Ik daarop klikken:quote:Op Blackboard vind je onder opdrachten een zip-bestandje content_opdracht.zip
Lompe harkenquote:HTTP Status 403 -
type Status report
description Access to the specified resource () has been forbidden.
Apache Tomcat/4.1.27
Heb ik ook wel eens last van. Vooral als mijn man tot laat moet werken en niet thuis eet. Dan sta ik dus voor mezelf en mijn dochter te koken en daar heb ik niet altijd zin in. Ik smokkel op die dagen veel met pannekoeken, omeletjes en snelle soepen enzo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
zowww en weer thuis...![]()
....ben moe en heb honger....
![]()
...maar absoluut geen zin om te koken...
mja..ik had alles al in huis en mijn zoon verheugde zich op home-made kipkerrie...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van. Vooral als mijn man tot laat moet werken en niet thuis eet. Dan sta ik dus voor mezelf en mijn dochter te koken en daar heb ik niet altijd zin in. Ik smokkel op die dagen veel met pannekoeken, omeletjes en snelle soepen enzo.
Heej JJ, anders bestel je lekker een pizza of zo! Altijd goed, toch??
Ja ik ken het. Die van mij kan het compleet met pruil-lipje. (maar ja da's een meiske, dat zit in de genen)quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..ik had alles al in huis en mijn zoon verheugde zich op home-made kipkerrie...![]()
..dus ja..en aangezien ik hem niks kan weigeren...
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Die van mij kan het compleet met pruil-lipje. (maar ja da's een meiske, dat zit in de genen)
van jezelf of van het potje..????quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Kip kerrie idem hiero!! alleen dan met rijst!!
Tezz!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Tezz het volgende:
Kut ik was jullie kwijt........Heb drie dagen bijzonder hard gewerkt en lange dagen gemaakt dus vandaar mijn korte afwezigheid (ja met vier actieve rokershoeksjes-mensen valt een afwezigheid wel op volgens mij, of mistten jullie mij niet???)
Anyweg: snelle tvp is dit. Vanavond meer.
Jeetje, je zit midden in de pubers! Zwaar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...pruil-lipje doet hij niet meer, hij is 11, maar kan zooooo zielig kijken...
..mjn oudste, een meisje van 17, weet precies hoe te slijmen om alles voor elkaar te krijgen...en mama smelt ALTIJD..
weet je hoe lekkerquote:
Nee, naja het is niet echt koud buiten gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Pollewoppie het volgende:
Zooo ik ga ook maar een peukie doen.... helaas niet binnen : (
Nee, ik heb geen idee hoe lekker dat is haha. Ik heb dat alleen nog maar met rijst gegetenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe lekker
nee gen last vd rook maar iets last van me keel
nah valt wel mee....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje, je zit midden in de pubers! Zwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |