Wie ik vaak voorbij vind komen is dat blonde (zweedse) meisje. Die zie je ook veel op PF foto's.....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:42 schreef Sethje het volgende:
PreciesWas een geintje van Josh
Haha onze groep staat echt ziekelijk veel op die decibel dvd..bij HH en DBSTF haast constant mensen hier uit de buurt in beeld...ook mensen die op dat moment nog geen zonnebril droegen en dat misschien beter wel hadden kunnen doen lol
Mis Mary, vriendin van Jowan...fucking lekker wijfquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wie ik vaak voorbij vind komen is dat blonde (zweedse) meisje. Die zie je ook veel op PF foto's.....
http://partyflock.nl/user/217785:MissMary.htmlquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Mis Mary, vriendin van Jowan...fucking lekker wijfis gewoon nederlandse volgens mij dacht ik. Maar woont in zweden.
Jepquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/217785:MissMary.html
Is zij de vriendin van Jowan? Leuk feitje.
Een vriend van me had verkering met één van die fusionbabes, Esther, en toen gingen ze zwemmen...ging jowan ook mee met die mary..dat was zeer geil heb ik me laten vertellenquote:Nog een leuk feitje.
Dozer. fka Dj Tony komt binnenkort even bij mij langs om wat shirtjes op halen die ik voor hem heb ontworpen. Die gaat ie promoten samen met de welbekende fusionbabes op Qrimetime![]()
* Boy_Snakeye stiekem wel een beetje trots is
Die op pavo en zany b-bash gedraaid werd?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jep![]()
[..]
Een vriend van me had verkering met één van die fusionbabes, Esther, en toen gingen ze zwemmen...ging jowan ook mee met die mary..dat was zeer geil heb ik me laten vertellen![]()
Tony is echt een wereldgast, erg netjes van die shirts. Afgelopen zaterdag draaide hij de carnavalsmix nog even voor onshaha wij met 30 man in de polonaise en de rest van de tent vond het een kut plaat
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die op pavo en zany b-bash gedraaid werd?
Jeukt het weer ja?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qrimetime kriebels beginnen zich toch wle te melden nu
Hier ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
na ja ga naar amsterdam er schijnt iets 15 jaar te worden
dus daar bieren
Lekkere mix, goede platenkeus. Niet echt bijzonder in elkaar gemixt. Maar hij gaat bij de collectie van livesetsquote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef Rivfader het volgende:
Omdat mijn afgelopen mix zeer positief werd ontvangen () vandaag nog maar een gemaakt.
Duurt bijna een uur en is bovendien nu wel in het goeie genre. Wel zo handig.
Tracklisting:
Dutch Master - Killerbeat
Haze - Black Magic (Original Mix)
The Raiders - A Feeling (Citizen Mix)
The Beholder & Max Enforcer - Got to be There
Abject - In Our Memories
Activator - Calling in The Night
Zatox & Activator - So Fight
Activator - I'm gonna Diss U Right Now
Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Light of the Dark (The Blackout Mix)
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh and Wesz Rmx)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Hier te downloaden: http://www.megaupload.com/nl/?d=QJMCMBPT
Commentaar welkom! Enjoy.
zo ziet mijn weekend er waarschijnlijk ook uitquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen hardstyle voor mij ook dit weekend
maar wel bier![]()
![]()
Ja same here, bier poolen en pokerquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:14 schreef Silaz het volgende:
Same here. wel pokeren. en bier. enzo. xD![]()
En wij dachten dat we 4 maanden rust haddenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
WHAAAAAAAAAAAA SERVUSSSSS!!
Onbeperkt internet, oleeeeee!
Veel gemist op download gebied denk ik, moet nu eerst ff meehelpen een skishow opbouwen...! Maargoed dat boeit jullie niet... Ik ben in ieder geval weer terug vanuit oostenrijk en hard ook!!!:D
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En wij dachten dat we 4 maanden rust hadden
Zij staat echt een paar keer op de dvd van Qlimax2006quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/217785:MissMary.html
Is zij de vriendin van Jowan? Leuk feitje.
Idd daar herkende ik haar ook vanquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:28 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Zij staat echt een paar keer op de dvd van Qlimax2006Toen ik die foto zag wist ik t meteen
Vind het eigenlijk maar niks, beide versies niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Citizen_-_1980-(BLQ051)-WEB-2007-iHQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vind ik dus echt niksquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:41 schreef 16meter het volgende:
Trilok_And_Chiren_Vs_Alpha2_-_Straight_To_Hell-(MYTH008)![]()
Ik wil, de Marshall mix dan, alleen de kick is het net niet en het snelle stuk moet langer doorgaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk maar niks, beide versies niet.
Trilok_And_Chiren_Vs_Alpha2_-_Straight_To_Hell-(MYTH008)![]()
Misschien vanavond halsoverkop nog naar Hard Nature![]()
Alleen een beetje lastig om thuis te komen vanuit Eindhoven (met de trein).![]()
En anders een keertje naar Amsterdam, zonder hardstyle dus.
shirt vrijdag binnen gekregenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef 16meter het volgende:
Ik denk (hoop) niet dat hier veel mensen zijn die D-Block & S-te-fan niet goed vinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |