STFU!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Wat is vakantie toch heerlijk zeg
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Personals/Dating"quote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef Sgele het volgende:
http://adultsheepfinder.com/searchresults1.htm
Das niet verkeerd zeg! zuipen vanavond?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ik nog 2 uur. de laatste 2 van het jaar. kodak momentje
yep zowieso, morgen weer naar de kaakchirurgquote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das niet verkeerd zeg! zuipen vanavond?
Ik krijg een zelfde meldingquote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Personals/Dating"
Das ook kut zeg, gelijk op je 1e vrije dagquote:Op donderdag 20 december 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep zowieso, morgen weer naar de kaakchirurg
hier werkt hijquote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef Sgele het volgende:
http://adultsheepfinder.com/searchresults1.htm
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Personals/Dating"
ja idd! nou ja tis niet anders. neem mn mp3 speler weer mee. scheelt al een hoop zoietsquote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das ook kut zeg, gelijk op je 1e vrije dag
t wordt weer -5 , dus ik zou maar wat extra truien aantrekkenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef lynda het volgende:
Zoooooooooooooo
Kaartjes voor de andere 2 ook binnen
Wel slim om met een beginnende longontsteking in de kou te gaan staan
waar ga je dan heen ?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef lynda het volgende:
Zoooooooooooooo
Ok relaxt!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd! nou ja tis niet anders. neem mn mp3 speler weer mee. scheelt al een hoop zoiets
super sjeksie panty onder spijkerbroek, warme sokken, t-shirt, trui, dikke jas, muts, sjaal, handschoenenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t wordt weer -5 , dus ik zou maar wat extra truien aantrekken
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef lynda het volgende:
Zoooooooooooooo
Onthoud..quote:Op donderdag 20 december 2007 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waar ga je dan heen ?
heb ik even gemist
ja hey,quote:Op donderdag 20 december 2007 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Onthoud..
Lynda = VOETBAL!![]()
Voetbal dus
keihard metallica aanquote:
ja een goed voorbereid mens telt voor 2 heh!!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
super sjeksie panty onder spijkerbroek, warme sokken, t-shirt, trui, dikke jas, muts, sjaal, handschoenen
Na 5 minuten sjaal, handschoenen en muts weg
Na 10 minuten jas
zo kleed ik me ook aan hehequote:Op donderdag 20 december 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een goed voorbereid mens telt voor 2 heh!!
zeg komop , het duurt nog urenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:49 schreef lynda het volgende:
[..]
zo kleed ik me ook aan hehe
fuckkkkkkkkkk heb nu al de zenuwen
Hallooooooooo verwarmd veld!!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg komop , het duurt nog uren![]()
hopelijk is het veld ook niet bevroren trouwens
er lopen hier kinderen al over de sloten nl
noui ik heb net de mijne gehad. een doos praline chocola, en 50 euro aan waardebonnen voor de ah.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
oja mn kerstpakket staat naast me. Klein dingkan nie veel soeps zijn
Iedereen krijg een kerststol en rollade maar de stagiaire's niet. bezuinigen heet dat volgens mij
en ja ik ben niet snel tevreden
met zulke dingetjes dan.
Godsamme ik was vanochtend nog even weer kwartiertje in slaapgevallen en toen heb ik me fijn gedroomd. Maar nu zit ik steeds met die droom in mn hoofd. En dan krijg ik kriebeltjes in mn buik
owh dan mag ik niet klagenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
noui ik heb net de mijne gehad. een doos praline chocola, en 50 euro aan waardebonnen voor de ah.
mja geef alles aan mn ouders. die zijn er blijer mee dan ik
goede of slechte kriebeltjesquote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
Iedereen krijg een kerststol en rollade maar de stagiaire's niet. bezuinigen heet dat volgens mij
met zulke dingetjes dan.
Godsamme ik was vanochtend nog even weer kwartiertje in slaapgevallen en toen heb ik me fijn gedroomd. Maar nu zit ik steeds met die droom in mn hoofd. En dan krijg ik kriebeltjes in mn buik
oo dat wist ik niet. nou das idd zwaar wereldsquote:Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Hallooooooooo verwarmd veld!!
Ennuh.. dat het nog urennnnnnnn duurt weet ik, maar gezonde spanning + zenuwen zijn er al vanaf dat ik wakker ben
mja vrouwen en chocolaquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh dan mag ik niet klagendie doos chocola mag je wel aan mij geven hoor als je ze niet wilt hebben.
Dacht dat het gister klaar moest zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
ik ga ff weer met die e-mails bezig
Suc6quote:Op donderdag 20 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
ik ga ff weer met die e-mails bezig
Doe maar nietquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo dat wist ik niet. nou das idd zwaar werelds![]()
mja misschien tijd om een klein neutje te nemen, zodat je je wat relaxter voelt
eigenlijk eergisteren. Maar we waren er niet klaar meegkomen. Collega was wel om 7 uur begonnen. Maar is er nu al de hele dag mee bezig en ik doe er ook nog een paar. Dus is bijna afquote:Op donderdag 20 december 2007 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht dat het gister klaar moest zijn
Dan komt het wel goed?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar goed en gewoon heel vaak aandenken enzo
ik ook nietquote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
oooo en ik heb geen zin meer
goed zo meidquote:
handjes boven de tafel hequote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
met zulke dingetjes dan.
als je je verveelt ...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
handjes boven de tafel he
Kon ik hier maar slapen, zet ik me wekker wel als ik naar huis kan
Ik heb GVD nog veel minder zin!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
oooo en ik heb geen zin meer
Dat ik niets te doen heb, wil niet zeggen dat ik me verveel hequote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je je verveelt ...
ik heb nog leuk klusje
Kom er aanquote:Op donderdag 20 december 2007 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed zo meid![]()
mag je nu hier de mailserver database komen maken
en ik heb ook geen zin meer
shitquote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ik niets te doen heb, wil niet zeggen dat ik me verveel he
ja zeg dat wel. maar in welke volgordequote:
Jeuj, wat drink je? dan zet ik dat vast klaarquote:
Dat is wel leuk en mooi meegenomen als je een vergoeding krijgtquote:Volgende week vrijdag mag ik helpen met balansen. Krijg misschien ook wel beetje vergoeding voor.
Pfff, succes ermeequote:Nou joepie niet klaar dus. Sjonge als bedrijven niet in superoffice staat kan ik mooi gaan googlen. Knettergek zijn ze hier.
ik wil het wel proberen hoor. maar kijk niet raar op, als je weer helemaal overnieuw moet beginnenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
shit
moet nog iemand hebben die ff de database maakt
Ik zit hier te tefeltennisen met een stresballetjequote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
shit
moet nog iemand hebben die ff de database maakt
ja je zal wel inzakken nuquote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb GVD nog veel minder zin!
Tot moggol!quote:
Biertje graagquote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jeuj, wat drink je? dan zet ik dat vast klaar
[..]
Dat is wel leuk en mooi meegenomen als je een vergoeding krijgt
[..]
Pfff, succes ermee
is wel pokke veel werk dan jah
Inderdaad, ik wilde nog een fles wijn mee... maar mocht niet ...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je zal wel inzakken nu. heb je geen wijn meegenomen ?
ok zorg ik voorquote:Op donderdag 20 december 2007 16:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Biertje graag. Uhu want op de vrijdag is officieel geen stage dag
.
Nou ik ga niet weer de hele lijst van gisteren bij langs. Ze kunnen mooi een eind wegschieten.
Doe mij er ook maar 1tje als je toch bezig bent!quote:
hehe ik heb daarmee een collega bekogeldquote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit hier te tefeltennisen met een stresballetjeop mijn buro,
en gewoon meppen met je hand hahah
ja Lynda, die rode van station "x"
alleen als je de database komt maken en voro lieve meisjesquote:Op donderdag 20 december 2007 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar 1tje als je toch bezig bent!
zit nu in Den Boschquote:
Ik net ook, moet toch wat als je geen moer te doen hebt op je werk...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef lynda het volgende:
[..]
hehe ik heb daarmee een collega bekogeld
Liep heel stil de trap op en gooide het balletje zo het kantoor boven in raak
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen als je de database komt maken en voro lieve meisjes
whehehequote:Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen als je de database komt maken en voro lieve meisjes
Number of record level errors : 1quote:Op donderdag 20 december 2007 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*fixed* hoorde ik daar het woord "bier"?
Goed he!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Number of record level errors : 0
Number of index page errors : 0
Number of database page errors : 0
Gemaakt dus :p
haha :pquote:
* Dr.Droxz geeft een knuffel en een lekker bakje thee!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:29 schreef lynda het volgende:
Kuchekuchekuch![]()
Ik stik nog eens in me eigen gehoest
tot vanavondquote:Op donderdag 20 december 2007 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ga naar huisssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
Tot vanavond
waar heb je dat nou weer vandaanquote:Op donderdag 20 december 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Temperatuur: -4.0°C Gevoelstemperatuur: -5.9°C
aaaaaaargh
mazzel!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ga naar huisssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
Tot vanavond
nou zo koud is het hier nu.quote:
Hier 'maar' -1 bij station en -3 bij station noordquote:Op donderdag 20 december 2007 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zo koud is het hier nu.
godver hoeren kanker kachels !!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha :p
tjoep, alles wordt nu overgegooid naar andere servers
dat wordt dus een trui thuis latenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier 'maar' -1 bij station en -3 bij station noord
hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
godver hoeren kanker kachels !!!!
baas houdt het nu tegen om alles over te gooien
ja het begint al spannend te wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:47 schreef lynda het volgende:
Ik wil de temperatuur eigenlijk niet weten
Nog 4 uuuuuuuuur
mja omdat geen groepen kon aanmaken. maar nu toch door de overzettingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |