quote:Dat stukje met oehoehoeh en dat pianootje.![]()
Ik vind het setje iig erg lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
mooi! reacties zijn welkom![]()
Heb hem ook op LSDB gezet en ben benieuwd of er mensen zijn die alle platen uit de intro weten te noemen
* ReMcOrE eens isquote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Silaz het volgende:
Oeew Prophet was echt wel zwaaar vet.
ja, dat was wel jammer, bij Brennan Heart was het stukken rustiger, toen had je lekker de ruimtequote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef Silaz het volgende:
enige minpuntje was de drukte. het zat echt wel stampvol.
Het sarcasme druipt er vanaf.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Sethje het volgende:
super bedankt man hier ga ik echt van genieten
Niet (erg) lullig bedoeld, maar je weet dat er meer HC artiesten zijn dan Angerfist he??quote:Op zondag 9 december 2007 21:13 schreef Rivfader het volgende:
Vandaag een Hardcore Mix gemaakt. Voor de liefhebbers van zowel Hardstyle als Hardcore onder jullie:
Tracklistje:
DJ Dione - Pain till I die
Angerfist - Take U Back
Angerfist - Chaos and Evil
Neophyte vs. DJ Panic - I will have that Power
Angerfist - Cannibal
Partyraiser & DJ Triax - Massacre
Human Resource - Dominator (Angerfist & Outblast Mix)
Angerfist - Dortmund '05
Angerfist - The World will Shiver (T-Junction & Rudeboy Mix)
Angerfist ft. Crucifier - Broken Chain
Partyraiser - Dirty Dance Whores
Angerfist - Vato
Angerfist - The Fast Lane
Angerfist - Fuck Off
Angerfist - Yes
Angerfist - Killerfist (Akira Remix)
Angerfist - B.A.M.M. (Dr. Z-Vago Mix)
Hier te downloaden: http://www.megaupload.com/nl/?d=ACUNVMYN
quote:Josh & Wesz Vs Glowiej - I Got You
Catalog Number: [hc!=008]
Release Date: January 2008
Format: Vinyl, 12''
A1. Josh & Wesz Vs Glowiej - I Got You
B1. Josh & Wesz Vs Glowiej - Tempo Pusher
quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Sethje het volgende:
super bedankt man hier ga ik echt van genieten
Had je ook, want dit is tenslotte een HardSTYLE topicquote:Op maandag 10 december 2007 02:47 schreef Rivfader het volgende:
Ach, ik had kunnen weten dat het niet gewaardeerd zou worden. Should have known better.
Als je dit er nog even bij vermeldt had, dan had je al wat minder commentaar gekregenquote:En ja, ik weet absoluut dat er meer artiesten zijn dan Angerfist, maar deze mix is gemaakt voor iemand die specifiek vroeg om veel Angerfist, dus vandaar de overdaad.
Veelzijdig typje. Dat vind ik dan wel tofquote:Zelf draai ik verder geen hardcore, alleen maar house en electro (en af en toe hardstyle), dit was een eenmalig iets voor die gast.
Sethje is stoer hoorquote:Nevermind. Oh, en de sarcastische zak uithangen kan iedereen. Maar je bent erg stoer hoor.
Lekker setje hoor! Vind Angerfist niet slecht.quote:Op zondag 9 december 2007 21:13 schreef Rivfader het volgende:
Vandaag een Hardcore Mix gemaakt. Voor de liefhebbers van zowel Hardstyle als Hardcore onder jullie:
[enz]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |