quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en een heeeeeel groot feest...![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets zoek ik ook nog, als aanvulling op mijn sociaal leven.quote:
hoel ang duurde de vorige ooit ook alweerquote:
ik heb sinds september een mega baan...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik ook nog, als aanvulling op mijn sociaal leven.
Straks ff op monsterboard kijken.
Was je niet helemaal gestopt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders hier ook verslaafd aan elke ochtend en elke avond voor het slapen gaan een malboro menthol sigaretje?
Ik heb ooit eens een pakje gekregen, en sindsdien ben ik er verslaafd aan. heb het kunnen terugdringen tot elke ochtend en avond 1, zo kan ik langer met het pakje doen, want het is zo zonde van je geld..
Goed topic btw.
Mega Mindy?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb sinds september een mega baan...![]()
![]()
![]()
![]()
Met een MEGA salaris?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
haha, we zijn je niet vergeten!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo, wat een warm welkom.danke.
best lang hoor...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoel ang duurde de vorige ooit ook alweer_!
Ik was verleden jaar voor eh, een week volgens mij gestopt.quote:
ik heb sinds eind december een mega vriendin ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |