maarja ben ook geen superfan van gewone spaghetti en ook geen superfan van kip kerrie...
  maarja ben ook geen superfan van gewone spaghetti en ook geen superfan van kip kerrie... 

quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef Pollewoppie het volgende:
met spagethi lijkt me persoonlijk een beetjemaarja ben ook geen superfan van gewone spaghetti en ook geen superfan van kip kerrie...
Waarom ik het dan eet? tja je moet toch wat, en bovendien kookte het vrouwtje dus mij hoor je ook weer niet klagen

Ik was zelf afschuwelijk, Sanne lijkt met haar 2 jaar nu wel een peuterpubertje, dat gaat nog wat wordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah valt wel mee......maar het heeft zijn ups&downs...

al denk ik dat de puberteit van mijn zoon veel zwaarder zal zijn...

ja dat is idd een goede voorbereiding maar lang niet wat het echt gaat worden....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was zelf afschuwelijk, Sanne lijkt met haar 2 jaar nu wel een peuterpubertje, dat gaat nog wat worden

oioioi, ik moet het nu al flink in de kiem smorenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat is idd een goede voorbereiding maar lang niet wat het echt gaat worden....

nou, mijn dochter heeft en flinke peuter-puberteit gehad...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oioioi, ik moet het nu al flink in de kiem smoren
 ..maar haar echte puberteit valt tot nu toe erg mee..
 ..maar haar echte puberteit valt tot nu toe erg mee..  

broodje PeZu...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef PeZu het volgende:
patat met kerrie
en idd broodje subway of broodje pezu
krijg opeens honger

met liefde bereidtquote:

Het zijn alletwee dwarse krengen, dus het zou in dat geval nog mee kunnen vallen in de echte puberteitquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou, mijn dochter heeft en flinke peuter-puberteit gehad.....maar haar echte puberteit valt tot nu toe erg mee..

mijn zoon daarintegen is precies andersom..dus ik hou mijn hart vast....

quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
ff een zwaai vanuit het ziekenhuis...
 Vanuit het ziekenhuis?
 Vanuit het ziekenhuis?

Ja, JJ der zoontje heeft vreselijek hoofdpijnquote:

Ja, je vraagt je af hoe we aan 145 delen gekomen zijn he?!?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Pollewoppie het volgende:
wel druk hier

Hahaha........Maar JJ: heel veel sterkte hoor met hem, tis nie niks allemaal als je kind ziek is!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ff snel een zwaai.....het gaat redelijk met hem en versierd alle zusters...

thnx..quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha........Maar JJ: heel veel sterkte hoor met hem, tis nie niks allemaal als je kind ziek is!
 ...ben gelukkig wel wat gewend met hem...
 ...ben gelukkig wel wat gewend met hem...  ...maar leuk is het nooit...
 ...maar leuk is het nooit...  

En weten ze ook waarom? Sterkte JJ!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja, JJ der zoontje heeft vreselijek hoofdpijn
ging nu al wat beter
dus wens ze hier sterkte

En hoe gaat het u?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha........Maar JJ: heel veel sterkte hoor met hem, tis nie niks allemaal als je kind ziek is!

zo ben weer thuis....quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En weten ze ook waarom? Sterkte JJ!
 ...mijn zoon had heel erg last van hoofdpijn wat vannacht echt heel erg werd en ben dus maar met hem naar het ziekenhuis gegaan. vandaag allerlei testen gedaan, tis igg geen tumor (ppff..wat een opluchting want daar dachten ze eerst aan
 ...mijn zoon had heel erg last van hoofdpijn wat vannacht echt heel erg werd en ben dus maar met hem naar het ziekenhuis gegaan. vandaag allerlei testen gedaan, tis igg geen tumor (ppff..wat een opluchting want daar dachten ze eerst aan  ) , maar hebben kleine vlekjes ontdekt, dat moet dus ff onderzocht worden.
 ) , maar hebben kleine vlekjes ontdekt, dat moet dus ff onderzocht worden.  ...vroeg of ze daar ook een PS2 hadden (NOT), maar PSP was ook wel cool...
 ...vroeg of ze daar ook een PS2 hadden (NOT), maar PSP was ook wel cool...  

Ohhhhhhhhh ik leef echt met je mee! Ik ken je dan wel niet, maar mijn moederhart is waarschijnlijk hetzelfde als het jouwe! Sterkte!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ben weer thuis.......mijn zoon had heel erg last van hoofdpijn wat vannacht echt heel erg werd en ben dus maar met hem naar het ziekenhuis gegaan. vandaag allerlei testen gedaan, tis igg geen tumor (ppff..wat een opluchting want daar dachten ze eerst aan
) , maar hebben kleine vlekjes ontdekt, dat moet dus ff onderzocht worden.
Gelukkig kreeg hij meteen goede pijnstillers, en vond de aandacht van de zusters maar al te leuk......vroeg of ze daar ook een PS2 hadden (NOT), maar PSP was ook wel cool...

Mwaaaaaa loop niet over van enthousiasme........Heb een beetje zware werk-week gehad en helaas voel ik nu mijn oude vertrouwde hernia weer klemmen. Begin van de week een nieuwjaarsborrel moeten organiseren voor 150 personen (wel met hulp van een cateraar, maar toch een hoop gesjouw met stoelen/sfeerverlichting/hapjes/bladibladibla).quote:

ja het gaat wel weer nu ik was nml ook geschrokken en bezorgdquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Tezz het volgende:
hoi PeZu-tje.........alles oke met jou lieverd??/

Ja snap ik! Tis ook allemaal niet leuk!!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het gaat wel weer nu ik was nml ook geschrokken en bezorgd

quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:38 schreef PeZu het volgende:
geeft JJ een hele dikke knuf en kus
schatje!!!!
@ de rest hoi

ja dat vooral ja...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Pollewoppie het volgende:
HEEE weer wat leven in de brouwerij, en wat rook in de longen!!
 ...heb de hele dag niks gerookt..
 ...heb de hele dag niks gerookt..  ...tot nu dan he..
 ...tot nu dan he..  

ik verliefd?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja snap ik! Tis ook allemaal niet leuk!!!!!!
(je bent verliefd he jongen)

Ja weer veel te veel rook in de longen.............quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Pollewoppie het volgende:
HEEE weer wat leven in de brouwerij, en wat rook in de longen!!

hoiquote:

quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi

ik ben niet verleifd
maar stapel, tot over mijn oren en er ver voorbij

ik heb vanaaf mijn pezu broodje bijna na laten maken bij de sub, was toch niet zo lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]

oh ja..en ik heb honger!!!!

slaap lekker schat
 slaap lekker schat 

ja maar daar worden ze niet met liefde gemaakt..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb vanaaf mijn pezu broodje bijna na laten maken bij de sub, was toch niet zo lekker

Dat lijkt me afschuwelijk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ben weer thuis.......mijn zoon had heel erg last van hoofdpijn wat vannacht echt heel erg werd en ben dus maar met hem naar het ziekenhuis gegaan. vandaag allerlei testen gedaan, tis igg geen tumor (ppff..wat een opluchting want daar dachten ze eerst aan
) , maar hebben kleine vlekjes ontdekt, dat moet dus ff onderzocht worden.
Gelukkig kreeg hij meteen goede pijnstillers, en vond de aandacht van de zusters maar al te leuk......vroeg of ze daar ook een PS2 hadden (NOT), maar PSP was ook wel cool...

ja dat plus geen eiquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar daar worden ze niet met liefde gemaakt..

Ja! doe je het een beetje rustig aan Tezz!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwaaaaaa loop niet over van enthousiasme........Heb een beetje zware werk-week gehad en helaas voel ik nu mijn oude vertrouwde hernia weer klemmen. Begin van de week een nieuwjaarsborrel moeten organiseren voor 150 personen (wel met hulp van een cateraar, maar toch een hoop gesjouw met stoelen/sfeerverlichting/hapjes/bladibladibla).
En gister en vandaag rapporten moeten stamenstellen op de 'ouderwetse' manier: kopieeren dus en een voor een de blaadjes in de goede volgorde leggen. En dan 20x een rapport van 90 pagina's. Argh. Helaas ging het echt niet sneller / eenvoudiger. En dat in deze tijd zeg..........
Nu ben ik dus behoorlijk gaar............maar ja, morgen lekker vrij!!!!!!!!
Oh ik vergeet nog het kotsend kind begin van de week en een hond aan de diaree vandaag.........
 Is ze alweer wat opgeknapt? ik loop nu steeds te snotteren en heb bijna geen stem.  Echt iedereen heeft het weer te pakken, het kan niet aan de bloemkool liggen want dat heb ik al een tijdje niet meer gehad
 Is ze alweer wat opgeknapt? ik loop nu steeds te snotteren en heb bijna geen stem.  Echt iedereen heeft het weer te pakken, het kan niet aan de bloemkool liggen want dat heb ik al een tijdje niet meer gehad  

Ik was er in eerste instantie van overtuigd dat Tezz je ware was!quote:

Niet te geloven, dat dat nog kanquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi

ik ben niet verleifd
maar stapel, tot over mijn oren en er ver voorbij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |