quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:05 schreef Muck het volgende:
Even haakjes toegevoegd aan de OP
tevens tvp
ohquote:
ja, men, ik heb ok honger!quote:Prima hoorDe lunch-geur van versgebakken brood zorgt dat ik honger krijg hierzo....
Er werken een paar klasgenoten van mij op de uni, een of ander lunchrestaurantje waar ze de boel moeten regelen als afstudeerstage (daar worden zeg maar de mensen die helemaal nergens terecht kunnen neergezet door schoolquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Had ik juist weggehaald
Prima hoorDe lunch-geur van versgebakken brood zorgt dat ik honger krijg hierzo....
ik ken hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef KrnKje het volgende:
Naar de uni gekomen om te studeren en nog helemaal niks! gedaan...
Ik ook!quote:
ik moet nog gaan deze weekquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig alwéér een nieuw topic
Kappertje geweest (een nieuwe, doodeng) maar het zit weer ok
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:11 schreef Bluezz het volgende:
Dit viel wel mee, ik laat niks doen alleen knippen... kleuren doe ik zelf.
Zie fotoboek, net gemaakt
doe ik ook altijd gewoon zelfquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
kleuren deed ik ook zelf, maar het ontkleuren (bleken) deed ik liever neit zelf, al had ik dat wrsch beter wél kunnen doen![]()
ziet er goed uit Tante Bloes![]()
oh godquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Euc- het volgende:
Iemand nog geld uitgeleend: http://www.bigfrank.nl/:D
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:
cul_non_cul, ben je mij nu gewoon aan het overbieden op die sapcentrifuge![]()
Ohh zag ze net bij de blokker van een goedkoper merk, en nieuw was het ding 50 euro.
Ik ben dan wel n Frank, maar geen olijke negerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Euc- het volgende:
Damn die heb ik net gemist ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Euc- het volgende:
Moest direct denken aan the green mile gisteravond
John
godzijdankquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:27 schreef Bluezz het volgende:
1 van de bloesezonen heet ook Frank, maar ziet er ook anders uit
gekeken op de eerste date met MPGquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Euc- het volgende:
Moest direct denken aan the green mile gisteravond
John
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Die motorfoto's, wat zijn die gaaf moblo
ik heb hem op dvdquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Damn die heb ik net gemist ...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef Euc- het volgende:
Ik ook hoor, en iedere keer is ie zooo mooiquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hem op dvd
grijsgedraaid inmiddels
zeker wetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en iedere keer is ie zooo mooi![]()
absoluutquote:Maar er zijn zoveel goede films
een grijsgedraaide dvd? is-tie van vinylquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb hem op dvd
grijsgedraaid inmiddels
knap he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:36 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
een dvd grijsgedraaide dvd? is-tie van vinyl
inderdaadquote:mss moest ik betreffende dvd ook maar es toevoegen aan mijn collectie, want zo'n film onderbroken zien worden door reclameblokken vind ik niet echt tof ..
ik heb sowieso een hekel aan die schreeuwerige reclameblokken ..quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
knap he?
[..]
inderdaad
dit is echt zo'n film om in 1 ruk af te kijken
klinkt goed...ik denk dat ik er maar vantussen ga hier en bij jou kom etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanavond lekker suddervlees en spitskool
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
klinkt goed...ik denk dat ik er maar vantussen ga hier en bij jou kom eten
lekker een paar blokjes kaas ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:49 schreef Tezz het volgende:
Ik heb honger!!!!!! Heb eigenlijk niet gelunched (nou ja een muesli reep). Ik sla doorgaans geen maaltijd over () maar helaas kon het niet anders. Ik had verwacht tussen de middag thuis te eten vanuit het werk, maar ik was een afspraak vergeten. Had dus niets en kon ook niet ff weg. Nu heb ik dus al heel erge honger....
Tis nog te vroeg om te eten en mijn chipolata worstjes zijn trouwens ook nog niet helemaal ontdooid. Grrr.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar eigenlijk ook echt via fok?
Oe ik wil ook een huis wat naar suddervlees ruikt!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker een paar blokjes kaas ofzo?
ik heb ook trek maar mijn huis ruikt nu ook naar suddervlees
dat had ik welquote:
oeiii spannendquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ik krijg straks lekker in bed. Ben nu wel gaar. Vandaag assessment en gesprek gehad op Nyenrode. Assessment ging super goed, zat volgens hun bij de top 10% van de mensen die naar Nyenrode komen. En dat voor een HTS'er.
Of het zegt iets over de mensen op Nyenrode natuurlijk
Het gesprek ging ook lekker soepel. Het enige waar ze zich 'zorgen' over maakten was de tijd die ik beschikbaar had. Maar dat regel ik wel. Morgen of donderdag hoor ik of ik door de ballotage heen ben
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ik krijg straks lekker in bed.
Was het zo moeilijk als je verwacht had of viel het mee?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat het goed ging! Ik heb net mijn laatste tentamen afgerond...
De green mile is trouwens een film waarbij ik ontzettend moest janken...niet date-materiaal voor mij dus!
Je bent spruitjes aan het schonen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:43 schreef AKnynke het volgende:
Hoe heet dat eigenlijk wat je met spruitjes doet? Je punt de boontjes, schilt de aardappelen en wortelen, snijdt de sla, maar wat doe je met spruiten? doppen klinkt zo raar...
* AKnynke is nu met de spruitjes bezig!
wrom is hij boosquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:51 schreef Perruche het volgende:
en mn vriendje is boos op mebweeeeeeh mannen...
omdat ik hetquote:
Fulltime baan plus 5 keer in de week sportenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Perruche het volgende:
Wel ambitieus hoor, D_H, heb je een fulltime baan? Knap als je dat kan combineren...! Ik ben al blij als ik straks wat modules aan de Open Universiteit of VU kan volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |