Mja het is wel de enige tijd van het jaar waar je je echt op kan kleden. Schaatsen heb ik jaren geleden opgegeven..quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt heerlijk, lekker koud, dikke en warme kleertjes aan, en dan maar schaatsen!
En dan sterke drank niet te vergeten hequote:
Ah joh vallen en door het ijs heen zakken hoort erbijquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja het is wel de enige tijd van het jaar waar je je echt op kan kleden. Schaatsen heb ik jaren geleden opgegeven..
Mogguh WL, hoe lang moet je nog 'till Judgement Day?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
Achja, misschien volgend jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh vallen en door het ijs heen zakken hoort erbij
over 3 kwartier ga ik weg..... de spanning voel ik al ahhaquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL, hoe lang moet je nog 'till Judgement Day?
Daarna even goed ontspannen he, en joh het komt goed! Ik duim voor jequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
over 3 kwartier ga ik weg..... de spanning voel ik al ahha
Haha ja daaromquote:
ja bedankt manquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarna even goed ontspannen he, en joh het komt goed! Ik duim voor je
ik ga zo naar de slager. of te wel de kaakchirurgquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Sgele het volgende:
JudgementDay? heb ik iets gemist?
Wie wordt er afgemaakt?
Oh nog een keer?? de teringquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga zo naar de slager. of te wel de kaakchirurg
Goedemorgenquote:
mogge! zo , jij bent er vroeg bijquote:
Maar even...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
heb intussen maar even 7 films gedownload. dus heb ik vanmiddag wat afleiding
quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bedankt man![]()
* WhiteLightning neemt zn Zen weer mee
Gast wat ben je vroeg! Mogguhquote:
Komt omdat je steeds zo vroeg bentquote:
kan je beter terug je bed in kruipenquote:
Ooow dat komt goed jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
heb intussen maar even 7 films gedownload. dus heb ik vanmiddag wat afleiding
jahquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds zo vroeg bent
Hear hearquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je beter terug je bed in kruipen
Ja waarom doe je dat dan ook?quote:
afsprakenquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja waarom doe je dat dan ook?
I Am Legend, Shoot me Up, The Invasion en SAWquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
hatchet,i am legend,puff puff pass,saw4,shootemup,the invasion,war
Hier?quote:
i am legend wil ik zienquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Saw 4, mwah deel 1 was geniaal, daarna werd het wat minderquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja lijkt me echt geweldigquote:
Dudequote:
En mij bekruipt het gevoel dat ik voor niks naar Rijswijk ben gereden...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ben alweer minstens een half uur op het werk
1ste klus af nu aan de thee
Na 1 werd het wat minder, maar ze verzaken het niet zoals andere sequels...er blijft altijd wel iets van creativiteit en verhaal in zitten... vind ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Saw 4, mwah deel 1 was geniaal, daarna werd het wat minder
1000% eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Saw 4, mwah deel 1 was geniaal, daarna werd het wat minder
I Am Legend, magische film, ga er deze vakantie heen
Zo erg?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En mij bekruipt het gevoel dat ik voor niks naar Rijswijk ben gereden...
Hostel is inderdaad helemaal niks, overhyped!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1000% eensdeel 1 was psychologisch, en daarop volgende delen werden alleen maar minder.
maar ieder geval zijn ze beter als hostel. dat vond ik echt een bout film
Goeiesmorgens!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
goedeeeeeeeeeeeee morgeeeeeeeennnnnnn!!!!!!!!!!
ja droxz is gewoon een keer wakker, en heeft gewoon lang geslapen!
Ja ik heb gisteren in de trein geslapen, ik kwam thuis en ben gelijk gaan slapen..
werd om 21:00 wakker, even wat gaan eten, en toen weer doorgeslapen tot vanochtend 07:00
Wat voelt dat toch weer eens goed zeg, om in de ochtend echt wakker te zijn!
Nou is mijn collega koffie voor me halen, dus ik zit hier nog wel ff! (17:30)
dat oog op het eindequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hostel is inderdaad helemaal niks, overhyped!
Hostel, die vind ik echtquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hostel is inderdaad helemaal niks, overhyped!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |