En bedankt hequote:Op woensdag 14 november 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hoor!!glas water erbij
Inderdaad! Vooral dat kampvuur dat ben ik goed in .. hekje *krak*, kijk we hebben hout!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja anders zou ik echt gek worden. toch werelds, lekker bbq buiten zomers, drank en vrienden erbij.
heb zelfs overnacht op het strandkampvuurtje erbij
echt super
komt ook uit de kraanquote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he![]()
Trouwens, als je toch boodschappen gaat doen, neem dan maar meteen een paar liter flessen water mee![]()
Ik zal deze week even kijken of ik wat nieuws kan makenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz t wordt s tijd voor een nieuwe banner
yes i know,quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Triviant heeft dobbelstenen!
Elektronische weliswaar
Kraanwater FTW!quote:
kalk gehalte enzo is anders:p hard water en zacht water(ik heb opgelet met scheikunde jawelquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kraanwater FTW!![]()
Alleen wel typisch dat het per plaats anders kan smaken, of ligt dat aan mij?
Volgens mij heb je daar helemaal gelijk in hoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kraanwater FTW!![]()
quote:
wat zijn alle vrouwen hier vandaag opstandigquote:
als je in utrecht woont, heb je gelukquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kraanwater FTW!![]()
erg hequote:Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat zijn alle vrouwen hier vandaag opstandig![]()
aan je avatar te zien is dat in nieuw-zeeland ??quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat zijn alle vrouwen hier vandaag opstandig![]()
Dat valt dan wel weer mee .. misschien moeten we ze gewoon meer thee aanbieden?quote:
of koffiequote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee .. misschien moeten we ze gewoon meer thee aanbieden?![]()
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mijn humeur is dan ook wat minder vandaag. Maar kan nog erger hoor
. Maar dat hou ik maar voor me
WL tot morgen!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes, ik hou ermee op voor vandaag. tot morgen![]()
owh fuck..ik moet de post wegbrengen nog vijf minuten de tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Maakt allemaal niet uit, je was er vandaag toch!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh fuck..ik moet de post wegbrengen nog vijf minuten de tijd.![]()
Serieus is nie best..tril gewoon.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertjuh *iets* tegen trillen!![]()
doeiquote:Op woensdag 14 november 2007 16:56 schreef Seventees het volgende:
*Boodschappen doen gaat*
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:56 schreef Seventees het volgende:
*Boodschappen doen gaat*
en werkt het al?quote:
dan bewaak ik dit topic nog even voor een half uurtje, dan ga ik ook lekker naar huis.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:04 schreef diertjuh het volgende:
Zeker![]()
Ik ga nu lekker de frisse lucht in..even naar huis fietsen
de vlag is australie, maar nee gewoon in Nederland.., tenzij je monteur bent dan ga je de hele wereld overquote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aan je avatar te zien is dat in nieuw-zeeland ??
* WhiteLightning meldt zich
nee kloptquote:Op woensdag 14 november 2007 18:02 schreef lynda het volgende:
zeg jijjij hoort nog niet thuis te zijn!
Dylan! Ik miste ja alquote:Op woensdag 14 november 2007 19:09 schreef Dylanesque het volgende:
bij deze mijn tvp, om jullie morgenochtend allen te kunnen verblijden met mijn aanwezigheid op m'n werk en dus tevens in dit topic
Best een mooi spel, maar ga zo maar even COD4 doen ...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef Bellerophon het volgende:
Straks maar weer even Unreal Tournament III spelen![]()
gvd sorry man. heb hele avond cod4 zitten doen zonder dat ik er erg in had.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
dan mag ik mijn tvp natuurlijk ook niet vergeten![]()
WL,
Kom je nog op teamspeak vanavond trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |