abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:31:16 #251
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_54974915
Wil alle hardstylers bij deze ff het beste wensen voor de komende vier maanden, ik vertrek Maandag voor 4 maanden naar Oostenrijk om daar mijn buitenlandse stage te lopen...! Ondanks mijn net gekochte laptopje, denk ik dat als ik dan al op internet zit het vooral het contact met vrienden familie zal zijn.... Weinig of geen fok voor mij dus...!! Ben bang dat het ook weinig hardstyle is voor mij!

Wens de mensen die naar qrimetime, X-q gaan dan ook allemaal veel plezier toe...

en tot over een maandje of 4 denk ik!!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  Redactie Frontpage zaterdag 1 december 2007 @ 20:41:00 #252
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_54975188
Veel plezier!

Headhunterz van 66 naar 36 in de Top 100 :|
pi_54976295
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wil alle hardstylers bij deze ff het beste wensen voor de komende vier maanden, ik vertrek Maandag voor 4 maanden naar Oostenrijk om daar mijn buitenlandse stage te lopen...! Ondanks mijn net gekochte laptopje, denk ik dat als ik dan al op internet zit het vooral het contact met vrienden familie zal zijn.... Weinig of geen fok voor mij dus...!! Ben bang dat het ook weinig hardstyle is voor mij!

Wens de mensen die naar qrimetime, X-q gaan dan ook allemaal veel plezier toe...

Veel plezier, wordt dus een hoop bijwerken qua hardstyle als je terugkomt.
pi_54978648
quote:

Succes daaro!

En extra hard knallen als je terug bent.
pi_54978671
Zany & The Prophet @ Qlimax, lekkere set
pi_54978705
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:52 schreef luckass het volgende:
Zany & The Prophet @ Qlimax, lekkere set
Niet om aan te horen helaas.

Krakerig kutgeluid. Ik wacht wel op de DVD.
pi_54980202
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:54 schreef 16meter het volgende:

[..]

Niet om aan te horen helaas.

Krakerig kutgeluid. Ik wacht wel op de DVD.
dat wel, maar de tracks zijn lekker
  zondag 2 december 2007 @ 00:48:33 #258
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_54981575
quote:

ty, and you2
Wat je vindt, ...
  zondag 2 december 2007 @ 09:49:34 #259
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_54984686
Qlimax België
Tics van je petten.
pi_54986430
Matrixx Old vd New Heros , wat een feestje was dat.

In het begin redelijk wat jump, maar daarna uitstekend vermaakt. Werden heerlijke setjes gedraaid met veel oude, maar zeker ook veel nieuwe platen.

NC- Just like you klapte er goed in. Trouwens 1 van de saaiste NC fan gezien ooit. Die stond samen met zijn vriendin de hele avond met de armen over elkaar. Hoop niet dat het Remcore was Ook bij het optreden van de NC zelf, stonden ze er maar een beetje bij , zal er vanavond of morgen ff een foto van plaatsen , echt te grappig.

Ook blackmail, wat een gast gaat na zijn setje gewoon het publiek in en lekker mee doen met de rest. Echt fantastisch. Leuke gast,zo moeten alle dj's zijn

Op naar qrimetime i guess
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 2 december 2007 @ 12:27:35 #261
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54986592
quote:

Veel succes daaro, je hebt in ieder geval wat om naar uit te kijken als je terugkomt .
There is no rehab for stupidity.
  zondag 2 december 2007 @ 12:28:22 #262
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54986608
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:49 schreef nattermann het volgende:
Qlimax België
Tell me more
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Matrixx Old vd New Heros , wat een feestje was dat.

In het begin redelijk wat jump, maar daarna uitstekend vermaakt. Werden heerlijke setjes gedraaid met veel oude, maar zeker ook veel nieuwe platen.

NC- Just like you klapte er goed in. Trouwens 1 van de saaiste NC fan gezien ooit. Die stond samen met zijn vriendin de hele avond met de armen over elkaar. Hoop niet dat het Remcore was Ook bij het optreden van de NC zelf, stonden ze er maar een beetje bij , zal er vanavond of morgen ff een foto van plaatsen , echt te grappig.

Ook blackmail, wat een gast gaat na zijn setje gewoon het publiek in en lekker mee doen met de rest. Echt fantastisch. Leuke gast,zo moeten alle dj's zijn

Op naar qrimetime i guess
Jammer ik zou ook gaan maar mijn vrienden hebben verzaakt
  zondag 2 december 2007 @ 12:29:28 #263
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54986639
quote:

Veel plezier, je zal je in ieder geval niet vervelen daar

En waarschijnlijk zul je alleen Scooter horen in de apres ski bar
pi_54988080
Old versus new was supervet !!!

Noisecontrollers Meeeesterlijk! Net als D-Block & E-Ste-fan vs Luna!
Blackmail deed zich goed vermaken, van dat soort DJs hou ik!

Wel veel pillenkoppen gezien en veel zoutzakken op de dansvloer, maar halverwege de avond ging gelukkig iedereen los en kwam er meer ruimte op de dansvloer.

Aflsuiter was ook goed! `Lekker avondje!

Wel 1 klacht...Parkeerbeleid! We moesten naar P4, teringeind weg van de matrixx. Reden van daar busjes...Kwam er af en toe een busje aan waar 8 man in konden, Mensen voor dringen en alles. Echt slecht geregeld! Na dik 20 minuten eindelijk in zn busje. Terugweg maar gelopen.
  zondag 2 december 2007 @ 13:31:51 #265
175985 Silaz
drie bier
pi_54988407
Succes hé Babbels. maak er een goede tijd van hehe. Plus dat hij dan nog is wat research kan doen naar Oostenrijkse Hardstyle wuhauah
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 2 december 2007 @ 13:58:30 #266
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54989108
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:35 schreef Sethje het volgende:
Lekker meezingen zaterdag

still dropping wars
creating high scores
Making this our business
Nokkin your doors
still dropping wars
creating high scores
we are back with the hard
even better then before

Still doing this you know
Still droppin those heavy bombs
Still loyal to the gang
guess who's back

back with the game
representing our name
we didnt left you
we are here, entertain
So put m high up for
another high score

Coz we are back with the hard
even better then before
Hoe was het dan ?
  zondag 2 december 2007 @ 14:15:28 #267
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54989543
quote:

haha dat is die NC fanatic van pf..echt een idioot die gast die eet drinkt en slaapt NC
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 2 december 2007 @ 14:17:31 #268
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54989588
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Hoe was het dan ?
ja ik leef weer. DBSTF was gewoon super vet...redelijk wat nieuwe nummers die ik niet kende, klink erg goed. Daarna alpha 2 dat ging wel, en promo sloot af maja dat is van die kutherrie
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_54991602
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:15 schreef Sethje het volgende:

[..]

haha dat is die NC fanatic van pf..echt een idioot die gast die eet drinkt en slaapt NC
Hij stond de hele avond met z' n handen in z' n zakken. Zijn vriendin zat op de hoek van het podium. Toen de NC kwamen stond hij te filmen met zijn mobiel en zijn vriendin stond acht met een chago kop te kijken. Echt wat een stel.....
pi_54991613
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:17 schreef renz0r het volgende:
Old versus new was supervet !!!
Mij niet gezien?
  zondag 2 december 2007 @ 16:02:56 #271
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_54992132
Interview NoiseControllers:

De jaarwisseling komt er aan! Naar aanleiding van deze gelegenheid trakteert Q-dance haar bezoekers als vanouds op een groot festijn en wel QrimeTime in de Heineken Music Hall te Amsterdam! Je mag hier zo langzamerhand wel spreken van een traditie. Arjan Terpstra en Bas Oskam oftewel Noisecontrollers zijn ook van de partij!! Zij hebben dit jaar zeker laten zien wat ze in huis hebben! De platen 'Creatures' en 'Crump', die op Fusion Records zijn uitgebracht, bleken al gauw hits van formaat! Het komend optreden in de HMH en hun succesvolle eigen sound zijn reden genoeg om hen eens goed aan de tand te voelen!

01: Om te beginnen: was het altijd al een jongensdroom om dj te worden?!
Arjan: Wij wilden altijd al graag dat mensen van onze muziek konden genieten of dat nu op plaat was in de discotheek of op (grote) feesten. We hebben veel opgegeven en alles geïnvesteerd in Hardstyle (veel produceren en draaien). En nu maken wij van onze hobby ons werk en dat is zeker een droom!

02: Dit jaar is het allemaal heel hard gegaan met Noisecontrollers met in het bijzonder twee vette releases op Fusion Records. Wat betekent dit voor jullie?
Bas : Fusion Records staat voor ons aan de top qua Hardstylelabels. Daar releasen is alsof je als kok voor de koningin mag koken. Het betekent ook hard werken om de kwaliteit waar het label voor staat te waarborgen. Qua sound en stijl mogen we helemaal onze gang gaan.

03: Is er naast het draaien en produceren nog sprake van andere banen?!
Sinds kort zijn we fulltime gaan produceren / draaien!

04: Wat zijn jullie hobby's naast het produceren en draaien van muziek?
Arjan : Pokeren, gamen, film kijken, bier drinken en sorry ... toch muziek haha.

05: Wat heeft Noisecontrollers met die eigenaardige schepsels Gremlins?
Bas : Die tune van die film rockt zo hard!

06: Wanneer wordt 'Wizards on Cocaine' nou eens gedraaid?! Deze zou goed passen in een Noisecontrollers dj set, toch?!
Bas : Wizards on cocaine was de eerste
release onder mijn alias Roughstyler. Qua stijl en sound staat de plaat niet meer waar Noisecontrollers nu voor staat. Maar wie weet komt hij nog eens langs!

07: Voor de live-act van Noisecontrollers is tegenwoordig een vaste mc aangesteld. Vertel ...
Arjan : Toen we live-acts gingen doen, wilden we daar een mc bij hebben. Mc Renegade heeft veel ervaring on stage, een eigen stijl en het belangrijkste voor ons ... liefde voor muziek. Genoeg reden dus om hem bij Noisecontrollers live te hebben.

08: Kut melodieën? Vertel ...
Bas : In Hardstyle is er al een tijdje een omslag gaande naar veel melodie die veel weg heeft van de Hardtrance uit de jaren "99 -"02. Noisecontrollers staat ook voor veel en het liefst ingewikkelde melodieën/akkoorden. Met 'Kut melodieën' wilden we daar eens flink tegenaan trappen. De track spreekt verder voor zich!

09: Vraag voor Bas: Naast de Hardstyle doe je ook goede zaken in de Hardcorescene met de alias Kasparov... Als je moest kiezen tussen Hardcore of Hardstyle, waar kies je dan voor?!
Dat is onmogelijk te zeggen. Ik heb geen voorkeur voor snel of langzaam. Voor rauw of zacht . Ik vind beide muziekstijlen interessant omdat ze rammen. Ook in mijn Hardcore stop ik veel melodie. Naast Hardcore en Hardstyle produceer ik ook Trance. Ik houd niet van het in hokjes stoppen van muziek. Voor mij is muziek gewoon muziek!

10: Vraag voor Arjan: Het is bekend dat je een Hiphop verleden hebt, doe je daar tegenwoordig nog iets mee?!
Nee, helemaal niets meer. Hiphop inspireert mij niet meer. Ik wil wel weer een andere hobby oppakken en dat is muziek (en sound design) voor films en games. Toen ik op het conservatorium zat heb ik dat veel gedaan en dat ging me wel redelijk goed af.

11: Er komt weer een hoop leuk spul aan ... Kunnen jullie alvast een tipje van de sluier oplichten?!
We hebben inmiddels een hoop nieuwe tracks af, te weten Venom, Rushroom en Shout. Er zal binnenkort ook een samenwerking komen met Dj Zany, wat dit zal zijn blijft nog even een verrassing! We blijven in ieder geval veel muziek produceren, want daar ligt ons hart!

12: Tot slot: Wat zijn de verwachtingen van jullie komend optreden op QrimeTime?
We gaan er sowieso een speciale set neerzetten om het nieuwe jaar knallend in te luiden! Er zal een aantal nieuwe tracks en re-edits gedraaid worden, de rest blijft echter een verrassing! We hebben er in ieder geval onwijs veel zin in! 2008 Here we come!!!

q-dance.nl
Wat je vindt, ...
  zondag 2 december 2007 @ 16:06:39 #272
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54992267
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Interview NoiseControllers:

De jaarwisseling komt er aan! Naar aanleiding van deze gelegenheid trakteert Q-dance haar bezoekers als vanouds op een groot festijn en wel QrimeTime in de Heineken Music Hall te Amsterdam! Je mag hier zo langzamerhand wel spreken van een traditie. Arjan Terpstra en Bas Oskam oftewel Noisecontrollers zijn ook van de partij!! Zij hebben dit jaar zeker laten zien wat ze in huis hebben! De platen 'Creatures' en 'Crump', die op Fusion Records zijn uitgebracht, bleken al gauw hits van formaat! Het komend optreden in de HMH en hun succesvolle eigen sound zijn reden genoeg om hen eens goed aan de tand te voelen!

01: Om te beginnen: was het altijd al een jongensdroom om dj te worden?!
Arjan: Wij wilden altijd al graag dat mensen van onze muziek konden genieten of dat nu op plaat was in de discotheek of op (grote) feesten. We hebben veel opgegeven en alles geïnvesteerd in Hardstyle (veel produceren en draaien). En nu maken wij van onze hobby ons werk en dat is zeker een droom!

02: Dit jaar is het allemaal heel hard gegaan met Noisecontrollers met in het bijzonder twee vette releases op Fusion Records. Wat betekent dit voor jullie?
Bas : Fusion Records staat voor ons aan de top qua Hardstylelabels. Daar releasen is alsof je als kok voor de koningin mag koken. Het betekent ook hard werken om de kwaliteit waar het label voor staat te waarborgen. Qua sound en stijl mogen we helemaal onze gang gaan.

03: Is er naast het draaien en produceren nog sprake van andere banen?!
Sinds kort zijn we fulltime gaan produceren / draaien!

04: Wat zijn jullie hobby's naast het produceren en draaien van muziek?
Arjan : Pokeren, gamen, film kijken, bier drinken en sorry ... toch muziek haha.

05: Wat heeft Noisecontrollers met die eigenaardige schepsels Gremlins?
Bas : Die tune van die film rockt zo hard!

06: Wanneer wordt 'Wizards on Cocaine' nou eens gedraaid?! Deze zou goed passen in een Noisecontrollers dj set, toch?!
Bas : Wizards on cocaine was de eerste
release onder mijn alias Roughstyler. Qua stijl en sound staat de plaat niet meer waar Noisecontrollers nu voor staat. Maar wie weet komt hij nog eens langs!

07: Voor de live-act van Noisecontrollers is tegenwoordig een vaste mc aangesteld. Vertel ...
Arjan : Toen we live-acts gingen doen, wilden we daar een mc bij hebben. Mc Renegade heeft veel ervaring on stage, een eigen stijl en het belangrijkste voor ons ... liefde voor muziek. Genoeg reden dus om hem bij Noisecontrollers live te hebben.

08: Kut melodieën? Vertel ...
Bas : In Hardstyle is er al een tijdje een omslag gaande naar veel melodie die veel weg heeft van de Hardtrance uit de jaren "99 -"02. Noisecontrollers staat ook voor veel en het liefst ingewikkelde melodieën/akkoorden. Met 'Kut melodieën' wilden we daar eens flink tegenaan trappen. De track spreekt verder voor zich!

09: Vraag voor Bas: Naast de Hardstyle doe je ook goede zaken in de Hardcorescene met de alias Kasparov... Als je moest kiezen tussen Hardcore of Hardstyle, waar kies je dan voor?!
Dat is onmogelijk te zeggen. Ik heb geen voorkeur voor snel of langzaam. Voor rauw of zacht . Ik vind beide muziekstijlen interessant omdat ze rammen. Ook in mijn Hardcore stop ik veel melodie. Naast Hardcore en Hardstyle produceer ik ook Trance. Ik houd niet van het in hokjes stoppen van muziek. Voor mij is muziek gewoon muziek!

10: Vraag voor Arjan: Het is bekend dat je een Hiphop verleden hebt, doe je daar tegenwoordig nog iets mee?!
Nee, helemaal niets meer. Hiphop inspireert mij niet meer. Ik wil wel weer een andere hobby oppakken en dat is muziek (en sound design) voor films en games. Toen ik op het conservatorium zat heb ik dat veel gedaan en dat ging me wel redelijk goed af.

11: Er komt weer een hoop leuk spul aan ... Kunnen jullie alvast een tipje van de sluier oplichten?!
We hebben inmiddels een hoop nieuwe tracks af, te weten Venom, Rushroom en Shout. Er zal binnenkort ook een samenwerking komen met Dj Zany, wat dit zal zijn blijft nog even een verrassing! We blijven in ieder geval veel muziek produceren, want daar ligt ons hart!

12: Tot slot: Wat zijn de verwachtingen van jullie komend optreden op QrimeTime?
We gaan er sowieso een speciale set neerzetten om het nieuwe jaar knallend in te luiden! Er zal een aantal nieuwe tracks en re-edits gedraaid worden, de rest blijft echter een verrassing! We hebben er in ieder geval onwijs veel zin in! 2008 Here we come!!!

q-dance.nl
Tof interview... die gasten zijn inderdaad errug lekker bezig
  zondag 2 december 2007 @ 16:23:42 #273
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54992811
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:17 schreef Sethje het volgende:

[..]

ja ik leef weer. DBSTF was gewoon super vet...redelijk wat nieuwe nummers die ik niet kende, klink erg goed. Daarna alpha 2 dat ging wel, en promo sloot af maja dat is van die kutherrie
Ik wou jou al een tijdje vragen hoe het komt dat je zo'n afkeer hebt van hardcore.
De zogenaamde "nu-style" verschilt nauwelijks van de hardcore die promo draait. Het is melodieus (spelling?) en het is precies dezelfde opbouw.. Voel je niet aangevallen ofzo maar ben wel benieuwd.
pi_54992911
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef JortK het volgende:

[..]

Tof interview... die gasten zijn inderdaad errug lekker bezig
Moet je ' m nou helemaal quoten?
  zondag 2 december 2007 @ 16:28:13 #275
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_54992938
Hard'Onez - World Domination

[ Bericht 0% gewijzigd door mstx op 02-12-2007 16:37:28 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 2 december 2007 @ 16:29:11 #276
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54992964
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Moet je ' m nou helemaal quoten?
Als je de baggerlayout hebt dan heb je er geen last van want dan krijg je een scrollbar in je quote venster
  zondag 2 december 2007 @ 16:43:19 #277
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54993253
quote:
PS: It's really not cool, B2S promised me the live-sets from Thrillogy 2007,
i'm still waiting for them, i even think it's no use anymore.. We'll see..

Grtz The Prophet
Kut B2S... Waarom fokt die organisatie het altijd met live-sets...
  zondag 2 december 2007 @ 17:00:00 #278
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54993667
Na de hele zaterdag last te hebben gehad van overmatig drankgebruik op de vrijdag, toch maar besloten om naar de matrixx te gaan.

Werkelijk geen moment spijt van gehad, tenminste, na half 2 niet meer.. daarvoor heb ik me kapot geergerd aan de muziek (jump )
Maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door alle dj's die erna kwamen (hoogtepunt was dbstf & luna + het meerendeel van de plaatjes die erop werden gelegd door activator )
Noisecontrollers was ook vet, op de laatste plaat na (krezip )
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_54993731
quote:
ik was er niet, maar het zou mijn kameraad+vriendin wel eens geweest kunnen zijn
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:15 schreef Sethje het volgende:

[..]

dan zou het inderdaad mijn kameraad wel eens geweest kunnen zijn
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_54993964
Hoe heet het nr van: the roof is on fire?
pi_54994136
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet het nr van: the roof is on fire?
Deepack - Tha Roof Iz One Fire (Frank-E & Mars-L Meets Calypso Remix)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_54994599
Outblast en Evil Acttivities opende gisteren op XXelator met een vet hardcorenr...Hoe heet die ook alweer? Met zo kerkgezang erin.
pi_54995003
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik was er niet, maar het zou mijn kameraad+vriendin wel eens geweest kunnen zijn
[..]

dan zou het inderdaad mijn kameraad wel eens geweest kunnen zijn
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Na de hele zaterdag last te hebben gehad van overmatig drankgebruik op de vrijdag, toch maar besloten om naar de matrixx te gaan.

Werkelijk geen moment spijt van gehad, tenminste, na half 2 niet meer.. daarvoor heb ik me kapot geergerd aan de muziek (jump )
Maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door alle dj's die erna kwamen (hoogtepunt was dbstf & luna + het meerendeel van de plaatjes die erop werden gelegd door activator )
Noisecontrollers was ook vet, op de laatste plaat na (krezip )
Just like you vind ik wel een lekker nummer eigenlijk
pi_54995117
Boy_Snakeye
Stond jij helemaal vooraan met ZANY achterop?
pi_54996990
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef renz0r het volgende:
Boy_Snakeye
Stond jij helemaal vooraan met ZANY achterop?
Nhoop, had mijn nieuwe shirtje aan. Met hardstyle aan de voorkant en een silhouet van een dame achterop
  zondag 2 december 2007 @ 19:51:19 #286
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54997486
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ik wou jou al een tijdje vragen hoe het komt dat je zo'n afkeer hebt van hardcore.
De zogenaamde "nu-style" verschilt nauwelijks van de hardcore die promo draait. Het is melodieus (spelling?) en het is precies dezelfde opbouw.. Voel je niet aangevallen ofzo maar ben wel benieuwd.
Geen idee eigenlijk. Als ik hardstyle hoor dan heeft het meteen iets wat altijd lekker in mijn gehoor ligt en waarvan ik zin krijg om te dansen. En van hardcore, ja ik weet niet, ik vind het gewoon altijd minder. De sfeer word altijd wat grimmiger er word aggresiever gedanst... dat wat mij in hardstyle aantrekt heb ik niet bij hardcore
Mijn party reviews
  zondag 2 december 2007 @ 20:11:19 #287
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54998068
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Sethje het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Als ik hardstyle hoor dan heeft het meteen iets wat altijd lekker in mijn gehoor ligt en waarvan ik zin krijg om te dansen. En van hardcore, ja ik weet niet, ik vind het gewoon altijd minder. De sfeer word altijd wat grimmiger er word aggresiever gedanst... dat wat mij in hardstyle aantrekt heb ik niet bij hardcore
Okay, fair enough.. Bedankt voor antwoorden .

Betere versie van Tatanka @ Q-Base 2007 is online... Godzijdank.
pi_54998875
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja hoor, dat is mijn kameraad met z'n vriendin stonden ze echt serieus stil en keek zij een beetje sjaggie??

EDIT: reacties van hun op Partyflock: "Vond het veels te druk en matige setjes behalve NC­ & D-block & S-te-Fan" + "Was wel leuk.. alleen veels te druk"
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]

Just like you vind ik wel een lekker nummer eigenlijk
dat IS ook een lekker nummer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 december 2007 @ 20:47:25 #289
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_54998949
Bedankt voor alle reacties, tot ziens

Zal de groetjes aan scooter doen!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_54998961
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:

atjoow
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 december 2007 @ 20:51:22 #291
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_54999060
quote:

Veel plezier
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 2 december 2007 @ 20:54:55 #292
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54999150
quote:

zondag 2 december 2007 @ 21:53:12 #293
175985 Silaz
drie bier
pi_55001017
quote:

Tabeeeeeee
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 3 december 2007 @ 11:33:09 #294
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55009767
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:41 schreef renz0r het volgende:
Outblast en Evil Acttivities opende gisteren op XXelator met een vet hardcorenr...Hoe heet die ook alweer? Met zo kerkgezang erin.
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted world (the viper mash-up remix)
Deze draaiden ze, origineel is gewoon van sunbeam.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 3 december 2007 @ 11:54:00 #295
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55010189
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted world (the viper mash-up remix)
Deze draaiden ze, origineel is gewoon van sunbeam.
Dat vind ik wel een leuk hc plaatje
Mijn party reviews
pi_55010300
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ja hoor, dat is mijn kameraad met z'n vriendin stonden ze echt serieus stil en keek zij een beetje sjaggie??

EDIT: reacties van hun op Partyflock: "Vond het veels te druk en matige setjes behalve NC­ & D-block & S-te-Fan" + "Was wel leuk.. alleen veels te druk"
[..]

dat IS ook een lekker nummer
Matige setjes duidelijl een newbie in de hardstyle .....

En druk ja, dat is het altijd wel in de matrixx, maar vooraan was er echt wel de ruimte. WEet niet hoeveel hun nodig hebben

@hardstyle-babbels - Sterkte kerel een suc6
  maandag 3 december 2007 @ 12:01:38 #297
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55010350
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Matige setjes duidelijl een newbie in de hardstyle .....

En druk ja, dat is het altijd wel in de matrixx, maar vooraan was er echt wel de ruimte. WEet niet hoeveel hun nodig hebben
Die gast staart zich werkelijk alleeen maar blind op NC< op pf ook, hij kan het nergens anders over hebben. En hij vind alles best als het maar van NC of kasparov is, totaal niet objectief die jongen. Ik had op pf ook gereageerd "zo jullie ging wel erg los" en dan die foto van jou erbij. Reageerden ze; "ja je kan niet los gaan als je tegelijk moet filmen he"
Mijn party reviews
  maandag 3 december 2007 @ 12:23:14 #298
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_55010706
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:

[..]

Die gast staart zich werkelijk alleeen maar blind op NC< op pf ook, hij kan het nergens anders over hebben. En hij vind alles best als het maar van NC of kasparov is, totaal niet objectief die jongen. Ik had op pf ook gereageerd "zo jullie ging wel erg los" en dan die foto van jou erbij. Reageerden ze; "ja je kan niet los gaan als je tegelijk moet filmen he"
Ik weet niet of je mijn filmpjes weleens gezien heb maar als ik aan het filmen ben ga ik nog net zo hard los

Komt wel de kwaliteit van het filmpje niet ten goede
  maandag 3 december 2007 @ 12:25:36 #299
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_55010740
Trouwens even mijn agenda aangevuld voor 2008 met de B2S kalender
quote:
b2s heeft nog één evenement in de planning voor 2007. Op kerstavond sluit b2s volgens traditie het jaar af in Outland met haar oudste concept: back2school.

Ook volgend jaar zal b2s doorknallen! Op dit moment staan een groot aantal evenementen op de kalender van 2008. Pak je agenda maar erbij want hieronder vind je alvast de data voor het komende half jaar:

Zaterdag 12 januari
Euphoria
013, Tilburg

Zaterdag 19 januari
DJ Paul's Birthday
Outland, Rotterdam

Zaterdag 9 februari
Pussy lounge
Paard van Troje, Den Haag

Zaterdag 16 februari
1992 is 4 you!
Parkzicht, Rotterdam

Zondag 23 maart
back2school easter edition
Maassilo, Rotterdam

Zaterdag 29 maart
Hard Bass
SilverDome, Zoetermeer

Zaterdag 5 april
Pussy lounge
Outland, Rotterdam

Zaterdag 19 april
Refuse
Waterfront Rotterdam

Dinsdag 29 april
Hardcore4life meets Mania
013, Tilburg

Zondag 11 mei
Pussy lounge
Bozzini, Kerkrade

Zaterdag 24 mei
Euphoria
013, Tilburg

Zaterdag 31 mei
Darkness4life
Maassilo, Rotterdam

Zaterdag 7 juni
Pussy lounge
Matrixx, Nijmegen

Zaterdag 21 juni
Euphoria
Paard van Troje, Den Haag

Zaterdag 28 juni
Hardcore4life
Maassilo, Rotterdam

Naast dit eerste half jaar wil b2s je alvast warm maken voor drie belangrijke data in het tweede half jaar van 2008.

Zaterdag 16 augustus
Decibel outdoor
Beekse Bergen, Hilvarenbeek

Zaterdag 27 september
Project: Hardcore.nl
SilverDome, Zoetermeer

Zaterdag 1 november
Thrillogy
Brabanthallen, Den Bosch

Voor meer informatie en het laatste nieuws hou je www.b2s.nl goed in de gaten. Naast de heavy flash version is er nu ook een light version van de b2s site beschikbaar.
  maandag 3 december 2007 @ 12:26:55 #300
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55010763
hard Bass, euphoria,decibel en thrillogy toegevoegd
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')