dat heeft alles t emaken met een user hier genaamdquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heeft alles t emaken met een user hier genaamd
pio
we hadden hem er hier en op msn van overtuigd dat we ex cel genoten waren pmdat we iemand hadden omgelgd en dat ik nu nog thui szit met een enkelbandje
maar ja pio_!
hij dacht ook dat, Seaoflove, QuBe, ik, en nog iemand allemaal 1 perspoon waren etc etc zelfs een fb topic voor geopend
was erg kostelijkquote:
oeh..ruige man dus...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
was erg kostelijk
heb nogm,aanden daarna op fok gelezeb dat ik thuis zou zitten met een bandje
en dat ik een vuige crimineel was_!
Zelfs toen we toegaven dat het gewoon "onschuldige bullshit" was... Was hij er nog steeds heilig van overtuigd dat we een Joegoslaaf naar de tyfklote hadden geslagen (quote:
net alsof jij dat niet weetquote:
pas maar op voordat ik je bewusteloos......quote:
huhuhhhhh...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas maar op voordat ik je bewusteloos......![]()
jj is een vrouw, jij naabquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Iets te homo-erotisch. Mazzel!
dan heb je echt weinig nodig..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Iets te homo-erotisch. Mazzel!
kom maar op danquote:
je t'aime tres fortquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ gaat slapen.....bonne nuit tout le monde...
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heeft alles t emaken met een user hier genaamd
pio
we hadden hem er hier en op msn van overtuigd dat we ex cel genoten waren pmdat we iemand hadden omgelgd en dat ik nu nog thui szit met een enkelbandje
maar ja pio_!
hij dacht ook dat, Seaoflove, QuBe, ik, en nog iemand allemaal 1 perspoon waren etc etc zelfs een fb topic voor geopend
Ik daarop klikken:quote:Op Blackboard vind je onder opdrachten een zip-bestandje content_opdracht.zip
Lompe harkenquote:HTTP Status 403 -
type Status report
description Access to the specified resource () has been forbidden.
Apache Tomcat/4.1.27
Heb ik ook wel eens last van. Vooral als mijn man tot laat moet werken en niet thuis eet. Dan sta ik dus voor mezelf en mijn dochter te koken en daar heb ik niet altijd zin in. Ik smokkel op die dagen veel met pannekoeken, omeletjes en snelle soepen enzo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
zowww en weer thuis...![]()
....ben moe en heb honger....
![]()
...maar absoluut geen zin om te koken...
mja..ik had alles al in huis en mijn zoon verheugde zich op home-made kipkerrie...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van. Vooral als mijn man tot laat moet werken en niet thuis eet. Dan sta ik dus voor mezelf en mijn dochter te koken en daar heb ik niet altijd zin in. Ik smokkel op die dagen veel met pannekoeken, omeletjes en snelle soepen enzo.
Heej JJ, anders bestel je lekker een pizza of zo! Altijd goed, toch??
Ja ik ken het. Die van mij kan het compleet met pruil-lipje. (maar ja da's een meiske, dat zit in de genen)quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..ik had alles al in huis en mijn zoon verheugde zich op home-made kipkerrie...![]()
..dus ja..en aangezien ik hem niks kan weigeren...
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Die van mij kan het compleet met pruil-lipje. (maar ja da's een meiske, dat zit in de genen)
van jezelf of van het potje..????quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Kip kerrie idem hiero!! alleen dan met rijst!!
Tezz!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Tezz het volgende:
Kut ik was jullie kwijt........Heb drie dagen bijzonder hard gewerkt en lange dagen gemaakt dus vandaar mijn korte afwezigheid (ja met vier actieve rokershoeksjes-mensen valt een afwezigheid wel op volgens mij, of mistten jullie mij niet???)
Anyweg: snelle tvp is dit. Vanavond meer.
Jeetje, je zit midden in de pubers! Zwaar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...pruil-lipje doet hij niet meer, hij is 11, maar kan zooooo zielig kijken...
..mjn oudste, een meisje van 17, weet precies hoe te slijmen om alles voor elkaar te krijgen...en mama smelt ALTIJD..
weet je hoe lekkerquote:
Nee, naja het is niet echt koud buiten gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Pollewoppie het volgende:
Zooo ik ga ook maar een peukie doen.... helaas niet binnen : (
Nee, ik heb geen idee hoe lekker dat is haha. Ik heb dat alleen nog maar met rijst gegetenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe lekker
nee gen last vd rook maar iets last van me keel
nah valt wel mee....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje, je zit midden in de pubers! Zwaar?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef Pollewoppie het volgende:
met spagethi lijkt me persoonlijk een beetjemaarja ben ook geen superfan van gewone spaghetti en ook geen superfan van kip kerrie...
Waarom ik het dan eet? tja je moet toch wat, en bovendien kookte het vrouwtje dus mij hoor je ook weer niet klagen
Ik was zelf afschuwelijk, Sanne lijkt met haar 2 jaar nu wel een peuterpubertje, dat gaat nog wat wordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah valt wel mee......maar het heeft zijn ups&downs...
![]()
![]()
al denk ik dat de puberteit van mijn zoon veel zwaarder zal zijn...![]()
ja dat is idd een goede voorbereiding maar lang niet wat het echt gaat worden....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was zelf afschuwelijk, Sanne lijkt met haar 2 jaar nu wel een peuterpubertje, dat gaat nog wat worden
oioioi, ik moet het nu al flink in de kiem smorenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat is idd een goede voorbereiding maar lang niet wat het echt gaat worden....
nou, mijn dochter heeft en flinke peuter-puberteit gehad...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oioioi, ik moet het nu al flink in de kiem smoren
broodje PeZu...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef PeZu het volgende:
patat met kerrie
en idd broodje subway of broodje pezu
krijg opeens honger
met liefde bereidtquote:
Het zijn alletwee dwarse krengen, dus het zou in dat geval nog mee kunnen vallen in de echte puberteitquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou, mijn dochter heeft en flinke peuter-puberteit gehad.....maar haar echte puberteit valt tot nu toe erg mee..
![]()
![]()
mijn zoon daarintegen is precies andersom..dus ik hou mijn hart vast....
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
ff een zwaai vanuit het ziekenhuis...![]()
Ja, JJ der zoontje heeft vreselijek hoofdpijnquote:
Ja, je vraagt je af hoe we aan 145 delen gekomen zijn he?!?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Pollewoppie het volgende:
wel druk hier
Hahaha........Maar JJ: heel veel sterkte hoor met hem, tis nie niks allemaal als je kind ziek is!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ff snel een zwaai.....het gaat redelijk met hem en versierd alle zusters...
thnx..quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha........Maar JJ: heel veel sterkte hoor met hem, tis nie niks allemaal als je kind ziek is!
En weten ze ook waarom? Sterkte JJ!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja, JJ der zoontje heeft vreselijek hoofdpijn![]()
ging nu al wat beter![]()
dus wens ze hier sterkte![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe gaat het u?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha........Maar JJ: heel veel sterkte hoor met hem, tis nie niks allemaal als je kind ziek is!
zo ben weer thuis....quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En weten ze ook waarom? Sterkte JJ!
Ohhhhhhhhh ik leef echt met je mee! Ik ken je dan wel niet, maar mijn moederhart is waarschijnlijk hetzelfde als het jouwe! Sterkte!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ben weer thuis.......mijn zoon had heel erg last van hoofdpijn wat vannacht echt heel erg werd en ben dus maar met hem naar het ziekenhuis gegaan. vandaag allerlei testen gedaan, tis igg geen tumor (ppff..wat een opluchting want daar dachten ze eerst aan
) , maar hebben kleine vlekjes ontdekt, dat moet dus ff onderzocht worden.
Gelukkig kreeg hij meteen goede pijnstillers, en vond de aandacht van de zusters maar al te leuk......vroeg of ze daar ook een PS2 hadden (NOT), maar PSP was ook wel cool...
Mwaaaaaa loop niet over van enthousiasme........Heb een beetje zware werk-week gehad en helaas voel ik nu mijn oude vertrouwde hernia weer klemmen. Begin van de week een nieuwjaarsborrel moeten organiseren voor 150 personen (wel met hulp van een cateraar, maar toch een hoop gesjouw met stoelen/sfeerverlichting/hapjes/bladibladibla).quote:
ja het gaat wel weer nu ik was nml ook geschrokken en bezorgdquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Tezz het volgende:
hoi PeZu-tje.........alles oke met jou lieverd??/
Ja snap ik! Tis ook allemaal niet leuk!!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het gaat wel weer nu ik was nml ook geschrokken en bezorgd
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:38 schreef PeZu het volgende:
geeft JJ een hele dikke knuf en kus![]()
schatje!!!!
@ de rest hoi
ja dat vooral ja...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Pollewoppie het volgende:
HEEE weer wat leven in de brouwerij, en wat rook in de longen!!
ik verliefd?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja snap ik! Tis ook allemaal niet leuk!!!!!!
(je bent verliefd he jongen)
Ja weer veel te veel rook in de longen.............quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Pollewoppie het volgende:
HEEE weer wat leven in de brouwerij, en wat rook in de longen!!
hoiquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi![]()
![]()
ik ben niet verleifd
maar stapel, tot over mijn oren en er ver voorbij
ik heb vanaaf mijn pezu broodje bijna na laten maken bij de sub, was toch niet zo lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
oh ja..en ik heb honger!!!!
ja maar daar worden ze niet met liefde gemaakt..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb vanaaf mijn pezu broodje bijna na laten maken bij de sub, was toch niet zo lekker
Dat lijkt me afschuwelijk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ben weer thuis.......mijn zoon had heel erg last van hoofdpijn wat vannacht echt heel erg werd en ben dus maar met hem naar het ziekenhuis gegaan. vandaag allerlei testen gedaan, tis igg geen tumor (ppff..wat een opluchting want daar dachten ze eerst aan
) , maar hebben kleine vlekjes ontdekt, dat moet dus ff onderzocht worden.
Gelukkig kreeg hij meteen goede pijnstillers, en vond de aandacht van de zusters maar al te leuk......vroeg of ze daar ook een PS2 hadden (NOT), maar PSP was ook wel cool...
ja dat plus geen eiquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar daar worden ze niet met liefde gemaakt..
Ja! doe je het een beetje rustig aan Tezz!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwaaaaaa loop niet over van enthousiasme........Heb een beetje zware werk-week gehad en helaas voel ik nu mijn oude vertrouwde hernia weer klemmen. Begin van de week een nieuwjaarsborrel moeten organiseren voor 150 personen (wel met hulp van een cateraar, maar toch een hoop gesjouw met stoelen/sfeerverlichting/hapjes/bladibladibla).
En gister en vandaag rapporten moeten stamenstellen op de 'ouderwetse' manier: kopieeren dus en een voor een de blaadjes in de goede volgorde leggen. En dan 20x een rapport van 90 pagina's. Argh. Helaas ging het echt niet sneller / eenvoudiger. En dat in deze tijd zeg..........
Nu ben ik dus behoorlijk gaar............maar ja, morgen lekker vrij!!!!!!!!
Oh ik vergeet nog het kotsend kind begin van de week en een hond aan de diaree vandaag.........
Ik was er in eerste instantie van overtuigd dat Tezz je ware was!quote:
Niet te geloven, dat dat nog kanquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi![]()
![]()
ik ben niet verleifd
maar stapel, tot over mijn oren en er ver voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |