Nee sorry..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:59 schreef Amigoow het volgende:
Sow lekkere setGoed bezig!
Heb je er een CUE file bij trouwens?
Ben geen showtek fan maar Hold us back klonk lekker op youtubequote:Op woensdag 12 december 2007 19:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Over Showtek gesproken:
2: Showtek - We live for the music (Xqlusive Showtek anthem) (NEW)
3: Showtek & Dv8 - Hold us back (NEW)
7: Deepack vs Showtek - Skitzo
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abjectquote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef CrustyClown het volgende:
*jammer dat ik als Erg Belangrijke Persoon naar Reverse ga.. anders was dit zeker een dikke optie
main ook met DBSTF, NC, Donkey's , HH, Brennan Heart, Deepack en Actiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abject
Ik twijfel nog steeds voor vip. Kans is wel groot dat Scope vs Abject draait, dat is regelmatig namelijk en om dan dubbel zoveel te betalen voor 2 acts vind ik een beetje gortigquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vip gaat leuk feestje worden met Scope DJ, Wildstylez en Frontliner/Abject
Staat er niet opquote:Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee sorry..
[..]
Ben geen showtek fan maar Hold us back klonk lekker op youtube
dat kunnen we toch gewoon even navragen aan ome dennisquote:Ik twijfel nog steeds voor vip. Kans is wel groot dat Scope vs Abject draait, dat is regelmatig namelijk en om dan dubbel zoveel te betalen voor 2 acts vind ik een beetje gortig
Rainbow Rave was ook erg geslaagd. Critical Mass live is wel grappig, maar niet echt bijzonder. 4 Tune Fairytales live was veel stoerder.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ok ok... dit zal waarschijnlijk niet hier thuishoren. Hoewel ik denk dat de meeste mensen toch wel de historie en de geschiedenis in dit feest zien:
http://partyflock.nl/party/110263:Happy_hardcore.html
Hoe vet is dat. Heeeerlijk old skool ! Lekker happy hardcore'en
*jammer dat ik als Erg Belangrijke Persoon naar Reverse ga.. anders was dit zeker een dikke optie
Dikke plaatquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=YXK7IdATw-U![]()
Luister maar naar de lyricssssssssssss
Ik vind hemquote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nee manquote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef Houniet het volgende:
gaat er nog iemand naar the Matrixx met kerst? Headhunterz [ afbeelding ]
ja dat is ook het probleemquote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man
partyraiser en vince![]()
zo jammer..... deepack en hh is wel vet maja dan moet ik dalijk halverwege naar huis omdat die takkeherrie begint
Ik zit met hetzelfdequote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man
partyraiser en vince![]()
zo jammer..... deepack en hh is wel vet maja dan moet ik dalijk halverwege naar huis omdat die takkeherrie begint
jaaaa daar heb ik ook mail van ontvangen! Dat ik ooit nog eens op hun mailinglijst stond hehe. Zag er wel uit als een strak feessiequote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde
Al heb ik wel het nieuws vernomen dat mijn vrienden kaarten hebben gekocht voor Bitte Ein Beat
Goeie ouwe tijd, Deepack, Isaac, Charley Lownoise, Dean, Cosmic Gatequote:Op donderdag 13 december 2007 15:54 schreef MrDice het volgende:
[..]
jaaaa daar heb ik ook mail van ontvangen! Dat ik ooit nog eens op hun mailinglijst stond hehe. Zag er wel uit als een strak feessie
Bij mij de hoek dus interesseert me nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kutlocatie voor die prijs (@ BeB).
Wat een slecht nummer is dit zeg......quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Citizen_-_1980-(BLQ051)-WEB-2007-iHQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same here.. Producties onder de Citizennaam zijn toch nooit echt de lekkerste platen vind ikquote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een slecht nummer is dit zeg......
Smaken verschillen
Vind de neutral mix eigelijk beter..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:24 schreef signom het volgende:
Citizen_-_1980-(BLQ051)-WEB-2007-iHQ
ooooh die marshall mix is zooo lekker! Qlimax flashbacks
Ik weet niet, dit nummer bouwt heerlijk op. Jammer van het stukje hardcore erin, maar tis een lekker korte climax.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Same here.. Producties onder de Citizennaam zijn toch nooit echt de lekkerste platen vind ik
Die vind ik ook lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 17:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou
Citizen - If i say stop is een lekker nummer en de remix op de raiders - A feeling is zeker aangenaam
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef mstx het volgende:![]()
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
![]()
kerst niet,quote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef Houniet het volgende:
gaat er nog iemand naar the Matrixx met kerst? Headhunterz [ afbeelding ]
Jaaa die line up... alleen is op die datum feest in culemborg, partyraiserquote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
kerst niet,
5 januari wel![]()
Scantraxx Worldtour
A-lusion
Brennan Heart
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zatox
MC: Da Syndrome
dat was toch die plaat die Showtek draaide, en die zo verschrikkelijk hard dreunde??!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dat wordt naast Qrimetime mijn 2e feestje van 2008quote:Op donderdag 13 december 2007 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kerst niet,
5 januarie wel![]()
Scantraxx Worldtour
A-lusion
Brennan Heart
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zatox
MC: Da Syndrome
A Feeling (Citizen Remix) vind ik zelfs een van de beste platen van 2007quote:Op donderdag 13 december 2007 18:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind hem wel lekker
beide mixen ondanks dat ze heel verschillend zijn
en over citizen ben ik het met boy eens if i say stop is heerlijk en en die remix van a feeling ook
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:42 schreef Sethje het volgende:
early soundz
Woon je ook in Zoetermeer danquote:Op donderdag 13 december 2007 16:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mij de hoek dus interesseert me niets
Heb je dan last van HS stamp jeuk, of meer van old skool stamp jeuk of HC jeuk :S"???quote:
Na werk. Lijkt me niet hoor (A)....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb last van jeuk waar geen zalfje tegen helpt..
Phantoomjeuk noemen wij dat in vaktaal
ik hoop dat het na zaterdag een stuk minder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |