Ah welnee..quote:
dat lijkt me slechte filmquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
oh en maar dragon wars aangezet
Slaapkop? Ik had gewoon weer eens te weinig geslapen deze week (oja, en het weekendquote:
Waarom dan?quote:
Nog niets over gehoord...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
oh en maar dragon wars aangezet
Ja dat vond ik dus ook, Deel 1 had iets wat mij een beklemmend gevoel gaf, de overige delen nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1000% eensdeel 1 was psychologisch, en daarop volgende delen werden alleen maar minder.
maar ieder geval zijn ze beter als hostel. dat vond ik echt een bout film
Ja ga ik ook doen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo erg?![]()
Kan je wel rustig je weekend inluiden toch?
hoezo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:09 schreef Sgele het volgende:
Lynda zal in een pesthumeur zijn vandaag denk ik
WTF je weet dat het "fake" is, gewoon leuk gemaakt dusquote:
Geweldig man, nu nog je Wii mail zooi aan de praat krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
goedeeeeeeeeeeeee morgeeeeeeeennnnnnn!!!!!!!!!!
ja droxz is gewoon een keer wakker, en heeft gewoon lang geslapen!
Ja ik heb gisteren in de trein geslapen, ik kwam thuis en ben gelijk gaan slapen..
werd om 21:00 wakker, even wat gaan eten, en toen weer doorgeslapen tot vanochtend 07:00
Wat voelt dat toch weer eens goed zeg, om in de ochtend echt wakker te zijn!
Nou is mijn collega koffie voor me halen, dus ik zit hier nog wel ff! (17:30)
AZ-heeft verloren, en ligt eruitquote:
The Dark Nightquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niets over gehoord...
Nieuwe Batman lijkt me trouwens wel
Mogguh!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:11 schreef B.. het volgende:
Goeie morgen!
Goede morgen Beller!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig man, nu nog je Wii mail zooi aan de praat krijgen
Die trailer alleen alquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
The Dark NightWordt een toppertje
idd, kan ik je doodspammen met plaatjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Beller!!!!
Heb de hele volgende week vrij, en krijg maandag mijn Wii play,
dus tijd genoeg om dat even allemaal (onder het genot van een borrel) te fixen!
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
AZ-heeft verloren, en ligt eruit
egtquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
AZ-heeft verloren, en ligt eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |