STFU!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Wat is vakantie toch heerlijk zeg
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Personals/Dating"quote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef Sgele het volgende:
http://adultsheepfinder.com/searchresults1.htm
Das niet verkeerd zeg! zuipen vanavond?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ik nog 2 uur. de laatste 2 van het jaar. kodak momentje
yep zowieso, morgen weer naar de kaakchirurgquote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das niet verkeerd zeg! zuipen vanavond?
Ik krijg een zelfde meldingquote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Personals/Dating"
Das ook kut zeg, gelijk op je 1e vrije dagquote:Op donderdag 20 december 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep zowieso, morgen weer naar de kaakchirurg
hier werkt hijquote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef Sgele het volgende:
http://adultsheepfinder.com/searchresults1.htm
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Personals/Dating"
ja idd! nou ja tis niet anders. neem mn mp3 speler weer mee. scheelt al een hoop zoietsquote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das ook kut zeg, gelijk op je 1e vrije dag
t wordt weer -5 , dus ik zou maar wat extra truien aantrekkenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef lynda het volgende:
Zoooooooooooooo
Kaartjes voor de andere 2 ook binnen
Wel slim om met een beginnende longontsteking in de kou te gaan staan
waar ga je dan heen ?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef lynda het volgende:
Zoooooooooooooo
Ok relaxt!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd! nou ja tis niet anders. neem mn mp3 speler weer mee. scheelt al een hoop zoiets
super sjeksie panty onder spijkerbroek, warme sokken, t-shirt, trui, dikke jas, muts, sjaal, handschoenenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t wordt weer -5 , dus ik zou maar wat extra truien aantrekken
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef lynda het volgende:
Zoooooooooooooo
Onthoud..quote:Op donderdag 20 december 2007 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waar ga je dan heen ?
heb ik even gemist
ja hey,quote:Op donderdag 20 december 2007 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Onthoud..
Lynda = VOETBAL!![]()
Voetbal dus
keihard metallica aanquote:
ja een goed voorbereid mens telt voor 2 heh!!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
super sjeksie panty onder spijkerbroek, warme sokken, t-shirt, trui, dikke jas, muts, sjaal, handschoenen
Na 5 minuten sjaal, handschoenen en muts weg
Na 10 minuten jas
zo kleed ik me ook aan hehequote:Op donderdag 20 december 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een goed voorbereid mens telt voor 2 heh!!
zeg komop , het duurt nog urenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:49 schreef lynda het volgende:
[..]
zo kleed ik me ook aan hehe
fuckkkkkkkkkk heb nu al de zenuwen
Hallooooooooo verwarmd veld!!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg komop , het duurt nog uren![]()
hopelijk is het veld ook niet bevroren trouwens
er lopen hier kinderen al over de sloten nl
noui ik heb net de mijne gehad. een doos praline chocola, en 50 euro aan waardebonnen voor de ah.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
oja mn kerstpakket staat naast me. Klein dingkan nie veel soeps zijn
Iedereen krijg een kerststol en rollade maar de stagiaire's niet. bezuinigen heet dat volgens mij
en ja ik ben niet snel tevreden
met zulke dingetjes dan.
Godsamme ik was vanochtend nog even weer kwartiertje in slaapgevallen en toen heb ik me fijn gedroomd. Maar nu zit ik steeds met die droom in mn hoofd. En dan krijg ik kriebeltjes in mn buik
owh dan mag ik niet klagenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
noui ik heb net de mijne gehad. een doos praline chocola, en 50 euro aan waardebonnen voor de ah.
mja geef alles aan mn ouders. die zijn er blijer mee dan ik
goede of slechte kriebeltjesquote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
Iedereen krijg een kerststol en rollade maar de stagiaire's niet. bezuinigen heet dat volgens mij
met zulke dingetjes dan.
Godsamme ik was vanochtend nog even weer kwartiertje in slaapgevallen en toen heb ik me fijn gedroomd. Maar nu zit ik steeds met die droom in mn hoofd. En dan krijg ik kriebeltjes in mn buik
oo dat wist ik niet. nou das idd zwaar wereldsquote:Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Hallooooooooo verwarmd veld!!
Ennuh.. dat het nog urennnnnnnn duurt weet ik, maar gezonde spanning + zenuwen zijn er al vanaf dat ik wakker ben
mja vrouwen en chocolaquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh dan mag ik niet klagendie doos chocola mag je wel aan mij geven hoor als je ze niet wilt hebben.
Dacht dat het gister klaar moest zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
ik ga ff weer met die e-mails bezig
Suc6quote:Op donderdag 20 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
ik ga ff weer met die e-mails bezig
Doe maar nietquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo dat wist ik niet. nou das idd zwaar werelds![]()
mja misschien tijd om een klein neutje te nemen, zodat je je wat relaxter voelt
eigenlijk eergisteren. Maar we waren er niet klaar meegkomen. Collega was wel om 7 uur begonnen. Maar is er nu al de hele dag mee bezig en ik doe er ook nog een paar. Dus is bijna afquote:Op donderdag 20 december 2007 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht dat het gister klaar moest zijn
Dan komt het wel goed?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar goed en gewoon heel vaak aandenken enzo
ik ook nietquote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
oooo en ik heb geen zin meer
goed zo meidquote:
handjes boven de tafel hequote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
met zulke dingetjes dan.
als je je verveelt ...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
handjes boven de tafel he
Kon ik hier maar slapen, zet ik me wekker wel als ik naar huis kan
Ik heb GVD nog veel minder zin!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
oooo en ik heb geen zin meer
Dat ik niets te doen heb, wil niet zeggen dat ik me verveel hequote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je je verveelt ...
ik heb nog leuk klusje
Kom er aanquote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed zo meid![]()
mag je nu hier de mailserver database komen maken
en ik heb ook geen zin meer
shitquote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ik niets te doen heb, wil niet zeggen dat ik me verveel he
ja zeg dat wel. maar in welke volgordequote:
Jeuj, wat drink je? dan zet ik dat vast klaarquote:
Dat is wel leuk en mooi meegenomen als je een vergoeding krijgtquote:Volgende week vrijdag mag ik helpen met balansen. Krijg misschien ook wel beetje vergoeding voor.
Pfff, succes ermeequote:Nou joepie niet klaar dus. Sjonge als bedrijven niet in superoffice staat kan ik mooi gaan googlen. Knettergek zijn ze hier.
ik wil het wel proberen hoor. maar kijk niet raar op, als je weer helemaal overnieuw moet beginnenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
shit
moet nog iemand hebben die ff de database maakt
Ik zit hier te tefeltennisen met een stresballetjequote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
shit
moet nog iemand hebben die ff de database maakt
ja je zal wel inzakken nuquote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb GVD nog veel minder zin!
Tot moggol!quote:
Biertje graagquote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jeuj, wat drink je? dan zet ik dat vast klaar
[..]
Dat is wel leuk en mooi meegenomen als je een vergoeding krijgt
[..]
Pfff, succes ermee
is wel pokke veel werk dan jah
Inderdaad, ik wilde nog een fles wijn mee... maar mocht niet ...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je zal wel inzakken nu. heb je geen wijn meegenomen ?
ok zorg ik voorquote:Op donderdag 20 december 2007 16:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Biertje graag. Uhu want op de vrijdag is officieel geen stage dag
.
Nou ik ga niet weer de hele lijst van gisteren bij langs. Ze kunnen mooi een eind wegschieten.
Doe mij er ook maar 1tje als je toch bezig bent!quote:
hehe ik heb daarmee een collega bekogeldquote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit hier te tefeltennisen met een stresballetjeop mijn buro,
en gewoon meppen met je hand hahah
ja Lynda, die rode van station "x"
alleen als je de database komt maken en voro lieve meisjesquote:Op donderdag 20 december 2007 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar 1tje als je toch bezig bent!
zit nu in Den Boschquote:
Ik net ook, moet toch wat als je geen moer te doen hebt op je werk...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
hehe ik heb daarmee een collega bekogeld
Liep heel stil de trap op en gooide het balletje zo het kantoor boven in raak
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen als je de database komt maken en voro lieve meisjes
whehehequote:Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen als je de database komt maken en voro lieve meisjes
Number of record level errors : 1quote:Op donderdag 20 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*fixed* hoorde ik daar het woord "bier"?
Goed he!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Number of record level errors : 0
Number of index page errors : 0
Number of database page errors : 0
Gemaakt dus :p
haha :pquote:
* Dr.Droxz geeft een knuffel en een lekker bakje thee!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:29 schreef lynda het volgende:
Kuchekuchekuch![]()
Ik stik nog eens in me eigen gehoest
tot vanavondquote:Op donderdag 20 december 2007 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ga naar huisssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
Tot vanavond
waar heb je dat nou weer vandaanquote:Op donderdag 20 december 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Temperatuur: -4.0°C Gevoelstemperatuur: -5.9°C
aaaaaaargh
mazzel!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ga naar huisssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
Tot vanavond
nou zo koud is het hier nu.quote:
Hier 'maar' -1 bij station en -3 bij station noordquote:Op donderdag 20 december 2007 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zo koud is het hier nu.
godver hoeren kanker kachels !!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha :p
tjoep, alles wordt nu overgegooid naar andere servers
dat wordt dus een trui thuis latenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier 'maar' -1 bij station en -3 bij station noord
hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
godver hoeren kanker kachels !!!!
baas houdt het nu tegen om alles over te gooien
ja het begint al spannend te wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:47 schreef lynda het volgende:
Ik wil de temperatuur eigenlijk niet weten
Nog 4 uuuuuuuuur
mja omdat geen groepen kon aanmaken. maar nu toch door de overzettingquote:
mja , t zal wel frustrerend voor je zijn onderhandquote:Op donderdag 20 december 2007 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja omdat geen groepen kon aanmaken. maar nu toch door de overzetting
fijne avond diertjuh!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef diertjuh het volgende:
ik sluit vast afdoeg lieve mensen
en daarna meteen roken ha haquote:Op donderdag 20 december 2007 17:07 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC schenkt een jus d' orangetje in en steekt tevens een Marlborootje op*
Zo, daar ben ik weer... net gesprot!
avh ja goed gesport wel?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:11 schreef DeToXiC het volgende:
Nee, eerst boodschappen gedaan...naar huis gereden etc. en nu pas een sigaretje..
kan nog verschillende dingen inhoudenquote:
dan ben je goed bezig ja!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:18 schreef DeToXiC het volgende:
Nee, ik ben echt druk in de weer... zo rond een uur of vier zit ik alleen tussen de oudjes... Dus ik heb mijn MP3 speler aan en ben een beetje met de gewichten aan het spelen.. Gaat wel lekker. Beetje in shape komen voor de zomer
Lukt aardig overigens.
Wanneer kan je weer? als het beentje weer goed is?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben je goed bezig ja!
ik mis het wel het sporten
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wanneer kan je weer? als het beentje weer goed is?
Het is voor een goed doel dus vol houden hoor!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja!
nu maar even houden bij de hydrotherapie
In het oude zwembad... Fitness4you?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jij komt toch uit Sneek? Waar fitness je?
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zo weer thuis inmiddels.
[drinkmodus = AAN]
Geen pannenkoeken meer?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:44 schreef diertjuh het volgende:
daar ben ik weer. Net ff lekker patatjes gegeten. Vanavond maar lekker niets doen
neuh waren laat vanavond en mn mams had geen zin om nog eten te makenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen pannenkoeken meer?
Ik heb al de hele dag niks gedaan... Maar ff kijken wat ik vanavond ga doen
Tja, dan zit er weinig andesr op he...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh waren laat vanavond en mn mams had geen zin om nog eten te maken
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
net nog lading benzine in mn gezicht gekregen .....
iets met kacheltje die leeg was open draaien en door de luchtdruk spuit er nog benzine uit
quote:
ben ik blij dat ik niet rook :dquote:
had ook gekundquote:Op donderdag 20 december 2007 18:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, dan zit er weinig andesr op he...
Of gewoon bestellen natuurlijk
Keesquote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel staat over een paar eeuw in de geschiedenisboeken
aah iemand die voetbal kijkt. En hoe is het afgelopen? Of is het dat nog niet.quote:
marktplaats ???quote:Op donderdag 20 december 2007 22:47 schreef diertjuh het volgende:
nog een klein vraagje. Weet iemand waar ik van die Theekisten kan vinden op internet of in welke winkel? Dus een kistje waar de thee zakjes in kunnen. Op de douwe egberts site al wel 1 gezien maar is me te duur
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 december 2007 22:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah iemand die voetbal kijkt. En hoe is het afgelopen? Of is het dat nog niet.
Ik heb zowaar het advies van Beller opgevolgt. Heb vanavond een pot met thee gezet en lekker op de bank gehangen en niets gedaan.
Nu ga ik ook naar bedje
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef lynda het volgende:
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Genoeg er over wil het er niet meer over hebben..
Nu warm bed, slapen en bloed ophoesten! Lekker dat schreeuwen met longontsteking![]()
Maar dat boeit me momenteel echt geen ene FUCK meer
Zoiets?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:47 schreef diertjuh het volgende:
nog een klein vraagje. Weet iemand waar ik van die Theekisten kan vinden op internet of in welke winkel? Dus een kistje waar de thee zakjes in kunnen. Op de douwe egberts site al wel 1 gezien maar is me te duur
http://www.holland-at-hom(...)s-gevuld-p-1293.htmlquote:Pickwick theekist 12-vaks (gevuld) ¤45,30
--------------------------------------------------------------------------------
Houten theekist met 144 theezakjes in 12 verschillende smaken.
Smaken: Golden Darjeeling, Imperial Earl Grey, Citroen, Bosvruchten, Cactus, Aardbeien, Sinaasappel, Zuidvruchten, Vanille, Honing, Groene theen en Rooibos.
Ideaal als geschenk!
lulquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên, wat heb ik een zin om morgenochtend lekker uit te slapen zegVakantie ftw
Succes man, zit trouwens vandaag weer in Rijswijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen
ik mag vandaag ruim 80 man gaan bellen.
kunt u de inkomende mail server vervangen. En dit is uw nieuwe wachtwoord.
tralalalala
als er iemand niks te doen heeft mag hij of zij helpenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes man, zit trouwens vandaag weer in Rijswijk
Sorry, kan je wel een kopje koffie aanbiedenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als er iemand niks te doen heeft mag hij of zij helpen![]()
pfff, drink geen koffiequote:Op vrijdag 21 december 2007 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, kan je wel een kopje koffie aanbieden
Thee / Water en soms een cappucinoquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, drink geen koffie
ikke thee lurk
lemon thee op vroege ochtendquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thee / Water en soms een cappucino
* Crazy-M geeft draculettetje een red bullquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
ik heb een beetje moeite met opstarten
eenvoor lynda
Mogguhquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
ik heb een beetje moeite met opstarten
eenvoor lynda
Volgens mij kan die redelijk hardquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lemon thee op vroege ochtend![]()
vooral goed om wakker te worden.
maar dadelijk eerst tanken en dan is kijken hoe hard charlie lownoise ook al weer kon
hihi dan sat/ zit ik zo meteen te stuiterenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft draculettetje een red bull
dat zal moeten werken
mja denk dat eerder de auto het ook aan moet kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij kan die redelijk hard
yepquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh![]()
En dieis omdat AZ niet door is?
volgens mij zitten bij mij de red hot chilli peppers in de autoradioquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja denk dat eerder de auto het ook aan moet kunnen
of jah, de boxen
tja daar kun je toch niet mee wakker worden :pquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij zitten bij mij de red hot chilli peppers in de autoradio
succes!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja daar kun je toch niet mee wakker worden :p
ik split hem weer naar mn werk
eerst auto sneeuw vrij maken dan tanken
Dacht ik alquote:
Foo Fighters - The Pretenderquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij zitten bij mij de red hot chilli peppers in de autoradio
Mwah dat is bij mij geen probleemquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja denk dat eerder de auto het ook aan moet kunnen
of jah, de boxen
en, lekker weer daar?quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes man, zit trouwens vandaag weer in Rijswijk
Succes!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
en nu moet ik weer ff opschieten
Weet ik hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank je soms ben ik ook best lief
Mwah beetje koud he, en de collegas hier zijn echt knuppels!quote:
whehequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah beetje koud he, en de collegas hier zijn echt knuppels!
Mogguh Sgelequote:
Ik hoop toch wel dat ik rond 14.00 naar huis kan, zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
whehe
hier is bijna niemand vandaag.. wordt lekker rustig
Zou wel lekker zijn hequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:20 schreef Sgele het volgende:
Hier is zijn vandaag ook niet veel mensen, dus ik hoop dat ze me een beetje met rust laten vandaag
Ongekend... ben je vrij, moet je er nog heen. Wel snel doen he! Niet dat ze nog dingen aan je kunnen gaan vragenquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:21 schreef diertjuh het volgende:
ik ben gisteren mn ringen vergeten op stage. Dus die ga ik zo ff ophalen
Nog wel een kop vol snot, maar voel me al een stuk beterquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn heAlweer helemaal opgeknapt?
Ringen oppikken en wegwezen daarquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:21 schreef diertjuh het volgende:
ik ben gisteren mn ringen vergeten op stage. Dus die ga ik zo ff ophalen
Uhu ik pak ze en ben dan snel weer wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ben je vrij, moet je er nog heen. Wel snel doen he! Niet dat ze nog dingen aan je kunnen gaan vragen
Gelukkig maar, en dat hoort bij de tijd van het jaar hequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog wel een kop vol snot, maar voel me al een stuk beterdank u
Verstandig, en dan... lekker genieten van je vrije dag!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu ik pak ze en ben dan snel weer weg
Ja inderdaad, anders mogen we het geen winter noemen hequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en dat hoort bij de tijd van het jaar he
Winter... bwah was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaad, anders mogen we het geen winter noemen he
Persoonlijk vind ik het echt heerlijk, lekker koud, dikke en warme kleertjes aan, en dan maar schaatsen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:37 schreef Sgele het volgende:
Ik heb er een pesthekel aan, omdat als het erg koud wordt, elk bot wat ik ooit gebroken heb pijn doet... (en dat zijn er nogal wat)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt heerlijk, lekker koud, dikke en warme kleertjes aan, en dan maar schaatsen!
Mja het is wel de enige tijd van het jaar waar je je echt op kan kleden. Schaatsen heb ik jaren geleden opgegeven..quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt heerlijk, lekker koud, dikke en warme kleertjes aan, en dan maar schaatsen!
En dan sterke drank niet te vergeten hequote:
Ah joh vallen en door het ijs heen zakken hoort erbijquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja het is wel de enige tijd van het jaar waar je je echt op kan kleden. Schaatsen heb ik jaren geleden opgegeven..
Mogguh WL, hoe lang moet je nog 'till Judgement Day?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
Achja, misschien volgend jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh vallen en door het ijs heen zakken hoort erbij
over 3 kwartier ga ik weg..... de spanning voel ik al ahhaquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL, hoe lang moet je nog 'till Judgement Day?
Daarna even goed ontspannen he, en joh het komt goed! Ik duim voor jequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
over 3 kwartier ga ik weg..... de spanning voel ik al ahha
Haha ja daaromquote:
ja bedankt manquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarna even goed ontspannen he, en joh het komt goed! Ik duim voor je
ik ga zo naar de slager. of te wel de kaakchirurgquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Sgele het volgende:
JudgementDay? heb ik iets gemist?
Wie wordt er afgemaakt?
Oh nog een keer?? de teringquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga zo naar de slager. of te wel de kaakchirurg
Goedemorgenquote:
mogge! zo , jij bent er vroeg bijquote:
Maar even...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
heb intussen maar even 7 films gedownload. dus heb ik vanmiddag wat afleiding
quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bedankt man![]()
* WhiteLightning neemt zn Zen weer mee
Gast wat ben je vroeg! Mogguhquote:
Komt omdat je steeds zo vroeg bentquote:
kan je beter terug je bed in kruipenquote:
Ooow dat komt goed jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
heb intussen maar even 7 films gedownload. dus heb ik vanmiddag wat afleiding
jahquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds zo vroeg bent
Hear hearquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je beter terug je bed in kruipen
Ja waarom doe je dat dan ook?quote:
afsprakenquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja waarom doe je dat dan ook?
I Am Legend, Shoot me Up, The Invasion en SAWquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
hatchet,i am legend,puff puff pass,saw4,shootemup,the invasion,war
Hier?quote:
i am legend wil ik zienquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Saw 4, mwah deel 1 was geniaal, daarna werd het wat minderquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja lijkt me echt geweldigquote:
Dudequote:
En mij bekruipt het gevoel dat ik voor niks naar Rijswijk ben gereden...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ben alweer minstens een half uur op het werk
1ste klus af nu aan de thee
Na 1 werd het wat minder, maar ze verzaken het niet zoals andere sequels...er blijft altijd wel iets van creativiteit en verhaal in zitten... vind ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Saw 4, mwah deel 1 was geniaal, daarna werd het wat minder
1000% eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Saw 4, mwah deel 1 was geniaal, daarna werd het wat minder
I Am Legend, magische film, ga er deze vakantie heen
Zo erg?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En mij bekruipt het gevoel dat ik voor niks naar Rijswijk ben gereden...
Hostel is inderdaad helemaal niks, overhyped!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1000% eensdeel 1 was psychologisch, en daarop volgende delen werden alleen maar minder.
maar ieder geval zijn ze beter als hostel. dat vond ik echt een bout film
Goeiesmorgens!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
goedeeeeeeeeeeeee morgeeeeeeeennnnnnn!!!!!!!!!!
ja droxz is gewoon een keer wakker, en heeft gewoon lang geslapen!
Ja ik heb gisteren in de trein geslapen, ik kwam thuis en ben gelijk gaan slapen..
werd om 21:00 wakker, even wat gaan eten, en toen weer doorgeslapen tot vanochtend 07:00
Wat voelt dat toch weer eens goed zeg, om in de ochtend echt wakker te zijn!
Nou is mijn collega koffie voor me halen, dus ik zit hier nog wel ff! (17:30)
dat oog op het eindequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hostel is inderdaad helemaal niks, overhyped!
Hostel, die vind ik echtquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hostel is inderdaad helemaal niks, overhyped!
Ah welnee..quote:
dat lijkt me slechte filmquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
oh en maar dragon wars aangezet
Slaapkop? Ik had gewoon weer eens te weinig geslapen deze week (oja, en het weekendquote:
Waarom dan?quote:
Nog niets over gehoord...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
oh en maar dragon wars aangezet
Ja dat vond ik dus ook, Deel 1 had iets wat mij een beklemmend gevoel gaf, de overige delen nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1000% eensdeel 1 was psychologisch, en daarop volgende delen werden alleen maar minder.
maar ieder geval zijn ze beter als hostel. dat vond ik echt een bout film
Ja ga ik ook doen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo erg?![]()
Kan je wel rustig je weekend inluiden toch?
hoezo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:09 schreef Sgele het volgende:
Lynda zal in een pesthumeur zijn vandaag denk ik
WTF je weet dat het "fake" is, gewoon leuk gemaakt dusquote:
Geweldig man, nu nog je Wii mail zooi aan de praat krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
goedeeeeeeeeeeeee morgeeeeeeeennnnnnn!!!!!!!!!!
ja droxz is gewoon een keer wakker, en heeft gewoon lang geslapen!
Ja ik heb gisteren in de trein geslapen, ik kwam thuis en ben gelijk gaan slapen..
werd om 21:00 wakker, even wat gaan eten, en toen weer doorgeslapen tot vanochtend 07:00
Wat voelt dat toch weer eens goed zeg, om in de ochtend echt wakker te zijn!
Nou is mijn collega koffie voor me halen, dus ik zit hier nog wel ff! (17:30)
AZ-heeft verloren, en ligt eruitquote:
The Dark Nightquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niets over gehoord...
Nieuwe Batman lijkt me trouwens wel
Mogguh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:11 schreef B.. het volgende:
Goeie morgen!
Goede morgen Beller!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig man, nu nog je Wii mail zooi aan de praat krijgen
Die trailer alleen alquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
The Dark NightWordt een toppertje
idd, kan ik je doodspammen met plaatjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Beller!!!!
Heb de hele volgende week vrij, en krijg maandag mijn Wii play,
dus tijd genoeg om dat even allemaal (onder het genot van een borrel) te fixen!
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
AZ-heeft verloren, en ligt eruit
egtquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
AZ-heeft verloren, en ligt eruit
Jep, geen NL clubs meer in Europaquote:
Toppertje manquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Beller!!!!
Heb de hele volgende week vrij, en krijg maandag mijn Wii play,
dus tijd genoeg om dat even allemaal (onder het genot van een borrel) te fixen!
Kan je toch plaatjes sturen dan via dat Wii gedoe?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, kan ik je doodspammen met plaatjes![]()
Whehehe, ja zekerquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, kan ik je doodspammen met plaatjes![]()
PSV wel hoorquote:
Ja mij ook, volgens mij zet hij een geweldige rol neer als bad guyquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die trailer alleen alLedger als de Joker lijkt me best interessant
ik heb een mooie vogel gehad van bellephoronquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je toch plaatjes sturen dan via dat Wii gedoe?
Ja zeker! Is mij in ieder geval geluktquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je toch plaatjes sturen dan via dat Wii gedoe?
Bwehehe een vlaamse gaai bij mij in de tuinquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb een mooie vogel gehad van bellephoron
Ik zag hem vanmorgen op nu.nl...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu.nl cartoons #3
Dat was oorspronkelijk een KLB-topic
t bewijst het maar weer heh.quote:
Ohja..die was ik al weer vergetenquote:
Vroeger!! Toen waren wij nog goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t bewijst het maar weer heh.we hebben ons weer aardig op de kaart weten te zetten
Vanavond gooi ik mijn Wii nummertje wel even jou kant op!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toppertje man![]()
Kunnen we (WL ook) zo toch nog contact houden in de vakantie![]()
En een borrel hoort er altijd bij he
Maar als het dan toch zo bekijkt, wonen wij in een relatief klein landje he...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t bewijst het maar weer heh.we hebben ons weer aardig op de kaart weten te zetten
Top man!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond gooi ik mijn Wii nummertje wel even jou kant op!
toen men nog met maximaal 3 buitenlanders in een team mocht spelenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vroeger!! Toen waren wij nog goed
Moggequote:
Mogguh UberFrieschquote:
Lynda, kijk even de andere kant op!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vroeger!! Toen waren wij nog goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
En die tijden gaan misschien weer terug komen, max 5 buitenlanders in een teamquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toen men nog met maximaal 3 buitenlanders in een team mocht spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |