quote:Dat stukje met oehoehoeh en dat pianootje.![]()
Ik vind het setje iig erg lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
mooi! reacties zijn welkom![]()
Heb hem ook op LSDB gezet en ben benieuwd of er mensen zijn die alle platen uit de intro weten te noemen
* ReMcOrE eens isquote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Silaz het volgende:
Oeew Prophet was echt wel zwaaar vet.
ja, dat was wel jammer, bij Brennan Heart was het stukken rustiger, toen had je lekker de ruimtequote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Silaz het volgende:
enige minpuntje was de drukte. het zat echt wel stampvol.
Het sarcasme druipt er vanaf.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Sethje het volgende:
super bedankt man hier ga ik echt van genieten
Niet (erg) lullig bedoeld, maar je weet dat er meer HC artiesten zijn dan Angerfist he??quote:Op zondag 9 december 2007 21:13 schreef Rivfader het volgende:
Vandaag een Hardcore Mix gemaakt. Voor de liefhebbers van zowel Hardstyle als Hardcore onder jullie:
Tracklistje:
DJ Dione - Pain till I die
Angerfist - Take U Back
Angerfist - Chaos and Evil
Neophyte vs. DJ Panic - I will have that Power
Angerfist - Cannibal
Partyraiser & DJ Triax - Massacre
Human Resource - Dominator (Angerfist & Outblast Mix)
Angerfist - Dortmund '05
Angerfist - The World will Shiver (T-Junction & Rudeboy Mix)
Angerfist ft. Crucifier - Broken Chain
Partyraiser - Dirty Dance Whores
Angerfist - Vato
Angerfist - The Fast Lane
Angerfist - Fuck Off
Angerfist - Yes
Angerfist - Killerfist (Akira Remix)
Angerfist - B.A.M.M. (Dr. Z-Vago Mix)
Hier te downloaden: http://www.megaupload.com/nl/?d=ACUNVMYN
quote:Josh & Wesz Vs Glowiej - I Got You
Catalog Number: [hc!=008]
Release Date: January 2008
Format: Vinyl, 12''
A1. Josh & Wesz Vs Glowiej - I Got You
B1. Josh & Wesz Vs Glowiej - Tempo Pusher
quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Sethje het volgende:
super bedankt man hier ga ik echt van genieten
Had je ook, want dit is tenslotte een HardSTYLE topicquote:Op maandag 10 december 2007 02:47 schreef Rivfader het volgende:
Ach, ik had kunnen weten dat het niet gewaardeerd zou worden. Should have known better.
Als je dit er nog even bij vermeldt had, dan had je al wat minder commentaar gekregenquote:En ja, ik weet absoluut dat er meer artiesten zijn dan Angerfist, maar deze mix is gemaakt voor iemand die specifiek vroeg om veel Angerfist, dus vandaar de overdaad.
Veelzijdig typje. Dat vind ik dan wel tofquote:Zelf draai ik verder geen hardcore, alleen maar house en electro (en af en toe hardstyle), dit was een eenmalig iets voor die gast.
Sethje is stoer hoorquote:Nevermind. Oh, en de sarcastische zak uithangen kan iedereen. Maar je bent erg stoer hoor.
Lekker setje hoor! Vind Angerfist niet slecht.quote:Op zondag 9 december 2007 21:13 schreef Rivfader het volgende:
Vandaag een Hardcore Mix gemaakt. Voor de liefhebbers van zowel Hardstyle als Hardcore onder jullie:
[enz]
Dat boeit me dus geen ene flikker..quote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef 16meter het volgende:
Ik vind dat Angerfist ook wel aardig kan klinken hoor.
Maar die naam... en dat hele imago er omheen. Dat staat me niet zo aan.
Vooral in wazi-kringen is hij dan ook geliefd. Jammer.
Dank.quote:Op maandag 10 december 2007 18:10 schreef renz0r het volgende:
Lekker setje hoor! Vind Angerfist niet slecht.
Persoonlijk heb ik dit jaar het meest genoten van de set van Zany op defqon. Moet wel zeggen dat ik dit jaar helaas ook niet heel veel feesten hebben kunnen bezoeken na defqon maar dat was toen op het strand wel 100% genieten en geen moment stilstaanquote:Op maandag 10 december 2007 23:51 schreef renz0r het volgende:
Dana heeft persoonlijk de set van het jaar op der naam geschreven toen op sensation black 2007. Goddelijk. Terwijl de persoonlijke set van 2006 OOK van sensation kwam, die van Dj Zany.Puur toeval
Oneens.quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Dank.
Ik vind verder de muziek belangrijker dan het imago van een act, maar ik moet toegeven dat ik het bij Angerfist (en voornamelijk bij een gedeelte van zijn publiek) toch wel een beetje jammer vind.
Maar ach, hij heeft, zoals gezegd, een aantal prima platen gemaakt en dat is het belangrijkst.
En op Black 2007 was het inderdaad een goeie set, alhoewel Dana daar toch wel met de eer van beste set van de avond wegliep.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
http://www.megaupload.com/nl/?d=BPLQTJ3B
Dat was ook genieten jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deepack vs Isaac @ Defqon
Sow lekkere setquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
http://www.megaupload.com/nl/?d=BPLQTJ3B
sounds good. Is even horen wat ik gemist hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alphaverb_and_Intractable_One_present_Bazz_Implant_LIVE_at_Quakedance_2007-12-07![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alphaverb_and_Intractable_One_present_Bazz_Implant_LIVE_at_Quakedance_2007-12-07![]()
![]()
Nee sorry..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:59 schreef Amigoow het volgende:
Sow lekkere setGoed bezig!
Heb je er een CUE file bij trouwens?
Ben geen showtek fan maar Hold us back klonk lekker op youtubequote:Op woensdag 12 december 2007 19:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Over Showtek gesproken:
2: Showtek - We live for the music (Xqlusive Showtek anthem) (NEW)
3: Showtek & Dv8 - Hold us back (NEW)
7: Deepack vs Showtek - Skitzo
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abjectquote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef CrustyClown het volgende:
*jammer dat ik als Erg Belangrijke Persoon naar Reverse ga.. anders was dit zeker een dikke optie
main ook met DBSTF, NC, Donkey's , HH, Brennan Heart, Deepack en Actiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abject
Ik twijfel nog steeds voor vip. Kans is wel groot dat Scope vs Abject draait, dat is regelmatig namelijk en om dan dubbel zoveel te betalen voor 2 acts vind ik een beetje gortigquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abject
Staat er niet opquote:Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee sorry..
[..]
Ben geen showtek fan maar Hold us back klonk lekker op youtube
dat kunnen we toch gewoon even navragen aan ome dennisquote:Ik twijfel nog steeds voor vip. Kans is wel groot dat Scope vs Abject draait, dat is regelmatig namelijk en om dan dubbel zoveel te betalen voor 2 acts vind ik een beetje gortig
Rainbow Rave was ook erg geslaagd. Critical Mass live is wel grappig, maar niet echt bijzonder. 4 Tune Fairytales live was veel stoerder.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ok ok... dit zal waarschijnlijk niet hier thuishoren. Hoewel ik denk dat de meeste mensen toch wel de historie en de geschiedenis in dit feest zien:
http://partyflock.nl/party/110263:Happy_hardcore.html
Hoe vet is dat. Heeeerlijk old skool ! Lekker happy hardcore'en
*jammer dat ik als Erg Belangrijke Persoon naar Reverse ga.. anders was dit zeker een dikke optie
Dikke plaatquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=YXK7IdATw-U![]()
Luister maar naar de lyricssssssssssss
Ik vind hemquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=YXK7IdATw-U![]()
Luister maar naar de lyricssssssssssss
Nee manquote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef Houniet het volgende:
gaat er nog iemand naar the Matrixx met kerst? Headhunterz [ afbeelding ]
ja dat is ook het probleemquote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man
partyraiser en vince![]()
zo jammer..... deepack en hh is wel vet maja dan moet ik dalijk halverwege naar huis omdat die takkeherrie begint
Ik zit met hetzelfdequote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man
partyraiser en vince![]()
zo jammer..... deepack en hh is wel vet maja dan moet ik dalijk halverwege naar huis omdat die takkeherrie begint
jaaaa daar heb ik ook mail van ontvangen! Dat ik ooit nog eens op hun mailinglijst stond hehe. Zag er wel uit als een strak feessiequote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde
Al heb ik wel het nieuws vernomen dat mijn vrienden kaarten hebben gekocht voor Bitte Ein Beat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |