Ik denk niet dat je een gezellige avond tegemoet gaatquote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
het zou een mooi uitdaging zijn voro een weddenschap omdie aan te doen naar MOH waar je ook ene freestyle area hebt met hard en jumpstyle en dan te kijken hoel ang je het overleeft, per 10 min 25 euro erbij
je moet eigelijk zo'n figuurtje hebben dat lijkt op een trekpop.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja, had ik nog ergens als "brush" en dacht meteen, jump was in het begin ook zo'n skibeweging
Niet 'onze' Headhunterquote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die scooter cd heeft ook een bonus cd![]()
The Question Is What Is The Question? (Headhunters Remix)
Hardstyle Anthems van Sensation hebben ook gewoon in de Top 100 gestaanquote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Sinds wanneer komt hardstyle ineens in de Top100??
Headhunterz is binnengekomen op 66 met het anthem van Qlimax.
Dat zou in ieder geval wel een nummer zijn dat er in zou passen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef Silaz het volgende:
Ik meen te herrinneren The Sacrifice ook, maaar dat is pure speculatie
En hoe klinkt scooter nu dan ??quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat zou in ieder geval wel een nummer zijn dat er in zou passen...
Me vanochtend eens zon dikke koptelefoon gefixt voor bij de laptop, god wat een genot naar jaren te hebben geluisterd via die goedkope rotoordopjes.... Nu klinkt zelfs headhunterz nog wel redelijk!
Die heeft er niet ingestaan voor zover mijn informatie reiktquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef Silaz het volgende:
Ik meen te herrinneren The Sacrifice ook, maaar dat is pure speculatie
quote:Dear musical friends,
I'm proud to annouce my new upcoming vinyl-release to all you people!! :crazy:
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
This remix-E.P. will be released in the second week of January 2008 on Special Records... The vinyl contains the following tracks:
A1. A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
A2. A-Drive - Crystal Clear (Ran-D Remix)
B1. A-Drive - Acting Like A Pro (Dragan Remix)
B2. A-Drive - The Lord (Max B Grant & Djanny Remix)
For those who are interested, you can find our remix in my musicplayer!!
It's a bit compressed (due to internet leaking), so for licensing / full version requests please contact music@djjones.nl
I'm looking forward to your feedback on this release!!
Cheers!
Wouter
www.djjones.nl
ik = aanwezigquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:20 schreef Silaz het volgende:
Nu al zin in 8 Dec. (Propeht @ dieka hehehaha![]()
)
Vaak gebeurd dat niet. Uitverkocht is uitverkocht [helaas]quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Ach, wie weet gooit Q-Dance tijdens Kerst nog wat kaarten in de verkoop...
Qlimax, DefQon etc..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak gebeurd dat niet. Uitverkocht is uitverkocht [helaas]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |