Zoiets?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:47 schreef diertjuh het volgende:
nog een klein vraagje. Weet iemand waar ik van die Theekisten kan vinden op internet of in welke winkel? Dus een kistje waar de thee zakjes in kunnen. Op de douwe egberts site al wel 1 gezien maar is me te duur
http://www.holland-at-hom(...)s-gevuld-p-1293.htmlquote:Pickwick theekist 12-vaks (gevuld) ¤45,30
--------------------------------------------------------------------------------
Houten theekist met 144 theezakjes in 12 verschillende smaken.
Smaken: Golden Darjeeling, Imperial Earl Grey, Citroen, Bosvruchten, Cactus, Aardbeien, Sinaasappel, Zuidvruchten, Vanille, Honing, Groene theen en Rooibos.
Ideaal als geschenk!
lulquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Mên, wat heb ik een zin om morgenochtend lekker uit te slapen zegVakantie ftw
Succes man, zit trouwens vandaag weer in Rijswijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen
ik mag vandaag ruim 80 man gaan bellen.
kunt u de inkomende mail server vervangen. En dit is uw nieuwe wachtwoord.
tralalalala
als er iemand niks te doen heeft mag hij of zij helpenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes man, zit trouwens vandaag weer in Rijswijk
Sorry, kan je wel een kopje koffie aanbiedenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als er iemand niks te doen heeft mag hij of zij helpen![]()
pfff, drink geen koffiequote:Op vrijdag 21 december 2007 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, kan je wel een kopje koffie aanbieden
Thee / Water en soms een cappucinoquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, drink geen koffie
ikke thee lurk
lemon thee op vroege ochtendquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thee / Water en soms een cappucino
* Crazy-M geeft draculettetje een red bullquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
ik heb een beetje moeite met opstarten
eenvoor lynda
Mogguhquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
ik heb een beetje moeite met opstarten
eenvoor lynda
Volgens mij kan die redelijk hardquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lemon thee op vroege ochtend![]()
vooral goed om wakker te worden.
maar dadelijk eerst tanken en dan is kijken hoe hard charlie lownoise ook al weer kon
hihi dan sat/ zit ik zo meteen te stuiterenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft draculettetje een red bull
dat zal moeten werken
mja denk dat eerder de auto het ook aan moet kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij kan die redelijk hard
yepquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh![]()
En dieis omdat AZ niet door is?
volgens mij zitten bij mij de red hot chilli peppers in de autoradioquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja denk dat eerder de auto het ook aan moet kunnen
of jah, de boxen
tja daar kun je toch niet mee wakker worden :pquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij zitten bij mij de red hot chilli peppers in de autoradio
succes!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja daar kun je toch niet mee wakker worden :p
ik split hem weer naar mn werk
eerst auto sneeuw vrij maken dan tanken
Dacht ik alquote:
Foo Fighters - The Pretenderquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij zitten bij mij de red hot chilli peppers in de autoradio
Mwah dat is bij mij geen probleemquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja denk dat eerder de auto het ook aan moet kunnen
of jah, de boxen
en, lekker weer daar?quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes man, zit trouwens vandaag weer in Rijswijk
Succes!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
en nu moet ik weer ff opschieten
Weet ik hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank je soms ben ik ook best lief
Mwah beetje koud he, en de collegas hier zijn echt knuppels!quote:
whehequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah beetje koud he, en de collegas hier zijn echt knuppels!
Mogguh Sgelequote:
Ik hoop toch wel dat ik rond 14.00 naar huis kan, zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
whehe
hier is bijna niemand vandaag.. wordt lekker rustig
Zou wel lekker zijn hequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:20 schreef Sgele het volgende:
Hier is zijn vandaag ook niet veel mensen, dus ik hoop dat ze me een beetje met rust laten vandaag
Ongekend... ben je vrij, moet je er nog heen. Wel snel doen he! Niet dat ze nog dingen aan je kunnen gaan vragenquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:21 schreef diertjuh het volgende:
ik ben gisteren mn ringen vergeten op stage. Dus die ga ik zo ff ophalen
Nog wel een kop vol snot, maar voel me al een stuk beterquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn heAlweer helemaal opgeknapt?
Ringen oppikken en wegwezen daarquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:21 schreef diertjuh het volgende:
ik ben gisteren mn ringen vergeten op stage. Dus die ga ik zo ff ophalen
Uhu ik pak ze en ben dan snel weer wegquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ben je vrij, moet je er nog heen. Wel snel doen he! Niet dat ze nog dingen aan je kunnen gaan vragen
Gelukkig maar, en dat hoort bij de tijd van het jaar hequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog wel een kop vol snot, maar voel me al een stuk beterdank u
Verstandig, en dan... lekker genieten van je vrije dag!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu ik pak ze en ben dan snel weer weg
Ja inderdaad, anders mogen we het geen winter noemen hequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en dat hoort bij de tijd van het jaar he
Winter... bwah was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaad, anders mogen we het geen winter noemen he
Persoonlijk vind ik het echt heerlijk, lekker koud, dikke en warme kleertjes aan, en dan maar schaatsen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:37 schreef Sgele het volgende:
Ik heb er een pesthekel aan, omdat als het erg koud wordt, elk bot wat ik ooit gebroken heb pijn doet... (en dat zijn er nogal wat)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt heerlijk, lekker koud, dikke en warme kleertjes aan, en dan maar schaatsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |