quote:Zaterdag 29 maart
Hard Bass
Zaterdag 21 juni
Euphoria
Zaterdag 16 augustus
Decibel outdoor
Zaterdag 27 september
Project: Hardcore.nl
Zaterdag 1 november
Thrillogy
old to the newquote:Op maandag 3 december 2007 14:53 schreef NrSiX het volgende:
Zijn er hier mensen die Scott Brown luisteren? (happy)hardcore?
Weer druk weekendje zie ik al welquote:Op maandag 3 december 2007 15:04 schreef Sethje het volgende:
vrijdag naar zalinaz; Headhunterz,tony,technoboy en headhunterz
zaterdag t town madness ; jones,b-front,a-lusion,shadowphaxx
Dure maandquote:Op maandag 3 december 2007 15:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Weer druk weekendje zie ik al wel
Mijn weekendje zal vrij rustig zijn denk. IVM geld en een verjaardag
Aaaah sta je dr weer niet tussenquote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*sniff sniff
Bartman & Boy_SlangenOog......
quote:Op maandag 3 december 2007 15:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Aaaah sta je dr weer niet tussen
quote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*sniff sniff
Bartman & Boy_SlangenOog......
hij is zeker geen newbie, maar wel een beetje veeleisend wat muziek betreft... en dat ze niet losgingen snap ik zelf ook eigenlijk nietquote:Op maandag 3 december 2007 11:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Matige setjesduidelijl een newbie in de hardstyle .....
En druk ja, dat is het altijd wel in de matrixx, maar vooraan was er echt wel de ruimte. WEet niet hoeveel hun nodig hebben
ik zei laatst ook dat ik de Kasparov vinyl niet echt top vond (het is gewoon niet echt mijn ding) kerel gelijk vaag reageren etc.quote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die gast staart zich werkelijk alleeen maar blind op NC< op pf ook, hij kan het nergens anders over hebben. En hij vind alles best als het maar van NC of kasparov is, totaal niet objectief die jongen. Ik had op pf ook gereageerd "zo jullie ging wel erg los" en dan die foto van jou erbij. Reageerden ze; "ja je kan niet los gaan als je tegelijk moet filmen he"
ik ga welquote:Op maandag 3 december 2007 14:23 schreef Silaz het volgende:
Zaterdag Prophet.
Wil eigenlijk vrijdag ook wel naar quakedance @ lucky, leuke line upmaarja, niemand wil mee, plus moet eerst werken :E
Ik wilde eigenlijk ook gaan... totdat ik zag dat het maar tot 5:00 duurt (treinquote:Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef Ladyxima het volgende:
Zaterdag headhunterz hier in de stad.. wel ff heen, ben wel weer toe aan wat hardstyle
alsof k het nog niet genoeg luister
Construct, ga ik ook heen wss.quote:Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef Ladyxima het volgende:
Zaterdag headhunterz hier in de stad.. wel ff heen, ben wel weer toe aan wat hardstyle
alsof k het nog niet genoeg luister
Ja 5 uur is standaard zinc tijd... toen met Jones was echt een uitzondering, dat gebeurt zelden tot 7 daar.quote:Op maandag 3 december 2007 18:46 schreef mstx het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook gaan... totdat ik zag dat het maar tot 5:00 duurt (trein)
Gelukkig heb ik woensdag m'n theorie examen gehaald dus binnenkort kan ik met de auto![]()
die jongens die t organiseren hebben altijd goede feestjes, dus is meestal wel vaste prik hier. zinc is altijd wel gezelligquote:
Wie haalt de trekker over om de MC stil te krijgenquote:Zatox @ Pigalle Aosta vs Roma (24-11-2007)
1.Zatox & Activator - Don't Let It Go (Baco Mix)
2.Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
3.Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Zatox & Tatanka Mix)
4.Unknown - Wilde Gullie Bass?
5.Wild Motherfuckers - Fother Mucker
6.Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
7.DJ Zany & MC DV8 - Nothing Else Matters
8.Zatox & Activator - Can't Stop
9.Headhunterz - Rock Civilization
quote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
1. Hunter - I Shot The Blender So Please Sinterklaas Give Me A New One (On My Knees RMX)
2. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On Americo (Wortel Remix)
3. Zany & DV8 - Wilde Gullie Pepernoten? (Taai Taai Mix)
4. Brennan Heart - Remember Remember The 5th Of December (Kapoentjes & Schoentjes Remix)
En op nummer 5 de oldschool klapper van de maand: U96 - Das Stoomboot (Original Mix)![]()
Dat duurt wel een aantal topics. Zo rond #39 zul je er definitief bijstaanquote:Op maandag 3 december 2007 19:43 schreef NLS04 het volgende:
Ow enne zou ik trouwes volgende keer ook bij de liefhebbers mogen??
Ik wist niet dat jij Jaqueline heette?quote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
1. Hunter - I Shot The Blender So Please Sinterklaas Give Me A New One (On My Knees RMX)
2. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On Americo (Wortel Remix)
3. Zany & DV8 - Wilde Gullie Pepernoten? (Taai Taai Mix)
4. Brennan Heart - Remember Remember The 5th Of December (Kapoentjes & Schoentjes Remix)
En op nummer 5 de oldschool klapper van de maand: U96 - Das Stoomboot (Original Mix)![]()
Ik luister er niet eens meer na. Die italiaanse KUT mc's kunnen niet eens 2 seconde hun smoel houden.quote:Op maandag 3 december 2007 19:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Wie haalt de trekker over om de MC stil te krijgen
Ja van WackyJackyquote:Komt van PF zeker uit dat hardstyle dag top 5 topic
Troubleboy - Unleash Hellquote:
hehe dat is relaxed jaquote:Op maandag 3 december 2007 16:29 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd, heerlijke muziekheb alle cds lekkerr
Ik geloof dat Remember Remember juist niet word uitgebracht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:58 schreef devv05 het volgende:
Zijn er al wat meer singles uitgebracht van die Qlimax nummers?
384.000, Remember Remember, Om van te houden, Strezzkip, etc?
quote:Tracklist
01.Neophyte - Bottoms Up
02.Art of Fighters - Artwork (Tha Playah Remix)
03.Wasting Program vs Dune - Bring That Hardcore Vibes Back (The Viper Mashup Mix)
04.VA - Atmos-Fear/Psychriatich Ass/Slaves To The Rave (Evil Activities Mash up)
05.The Viper & G-Town Madness - Blow The Club Down (Original Mix)
06.The Viper & G-Town Madness - Buck'm Down
07.Hard Creation - I Will Have That Power (The Stunned Guys Remix)
08.Partyraiser & Triax - Assassins
09.Euromasters - Alles Naar De Klote (Subtiel Naar De Tyfus Geholpen Door Neophyte And Evil Activities)
10.Masters Of Ceremony - Hardcore To The Bone
11.Hard Creation - I Will Have That Power (Stunned Guys Remix)
Van Belle Perez, juist..quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:00 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik geloof dat Remember Remember juist niet word uitgebracht.
13. Brennan Heart &#8211; Remember, Remember the 17th of November (Just 4 Qlimax!)
Aldus meneer brennen himself
[dis modus]Ik las op MIC dat het orgineel 384.000 van Belle Perez was[/dis modus]
1. Qlimax Introquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef JortK het volgende:
Ligt het nou aan mij en heeft Neophyte nu als laatste plaat een plaat gedraaid die die al eerder in ze set heeft gebruikt
[..]
Belle Perez heeft 'm een keer gecoverd, origineel is al wat ouderquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:00 schreef CrustyClown het volgende:
[dis modus]Ik las op MIC dat het orgineel 384.000 van Belle Perez was[/dis modus]
Is die trouwens al uit? Of is Prophet de enigste?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
1. Qlimax Intro
2. Masters Of Ceremony � Bottoms up
3. Tha Playah � Fuck The Titties (Tommyknocker & The Viper Mix)
4. Tha Playah - Mastah Of Shock
5. G-Town Madness and the Viper - Buck em Down
6. Neophyte � Get This Motherfucker
7. Wasting Program vs Dune - Bring That Hardcore Vibes Back (The Viper Mashup Mix)
8. Headbanger � Headbangers Theme
9. Placid K - G Member
10. DJ Mad Dog - Enter The Time Machine (Mad Dog Remix)
11. Endymion vs The Viper - How long
12. Art Of Fighters � Artwork (The Playah Remix)
13. VA - Atmos-Fear/Psychriatich Ass/Slaves To The Rave (Evil Activities Mash up)
14. Neophyte � Muil Houwe
15. Forze DJ Team - 98 To Piano (Remix)
16. Tommyknocker � Domination
17. The Stunned Guys - Hymn
18. Masters Of Ceremony - Hardcore To The Bone
19. Qlimax Outro
20. Hard Creation - I Will Have That Power (The Stunned Guys Remix)
21. Partytaiser & Triax - Assasins
22. Euromasters - Alles Naar De Klote (Subtiel Naar De Tyfus Geholpen Door Neophyte And Evil Activities)
MICquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Is die trouwens al uit? Of is Prophet de enigste?
Ik weet het, maar iemand in de comments op youtube had gezegd dat het orgineel door Belle was gezongenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Belle Perez heeft 'm een keer gecoverd, origineel is al wat ouder
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hijo_de_la_Luna
Jaa Pavo maakt eindelijk weer fijne platenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef LeonH het volgende:
Die nieuwe Pavo vinyl is behoorlijk![]()
Heb een diep vermoeden dat Noisecontrollers met de A-kant en Zany met de B-kant bezig zijn geweest
Kloptquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef LeonH het volgende:
Die nieuwe Pavo vinyl is behoorlijk![]()
Heb een diep vermoeden dat Noisecontrollers met de A-kant en Zany met de B-kant bezig zijn geweest
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Sethje het volgende:
Die top 10 van headhunterz is echt geilll
1. Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the muzic/Project 1 ( WAT EEN VETTE VINYL WORD DAT
2.Dozer - church of the darkside
3. Headhunterz - Power of the mind
4. D&S - Evolutionzzzzz
5. headhunterz - Subsonic/hate it or live it
6. Noisecontrollers - Venom
7. D&S - Here comes the rmx!
8. zany - distorted
9. headhunterz - last of the mohicans ( DJ TOOL)
10. A-lusion - Veritas
Je kan lullen wat je wilt maar hij heb smaakquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Sethje het volgende:
Die top 10 van headhunterz is echt geilll
1. Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the muzic/Project 1 ( WAT EEN VETTE VINYL WORD DAT
2.Dozer - church of the darkside
3. Headhunterz - Power of the mind
4. D&S - Evolutionzzzzz
5. headhunterz - Subsonic/hate it or live it
6. Noisecontrollers - Venom
7. D&S - Here comes the rmx!
8. zany - distorted
9. headhunterz - last of the mohicans ( DJ TOOL)
10. A-lusion - Veritas
A-Lusion - Veritas/In Troublequote:Op woensdag 5 december 2007 12:44 schreef NLS04 het volgende:
komt veritas van a-lusion eigenlijk nog uit of heb ik zitten slapen?
Ik ken echt er maar een paar uit die twee top 10's.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
top 10 's van technoboy en D&S zijn ook geil
Als die nieuwe shit ook maar snel uitgebracht wordquote:Op woensdag 5 december 2007 13:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Echt te ziek hoeveel nieuwe shit uit gepoept wordt.....![]()
Meeste nieuwe shit is alleen voor de fun of wordt een jaar later gerealesed (scantraxx style)quote:Op woensdag 5 december 2007 14:28 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Als die nieuwe shit ook maar snel uitgebracht word
Tekno Musik uiteraardquote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef CrustyClown het volgende:
Pavo gaat zo een setje neerzetten op Fresh, ben benieuwd of hij nog leuke knallers heeft meegenomen !
Uhu, die knalt nu hard door de speakers !quote:
Staat zelfs op de Defqon 1 CDquote:Op woensdag 5 december 2007 23:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Uhu, die knalt nu hard door de speakers !Eigenlijk best vreemd dat de meeste mensen het nummer nu pas echt geweldig vinden terwijl ik hem toch op feesten al wel paar keer voorbij heb horen komen
Kan het je nog sterker vertellen, hij is zelfs al gedraaid op IQ dit jaar door Pavo vs Zany (een van de eerste nummers). Maar daar was hij veel korter kan ik me herinneren, sindsdien is er wel een beetje aan gesleuteld hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 07:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Staat zelfs op de Defqon 1 CD
quote:Pavo - Elektronik "Written and produced by Bas Oskam & Arjan Terpstra"
Hij weet het ff niet meerquote:Op donderdag 6 december 2007 14:26 schreef JortK het volgende:
Trouwens deze foto dan met Ruffian
[ afbeelding ]
Vreemd dat het dan letterlijk onder zijn naam uit komt..quote:Op donderdag 6 december 2007 14:01 schreef Sethje het volgende:
Voor hoever het nog niet overduidelijk was :
[..]
dè shit.quote:
Zullen wel geen mc's gebruikt worden bij online uitgezonden setjesquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:33 schreef NLS04 het volgende:
Nou maar hopen dat er geen italiaanse mc wordt gebruikt...
quote:Music In Control presents: The DizZorder – Looking back @ 2007 (part 2)
Tracklist:
1. Brennan Heart – We Are Possesed (Headhunterz Rmx)
2. Zatox & Activator – Don’t let it go (Baco Mix)
3. Showtek – Partylover
4. DJ Isaac – Waiting 4
5. D-Block & S-Te-Fan – We be kickin’ Bass
6. Nagoom – 4x4
7. Klone – Dragons Lair (Builder RMX)
8. Outsiders – Infectious (Wildstylez Rmx)
9. Zany – Volt
10. A-Drive ft Matti & C-Sar – Mobster
11. D-Block & S-Te-Fan – Ride With Uz !
12. Dark Oscillators - Nero
13. Hardstyle Mafia – Rocking da Place (Alphaverb & Intractable One Mix
14. Brainkicker vs Bass Modulators – Ring That Shit
15. Headhunterz – Rock Civilization
16. Melodyne – Ultraviolence (MindHunterz Rmx)
17. Alphaverb – Still Here
18. David Sonar – Reaktor
19. Hard’Onez – World Domination
20. Scope DJ – Lockdown
21. Southstylers – Pounding Remix
22. Deepack & Charly Lownoise ft MC Villain – Can’t Hold Us Down
23. Donkey Rollers – Fusion OF Sound
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zullen wel geen mc's gebruikt worden bij online uitgezonden setjes
Ik heb mijn 2007 yearmix zojuist afgerondquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:10 schreef JortK het volgende:
Deze vind ik toch ook wel leuk, krijg allemaal terugdenk moment aan de feesten van afgelopen jaar:
[..]
quote:NLS - Best of 2007, The Megamix
1. V.A. - Tribute to the year 2007 (NLS' Mash-up)
2. 2 Best Enemies - Les Drums
3. The Hose - The Pressure
4. Outsiders - Infectious ( Wildstylez Remix)
5. Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days 2.08 (Showtek Remix)
6. JDX - Nize & Cloze
7. Wildstylez - Clubbin
8. Headhunterz & The Prophet - High Rollerz
9. Outsiders - Maneater
10. Scope DJ - Protocol
11. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
12. Zatox & Activator - Don't let it Go (Baco Mix)
13. T4t4nk4 - Let's Rock (Original Zanza Labs Mix)
14. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix)
15. Dark Oscillators - Nero
16. Dark Oscillators - Superstar DJ
17. Scooter - Lass Uns Tanzen (DJ Zany Remix)
18. Nagoom - Elements
19. Dj Isaac - Waiting For
20. Dj Zany - Volt
21. Headhunterz - Forever Az One
22. Hunter - I Shot the Blender ( Technoboy Remix)
23. Chickz on Fire - Natte Asbak
24. Builder - Her Voice (Super Bass Remix)
25. Pau DJ - Addicted to the Bass (Classic hardstyle Remix)
26. Noisecontrollers - Aliens
27. Headhunterz - Rock Civilization
28. D-Block & S-Te-Fan - Ride with Uz!
29. Scope DJ - Lockdown
30. Showtek - FTS
31. Southstylers - Crystal
32. Brennan Heart - We are Possessed (Headhunterz Remix)
33. Headhunterz - The Power of the Mind
34. Brainkicker vs. Noisecontrollers - Always Black
35. Chickz on Fire - Aanstekaaah
36. Technoboy - Vita
37. Southstylers - Pounding Senses ( Deeper Inside Remix)
38. Abject - In Our Memories
39. Zany & DV8 - Nothing else Matters
40. The Hose - My little Stalker (Technoboy Opera Remix)
41. Zappaman - Lawn Mover (Not In My Backyard Remix)
42. Showtek - Early Soundz
43. Zany meets The Beholder - Annihilating
44. Noisecontrollers - Crump
45. The Pitcher - Sleeping
46. KAT meets Gerardo Roschini - Allright (KAT & Zatox Remix)
47. Tatanka - Mess Up
48. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Original Tat & Zat Remix)
49. Donkey Rollers - The Fusion of Sound
50. Tatact - Suck my Style
Ook een heerlijke tracklistquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb mijn 2007 yearmix zojuist afgerondHij duurt bijna 2 uur en bevat alle klappers van dit jaar
Zal um zo proberen te uppen en dan komt hier ook wel een linkje
Hier alvast de tracklist:
[..]
Ik ga em iig downloadenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
http://www.megaupload.com/nl/?d=BPLQTJ3B
mooi! reacties zijn welkomquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef Pittie het volgende:
[..]
Ik ga em iig downloadenZal em binnenkort een keertje gaan luisteren!
Heldquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
en toch... vind ik de versie voor de vinylversie beter, die outro is echt beterquote:
openingsknaller @ E-Fect 2006quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check de nr 1 van de top 10 van Zany
In ieder gevalquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
mooi! reacties zijn welkom![]()
Heb hem ook op LSDB gezet en ben benieuwd of er mensen zijn die alle platen uit de intro weten te noemen
quote:
Voorderest klopt de lijst redelijk al mis je er nog wel watquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
In ieder geval
Builder - Her Voice
Noisecontrollers - Creatures
Blademasterz - One blade
Isaac - Bad Dreams 2007
Showtek - FTS
Zany & DV8 - Nothing else matters
Southstylers - Pounding rmx
Binnengehaald. Gaan we binnenkort zeker luisteren, tracklist ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
Vind 'm zeer geslaagd, thanksquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:08 schreef MrDice het volgende:
Mag ik even....
NLS04
![]()
Lekker setje hoor! Die mashup is echt geniaal trouwens.
Leuk dat jullie de mix kunnen waarderenquote:
quote:W.a.s.h.- radio alarm (original mix)
Blutonium boys - use me xtc
Abject - in our memories
Micky joint and flower 2k - bitchez (ivan carsten remix)
Southstylers - Trippp
2 best enemys - les drums
Daar wilde ik ook heen, maar ik moet werken op zaterdag, dus dat trek ik nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef 16meter het volgende:
http://partyflock.nl/party/109254:De_nacht_van_Time_Out.html
Daar moet ik ook heen zo te zien....
Noisecontrollers, Tat en Headhunterz
Ben ik ook wel benieuwd naar, zou ook best wel eens een poging willen wagen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:06 schreef Silaz het volgende:
Weet trouwens iemand ook nog een (beter/handiger) programma om te mixen? Ik gebruik nu Mixmeister Fusion, maar ik vind de 'features' een beetje beperkt. maar dat terzijde.
BazzImplant LIVEquote:
dat was echt zo f*cking vetquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
BazzImplant LIVE![]()
Toch wel de helden van de avond, Alphaverb & Intractable One
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Pelgrim het volgende:
Vanavond Headhunterz @ Zinc. Ik heb er wel zin in
Idd, de intro is ook goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik dacht, waarom is iedereen zo positief over NLS04 mix, maar nu snap ik het, gewoon heerlijke stukjes kort achter elkaar. Echt super gedaan, mijn complimenten
Brennan Heart - Rush The RMX zit ook nog in de intro.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
dankje
![]()
[..]
Voorderest klopt de lijst redelijk al mis je er nog wel wat( is soms ook moeilijk te horen
)
Ow en er zit ook een foutje in de tracklist.. In our memories is wat eerder en the power of the mind wat laterOp lsdb staat wel een goede tracklist!
quote:Dat stukje met oehoehoeh en dat pianootje.![]()
Ik vind het setje iig erg lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
mooi! reacties zijn welkom![]()
Heb hem ook op LSDB gezet en ben benieuwd of er mensen zijn die alle platen uit de intro weten te noemen
* ReMcOrE eens isquote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Silaz het volgende:
Oeew Prophet was echt wel zwaaar vet.
ja, dat was wel jammer, bij Brennan Heart was het stukken rustiger, toen had je lekker de ruimtequote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Silaz het volgende:
enige minpuntje was de drukte. het zat echt wel stampvol.
Het sarcasme druipt er vanaf.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Sethje het volgende:
super bedankt man hier ga ik echt van genieten
Niet (erg) lullig bedoeld, maar je weet dat er meer HC artiesten zijn dan Angerfist he??quote:Op zondag 9 december 2007 21:13 schreef Rivfader het volgende:
Vandaag een Hardcore Mix gemaakt. Voor de liefhebbers van zowel Hardstyle als Hardcore onder jullie:
Tracklistje:
DJ Dione - Pain till I die
Angerfist - Take U Back
Angerfist - Chaos and Evil
Neophyte vs. DJ Panic - I will have that Power
Angerfist - Cannibal
Partyraiser & DJ Triax - Massacre
Human Resource - Dominator (Angerfist & Outblast Mix)
Angerfist - Dortmund '05
Angerfist - The World will Shiver (T-Junction & Rudeboy Mix)
Angerfist ft. Crucifier - Broken Chain
Partyraiser - Dirty Dance Whores
Angerfist - Vato
Angerfist - The Fast Lane
Angerfist - Fuck Off
Angerfist - Yes
Angerfist - Killerfist (Akira Remix)
Angerfist - B.A.M.M. (Dr. Z-Vago Mix)
Hier te downloaden: http://www.megaupload.com/nl/?d=ACUNVMYN
quote:Josh & Wesz Vs Glowiej - I Got You
Catalog Number: [hc!=008]
Release Date: January 2008
Format: Vinyl, 12''
A1. Josh & Wesz Vs Glowiej - I Got You
B1. Josh & Wesz Vs Glowiej - Tempo Pusher
quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Sethje het volgende:
super bedankt man hier ga ik echt van genieten
Had je ook, want dit is tenslotte een HardSTYLE topicquote:Op maandag 10 december 2007 02:47 schreef Rivfader het volgende:
Ach, ik had kunnen weten dat het niet gewaardeerd zou worden. Should have known better.
Als je dit er nog even bij vermeldt had, dan had je al wat minder commentaar gekregenquote:En ja, ik weet absoluut dat er meer artiesten zijn dan Angerfist, maar deze mix is gemaakt voor iemand die specifiek vroeg om veel Angerfist, dus vandaar de overdaad.
Veelzijdig typje. Dat vind ik dan wel tofquote:Zelf draai ik verder geen hardcore, alleen maar house en electro (en af en toe hardstyle), dit was een eenmalig iets voor die gast.
Sethje is stoer hoorquote:Nevermind. Oh, en de sarcastische zak uithangen kan iedereen. Maar je bent erg stoer hoor.
Lekker setje hoor! Vind Angerfist niet slecht.quote:Op zondag 9 december 2007 21:13 schreef Rivfader het volgende:
Vandaag een Hardcore Mix gemaakt. Voor de liefhebbers van zowel Hardstyle als Hardcore onder jullie:
[enz]
Dat boeit me dus geen ene flikker..quote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef 16meter het volgende:
Ik vind dat Angerfist ook wel aardig kan klinken hoor.
Maar die naam... en dat hele imago er omheen. Dat staat me niet zo aan.
Vooral in wazi-kringen is hij dan ook geliefd. Jammer.
Dank.quote:Op maandag 10 december 2007 18:10 schreef renz0r het volgende:
Lekker setje hoor! Vind Angerfist niet slecht.
Persoonlijk heb ik dit jaar het meest genoten van de set van Zany op defqon. Moet wel zeggen dat ik dit jaar helaas ook niet heel veel feesten hebben kunnen bezoeken na defqon maar dat was toen op het strand wel 100% genieten en geen moment stilstaanquote:Op maandag 10 december 2007 23:51 schreef renz0r het volgende:
Dana heeft persoonlijk de set van het jaar op der naam geschreven toen op sensation black 2007. Goddelijk. Terwijl de persoonlijke set van 2006 OOK van sensation kwam, die van Dj Zany.Puur toeval
Oneens.quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Dank.
Ik vind verder de muziek belangrijker dan het imago van een act, maar ik moet toegeven dat ik het bij Angerfist (en voornamelijk bij een gedeelte van zijn publiek) toch wel een beetje jammer vind.
Maar ach, hij heeft, zoals gezegd, een aantal prima platen gemaakt en dat is het belangrijkst.
En op Black 2007 was het inderdaad een goeie set, alhoewel Dana daar toch wel met de eer van beste set van de avond wegliep.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
Dat was ook genieten jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deepack vs Isaac @ Defqon
Sow lekkere setquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
sounds good. Is even horen wat ik gemist hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alphaverb_and_Intractable_One_present_Bazz_Implant_LIVE_at_Quakedance_2007-12-07![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alphaverb_and_Intractable_One_present_Bazz_Implant_LIVE_at_Quakedance_2007-12-07![]()
![]()
Nee sorry..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:59 schreef Amigoow het volgende:
Sow lekkere setGoed bezig!
Heb je er een CUE file bij trouwens?
Ben geen showtek fan maar Hold us back klonk lekker op youtubequote:Op woensdag 12 december 2007 19:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Over Showtek gesproken:
2: Showtek - We live for the music (Xqlusive Showtek anthem) (NEW)
3: Showtek & Dv8 - Hold us back (NEW)
7: Deepack vs Showtek - Skitzo
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abjectquote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef CrustyClown het volgende:
*jammer dat ik als Erg Belangrijke Persoon naar Reverse ga.. anders was dit zeker een dikke optie
main ook met DBSTF, NC, Donkey's , HH, Brennan Heart, Deepack en Actiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abject
Ik twijfel nog steeds voor vip. Kans is wel groot dat Scope vs Abject draait, dat is regelmatig namelijk en om dan dubbel zoveel te betalen voor 2 acts vind ik een beetje gortigquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abject
Staat er niet opquote:Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee sorry..
[..]
Ben geen showtek fan maar Hold us back klonk lekker op youtube
dat kunnen we toch gewoon even navragen aan ome dennisquote:Ik twijfel nog steeds voor vip. Kans is wel groot dat Scope vs Abject draait, dat is regelmatig namelijk en om dan dubbel zoveel te betalen voor 2 acts vind ik een beetje gortig
Rainbow Rave was ook erg geslaagd. Critical Mass live is wel grappig, maar niet echt bijzonder. 4 Tune Fairytales live was veel stoerder.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ok ok... dit zal waarschijnlijk niet hier thuishoren. Hoewel ik denk dat de meeste mensen toch wel de historie en de geschiedenis in dit feest zien:
http://partyflock.nl/party/110263:Happy_hardcore.html
Hoe vet is dat. Heeeerlijk old skool ! Lekker happy hardcore'en
*jammer dat ik als Erg Belangrijke Persoon naar Reverse ga.. anders was dit zeker een dikke optie
Dikke plaatquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=YXK7IdATw-U![]()
Luister maar naar de lyricssssssssssss
Ik vind hemquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nee manquote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef Houniet het volgende:
gaat er nog iemand naar the Matrixx met kerst? Headhunterz [ afbeelding ]
ja dat is ook het probleemquote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man
partyraiser en vince![]()
zo jammer..... deepack en hh is wel vet maja dan moet ik dalijk halverwege naar huis omdat die takkeherrie begint
Ik zit met hetzelfdequote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man
partyraiser en vince![]()
zo jammer..... deepack en hh is wel vet maja dan moet ik dalijk halverwege naar huis omdat die takkeherrie begint
jaaaa daar heb ik ook mail van ontvangen! Dat ik ooit nog eens op hun mailinglijst stond hehe. Zag er wel uit als een strak feessiequote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde
Al heb ik wel het nieuws vernomen dat mijn vrienden kaarten hebben gekocht voor Bitte Ein Beat
Goeie ouwe tijd, Deepack, Isaac, Charley Lownoise, Dean, Cosmic Gatequote:Op donderdag 13 december 2007 15:54 schreef MrDice het volgende:
[..]
jaaaa daar heb ik ook mail van ontvangen! Dat ik ooit nog eens op hun mailinglijst stond hehe. Zag er wel uit als een strak feessie
Bij mij de hoek dus interesseert me nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kutlocatie voor die prijs (@ BeB).
Wat een slecht nummer is dit zeg......quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Citizen_-_1980-(BLQ051)-WEB-2007-iHQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same here.. Producties onder de Citizennaam zijn toch nooit echt de lekkerste platen vind ikquote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een slecht nummer is dit zeg......
Smaken verschillen
Vind de neutral mix eigelijk beter..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:24 schreef signom het volgende:
Citizen_-_1980-(BLQ051)-WEB-2007-iHQ
ooooh die marshall mix is zooo lekker! Qlimax flashbacks
Ik weet niet, dit nummer bouwt heerlijk op. Jammer van het stukje hardcore erin, maar tis een lekker korte climax.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Same here.. Producties onder de Citizennaam zijn toch nooit echt de lekkerste platen vind ik
Die vind ik ook lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 17:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou
Citizen - If i say stop is een lekker nummer en de remix op de raiders - A feeling is zeker aangenaam
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef mstx het volgende:![]()
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
![]()
kerst niet,quote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef Houniet het volgende:
gaat er nog iemand naar the Matrixx met kerst? Headhunterz [ afbeelding ]
Jaaa die line up... alleen is op die datum feest in culemborg, partyraiserquote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
kerst niet,
5 januari wel![]()
Scantraxx Worldtour
A-lusion
Brennan Heart
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zatox
MC: Da Syndrome
dat was toch die plaat die Showtek draaide, en die zo verschrikkelijk hard dreunde??!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat wordt naast Qrimetime mijn 2e feestje van 2008quote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kerst niet,
5 januarie wel![]()
Scantraxx Worldtour
A-lusion
Brennan Heart
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zatox
MC: Da Syndrome
A Feeling (Citizen Remix) vind ik zelfs een van de beste platen van 2007quote:Op donderdag 13 december 2007 18:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind hem wel lekker
beide mixen ondanks dat ze heel verschillend zijn
en over citizen ben ik het met boy eens if i say stop is heerlijk en en die remix van a feeling ook
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:42 schreef Sethje het volgende:
early soundz
Woon je ook in Zoetermeer danquote:Op donderdag 13 december 2007 16:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mij de hoek dus interesseert me niets
Heb je dan last van HS stamp jeuk, of meer van old skool stamp jeuk of HC jeuk :S"???quote:
Na werk. Lijkt me niet hoor (A)....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb last van jeuk waar geen zalfje tegen helpt..
Phantoomjeuk noemen wij dat in vaktaal
ik hoop dat het na zaterdag een stuk minder is
Wie ik vaak voorbij vind komen is dat blonde (zweedse) meisje. Die zie je ook veel op PF foto's.....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:42 schreef Sethje het volgende:
PreciesWas een geintje van Josh
Haha onze groep staat echt ziekelijk veel op die decibel dvd..bij HH en DBSTF haast constant mensen hier uit de buurt in beeld...ook mensen die op dat moment nog geen zonnebril droegen en dat misschien beter wel hadden kunnen doen lol
Mis Mary, vriendin van Jowan...fucking lekker wijfquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wie ik vaak voorbij vind komen is dat blonde (zweedse) meisje. Die zie je ook veel op PF foto's.....
http://partyflock.nl/user/217785:MissMary.htmlquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Mis Mary, vriendin van Jowan...fucking lekker wijfis gewoon nederlandse volgens mij dacht ik. Maar woont in zweden.
Jepquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/217785:MissMary.html
Is zij de vriendin van Jowan? Leuk feitje.
Een vriend van me had verkering met één van die fusionbabes, Esther, en toen gingen ze zwemmen...ging jowan ook mee met die mary..dat was zeer geil heb ik me laten vertellenquote:Nog een leuk feitje.
Dozer. fka Dj Tony komt binnenkort even bij mij langs om wat shirtjes op halen die ik voor hem heb ontworpen. Die gaat ie promoten samen met de welbekende fusionbabes op Qrimetime![]()
* Boy_Snakeye stiekem wel een beetje trots is
Die op pavo en zany b-bash gedraaid werd?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jep![]()
[..]
Een vriend van me had verkering met één van die fusionbabes, Esther, en toen gingen ze zwemmen...ging jowan ook mee met die mary..dat was zeer geil heb ik me laten vertellen![]()
Tony is echt een wereldgast, erg netjes van die shirts. Afgelopen zaterdag draaide hij de carnavalsmix nog even voor onshaha wij met 30 man in de polonaise en de rest van de tent vond het een kut plaat
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die op pavo en zany b-bash gedraaid werd?
Jeukt het weer ja?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qrimetime kriebels beginnen zich toch wle te melden nu
Hier ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
na ja ga naar amsterdam er schijnt iets 15 jaar te worden
dus daar bieren
Lekkere mix, goede platenkeus. Niet echt bijzonder in elkaar gemixt. Maar hij gaat bij de collectie van livesetsquote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef Rivfader het volgende:
Omdat mijn afgelopen mix zeer positief werd ontvangen () vandaag nog maar een gemaakt.
Duurt bijna een uur en is bovendien nu wel in het goeie genre. Wel zo handig.
Tracklisting:
Dutch Master - Killerbeat
Haze - Black Magic (Original Mix)
The Raiders - A Feeling (Citizen Mix)
The Beholder & Max Enforcer - Got to be There
Abject - In Our Memories
Activator - Calling in The Night
Zatox & Activator - So Fight
Activator - I'm gonna Diss U Right Now
Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Light of the Dark (The Blackout Mix)
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh and Wesz Rmx)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Hier te downloaden: http://www.megaupload.com/nl/?d=QJMCMBPT
Commentaar welkom! Enjoy.
zo ziet mijn weekend er waarschijnlijk ook uitquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen hardstyle voor mij ook dit weekend
maar wel bier![]()
![]()
Ja same here, bier poolen en pokerquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:14 schreef Silaz het volgende:
Same here. wel pokeren. en bier. enzo. xD![]()
En wij dachten dat we 4 maanden rust haddenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
WHAAAAAAAAAAAA SERVUSSSSS!!
Onbeperkt internet, oleeeeee!
Veel gemist op download gebied denk ik, moet nu eerst ff meehelpen een skishow opbouwen...! Maargoed dat boeit jullie niet... Ik ben in ieder geval weer terug vanuit oostenrijk en hard ook!!!:D
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En wij dachten dat we 4 maanden rust hadden
Zij staat echt een paar keer op de dvd van Qlimax2006quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/217785:MissMary.html
Is zij de vriendin van Jowan? Leuk feitje.
Idd daar herkende ik haar ook vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:28 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Zij staat echt een paar keer op de dvd van Qlimax2006Toen ik die foto zag wist ik t meteen
Vind het eigenlijk maar niks, beide versies niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Citizen_-_1980-(BLQ051)-WEB-2007-iHQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vind ik dus echt niksquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:41 schreef 16meter het volgende:
Trilok_And_Chiren_Vs_Alpha2_-_Straight_To_Hell-(MYTH008)![]()
Ik wil, de Marshall mix dan, alleen de kick is het net niet en het snelle stuk moet langer doorgaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk maar niks, beide versies niet.
Trilok_And_Chiren_Vs_Alpha2_-_Straight_To_Hell-(MYTH008)![]()
Misschien vanavond halsoverkop nog naar Hard Nature![]()
Alleen een beetje lastig om thuis te komen vanuit Eindhoven (met de trein).![]()
En anders een keertje naar Amsterdam, zonder hardstyle dus.
shirt vrijdag binnen gekregenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef 16meter het volgende:
Ik denk (hoop) niet dat hier veel mensen zijn die D-Block & S-te-fan niet goed vinden.
quote:
wat ik weet, is dat het 16 jaar en ouder isquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:38 schreef Silaz het volgende:
Trouwens, weet iemand of E-fect @ Go Planet 16+ is? want kan er niets over vinden
hele dikke trackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |