Hoe ! ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd of Bloes in het echt ook zo is
Waarom de risotto nietquote:Ik heb trouwens extra aardappels geschild, aangezien de Risotto (erg vullend) niet doorgaat. Dus we kunnen ons klemeten aan de aardappels, zo nodig
Linzensoep, geloof ik. Risotto moet je echt per se ter plekke maken. Maar als jullie heel graag willen kan het allebei, hoorquote:
Hee skat, voor jou doe ik dat gewoon hoor. Nu met sapcentrifuge is het nog leuker: kan ik de bietenrisotto maken met sap ipv puree (waardoor ie waarschijnlijk een betere structuur krijgt).quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit nu al vol van Stereo![]()
Nee joh CF, beetje opFOK!ken was het
Nah, als we t direct maken, is het toch wel op tijd afgekoeld? Volgens mij is t een eitje om het deeg te maken; het hoeft niet eens te rijzen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Je weet dat de sodabread ongeveer 1.5 uur nodig heeft om te maken en af te koelen toch, voor morgen?
Veel erger. Heb meelij met mij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd of Bloes in het echt ook zo is
Aangepastquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Waar zijn delen 52 en 53 uit de OP?
Muuuuuhuuck.![]()
Oh man, ik verheug me echt op die stew van jou.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb echt teveel aardappels en wortels in de stew gegooidNog een uurtje laten pruttelen, dan naar bed, dan morgenochtend verder.
No problem als de juiste ingrediënten aanwezig zijn. Met name die cream of tartar en dat natriumbicarbonaat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en CF, morgen Golfer dus Sodabread laten maken. Opgelost.![]()
Ik dacht dat ik ooit een fotoserie Irish Stew heb gezien van jullie?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh man, ik verheug me echt op die stew van jou.
Dat is voor mij echt een nieuw smaakje.
Niet te lang speechen, er moet gegeten wordenquote:Ik voel me al een beetje schuldig dat wij het bepreken tot de amuse van wortelsoep en bonbons van rookvlees en wat flessen wijn en watertjes.![]()
De natriumbicarbonaat zit in mijn jaszak en ik ga nu ff Googlen om te kijken wat cream of tartar betekentquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
No problem als de juiste ingrediënten aanwezig zijn. Met name die cream of tartar en dat natriumbicarbonaat.
Alstu: http://www.voedingswaar.nl/bakpoeder.htmquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
ik ga nu ff Googlen om te kijken wat cream of tartar betekent
Kalium bitartraatwtf is dat
Hobbeke, hoe bevalt het ?????quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:38 schreef MissHobje het volgende:
Oja.. dus jullie konden toch , dat is mooi.
Veel plezier alvast![]()
Wel wat mooie fotootjes plaatsen hier he
Ik ben blij dat ik dit weekend ( nouja morgen al druk) maar verder ff niets aan het koppie heb.. ben helemaal op door al het werk.
Ja geweldig goed, het is vooral nog bij een collega meekijken, omdat het teveel omvattend is.quote:
Zal vast wel lukken joh.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vrees dat we het alleen met Soda gaan doen in onze Sodabread.... samen met de karnemelk moet dat toch genoeg zijn hoop ik?
quote:
Nee hij ziet er niet altijd zo uit, maar hij heeft gewoon totaal niet door dat hij een klein wit hondje is, dus zodra hij de kans krijgt schiet hij het zwarte zand in...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
He jeetje Stereo, tis ook altijd hetzelfde met jou
Ben benieuwd of je in het echt ook zo bent
Tezz, ieuw, ziet ie er altijd zo uit of had ie net een modderbad gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |