Geen pannenkoeken meer?quote:Op donderdag 20 december 2007 18:44 schreef diertjuh het volgende:
daar ben ik weer. Net ff lekker patatjes gegeten. Vanavond maar lekker niets doen
neuh waren laat vanavond en mn mams had geen zin om nog eten te makenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen pannenkoeken meer?
Ik heb al de hele dag niks gedaan... Maar ff kijken wat ik vanavond ga doen
Tja, dan zit er weinig andesr op he...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh waren laat vanavond en mn mams had geen zin om nog eten te maken
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
net nog lading benzine in mn gezicht gekregen .....
iets met kacheltje die leeg was open draaien en door de luchtdruk spuit er nog benzine uit
quote:
ben ik blij dat ik niet rook :dquote:
had ook gekundquote:Op donderdag 20 december 2007 18:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, dan zit er weinig andesr op he...
Of gewoon bestellen natuurlijk
Keesquote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel staat over een paar eeuw in de geschiedenisboeken
aah iemand die voetbal kijkt. En hoe is het afgelopen? Of is het dat nog niet.quote:
marktplaats ???quote:Op donderdag 20 december 2007 22:47 schreef diertjuh het volgende:
nog een klein vraagje. Weet iemand waar ik van die Theekisten kan vinden op internet of in welke winkel? Dus een kistje waar de thee zakjes in kunnen. Op de douwe egberts site al wel 1 gezien maar is me te duur
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 december 2007 22:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah iemand die voetbal kijkt. En hoe is het afgelopen? Of is het dat nog niet.
Ik heb zowaar het advies van Beller opgevolgt. Heb vanavond een pot met thee gezet en lekker op de bank gehangen en niets gedaan.
Nu ga ik ook naar bedje
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef lynda het volgende:
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Genoeg er over wil het er niet meer over hebben..
Nu warm bed, slapen en bloed ophoesten! Lekker dat schreeuwen met longontsteking![]()
Maar dat boeit me momenteel echt geen ene FUCK meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |