En bedankt hequote:Op woensdag 14 november 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hoor!!glas water erbij
Inderdaad! Vooral dat kampvuur dat ben ik goed in .. hekje *krak*, kijk we hebben hout!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja anders zou ik echt gek worden. toch werelds, lekker bbq buiten zomers, drank en vrienden erbij.
heb zelfs overnacht op het strandkampvuurtje erbij
echt super
komt ook uit de kraanquote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he![]()
Trouwens, als je toch boodschappen gaat doen, neem dan maar meteen een paar liter flessen water mee![]()
Ik zal deze week even kijken of ik wat nieuws kan makenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz t wordt s tijd voor een nieuwe banner
yes i know,quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Triviant heeft dobbelstenen!
Elektronische weliswaar
Kraanwater FTW!quote:
kalk gehalte enzo is anders:p hard water en zacht water(ik heb opgelet met scheikunde jawelquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kraanwater FTW!![]()
Alleen wel typisch dat het per plaats anders kan smaken, of ligt dat aan mij?
Volgens mij heb je daar helemaal gelijk in hoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kraanwater FTW!![]()
quote:
wat zijn alle vrouwen hier vandaag opstandigquote:
als je in utrecht woont, heb je gelukquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kraanwater FTW!![]()
erg hequote:Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat zijn alle vrouwen hier vandaag opstandig![]()
aan je avatar te zien is dat in nieuw-zeeland ??quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat zijn alle vrouwen hier vandaag opstandig![]()
Dat valt dan wel weer mee .. misschien moeten we ze gewoon meer thee aanbieden?quote:
of koffiequote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee .. misschien moeten we ze gewoon meer thee aanbieden?![]()
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mijn humeur is dan ook wat minder vandaag. Maar kan nog erger hoor
. Maar dat hou ik maar voor me
WL tot morgen!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes, ik hou ermee op voor vandaag. tot morgen![]()
owh fuck..ik moet de post wegbrengen nog vijf minuten de tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Maakt allemaal niet uit, je was er vandaag toch!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh fuck..ik moet de post wegbrengen nog vijf minuten de tijd.![]()
Serieus is nie best..tril gewoon.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |