Hoe ! ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd of Bloes in het echt ook zo is
Waarom de risotto nietquote:Ik heb trouwens extra aardappels geschild, aangezien de Risotto (erg vullend) niet doorgaat. Dus we kunnen ons klemeten aan de aardappels, zo nodig
Linzensoep, geloof ik. Risotto moet je echt per se ter plekke maken. Maar als jullie heel graag willen kan het allebei, hoorquote:
Hee skat, voor jou doe ik dat gewoon hoor. Nu met sapcentrifuge is het nog leuker: kan ik de bietenrisotto maken met sap ipv puree (waardoor ie waarschijnlijk een betere structuur krijgt).quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit nu al vol van Stereo![]()
Nee joh CF, beetje opFOK!ken was het
Nah, als we t direct maken, is het toch wel op tijd afgekoeld? Volgens mij is t een eitje om het deeg te maken; het hoeft niet eens te rijzen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Je weet dat de sodabread ongeveer 1.5 uur nodig heeft om te maken en af te koelen toch, voor morgen?
Veel erger. Heb meelij met mij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd of Bloes in het echt ook zo is
Aangepastquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Waar zijn delen 52 en 53 uit de OP?
Muuuuuhuuck.![]()
Oh man, ik verheug me echt op die stew van jou.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb echt teveel aardappels en wortels in de stew gegooidNog een uurtje laten pruttelen, dan naar bed, dan morgenochtend verder.
No problem als de juiste ingrediënten aanwezig zijn. Met name die cream of tartar en dat natriumbicarbonaat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en CF, morgen Golfer dus Sodabread laten maken. Opgelost.![]()
Ik dacht dat ik ooit een fotoserie Irish Stew heb gezien van jullie?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh man, ik verheug me echt op die stew van jou.
Dat is voor mij echt een nieuw smaakje.
Niet te lang speechen, er moet gegeten wordenquote:Ik voel me al een beetje schuldig dat wij het bepreken tot de amuse van wortelsoep en bonbons van rookvlees en wat flessen wijn en watertjes.![]()
De natriumbicarbonaat zit in mijn jaszak en ik ga nu ff Googlen om te kijken wat cream of tartar betekentquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
No problem als de juiste ingrediënten aanwezig zijn. Met name die cream of tartar en dat natriumbicarbonaat.
Alstu: http://www.voedingswaar.nl/bakpoeder.htmquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
ik ga nu ff Googlen om te kijken wat cream of tartar betekent
Kalium bitartraatwtf is dat
Hobbeke, hoe bevalt het ?????quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:38 schreef MissHobje het volgende:
Oja.. dus jullie konden toch , dat is mooi.
Veel plezier alvast![]()
Wel wat mooie fotootjes plaatsen hier he
Ik ben blij dat ik dit weekend ( nouja morgen al druk) maar verder ff niets aan het koppie heb.. ben helemaal op door al het werk.
Ja geweldig goed, het is vooral nog bij een collega meekijken, omdat het teveel omvattend is.quote:
Zal vast wel lukken joh.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vrees dat we het alleen met Soda gaan doen in onze Sodabread.... samen met de karnemelk moet dat toch genoeg zijn hoop ik?
quote:
Nee hij ziet er niet altijd zo uit, maar hij heeft gewoon totaal niet door dat hij een klein wit hondje is, dus zodra hij de kans krijgt schiet hij het zwarte zand in...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
He jeetje Stereo, tis ook altijd hetzelfde met jou
Ben benieuwd of je in het echt ook zo bent
Tezz, ieuw, ziet ie er altijd zo uit of had ie net een modderbad gehad?
Wel een schatje maar die moet je wel af en toe wassen anders wordt ie echt grauwquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dan, een lekkere ranzige foto van mijn poes hond
woef
Ja hij gaat wekelijks in bad zelfs.....Het is een Maltezer en die hebben geen ondervacht zoals normaal bij honden. Je hebt dus huid en haar, net als bij mensen. Dat wassen is ook geen overbodige luxe moet ik zeggen, meestal ziet het water gewoon grijs, hihi..............quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wel een schatje maar die moet je wel af en toe wassen anders wordt ie echt grauw![]()
En vind ie het een beetje leuk in bad?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hij gaat wekelijks in bad zelfs.....Het is een Maltezer en die hebben geen ondervacht zoals normaal bij honden. Je hebt dus huid en haar, net als bij mensen. Dat wassen is ook geen overbodige luxe moet ik zeggen, meestal ziet het water gewoon grijs, hihi..............
Wat zeg je dat schattig, Tezzquote:Op zaterdag 3 november 2007 08:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hij ziet er niet altijd zo uit, maar hij heeft gewoon totaal niet door dat hij een klein wit hondje is, dus zodra hij de kans krijgt schiet hij het zwarte zand in...![]()
Mwa niet echt. Maar het fohnen na afloop vindt ie wel leuk. En hij vindt het ook leuk dat hij voorafgaande aan het badritueel even lekker door het zwarte zand mag rollen............quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En vind ie het een beetje leuk in bad?
Kee...hapjes it isquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zeg je dat schattig, Tezz
SoL, joh, maak gewoon je visspecialiteiten. Of iets van gevulde eitjes of tomaatjes
Het geeft mijn dominante persoonlijkheid weerquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfft echt geen flauw benul wat ik voor vanaaf moet maken, alle gerechten behalve de wortelsoep zijn zo machtig.
Snoet en Felizquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:40 schreef Bluezz het volgende:
S en F de poes.
Laat me raden.
Sukke en Fokke ?
Sokkie en Fekkie?
SOL en FOL?
Soep en Flees?
Ik ben klaar met de gevulde bonbons van rookvlees.quote:
Al klaar Stewie?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
Het geeft mijn dominante persoonlijkheid weer![]()
Daar ben ik alweer Tezz!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef Tezz het volgende:
ik voel me ineens helemaal alleen in CUL
Pfff gelukkig, het was echt zomaar stilletjes hier gister! En komt er nog een fotoverslagje?? SOL kennende heeft ze enthousiast geflitst hier en daar, dus ik verwacht er nog wel een aantal!quote:Op zondag 4 november 2007 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik alweer Tezz!!
T was leuk gister, jongens! En nu ga ik een hapje crumble eten als ontbijtin bed.
Is het ijs al op?quote:Op zondag 4 november 2007 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
Meneer Coldfeet loopt af en toe langs de tafel om nog een hapje crumble te nemen
mwa.......hij leek even een opleving te hebben gehad vanmorgen, maar nu ligt hij weer als een zielig hondje in zijn mandje. Tis nie goe mee hem.........snif.quote:Op zondag 4 november 2007 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
Is ie alweer een beetje beter?
Te laatquote:Op zondag 4 november 2007 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja en ik wil ook een stuk applecrumbledinges
Gisteren waren de meegebrachte wijntjes ook ineens verdamptquote:Op zondag 4 november 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
Ik heb de hele middag bij mijn ouders gezeten, met de openhaard, een rood wijntje en lekkere toastjes met salades en kaasjes..............de wijn ging iets te hard (merkbaar aan het aantal malen dat ik backspace heb moeten gebruiken nu)
uhuhquote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gisteren waren de meegebrachte wijntjes ook ineens verdampt![]()
En waar blijven jouw foto's?quote:
Kom eens door met die foto's jahquote:Op zondag 4 november 2007 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb behalve dat ik bovenstaande berichtje postte helemaal niet 8er de comp gezeten![]()
En ik weet nu ook wie meneer CF is, hihihiquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hihihi, nu weet ik lekker ook wie HIJ is
* latislos vond het allemaal errug gezellig.quote:Op maandag 5 november 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik weet nu ook wie meneer CF is, hihihi![]()
Schrok ie erg van al die vreemde mensen in z'n huisje?
Ben gewoon thuis, Milou is deze week bij mij en zijn oudste dochter bij hem.quote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom eens door met die foto's jah
Ben je nu weer thuis, of bij HEM?
Hihihi, nu weet ik lekker ook wie HIJ is
quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef latislos het volgende:
[..]
* latislos vond het allemaal errug gezellig.
crumble, mmmm, goooood.
Bite my shiny metal little ass youquote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef latislos het volgende:
crumble, mmmm, goooood.
quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef latislos het volgende:
crumble, mmmm, goooood.
En een dag lang buikpijn....quote:
En helemaal hyper van alle kleurstoffen....quote:
Zeker weer zo'n hyperbarbapapafilmpjequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Kopen er gewoon een kadootje voor heur![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n hyperbarbapapafilmpje
lekker gegeten enzoquote:Op woensdag 7 november 2007 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik een CD of DVD heb gekocht
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou je kunt mij opvegen, Milou is vandaag jarig en toen ze uit school kwam even snel boodschappen gedaan. Op de terugweg mocht ze van mij even de kroeg in, daar krijgt ze altijd een snoepje.
Met haar feestmuts nog op van school Milou de kroeg in,waar ze wel 2 lolly's kreeg, het was behoorlijk druk en madameke had alle aandacht van de heren.
Krijgt ze op een gegeven moment van 1 van die gasten een euro, dus ik zo van daar halen we dan zo snoepjes van bij de snoepwinkel om de hoek.
En toen begon iedereen haar opeens geld te geven.....totale opbrengst: 9 EURO!!![]()
Maar vertel eens, ben jij nou een kloon van SOL of ben je gewoon Semtex?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:33 schreef mascara-klodder het volgende:
uhuh maar ik heb wel lekker gegeten![]()
Maakt niet uit, ze mogen me allebei wel sandwichenquote:Op woensdag 7 november 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar vertel eens, ben jij nou een kloon van SOL of ben je gewoon Semtex?![]()
Ik weet nu hoe je er uit ziet en ik lig nu dus echt in een deuk.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
Maakt niet uit, ze mogen me allebei wel sandwichen
Als je ligt merk je er toch niets vanquote:Op woensdag 7 november 2007 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe je er uit ziet en ik lig nu dus echt in een deuk.![]()
Ik wil wel gecrumbled worden door je hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
Als je ligt merk je er toch niets van
Ik ga voor het crumblen altijd de kerk uitquote:Op woensdag 7 november 2007 02:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil wel gecrumbled worden door je hoor![]()
Whehhehhe die Bentequote:Op woensdag 7 november 2007 08:09 schreef Tezz het volgende:
Heej SOL, heb je de verjaardag van Milou overleeft??? Ik ben vrijdag aan de beurt, Bente wordt vijf........kind kan al een hele week niet slapen van de spanning.
De 'schat' heeft gister trouwens kappertje gespeeld met een meisje uit haar klas. Het kind miste een heel stuk van haar haar.......En ik moest die moeder bellen om het hele incident dus te vertellen. Ben benieuwd of ze een pistool bij zich heeft zodadelijk op school.........
ieuwww OUDquote:Op woensdag 7 november 2007 08:53 schreef ColdFeet het volgende:
Hé zeg, OUD SC is een paar deuren verder
ik sluit me volledig bij SOL aan. Alleen de bitch-fights zijn leuk.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ieuwww OUD![]()
OUD is alleen leuk om de mod-topics te volgen als die wijven elkaar weereens in de haren vliegen![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Komt die bloemkool je dan niet je neus uit?
Pffff... 3 dagen op rij bloemkoolquote:Op woensdag 7 november 2007 16:43 schreef Tezz het volgende:
Let op, hollandse zuinigheid ten top: met 1 bloemkool drie dagen koken............
dag 1 (gisteren): ouderwets bloemkool met kaassaus, gehaktballetje, aardappels
dag 2 (vandaag): restje bloemkool wokken met andere groentes die ik nog heb liggen (paprika, champignon, uien). Ik wok ook meteen wat kipfilet mee denk ik.
dag 3 (morgen): gooi ik het restje (want ik vast over ga hebben van vandaag) door de gekookte rijst en bak het op (nasi).
Oh ja, en ook nog een pan bloemkool soep natuurlijk...............
moet er ook niet aan denkenquote:
Wat een eer dat je fokker van de week mag worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een vragenlijst gekregen die ik moet invullen voor Fok!ker van de week
Hoe beantwoord ik alles zodat ik leuk en grappg overkom in plaats van arrogant en saai?![]()
Raak Muck maar aan, die had mij genomineerdquote:Op donderdag 8 november 2007 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een eer dat je fokker van de week mag worden.
Mag ik je aanraken?![]()
Beantwoord gewoon elke vraag met: SeaOfLove is mijn favo-fok!ker, zit je altijd goed beebquote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe beantwoord ik alles zodat ik leuk en grappg overkom in plaats van arrogant en saai?![]()
Hmquote:Op donderdag 8 november 2007 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Beantwoord gewoon elke vraag met: SeaOfLove is mijn favo-fok!ker, zit je altijd goed beeb![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm
Zal er eens over nadenken, ok mop?
ohquote:Op donderdag 8 november 2007 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja klaar.
Gaat niet gebeuren, mop.
Zit je nou te vissen of verbeeld ik het mequote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zie je nou, dat zoeken naar smilies, dat duurt gewoon ffquote:Op donderdag 8 november 2007 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
fuck duurde ff voor ik de kots-smiley had gevonden![]()
Ik visualiseer meteen jaquote:Op donderdag 8 november 2007 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Over kotsen gesproken: vanavond op Canvas een docu gezien over Deep Throat.
Mensen van de leeftijd van Bloes en Golfer weten vast nog wel waar die film over ging.
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie je nou, dat zoeken naar smilies, dat duurt gewoon ff![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen of verbeeld ik het me![]()
Volgens mij kan je wijnsteenzuur halen bij drogist en apotheek. Als ik me niet vergis, koopt mijn moeder het daar als ze limonade gaat maken...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Begin een eigen OUD, samen met Tezz
Ik ben op zoek naar wijnsteenzuur. Bij de natuurwinkel hadden ze wel bakpoeder van wijnsteenzuur, maar dat is dus met bicarbonaat, en ik wil zonder. Ik zoek dus nog even verder.
Eerlijk doch gevat antwoorden, er is niet voor niets veel moeite gestoken in het bedenken van de vragenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een vragenlijst gekregen die ik moet invullen voor Fok!ker van de week [afbeelding]
Hoe beantwoord ik alles zodat ik leuk en grappg overkom in plaats van arrogant en saai? [afbeelding]
we hebben je niet voor niks genomineerd he! dat was omdat we ervan overtuigd waren dat je leuke en grappig antwoorden kan bedenkenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raak Muck maar aan, die had mij genomineerd![]()
![]()
quote:Overigens is het zeer twijfelachtig of het een *eer* is. 't is meer een bevestiging dat ik hier teveel tijd doorbreng, toch?
kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 08:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je wijnsteenzuur halen bij drogist en apotheek. Als ik me niet vergis, koopt mijn moeder het daar als ze limonade gaat maken...
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerlijk doch gevat antwoorden, er is niet voor niets veel moeite gestoken in het bedenken van de vragen![]()
![]()
Ja?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
En spreek je dat dan uit op de 'Joey-manier'???
Tja dat werkt altijd he.......................nu ga ik verlegen blozen en zachtjes giechelenquote:
"I know"quote:Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja dat werkt altijd he.......................nu ga ik verlegen blozen en zachtjes giechelen![]()
Ik bedoelde Joey van de serie Friends.....
Ik ben echt een Friends-fan........ik heb de hele serie op dvd en die komt hier regelmatig uit de kast. Geweldig gewoon......De beste aflevering vind ik '' the one with unagi', waar Ross denkt dat hij helemaal zen is....hihihiihquote:Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"I know"![]()
Toen hij dat voor het eerst deed in seizoen 4 tegen Phoebe, toen lag ik echt dubbel![]()
Ze zijn echt super, dit is echt humor die ik kan waarderen.........................quote:Op donderdag 8 november 2007 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb het nooit echt gevolgd, dus ik ben het met mijn vriendin op de computeraan het bekijken. We zijn nu bij seizoen 5, nu net die Gary met Phoebe heeft aangehaakt.
Nog maar 5 seizoenen te gaan![]()
![]()
Hi, ik ben er ook dol op. Tezz, ik heb net gisteren deze gekickt, dat weet jij welquote:Op donderdag 8 november 2007 14:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze zijn echt super, dit is echt humor die ik kan waarderen.........................
En nu: weer terug naar de keuken (ben hapjes aan het maken voor feestje morgen)
Fok!Radio? Ga je weer webslettencammen? Dan ga ik kijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef MissHobje het volgende:
Zo weer thuisom zo weer door te gaan naar de radio
![]()
Leuk mijn nieuwe job maar kom amper ergens aan toe
Binnenkort 9 dagen vrij zag ik![]()
(vlag uit hahha)
Ik vul het dit weekend wel inquote:Op donderdag 8 november 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Voyeuriotomy
Heb je de vragenlijst al ingevuld?
En wanneer staat het interview online
goed, gooooooedquote:
donderdag geloof ikquote:Op donderdag 8 november 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
En wanneer staat het interview online
Mits stereo op tijd antwoord hequote:Op donderdag 8 november 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
donderdag geloof ik
of anders volgende week donderdag
Ja geweldigquote:
Nee ik heb gewoon mijn eigen middag programma elke werkdag hahaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fok!Radio? Ga je weer webslettencammen? Dan ga ik kijken![]()
Heb iets met verborgen camera's
Je kan alles hier kwijt Dude, dus je hoeft niet persé iets CUL's te melden om het enigszins ontopic te makenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
O mensen, ik ben zo gelukkig![]()
En ik ga zo nog garnalen wokken ook! Het kan niet op![]()
Dat mag ik hier toch wel even kwijt hè?![]()
MissHobje, is je programma ergens te beluisteren?
Nee ik was al heel gelukkig, en toen kreeg ik óók nog de gelukkige inval om garnalen te gaan wokken met een uitje en knofje en honing en sambalquote:Op donderdag 8 november 2007 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je kan alles hier kwijt Dude, dus je hoeft niet persé iets CUL's te melden om het enigszins ontopic te maken![]()
Ben je zo gelukkig omdat je garnalen ging wokkenVertel, vertel
![]()
Ik denk dat je met HEM moet trouwenquote:Ik ben ook glkkg vandaag, zat een btje te keuvelen met Milou (op haar manier dan) en opeens zegt ze : trouwen!
Dus ik van ohhh...ga je trouwen?
zegt Milou
En ik: met wie dan?
Milou: met jou mama![]()
Later kwam er nog een stukje geluk bij: HIJ kwam even snel langs een hapje eten. Geven elkaar even een knuffel en Milou trekt me van hem vandaan, houdt me stevig vast en zegt zoiets als: MIJN mama, wij trouwen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het plotseling vanmiddagquote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee ik was al heel gelukkig, en toen kreeg ik óók nog de gelukkige inval om garnalen te gaan wokken met een uitje en knofje en honing en sambal![]()
Maar dat initiële geluk kwam gewoon door, door tja. Dat alles zo op zijn plek is en goed is en zo. Gewoon álles. Kennen jullie dat? Die plotse geluksvlinders in je buik?![]()
Schaam je niet Bluezz. Ik heb het ook wel eens tijdens het koken.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het plotseling vanmiddag
De glazenwasser betaald en daarna de aardappels door de pureeknijper persen
Nee echt![]()
Tis een van de zeven zonden he (luxe). Waar ik me overigens erg vaak schuldig aan maakquote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het ook wel eens van lelijke glazenwassersGewoon, omdat er iemand is die mijn glazen wast
Hoe decandent kan je het eigenlijk hebben.
Het is mijn favoriete zonde, denk ik, Luxe. Is dat een zonde? Ik vind het wel een deugd als je luxe durft te zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis een van de zeven zonden he (luxe). Waar ik me overigens erg vaak schuldig aan maak![]()
Ik vond m sowieso zooooo leukquote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Ratatouille gezien
Dat flashback moment van die recensist![]()
![]()
![]()
![]()
Daar was ik idd erg stellig in.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Nooit meer samenwonen?
Had nou niet echt een oude spinster achter jou gezocht![]()
Tegen die tijd past Bluezz' haar spijkerjackie haar vast ook wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou zou idd een prachtig bruidsmeisje zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen die tijd past Bluezz' haar spijkerjackie haar vast ook wel.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Mja, heel eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in SOL
En, was het zoals het moest zijn???quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:18 schreef golfer het volgende:
Maar ik ga mijn eigen pleegzuster Bloedwijngeil nu lekker naar bedje meenemen.
We doen het maar weer eens zonder jassies om.
eensgelijks.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
eensgelijks.
Ik zit hier al vanaf zes uur. Bente is jarigen ze vond het nodig om dit om kwart voor zes even aan me kenbaar te maken
![]()
![]()
ah alternatieven. Als in linkerhand rechterhand??? Als je het maar vaak en creatief genoeg afwisseld schijnt het best leuk te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:24 schreef Stereotomy het volgende:
nee, vriendin is er een weekje niet. dus wat alternatieven uitgedoktert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik kan er met mijn voeten niet bij he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En anders heb je vast ook nog wel een stofzuigerAlleen met zelfspot kun je overleven...
* Stereotomy schrijft op: stofzak vervangen en stofzuiger proberenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
En anders heb je vast ook nog wel een stofzuiger
Misschien is het beter (ook in het kader van 'bewijsmateriaal verduisteren') om de stofzak na afloop te vervangen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy schrijft op: stofzak vervangen en stofzuiger proberen![]()
En heb je iemand dan in de buurt aan wie je het gaat doneren???quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doneer het wel, dat is mijn goede daad aan de vrouwelijke wereldbevolking van vandaag![]()
Nou, als ik me niet vergis woon je maar 15 km van mij vandaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
En heb je iemand dan in de buurt aan wie je het gaat doneren???
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien is het beter (ook in het kader van 'bewijsmateriaal verduisteren') om de stofzak na afloop te vervangen.
och verhip dat is waar! Kun je snel fietsen?? MIjn man komt over zeven minuten ongeveer thuis uit zijn werk!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, als ik me niet vergis woon je maar 15 km van mij vandaan
Ja mijn schuld. Ik was weer te veel OUD-erig aan het posten, dus moest even een mega-switch maken voordat het te irritant ging worden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Wist niet dat ik in [SEX] was aan beland
Dan al? 't is pas 11 uur 's ochtends manquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
och verhip dat is waar! Kun je snel fietsen?? MIjn man komt over zeven minuten ongeveer thuis uit zijn werk!!!
Hij is om vijf uur begonnen en mocht wat eerder weg vanwege jarig kind.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan al? 't is pas 11 uur 's ochtends man
Zoals Max tegen Ada zei: "Maak jezelf maar klaar"quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij is om vijf uur begonnen en mocht wat eerder weg vanwege jarig kind.
Dus kom op, zit niet zo te treuzelen.........fietsen stereo!!!!!!!! Ik verwacht hem over (shit) twee minuten!!!!!
Da lukt nie in twee minuutjes. Maaaaaaaaaaaar jajajja daar hoor ik de klink van de poort al..........tralalalalala mijn man is thuisquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoals Max tegen Ada zei: "Maak jezelf maar klaar"
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik kan er met mijn voeten niet bij he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Broccoli, mais, paprika, champignonnen en tauge wokken, met reepjes rundvlees en een oosters woksausje ofzo. rijst erbij en klaar is klara mobloquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
help! [afbeelding]
[afbeelding] en ik zitten bij mijn ouders, en hebben aangeboden te gaan koken vanavond.
Maar heb géén idee wat [afbeelding] een CUL black-out.
Wel wat eisen:
niet al te duur
iets oosters?
met broccoli [afbeelding]
iets anders met broccoli mag ook. Maar iets met mie ofzo leek me wel leuk, aangezien vrijdag normaal chinees-haal-dag bij m'n ouders is [afbeelding] maar wilde graag iets gezonders [afbeelding] [afbeelding]
mogen ook best champignons in zitten.
Ga ondertussen nog even zoeken op ah.nl enzo [afbeelding] maar als iemand een idee heeft [afbeelding]
En of dat het weekend is!!!!quote:
Idd erg lekkerquote:
Speel op je fluitquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapenvoel me opgefokt.
Zet je stofzuiger even aan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapenvoel me opgefokt.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Neem een slaapmutsje!
Veel tentamens dit blok?quote:
JIj wel, ik moet nu beginnenquote:
wist ik toch alquote:
Ik wil niet, ik heb geen zin, kutstudie, ik wil mijn diploma en gewoon werken etc.quote:
Wat studeer je dan? En hoever ben je daarmee?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet, ik heb geen zin, kutstudie, ik wil mijn diploma en gewoon werken etc.
Vanavond hier ook lekker makkelijk: patatjes bakken, sla en een duits biefstukkie erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie ook last van een zaterdag-doe-niet-moeilijk-met-eten-klaarmaken-want-het-gaat-er-toch-niet-in
kortom knal er een pizza in of haal patat, maar ga niet uitgebreid koken want ik eet het toch niet op.
vanavond op het menu hotdogs dus
Heb je L'Orfeo gekocht?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, eigenlijk heb ik zin om mijn nieuwe opera-DVD te gaan kijken, maar ja, wodkaplus en opera, dat vind ik echt een mismatch
Wodkaplus en Notting Hill voor de 38e keer? Dan trek ik morgen wel een lekkere chardonnay open bij Monteverdi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |