Nee sorry..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:59 schreef Amigoow het volgende:
Sow lekkere setGoed bezig!
Heb je er een CUE file bij trouwens?
Ben geen showtek fan maar Hold us back klonk lekker op youtubequote:Op woensdag 12 december 2007 19:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Over Showtek gesproken:
2: Showtek - We live for the music (Xqlusive Showtek anthem) (NEW)
3: Showtek & Dv8 - Hold us back (NEW)
7: Deepack vs Showtek - Skitzo
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abjectquote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef CrustyClown het volgende:
*jammer dat ik als Erg Belangrijke Persoon naar Reverse ga.. anders was dit zeker een dikke optie
main ook met DBSTF, NC, Donkey's , HH, Brennan Heart, Deepack en Actiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abject
Ik twijfel nog steeds voor vip. Kans is wel groot dat Scope vs Abject draait, dat is regelmatig namelijk en om dan dubbel zoveel te betalen voor 2 acts vind ik een beetje gortigquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abject
Staat er niet opquote:Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee sorry..
[..]
Ben geen showtek fan maar Hold us back klonk lekker op youtube
dat kunnen we toch gewoon even navragen aan ome dennisquote:Ik twijfel nog steeds voor vip. Kans is wel groot dat Scope vs Abject draait, dat is regelmatig namelijk en om dan dubbel zoveel te betalen voor 2 acts vind ik een beetje gortig
Rainbow Rave was ook erg geslaagd. Critical Mass live is wel grappig, maar niet echt bijzonder. 4 Tune Fairytales live was veel stoerder.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ok ok... dit zal waarschijnlijk niet hier thuishoren. Hoewel ik denk dat de meeste mensen toch wel de historie en de geschiedenis in dit feest zien:
http://partyflock.nl/party/110263:Happy_hardcore.html
Hoe vet is dat. Heeeerlijk old skool ! Lekker happy hardcore'en
*jammer dat ik als Erg Belangrijke Persoon naar Reverse ga.. anders was dit zeker een dikke optie
Dikke plaatquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=YXK7IdATw-U![]()
Luister maar naar de lyricssssssssssss
Ik vind hemquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=YXK7IdATw-U![]()
Luister maar naar de lyricssssssssssss
Nee manquote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef Houniet het volgende:
gaat er nog iemand naar the Matrixx met kerst? Headhunterz [ afbeelding ]
ja dat is ook het probleemquote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man
partyraiser en vince![]()
zo jammer..... deepack en hh is wel vet maja dan moet ik dalijk halverwege naar huis omdat die takkeherrie begint
Ik zit met hetzelfdequote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man
partyraiser en vince![]()
zo jammer..... deepack en hh is wel vet maja dan moet ik dalijk halverwege naar huis omdat die takkeherrie begint
jaaaa daar heb ik ook mail van ontvangen! Dat ik ooit nog eens op hun mailinglijst stond hehe. Zag er wel uit als een strak feessiequote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde
Al heb ik wel het nieuws vernomen dat mijn vrienden kaarten hebben gekocht voor Bitte Ein Beat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |