eeeeen nacht alleen, eeen nacht alleeen, kom niet bij me kloppen, de deur is al op slot.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
samen wonen......nee.....precies...
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel..niet...????waaaaat...???!!!!!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef Sebasser het volgende:
tvp na een jaar.
Dat deze reeks nog steeds bestaat.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar gelukkig dat we het heel rustig aan doen he...![]()
...trouwen...???
en een heeeeeel groot feest...quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
wel met mooi weer en een heel mooie huwelijksreis![]()
haha ja inderdaad! Eerst inderdaad QuBe, maar die heb ik hier al zo lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij dacht je dat ook bij QuBe/Hara
jij wil mij gewoon graag aan de vrouw zien
Sebasser!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef Sebasser het volgende:
tvp na een jaar.
Dat deze reeks nog steeds bestaat.
*proest*quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar gelukkig dat we het heel rustig aan doen he...![]()
...trouwen...???
ik was er ook al heeeeel leng niet meer geweest..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haai.
Nog steeds de oude garde zo te zien hier int topic?
queen bee cq harajuku is er idd nooit meerquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja inderdaad! Eerst inderdaad QuBe, maar die heb ik hier al zo lang niet meer gezien.
Leuk he? zo'n sociaal leven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik was er ook al heeeeel leng niet meer geweest..![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en een heeeeeel groot feest...![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets zoek ik ook nog, als aanvulling op mijn sociaal leven.quote:
hoel ang duurde de vorige ooit ook alweerquote:
ik heb sinds september een mega baan...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik ook nog, als aanvulling op mijn sociaal leven.
Straks ff op monsterboard kijken.
Was je niet helemaal gestopt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders hier ook verslaafd aan elke ochtend en elke avond voor het slapen gaan een malboro menthol sigaretje?
Ik heb ooit eens een pakje gekregen, en sindsdien ben ik er verslaafd aan. heb het kunnen terugdringen tot elke ochtend en avond 1, zo kan ik langer met het pakje doen, want het is zo zonde van je geld..
Goed topic btw.
Mega Mindy?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb sinds september een mega baan...![]()
![]()
![]()
![]()
Met een MEGA salaris?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
haha, we zijn je niet vergeten!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo, wat een warm welkom.danke.
best lang hoor...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoel ang duurde de vorige ooit ook alweer_!
Ik was verleden jaar voor eh, een week volgens mij gestopt.quote:
ik heb sinds eind december een mega vriendin ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een week? Ik was ervan overtuigd dat je het had volgehoudenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was verleden jaar voor eh, een week volgens mij gestopt.
Tot ik langs een benzine station kwam en de verleiding niet kon weerstaan.
ja voor mijn gevoel. duurde het idd te langquote:
Hm, dat zou dan denk ik komen omdat het rokershoekje was vergeten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een week? Ik was ervan overtuigd dat je het had volgehouden
ik werk bij een "horeca verhuur" bedrijf...denk aan grote evenementen zoals concerten (bijv. B. Springsteen), premieres (bijv Ciske de Rat), prijzen uitreikingen ( Bijv Televiezier Ring) maar aan paleis Soestdijd...quote:
op het nippertje...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb sinds eind december een mega vriendin ...![]()
![]()
![]()
![]()
ow ja...welterusten..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
Welterusten!
hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |