quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Sethje het volgende:
Die top 10 van headhunterz is echt geilll
1. Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the muzic/Project 1 ( WAT EEN VETTE VINYL WORD DAT
2.Dozer - church of the darkside
3. Headhunterz - Power of the mind
4. D&S - Evolutionzzzzz
5. headhunterz - Subsonic/hate it or live it
6. Noisecontrollers - Venom
7. D&S - Here comes the rmx!
8. zany - distorted
9. headhunterz - last of the mohicans ( DJ TOOL)
10. A-lusion - Veritas
Je kan lullen wat je wilt maar hij heb smaakquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Sethje het volgende:
Die top 10 van headhunterz is echt geilll
1. Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the muzic/Project 1 ( WAT EEN VETTE VINYL WORD DAT
2.Dozer - church of the darkside
3. Headhunterz - Power of the mind
4. D&S - Evolutionzzzzz
5. headhunterz - Subsonic/hate it or live it
6. Noisecontrollers - Venom
7. D&S - Here comes the rmx!
8. zany - distorted
9. headhunterz - last of the mohicans ( DJ TOOL)
10. A-lusion - Veritas
A-Lusion - Veritas/In Troublequote:Op woensdag 5 december 2007 12:44 schreef NLS04 het volgende:
komt veritas van a-lusion eigenlijk nog uit of heb ik zitten slapen?
Ik ken echt er maar een paar uit die twee top 10's.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
top 10 's van technoboy en D&S zijn ook geil
Als die nieuwe shit ook maar snel uitgebracht wordquote:Op woensdag 5 december 2007 13:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Echt te ziek hoeveel nieuwe shit uit gepoept wordt.....![]()
Meeste nieuwe shit is alleen voor de fun of wordt een jaar later gerealesed (scantraxx style)quote:Op woensdag 5 december 2007 14:28 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Als die nieuwe shit ook maar snel uitgebracht word
Tekno Musik uiteraardquote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef CrustyClown het volgende:
Pavo gaat zo een setje neerzetten op Fresh, ben benieuwd of hij nog leuke knallers heeft meegenomen !
Uhu, die knalt nu hard door de speakers !quote:
Staat zelfs op de Defqon 1 CDquote:Op woensdag 5 december 2007 23:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Uhu, die knalt nu hard door de speakers !Eigenlijk best vreemd dat de meeste mensen het nummer nu pas echt geweldig vinden terwijl ik hem toch op feesten al wel paar keer voorbij heb horen komen
Kan het je nog sterker vertellen, hij is zelfs al gedraaid op IQ dit jaar door Pavo vs Zany (een van de eerste nummers). Maar daar was hij veel korter kan ik me herinneren, sindsdien is er wel een beetje aan gesleuteld hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 07:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Staat zelfs op de Defqon 1 CD
quote:Pavo - Elektronik "Written and produced by Bas Oskam & Arjan Terpstra"
Hij weet het ff niet meerquote:Op donderdag 6 december 2007 14:26 schreef JortK het volgende:
Trouwens deze foto dan met Ruffian
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |