Mja het is wel de enige tijd van het jaar waar je je echt op kan kleden. Schaatsen heb ik jaren geleden opgegeven..quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt heerlijk, lekker koud, dikke en warme kleertjes aan, en dan maar schaatsen!
En dan sterke drank niet te vergeten hequote:
Ah joh vallen en door het ijs heen zakken hoort erbijquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja het is wel de enige tijd van het jaar waar je je echt op kan kleden. Schaatsen heb ik jaren geleden opgegeven..
Mogguh WL, hoe lang moet je nog 'till Judgement Day?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
Achja, misschien volgend jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh vallen en door het ijs heen zakken hoort erbij
over 3 kwartier ga ik weg..... de spanning voel ik al ahhaquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL, hoe lang moet je nog 'till Judgement Day?
Daarna even goed ontspannen he, en joh het komt goed! Ik duim voor jequote:Op vrijdag 21 december 2007 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
over 3 kwartier ga ik weg..... de spanning voel ik al ahha
Haha ja daaromquote:
ja bedankt manquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarna even goed ontspannen he, en joh het komt goed! Ik duim voor je
ik ga zo naar de slager. of te wel de kaakchirurgquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Sgele het volgende:
JudgementDay? heb ik iets gemist?
Wie wordt er afgemaakt?
Oh nog een keer?? de teringquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga zo naar de slager. of te wel de kaakchirurg
Goedemorgenquote:
mogge! zo , jij bent er vroeg bijquote:
Maar even...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
heb intussen maar even 7 films gedownload. dus heb ik vanmiddag wat afleiding
quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bedankt man![]()
* WhiteLightning neemt zn Zen weer mee
Gast wat ben je vroeg! Mogguhquote:
Komt omdat je steeds zo vroeg bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |