Dat boeit me dus geen ene flikker..quote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef 16meter het volgende:
Ik vind dat Angerfist ook wel aardig kan klinken hoor.
Maar die naam... en dat hele imago er omheen. Dat staat me niet zo aan.
Vooral in wazi-kringen is hij dan ook geliefd. Jammer.
Dank.quote:Op maandag 10 december 2007 18:10 schreef renz0r het volgende:
Lekker setje hoor! Vind Angerfist niet slecht.
Persoonlijk heb ik dit jaar het meest genoten van de set van Zany op defqon. Moet wel zeggen dat ik dit jaar helaas ook niet heel veel feesten hebben kunnen bezoeken na defqon maar dat was toen op het strand wel 100% genieten en geen moment stilstaanquote:Op maandag 10 december 2007 23:51 schreef renz0r het volgende:
Dana heeft persoonlijk de set van het jaar op der naam geschreven toen op sensation black 2007. Goddelijk. Terwijl de persoonlijke set van 2006 OOK van sensation kwam, die van Dj Zany.Puur toeval
Oneens.quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Dank.
Ik vind verder de muziek belangrijker dan het imago van een act, maar ik moet toegeven dat ik het bij Angerfist (en voornamelijk bij een gedeelte van zijn publiek) toch wel een beetje jammer vind.
Maar ach, hij heeft, zoals gezegd, een aantal prima platen gemaakt en dat is het belangrijkst.
En op Black 2007 was het inderdaad een goeie set, alhoewel Dana daar toch wel met de eer van beste set van de avond wegliep.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
http://www.megaupload.com/nl/?d=BPLQTJ3B
Dat was ook genieten jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deepack vs Isaac @ Defqon
Sow lekkere setquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef NLS04 het volgende:
voor de liefhebbers:
http://www.megaupload.com/nl/?d=BPLQTJ3B
sounds good. Is even horen wat ik gemist hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alphaverb_and_Intractable_One_present_Bazz_Implant_LIVE_at_Quakedance_2007-12-07![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Alphaverb_and_Intractable_One_present_Bazz_Implant_LIVE_at_Quakedance_2007-12-07![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |