng niet meer geweest..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haai.
Nog steeds de oude garde zo te zien hier int topic?
queen bee cq harajuku is er idd nooit meerquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja inderdaad! Eerst inderdaad QuBe, maar die heb ik hier al zo lang niet meer gezien.
Leuk he? zo'n sociaal leven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was er ook al heeeeel leng niet meer geweest..![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en een heeeeeel groot feest...![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets zoek ik ook nog, als aanvulling op mijn sociaal leven.quote:
hoel ang duurde de vorige ooit ook alweerquote:
ik heb sinds september een mega baan...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik ook nog, als aanvulling op mijn sociaal leven.
Straks ff op monsterboard kijken.
Was je niet helemaal gestopt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders hier ook verslaafd aan elke ochtend en elke avond voor het slapen gaan een malboro menthol sigaretje?
Ik heb ooit eens een pakje gekregen, en sindsdien ben ik er verslaafd aan. heb het kunnen terugdringen tot elke ochtend en avond 1, zo kan ik langer met het pakje doen, want het is zo zonde van je geld..
Goed topic btw.
Mega Mindy?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb sinds september een mega baan...![]()
![]()
![]()
![]()
Met een MEGA salaris?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
haha, we zijn je niet vergeten!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo, wat een warm welkom.danke.
best lang hoor...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoel ang duurde de vorige ooit ook alweer_!
Ik was verleden jaar voor eh, een week volgens mij gestopt.quote:
ik heb sinds eind december een mega vriendin ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een week? Ik was ervan overtuigd dat je het had volgehoudenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was verleden jaar voor eh, een week volgens mij gestopt.
Tot ik langs een benzine station kwam en de verleiding niet kon weerstaan.
ja voor mijn gevoel. duurde het idd te langquote:
Hm, dat zou dan denk ik komen omdat het rokershoekje was vergeten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een week? Ik was ervan overtuigd dat je het had volgehouden
ik werk bij een "horeca verhuur" bedrijf...denk aan grote evenementen zoals concerten (bijv. B. Springsteen), premieres (bijv Ciske de Rat), prijzen uitreikingen ( Bijv Televiezier Ring) maar aan paleis Soestdijd...quote:
op het nippertje...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb sinds eind december een mega vriendin ...![]()
![]()
![]()
![]()
ow ja...welterusten..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
Welterusten!
hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |