Als je de baggerlayout hebt dan heb je er geen last van want dan krijg je een scrollbar in je quote vensterquote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet je ' m nou helemaal quoten?
Kut B2S... Waarom fokt die organisatie het altijd met live-sets...quote:PS: It's really not cool, B2S promised me the live-sets from Thrillogy 2007,
i'm still waiting for them, i even think it's no use anymore.. We'll see..
Grtz The Prophet
ik was er niet, maar het zou mijn kameraad+vriendin wel eens geweest kunnen zijnquote:Op zondag 2 december 2007 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
NC- Just like you klapte er goed in. Trouwens 1 van de saaiste NC fan gezien ooit. Die stond samen met zijn vriendin de hele avond met de armen over elkaar. Hoop niet dat het Remcore wasOok bij het optreden van de NC zelf, stonden ze er maar een beetje bij
, zal er vanavond of morgen ff een foto van plaatsen , echt te grappig.
dan zou het inderdaad mijn kameraad wel eens geweest kunnen zijnquote:Op zondag 2 december 2007 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha dat is die NC fanatic van pf..echt een idioot die gastdie eet drinkt en slaapt NC
![]()
Deepack - Tha Roof Iz One Fire (Frank-E & Mars-L Meets Calypso Remix)quote:Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet het nr van: the roof is on fire?
quote:Op zondag 2 december 2007 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was er niet, maar het zou mijn kameraad+vriendin wel eens geweest kunnen zijn![]()
[..]
dan zou het inderdaad mijn kameraad wel eens geweest kunnen zijn
Just like you vind ik wel een lekker nummer eigenlijkquote:Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Na de hele zaterdag last te hebben gehad van overmatig drankgebruik op de vrijdag, toch maar besloten om naar de matrixx te gaan.
Werkelijk geen moment spijt van gehad, tenminste, na half 2 niet meer.. daarvoor heb ik me kapot geergerd aan de muziek (jump)
Maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door alle dj's die erna kwamen (hoogtepunt was dbstf & luna + het meerendeel van de plaatjes die erop werden gelegd door activator)
Noisecontrollers was ook vet, op de laatste plaat na (krezip)
Nhoop, had mijn nieuwe shirtje aan. Met hardstyle aan de voorkant en een silhouet van een dame achteropquote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef renz0r het volgende:
Boy_Snakeye
Stond jij helemaal vooraan met ZANY achterop?
Geen idee eigenlijk. Als ik hardstyle hoor dan heeft het meteen iets wat altijd lekker in mijn gehoor ligt en waarvan ik zin krijg om te dansen. En van hardcore, ja ik weet niet, ik vind het gewoon altijd minder. De sfeer word altijd wat grimmiger er word aggresiever gedanst... dat wat mij in hardstyle aantrekt heb ik niet bij hardcorequote:Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik wou jou al een tijdje vragen hoe het komt dat je zo'n afkeer hebt van hardcore.
De zogenaamde "nu-style" verschilt nauwelijks van de hardcore die promo draait. Het is melodieus (spelling?) en het is precies dezelfde opbouw.. Voel je niet aangevallen ofzo maar ben wel benieuwd.
Okay, fair enough.. Bedankt voor antwoordenquote:Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Als ik hardstyle hoor dan heeft het meteen iets wat altijd lekker in mijn gehoor ligt en waarvan ik zin krijg om te dansen. En van hardcore, ja ik weet niet, ik vind het gewoon altijd minder. De sfeer word altijd wat grimmiger er word aggresiever gedanst... dat wat mij in hardstyle aantrekt heb ik niet bij hardcore
ja hoor, dat is mijn kameraad met z'n vriendinquote:
dat IS ook een lekker nummerquote:Op zondag 2 december 2007 18:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Just like you vind ik wel een lekker nummer eigenlijk
atjoowquote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Bedankt voor alle reacties, tot ziens
Zal de groetjes aan scooter doen!
Veel plezierquote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tabeeeeeeequote:Op zondag 2 december 2007 20:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted world (the viper mash-up remix)quote:Op zondag 2 december 2007 17:41 schreef renz0r het volgende:
Outblast en Evil Acttivities opende gisteren op XXelator met een vet hardcorenr...Hoe heet die ook alweer? Met zo kerkgezang erin.
Dat vind ik wel een leuk hc plaatjequote:Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted world (the viper mash-up remix)
Deze draaiden ze, origineel is gewoon van sunbeam.
Matige setjesquote:Op zondag 2 december 2007 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, dat is mijn kameraad met z'n vriendinstonden ze echt serieus stil
en keek zij een beetje sjaggie??
EDIT: reacties van hun op Partyflock: "Vond het veels te druk en matige setjes behalve NC & D-block & S-te-Fan" + "Was wel leuk.. alleen veels te druk"
[..]
dat IS ook een lekker nummer
Die gast staart zich werkelijk alleeen maar blind op NC< op pf ook, hij kan het nergens anders over hebben. En hij vind alles best als het maar van NC of kasparov is, totaal niet objectief die jongen. Ik had op pf ook gereageerd "zo jullie ging wel erg los" en dan die foto van jou erbij. Reageerden ze; "ja je kan niet los gaan als je tegelijk moet filmen he"quote:Op maandag 3 december 2007 11:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Matige setjesduidelijl een newbie in de hardstyle .....
En druk ja, dat is het altijd wel in de matrixx, maar vooraan was er echt wel de ruimte. WEet niet hoeveel hun nodig hebben
Ik weet niet of je mijn filmpjes weleens gezien heb maar als ik aan het filmen ben ga ik nog net zo hard losquote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die gast staart zich werkelijk alleeen maar blind op NC< op pf ook, hij kan het nergens anders over hebben. En hij vind alles best als het maar van NC of kasparov is, totaal niet objectief die jongen. Ik had op pf ook gereageerd "zo jullie ging wel erg los" en dan die foto van jou erbij. Reageerden ze; "ja je kan niet los gaan als je tegelijk moet filmen he"
quote:b2s heeft nog één evenement in de planning voor 2007. Op kerstavond sluit b2s volgens traditie het jaar af in Outland met haar oudste concept: back2school.
Ook volgend jaar zal b2s doorknallen! Op dit moment staan een groot aantal evenementen op de kalender van 2008. Pak je agenda maar erbij want hieronder vind je alvast de data voor het komende half jaar:
Zaterdag 12 januari
Euphoria
013, Tilburg
Zaterdag 19 januari
DJ Paul's Birthday
Outland, Rotterdam
Zaterdag 9 februari
Pussy lounge
Paard van Troje, Den Haag
Zaterdag 16 februari
1992 is 4 you!
Parkzicht, Rotterdam
Zondag 23 maart
back2school easter edition
Maassilo, Rotterdam
Zaterdag 29 maart
Hard Bass
SilverDome, Zoetermeer
Zaterdag 5 april
Pussy lounge
Outland, Rotterdam
Zaterdag 19 april
Refuse
Waterfront Rotterdam
Dinsdag 29 april
Hardcore4life meets Mania
013, Tilburg
Zondag 11 mei
Pussy lounge
Bozzini, Kerkrade
Zaterdag 24 mei
Euphoria
013, Tilburg
Zaterdag 31 mei
Darkness4life
Maassilo, Rotterdam
Zaterdag 7 juni
Pussy lounge
Matrixx, Nijmegen
Zaterdag 21 juni
Euphoria
Paard van Troje, Den Haag
Zaterdag 28 juni
Hardcore4life
Maassilo, Rotterdam
Naast dit eerste half jaar wil b2s je alvast warm maken voor drie belangrijke data in het tweede half jaar van 2008.
Zaterdag 16 augustus
Decibel outdoor
Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Zaterdag 27 september
Project: Hardcore.nl
SilverDome, Zoetermeer
Zaterdag 1 november
Thrillogy
Brabanthallen, Den Bosch
Voor meer informatie en het laatste nieuws hou je www.b2s.nl goed in de gaten. Naast de heavy flash version is er nu ook een light version van de b2s site beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |