quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:05 schreef Muck het volgende:
Even haakjes toegevoegd aan de OP
tevens tvp
ohquote:
ja, men, ik heb ok honger!quote:Prima hoorDe lunch-geur van versgebakken brood zorgt dat ik honger krijg hierzo....
Er werken een paar klasgenoten van mij op de uni, een of ander lunchrestaurantje waar ze de boel moeten regelen als afstudeerstage (daar worden zeg maar de mensen die helemaal nergens terecht kunnen neergezet door schoolquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Had ik juist weggehaald
Prima hoorDe lunch-geur van versgebakken brood zorgt dat ik honger krijg hierzo....
ik ken hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef KrnKje het volgende:
Naar de uni gekomen om te studeren en nog helemaal niks! gedaan...
Ik ook!quote:
ik moet nog gaan deze weekquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig alwéér een nieuw topic
Kappertje geweest (een nieuwe, doodeng) maar het zit weer ok
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:11 schreef Bluezz het volgende:
Dit viel wel mee, ik laat niks doen alleen knippen... kleuren doe ik zelf.
Zie fotoboek, net gemaakt
doe ik ook altijd gewoon zelfquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
kleuren deed ik ook zelf, maar het ontkleuren (bleken) deed ik liever neit zelf, al had ik dat wrsch beter wél kunnen doen![]()
ziet er goed uit Tante Bloes![]()
oh godquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Euc- het volgende:
Iemand nog geld uitgeleend: http://www.bigfrank.nl/:D
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:
cul_non_cul, ben je mij nu gewoon aan het overbieden op die sapcentrifuge![]()
Ohh zag ze net bij de blokker van een goedkoper merk, en nieuw was het ding 50 euro.
Ik ben dan wel n Frank, maar geen olijke negerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Euc- het volgende:
Damn die heb ik net gemist ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Euc- het volgende:
Moest direct denken aan the green mile gisteravond
John
godzijdankquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:27 schreef Bluezz het volgende:
1 van de bloesezonen heet ook Frank, maar ziet er ook anders uit
gekeken op de eerste date met MPGquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Euc- het volgende:
Moest direct denken aan the green mile gisteravond
John
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Die motorfoto's, wat zijn die gaaf moblo
ik heb hem op dvdquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Damn die heb ik net gemist ...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Euc- het volgende:
Ik ook hoor, en iedere keer is ie zooo mooiquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hem op dvd
grijsgedraaid inmiddels
zeker wetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en iedere keer is ie zooo mooi![]()
absoluutquote:Maar er zijn zoveel goede films
een grijsgedraaide dvd? is-tie van vinylquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hem op dvd
grijsgedraaid inmiddels
knap he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
een dvd grijsgedraaide dvd? is-tie van vinyl
inderdaadquote:mss moest ik betreffende dvd ook maar es toevoegen aan mijn collectie, want zo'n film onderbroken zien worden door reclameblokken vind ik niet echt tof ..
ik heb sowieso een hekel aan die schreeuwerige reclameblokken ..quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
knap he?
[..]
inderdaad
dit is echt zo'n film om in 1 ruk af te kijken
klinkt goed...ik denk dat ik er maar vantussen ga hier en bij jou kom etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanavond lekker suddervlees en spitskool
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
klinkt goed...ik denk dat ik er maar vantussen ga hier en bij jou kom eten
lekker een paar blokjes kaas ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:49 schreef Tezz het volgende:
Ik heb honger!!!!!! Heb eigenlijk niet gelunched (nou ja een muesli reep). Ik sla doorgaans geen maaltijd over () maar helaas kon het niet anders. Ik had verwacht tussen de middag thuis te eten vanuit het werk, maar ik was een afspraak vergeten. Had dus niets en kon ook niet ff weg. Nu heb ik dus al heel erge honger....
Tis nog te vroeg om te eten en mijn chipolata worstjes zijn trouwens ook nog niet helemaal ontdooid. Grrr.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar eigenlijk ook echt via fok?
Oe ik wil ook een huis wat naar suddervlees ruikt!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker een paar blokjes kaas ofzo?
ik heb ook trek maar mijn huis ruikt nu ook naar suddervlees
dat had ik welquote:
oeiii spannendquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ik krijg straks lekker in bed. Ben nu wel gaar. Vandaag assessment en gesprek gehad op Nyenrode. Assessment ging super goed, zat volgens hun bij de top 10% van de mensen die naar Nyenrode komen. En dat voor een HTS'er.
Of het zegt iets over de mensen op Nyenrode natuurlijk
Het gesprek ging ook lekker soepel. Het enige waar ze zich 'zorgen' over maakten was de tijd die ik beschikbaar had. Maar dat regel ik wel. Morgen of donderdag hoor ik of ik door de ballotage heen ben
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ik krijg straks lekker in bed.
Was het zo moeilijk als je verwacht had of viel het mee?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat het goed ging! Ik heb net mijn laatste tentamen afgerond...
De green mile is trouwens een film waarbij ik ontzettend moest janken...niet date-materiaal voor mij dus!
Je bent spruitjes aan het schonen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:43 schreef AKnynke het volgende:
Hoe heet dat eigenlijk wat je met spruitjes doet? Je punt de boontjes, schilt de aardappelen en wortelen, snijdt de sla, maar wat doe je met spruiten? doppen klinkt zo raar...
* AKnynke is nu met de spruitjes bezig!
wrom is hij boosquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:51 schreef Perruche het volgende:
en mn vriendje is boos op mebweeeeeeh mannen...
omdat ik hetquote:
Fulltime baan plus 5 keer in de week sportenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Perruche het volgende:
Wel ambitieus hoor, D_H, heb je een fulltime baan? Knap als je dat kan combineren...! Ik ben al blij als ik straks wat modules aan de Open Universiteit of VU kan volgen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
omdat ik hetvind dat ie met zn studentengroep met veuls te knappe studentes in een sauna gaat zitten
![]()
en dat ie ze vanavond weer ziet terwijl ik hem al een maand niet heb gezien
ok even nuanceren -quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
zou je je nieteens gaan bedenken of hij je wel de moeite waard is, is toch niet echt een relatie te noemen zo![]()
psssst stereotomy is sinds kort weer vrijgezel
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ff wat trainen. anders val ik echt in slaap achter de pc
Wie gaat er mee?
heb al genoeg getraind vanmiddag bij manuelaquote:
Train ze!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Den_Haag het volgende:
tot straks!!
Eerst zorgen dat kind knockout in bed ligt, daarna zelf even in bad, dan nog even wat telefoontjes plegen en dan op de bank hangen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:46 schreef Perruche het volgende:
wat een stilte ineenswat zijn de plannen vandaag?
morgen mag ik ook bank hangenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat kind knockout in bed ligt, daarna zelf even in bad, dan nog even wat telefoontjes plegen en dan op de bank hangen!
Hmm daar zie ik dan wel weer tegenop, maar zwarte gordijnen zijn niet snel vuilquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet de gordijnen weer eens wassen zie ik
Mijne zijn mooi nicotine geel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet de gordijnen weer eens wassen zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben er weer. Heerlijk getraind. Bovenrug en
Die train ik altijd als ik moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar geen wc in de buurt heb
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
Oeh, mag ik mee?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef MPG het volgende:
Zo te zien kan Perruche met drie (knappe?) Cul-kerels in de sauna gaan zitten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Die train ik altijd als ik moetmaar geen wc in de buurt heb
Is ook niet leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef KrnKje het volgende:
Rokers zijn echt bah
Zelf niet roken en dan een vriendje/vriendinnetje hebben die wel rookt; nog veel viezer![]()
Ik verhuis ook naar de bank. Langzamerhand glijdt alle stress van me af, en word ik ontzettend moe...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Den_Haag het volgende:
zo, lekker op de bank liggen. tot straks?
HNTMquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
Ik zit nu de finale van HNTM te kijken dus (ik hoor Daphne op de koptelefoon terwijl ik dit typ, haha) en ik heb natuurlijk al weer gespiekt wie er gewonnen heeft. Stomme ik. Ik kon het weer niet laten..........
Dat was vorig jaar, nu is het Daphne Longneck Deckers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hollands Next Top Model... Met Yfke Strum enzo...
Hahaha o excuse mequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef Tezz het volgende:
Dat was vorig jaar, nu is het Daphne Longneck Deckers.
Laat het Yfke maar niet horen dat ze een ex-model is, woehahaha.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha o excuse meNaja, lang, blond, ex-model... 3 van de 4 criteria zijn t zelfde, alleen de naam is anders.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef AKnynke het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik m'n keuken een grote beurt zal geven, maar daar heb ik eingelijk niet zoveel zin in. Moet toch gebeuren voordat ik richting oosten van het land vertrek voor de kerst!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Topmodel programma's of schaatsen, dansen met of zonder ijs, niet aan mij besteed.
Ik ga maar eens Herman den Blijker kijken
Ik ook! Daar wonen de folks!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar in het oosten?? Ik ga naar Twente![]()
Yep, opgenomen. Met Heston Blumenthalquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
op de bbc was weer dat kookprogramma, in search of perfection. Ging nu over toetjes
Heuj! Ik ook! Naar opa en oma in Lattrop, oom en tante in Denekamp en nog wat folks in Ootmarsum en Oldenzaalquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar in het oosten?? Ik ga naar Twente![]()
Geen boerenkool, maar moooooooooos..quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:52 schreef Den_Haag het volgende:
Idd, ik zit de kerst in Oldenzaal
Twentemeet met een Twentsche boerenkoolmaaltijd
Wel een origineel pakket zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
*burb*
Goedenavond.
Het kerstdiner van het werk was erg lekker en het kerstpakket is ook leuk: allerlei gezondheids- en fitnesszaken in een mooie sporttas.
Nu even verder uitbuiken.
Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.quote:
Thanx.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:11 schreef AKnynke het volgende:
Inderdaad tof Golfer, beter dan het standaard xenos spul in een doos met papiersnipperaarsnippers ertussen voor de sier..
En natuurlijk gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Wat een goed cadeau!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.
[..]
Thanx.
Ik heb net een prachtige fles 15 jaar oude malt-whisky van mijn lief gekregen en die moet natuurlijk nog even worden geproefd.
schitterend cadeauquote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, en een groot deel van wat ons bedrijf ervoor betaald heeft gaat dus blijkbaar ook nog naar de Hartstichting als goed doel.
[..]
Thanx.
Ik heb net een prachtige fles 15 jaar oude malt-whisky van mijn lief gekregen en die moet natuurlijk nog even worden geproefd.
35....quote:
Ik heb een dvd met programma's van de tv over ons ziekenhuis die ik op tv ook al niet heb gekeken en als ik het had willen bewaren had ik het wel opgenomenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
*burb*
Goedenavond.
Het kerstdiner van het werk was erg lekker en het kerstpakket is ook leuk: allerlei gezondheids- en fitnesszaken in een mooie sporttas.
Nu even verder uitbuiken.
Prachtige leeftijdquote:
Nee, je moet iets minder origineel denken voor het kerstdinerquote:
Zeg maar wanneer je ons wilt ontvangen.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wel aardigIk heb een héél mooi huisje gekregen
Wanneer komen jullie eten
Knijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe hints: traditioneel, jaren 50, middenklasse, kan niet koken
Wel iets meer geschikt voor kerstmis natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Aardappels, vleesch en groente
Gek. aardappels met jus, sudderlappie en bloemkool met een sausje
quote:
Geen Flappie dus, maar knor-knor.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:24 schreef Isabeau het volgende:Nee, rollade. Knijn is veels te moeilijk joh.
Komt goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb een logeerkamer met 2-persoonsbed(daar pas ik niet meer bij hoor
)
Kerstboompjes uit de frituur, appelmoes uit pot en sperziebonenquote:Op woensdag 19 december 2007 01:30 schreef golfer het volgende:
Geen Flappie dus, maar knor-knor.
Toch wel biologisch?
En verders erbij? Aardappeltjes en te lang gekookte bloemkool?
Huisje gekregen?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wel aardigIk heb een héél mooi huisje gekregen
Wanneer komen jullie eten
* Nadenkt *quote:Op woensdag 19 december 2007 01:42 schreef Bluezz het volgende:
kerstengelijsjes
*meedoet*quote:
get a rooooooooooooooooooooooomquote:Op woensdag 19 december 2007 08:31 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen, SoL in het byzonder
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
get a rooooooooooooooooooooooom
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:31 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen, SoL in het byzonder
quote:Op woensdag 19 december 2007 08:35 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
a room with a view, reeds gereserveerd
als ik het van afstand zie, ben ik blij dat ik hier niet maandelijks aan onderhevig benquote:
dat valt zelfs nog wel meequote:
zag het ding in het blokker-krantje staan, ziet er grappig uit, maar ik ben niet zo van de kleine pannetjes.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb van de collega van mn moeder al een 'Electrische Wok' gehad: gourmetstel, maar dan met mini-wokjesben benieuwd
ik zie het aan mijn meisje(s) en benijd ze niet om dat gevoel en de lusteloosheid die het teweegbrengt.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat valt zelfs nog wel meemaar ben gewoon lamlendig
![]()
![]()
moe, misselijk, buikpijn.. maar MOEST vandaag naar 't werk (waar ik nu zit) want is vanmiddag kerstmarkt![]()
![]()
eigen kerstpakket uitzoeken
heb van de collega van mn moeder al een 'Electrische Wok' gehad: gourmetstel, maar dan met mini-wokjesben benieuwd
lijkt me niks, net zomin als dat ik gourmetten leuk vind en dan nog die baklucht door je hele huisquote:Op woensdag 19 december 2007 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, je kunt 't maar hebbendenk ik dan
en als ik eht niet leuk vind, vind ik wel weer een ander tehuis
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind gourmetten leuk, zolang je er een avond over kunt doen, met 'aparte dingetjes'
en niet gewoon stukken vlees erop gooien zoals altijd bij mijn ouders (en deze kerst dus weer)
nou ja, opzich vind ik het wel lekker, maar als je ouders het 6 keer per jaar doen![]()
én binnen een uur klaar zijn
kalfsvlees in honing en tijm ..quote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
BBQ ben ik ook grote fan van
lekker vis maken, en aardappelenen zelfgemarineerde spareribs met honing
quote:
je bent niet de enige, vlgs. Muck heb ik die neiging ook (ontdekte ik gisteren)quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Tezz het volgende:
Shit ik ben ook thuis aan het werken.
Waarom staat FOK! aan??
Waarom typ ik dit bericht???
Back to work baby (ja ik praat wel eens tegen mezelf als ik alleen ben)
werken?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:38 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
bijnaaaa
.. eerst nog even deze winterdepressie doorploeteren ..hahaha
btw, moet jij niet werken? (hm, die vraag kan ik mezelf ook stellen geloof ik)
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef AKnynke het volgende:
Nog een paper schrijven, dan is het echt kerstvakantie...
Vandaag al uitgeslapen...mocht wel een keertje.
Zal wel even zwaaien als ik er langs rijquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Geen boerenkool, maar moooooooooos..
Ik zit in Haaksbergen...
Spannend ja!! Ik weet nog toen wij samen gingen wonen hoe dat ging! We hoorden van iedereen dat het wel eens jaaaaaaaaaren zou kunnen gaan duren voordat we in aanmerking kwamen voor een huis, maar bij de tweede reactie was het al raak! Super leuk!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit wel een beetje te stuiteren hier.. wrsch onterecht, maargoed
Ik werk zelf bij een woningcorporatie dus kan altjid even spieken hoe het zit met onze reacties.
Net even in het systeem gekeken (woningverdeling) hoe het stond met onze reacties op 2 woningen..
1 van die woningen is helaas verhuurd, maar! aan de 7e kandidaat... wij stonden 17e
maar, voor de andere woning, staan we inmiddels 11e, en de woning was nog niets mee gebeurd, en de eerste 5 kandidaten hebben niet gereageerd/geweigerd, dus waarschijnlijk gaan ze door met aanbieden en krijgen we misschien een uitnodiging![]()
![]()
![]()
spannendmorgen dus even de brievenbus in Nijmegen in de gaten houden
Nou, aangezien er hier iedere avond toch heel veel kaarsjes aan zijn, bepaal ik hierbij dat er eentje voor jullie bij is! Misschien helpt het....quote:Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar hier is het nog niet eens zeker of we uitgenodigd worden![]()
de 3e kandidaat had vorige week al moeten tekenen, maar hebben ze nooit meer wat van gehoord
heb nog maar even benadrukt dat we het heeeeeeeeeeeeeeel graag willenal weet ik dat het geen reet uitmaakt, want ik weet hoe het werkt
darn.. spannend.. het is echt een droomhuis![]()
dank jequote:Op woensdag 19 december 2007 10:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, aangezien er hier iedere avond toch heel veel kaarsjes aan zijn, bepaal ik hierbij dat er eentje voor jullie bij is! Misschien helpt het....
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Tezz het volgende:
ohhhhhhhh ik moet werken maar heb echt geen zin!!!!!!
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:59 schreef Tezz het volgende:
ohhhhhhhh ik moet werken maar heb echt geen zin!!!!!!
Oeh!!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
het heeft zelfs een open keuken
I know.......................quote:Op woensdag 19 december 2007 11:11 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
tsss... je hoeft nog maar een paar uurtjes, dan heb je vakantie .. damn ..ik heb nog even voor de boeg ...:D
optie A: laten gaanquote:Op woensdag 19 december 2007 11:32 schreef Euc- het volgende:
Pfff, gaan hier opeens 3 telefoons tegelijk, had echt zoiets van wat gaan we nou krijgen??
Oplossing 1: Moeder neemt tel. 1 opquote:Op woensdag 19 december 2007 11:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
optie A: laten gaan
optie B: opnemen en een conference call houden
optie C: neem een secretaresse
de kerstsfeer is bij mij (ons) inmiddels goed vor elkaar, het shoppen ten dele gedaan, het koken moet uiteraard nog gebeuren, maar op dit moment met twee mobieltjes, een vaste telefoon laptop en PC...moet ik eerst voldoen aan de verplichting die arbeid heet .. laat Kerst maar komen hoorrrrrrrr ...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.......................
Maar dan nog: ik heb geen zinnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!! Ik wil leuke dingen doen! Kerstsfeer maken! Sneeuwballen gooien! lekker koken! Winkelen!!!!!! Noem maar op, alles behalve werken dan.
Goed gehoord Bluezzquote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Hoor ik daar BBQ
Ik ga zo eerst ff wat lastigs ondernemen, mijn tante is sinds gisteren in een hospice opgenomen... dus ga zometeen richting Utreg om afscheid van haar te nemen... ik heb er zo'n onrustig gevoel over en ik wil haar niet pas weer 'zien' als ze dood is
Dus dit moet maar even en dan heb ik alleen nog maar leuke dingen
Het in het donker naar school gaan vonden mijn kids ook zooooo superspannend altijd
Ik zie ons nog lopen... vaak in een hele rij met waxine, vanaf school naar de kerk lopen... enige keer dat ik de kerk echt leuk vond
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zit weer lekker in discussies met de UK over facturen. Wat zijn dat ook een lompe eikels. Elke keer het dubbele factureren en dan raar opkijken als ik niet betaal
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef Bluezz het volgende:
Ze zit al dagen in mijn hoofd natuurlijk, heb dan ook altijd wel veel kontakt met haar gehad, zelfs op mijn vorige werk zag en sprak ik haar bijna dagelijks, zij was daar vrijwilliger en ik zat op de poli.
Tis het jongere zusje van mijn moeder (85 alweer, en moeders is 87 inmiddels, die gaat haar dus nog overleven terwijl we altijd dachten dat het andersom zou lopen)
Een man naar mijn hartquote:Op woensdag 19 december 2007 09:06 schreef cul_non_kul het volgende:
lijkt me niks, net zomin als dat ik gourmetten leuk vind en dan nog die baklucht door je hele huis
hmmm maar een fondue daarentegen![]()
Gourmetten is hardstikke tof! Lekker wat klooien met eten, maar wat het vooral leuk maakt is het gezellig met elkaar rond tafel zitten, wijntje drinken etc. Het is een soort familietraditie, daarom is het ook zo leuk denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een man naar mijn hartIk heb zo'n hekel aan gourmetten en mensen proberen me steeds over te halen dat het toch echt leuk is. Ik zie het niet.
Bluezz, heel veel sterkte
gourmettenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gourmetten is hardstikke tof! Lekker wat klooien met eten, maar wat het vooral leuk maakt is het gezellig met elkaar rond tafel zitten, wijntje drinken etc. Het is een soort familietraditie, daarom is het ook zo leuk denk ik.
Ben best zenuwachtig voor m'n sollicitatiegesprek straks, weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten....
Een stageplaats voor een half jaar bij een centrum dat journalisten ondersteunt op europees gebied. Ben zometeen klaar met m'n bachelor, en een eventuele master begint pas in september, dus ruim tijd om wat ervaring op te doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
gourmettenheerlijk knullig.
Je hebt het vast al verteld, maar waarvoor ga je solliciteren? En goed voorbereid?
Verwacht niets ... dan valt het ook niet tegen .. succes iig met solliciteren !quote:Op woensdag 19 december 2007 13:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ben best zenuwachtig voor m'n sollicitatiegesprek straks, weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten....
Eén van de eerste standpunten die mensen naar voren brengen vóór gourmetten is dat het zo gezellig is om met z'n allen aan tafel te zitten.... Normaliter zit bij hun thuis een deel in de keuken, een deel voor de tv en de rest aan tafel of zo? Ik vind het maar rommelen in de marge en echt lekker is het ook niet (de standaard gourmet die het gros van de mensen klaarmaakt).quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef cul_non_kul het volgende:
Een medestandster![]()
Het is klaarblijkelijk voor velen een gezellig en vooral kerstachtig iets dat gegourmet.
De enige Gourmet die mijn huis binnenkomt is voor de katten![]()
Als je wilt sparren voor de soll., roep maarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een stageplaats voor een half jaar bij een centrum dat journalisten ondersteunt op europees gebied. Ben zometeen klaar met m'n bachelor, en een eventuele master begint pas in september, dus ruim tijd om wat ervaring op te doen.
Ik heb goed gekeken wat het bedrijf precies doet, maar weet niet precies wat de stageplaats inhoudt, wat zij ervan verwachten. Heb zelf ook eigenlijk geen precieze ideeen over wat ik nu wil, wil gewoon ervaring opdoen en een idee krijgen of het misscihen iets is wat ik later zou willen doen.
Heb een jaar in Alaska gewoond bij een gastgezin, en daar was dat dus echt zo hé. Als m'n gast moeder het eten klaar had zette ze het klaar zodat iedereen zijn protie op kon scheppen. Mijn zusje at in haar slaapkamer, mijn gastvader in zijn vaste stoel in de woonkamer, moeder aan de bar, en ik koos elke dag maar bij wie ik ging zitten. Toen ik jarig was heb ik ook voorgesteld om een keer met z'n allen om tafel te gaan zitten!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eén van de eerste standpunten die mensen naar voren brengen vóór gourmetten is dat het zo gezellig is om met z'n allen aan tafel te zitten.... Normaliter zit bij hun thuis een deel in de keuken, een deel voor de tv en de rest aan tafel of zo? Ik vind het maar rommelen in de marge en echt lekker is het ook niet (de standaard gourmet die het gros van de mensen klaarmaakt).
alaskaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb een jaar in Alaska gewoond bij een gastgezin, en daar was dat dus echt zo hé. Als m'n gast moeder het eten klaar had zette ze het klaar zodat iedereen zijn protie op kon scheppen. Mijn zusje at in haar slaapkamer, mijn gastvader in zijn vaste stoel in de woonkamer, moeder aan de bar, en ik koos elke dag maar bij wie ik ging zitten. Toen ik jarig was heb ik ook voorgesteld om een keer met z'n allen om tafel te gaan zitten!
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
alaskawat gaaf! maar wel gekke gewoontes zo te horen
hebben jullie met de verjaarda nog wél gezellig rond de tafel gegeten? En hoe is het eten daar trouwens?
Succes met je sollicitatie, het klinkt als een hele leuke stagemogelijkheid!
Is reizen niks voor dat halfjaar? Ik heb hetzelfde maar dan volgend jaar, dus er komt een miniwereldreis voor mij aan, is wel een stuk makkelijker omdat ik stage ga lopen aan de andere kant van de wereld maar toch..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een stageplaats voor een half jaar bij een centrum dat journalisten ondersteunt op europees gebied. Ben zometeen klaar met m'n bachelor, en een eventuele master begint pas in september, dus ruim tijd om wat ervaring op te doen.
Ik heb goed gekeken wat het bedrijf precies doet, maar weet niet precies wat de stageplaats inhoudt, wat zij ervan verwachten. Heb zelf ook eigenlijk geen precieze ideeen over wat ik nu wil, wil gewoon ervaring opdoen en een idee krijgen of het misscihen iets is wat ik later zou willen doen.
Lijtk me ontzettend gaa fom te doen, je plannen zien er ook erg gaaf uit!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is reizen niks voor dat halfjaar? Ik heb hetzelfde maar dan volgend jaar, dus er komt een miniwereldreis voor mij aan, is wel een stuk makkelijker omdat ik stage ga lopen aan de andere kant van de wereld maar toch..
Zoals nu de planning is: Thailand/Vietnam/Maleisie/Singapore/Nieuw-Zeeland/Australie/Fiji/(Solomon Islands, Cook Islands, French Polynesia moet ik nog een keuze uit maken)/LA/(Las Vegas of San Fran)/huis
Gaaf joh! Daar wil ik echt nog eens heen! Vond Canada echt fantastisch (vooral het hoge noordenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Alaska is inderdaad erg cool, letterlijk en figuurlijk. Met m'n verjaardag inderdaad wel gezellig rond tafel gezeten! Het eten daar is heel anders. Ten eerste zijn er weinig verse groenten en fruit, tenmiste, ze zijn er wel maar ontzettend duur. Erg veel vis natuurlijk, veel zalm en heilbot vooral. Ouders van een vriendin hadden een koude rookoven voor het huis staan, waar altijd minstens een stuk of 10 zelfgevangen zalmen in hingen, dat smaakte altijd goed. Verder ook veel raar vlees, rendier, beer. Er worden veel rendieren aangereden, en als je er een aanrijdt kun je hem net zo goed opeten!
Dat van dat kokkerellen is aan mij wel besteed, al moet ik toegeven dat ik er de laatste tijd (te) weinig tijd voor vrijmaak, waar ik normaal toch bij regelmaat een weekend in de keuken te vinden ben en op de markt om inkopen te doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eén van de eerste standpunten die mensen naar voren brengen vóór gourmetten is dat het zo gezellig is om met z'n allen aan tafel te zitten.... Normaliter zit bij hun thuis een deel in de keuken, een deel voor de tv en de rest aan tafel of zo? Ik vind het maar rommelen in de marge en echt lekker is het ook niet (de standaard gourmet die het gros van de mensen klaarmaakt).
Ik sta liever de hele dag te kokkerellenHeerlijk! Helemaal in mijn element.
Maar goed, dit jaar dus rollade, sperziebonen, appelmoes en aardappelkroketjes. Het lijkt wel een kindermenu
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef AKnynke het volgende:
Ik kan soms ook zo'n sukkel zijn. Ben tosti's aan het maken, en vroeg me al af waarom ze nu niet bruinig wouden worden, en de kaas niet smolt. Had ik de electriciteit onder de pan niet aangedaan...
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:50 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Dat van dat kokkerellen is aan mij wel besteed, al moet ik toegeven dat ik er de laatste tijd (te) weinig tijd voor vrijmaak, waar ik normaal toch bij regelmaat een weekend in de keuken te vinden ben en op de markt om inkopen te doen.
En daarna het eten, gezamenlijk...
Vind ik ook zo raar, alsof je alleen met gourmetten een hele avond aan tafel kan zitten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sta liever de hele dag te kokkerellenHeerlijk! Helemaal in mijn element.
Maar goed, dit jaar dus rollade, sperziebonen, appelmoes en aardappelkroketjes. Het lijkt wel een kindermenu
Maar uiteindelijk smaakte de tosti wel goed, en hij kwam uit de grilpan, dus had super mooie streepjes! Het oog wil ook wat!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
waar wil je je master gaan doen? k ben hetzelfde van plan, heb nu a precies 1200 euro gespaard
Ik kan me in sommige mensen gewoon niet inleven, dat is mijn probleem hier. "We doen lekker eenvoudig" "geen gedoe hoor" en dat soort uitspraken vind ik wat samen eten en eten klaarmaken betreft helemaal niet van toepassing. Juist dat samen koken is geweldig leuk en daarna lang tafelen, geweldig! En eindelijk een dag waarop heel veel gedoe lekker mag en leuk is!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef cul_non_kul het volgende:
Btw ... zo'n kindermenu zou niet misstaan op tweede kerstdag, dan zit ik immers nog vol van kerstavond en eerste kerstdag
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vind ik ook zo raar, alsof je alleen met gourmetten een hele avond aan tafel kan zitten.
Zusje en ik hebben lekker een 7-gangen menu in elkaar geknutseld voor eerste kerstdag.
ik krijg honger van de tosti´squote:Op woensdag 19 december 2007 14:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk smaakte de tosti wel goed, en hij kwam uit de grilpan, dus had super mooie streepjes! Het oog wil ook wat!
Ik wil graag naar Uppsala in Zweden...en jij?
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me in sommige mensen gewoon niet inleven, dat is mijn probleem hier. "We doen lekker eenvoudig" "geen gedoe hoor" en dat soort uitspraken vind ik wat samen eten en eten klaarmaken betreft helemaal niet van toepassing. Juist dat samen koken is geweldig leuk en daarna lang tafelen, geweldig! En eindelijk een dag waarop heel veel gedoe lekker mag en leuk is!
meestal kokkerel jij ... als ik kokkerel, is dat zoals in Frankrijk, letterlijk de hele dagquote:Op woensdag 19 december 2007 13:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij zijn wij zo'n beetje de afgelopen maanden iedere zaterdag op de markt en kokerellen we best uitgebreid.
Of mis ik iets?
Je vriend zit in Italie? Lijkt me erg lastig!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik krijg honger van de tosti´s
ik zit er ook aan te denken om naar zweden of noorwegen te gaan. Enige jammere vind ik de taal, ik wil graag nog Frans, Spaans en Italiaans vloeiend leren (in ieder geval 1 van die drie..)..
Dan zou ik proberen bij het VSB een fondsje lod te peuteren en eerst een talencusrus te doen om de kennis weer een beetje op te vijzelen, en daarna een studie te doen... er is zoveel te zien en te doen!
Ik denk wel dat als ik geen vriend in italie zou hebben dat ik dan misschien naar z-amerika ofzo zou gaan, of nog verder... maar goed, het houdt ergens op he :p
ohh toch welquote:Op woensdag 19 december 2007 14:25 schreef cul_non_kul het volgende:
Das ook niet helemaal waar, we koken vaak samen
Mijn ex en ik hebben ook 2 jaar in een ander land gewoond eerstquote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je vriend zit in Italie? Lijkt me erg lastig!
hoest met je liefdesverdriet Steer?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hebben ook 2 jaar in een ander land gewoond eerst
Ook veel voordelen hoor, passie, koken, pizza´s, prachtige omgeving, grote familie, je komt de deur nog eens uit, goedkope tripjes daarheen, lekker shoppen, nieuwe taal leren...!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je vriend zit in Italie? Lijkt me erg lastig!
Mjaquote:Op woensdag 19 december 2007 14:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoest met je liefdesverdriet Steer?
Feliquote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Den_Haag het volgende:
vrouwen
ik ben aangenomen voor Nyenrode. Ze wouden me erg graag hebben naar aanleiding van mijn score op het assessment
Nu mijn werkgever schoppen dat ze het geld regelen
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Den_Haag het volgende:
vrouwen
ik ben aangenomen voor Nyenrode. Ze wouden me erg graag hebben naar aanleiding van mijn score op het assessment
Tuurlijk niet. Part-time studie. 20 uur per week, naast de full-time baanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk zeg, ga je daar ook op de campus wonen?
Oh ja: vrouwenlabiele kutwezens
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Den_Haag het volgende:
vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nynke![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouweh, vrouweh....je kan beter kippeh houdeh.moet je wel veel stront ruimen las ik ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alea jacta est
Hey! Ik ben allesbehalve een labiel kutwezenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk zeg, ga je daar ook op de campus wonen?
Oh ja: vrouwenlabiele kutwezens
Zo da's zeker geen flauwe trip.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef Euc- het volgende:
Zoals nu de planning is: Thailand/Vietnam/Maleisie/Singapore/Nieuw-Zeeland/Australie/Fiji/(Solomon Islands, Cook Islands, French Polynesia moet ik nog een keuze uit maken)/LA/(Las Vegas of San Fran)/huis
Je eigen streek een beetje promoten he!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo da's zeker geen flauwe trip.
Ik vind het hoge noorden van Canada in de winter wat te koud, 't zuiden van Ontario, tegen de grens aan met Michigan, is ook heel mooi.
Er zijn zat goede restaurants in Chicago bijvoorbeeld. Een prachtige stad trouwens.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je eigen streek een beetje promoten he!
Ik houd van de kou, heerlijk! Sneeuw, ijs, wind![]()
Maarja, er liggen weinig goede restaurants in de echt koude gebieden, dus ga als ik in de USA ben direct proberen te solliciteren, zal wel op niet erg veel uitlopen omdat bedrijven helaas niet zo happg zijn om je aan een visum te helpen, maar ooit moet het lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |