Wel een schatje maar die moet je wel af en toe wassen anders wordt ie echt grauwquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dan, een lekkere ranzige foto van mijn poes hond
woef
Ja hij gaat wekelijks in bad zelfs.....Het is een Maltezer en die hebben geen ondervacht zoals normaal bij honden. Je hebt dus huid en haar, net als bij mensen. Dat wassen is ook geen overbodige luxe moet ik zeggen, meestal ziet het water gewoon grijs, hihi..............quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wel een schatje maar die moet je wel af en toe wassen anders wordt ie echt grauw![]()
En vind ie het een beetje leuk in bad?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hij gaat wekelijks in bad zelfs.....Het is een Maltezer en die hebben geen ondervacht zoals normaal bij honden. Je hebt dus huid en haar, net als bij mensen. Dat wassen is ook geen overbodige luxe moet ik zeggen, meestal ziet het water gewoon grijs, hihi..............
Wat zeg je dat schattig, Tezzquote:Op zaterdag 3 november 2007 08:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hij ziet er niet altijd zo uit, maar hij heeft gewoon totaal niet door dat hij een klein wit hondje is, dus zodra hij de kans krijgt schiet hij het zwarte zand in...![]()
Mwa niet echt. Maar het fohnen na afloop vindt ie wel leuk. En hij vindt het ook leuk dat hij voorafgaande aan het badritueel even lekker door het zwarte zand mag rollen............quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En vind ie het een beetje leuk in bad?
Kee...hapjes it isquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zeg je dat schattig, Tezz
SoL, joh, maak gewoon je visspecialiteiten. Of iets van gevulde eitjes of tomaatjes
Het geeft mijn dominante persoonlijkheid weerquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfft echt geen flauw benul wat ik voor vanaaf moet maken, alle gerechten behalve de wortelsoep zijn zo machtig.
Snoet en Felizquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:40 schreef Bluezz het volgende:
S en F de poes.
Laat me raden.
Sukke en Fokke ?
Sokkie en Fekkie?
SOL en FOL?
Soep en Flees?
Ik ben klaar met de gevulde bonbons van rookvlees.quote:
Al klaar Stewie?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
Het geeft mijn dominante persoonlijkheid weer![]()
Daar ben ik alweer Tezz!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef Tezz het volgende:
ik voel me ineens helemaal alleen in CUL
Pfff gelukkig, het was echt zomaar stilletjes hier gister! En komt er nog een fotoverslagje?? SOL kennende heeft ze enthousiast geflitst hier en daar, dus ik verwacht er nog wel een aantal!quote:Op zondag 4 november 2007 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik alweer Tezz!!
T was leuk gister, jongens! En nu ga ik een hapje crumble eten als ontbijtin bed.
Is het ijs al op?quote:Op zondag 4 november 2007 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
Meneer Coldfeet loopt af en toe langs de tafel om nog een hapje crumble te nemen
mwa.......hij leek even een opleving te hebben gehad vanmorgen, maar nu ligt hij weer als een zielig hondje in zijn mandje. Tis nie goe mee hem.........snif.quote:Op zondag 4 november 2007 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
Is ie alweer een beetje beter?
Te laatquote:Op zondag 4 november 2007 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja en ik wil ook een stuk applecrumbledinges
Gisteren waren de meegebrachte wijntjes ook ineens verdamptquote:Op zondag 4 november 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
Ik heb de hele middag bij mijn ouders gezeten, met de openhaard, een rood wijntje en lekkere toastjes met salades en kaasjes..............de wijn ging iets te hard (merkbaar aan het aantal malen dat ik backspace heb moeten gebruiken nu)
uhuhquote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gisteren waren de meegebrachte wijntjes ook ineens verdampt![]()
En waar blijven jouw foto's?quote:
Kom eens door met die foto's jahquote:Op zondag 4 november 2007 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb behalve dat ik bovenstaande berichtje postte helemaal niet 8er de comp gezeten![]()
En ik weet nu ook wie meneer CF is, hihihiquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hihihi, nu weet ik lekker ook wie HIJ is
* latislos vond het allemaal errug gezellig.quote:Op maandag 5 november 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik weet nu ook wie meneer CF is, hihihi![]()
Schrok ie erg van al die vreemde mensen in z'n huisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |