"Ja hoor, komt ze weer

"

Ik zat laatst eens te denken (niet wat sinterklaas mij zou schenken

) en dacht: jeetje.. als ik zo al die recepten, kookverslagen, foto's en ideeen zie in CUL, daar wil ik 'LIVE' ook wel eens wat van proeven..

Wat is het idee dat er na dat nadenken overhield?
Het volgende:Je meldt je hier aan
In het opvolgingstopic, als er genoeg animo is:
vervolgens prikken we een datum en leggen we het aantal personen vast
iemand werpt zich op als host(ess) (met een grote keuken
)
vervolgens prikken we een thema (oosters, spaanse tapas, italiaans, oudhollands)
er wordt bepaald of we een 'gangen' maaltijd of een 'tapas-achtige-maaltijd' doen
kosten per gang/gerecht moeten ongeveer gelijk liggen, kosten voor drankjes worden gedeeld
Nog even een paar losse dingen:
Als er veel mensen komen, kun je denk ik moeilijk 20 gangen naar binnen stampen
Dan lijkt een tapas-iets me handiger.
Ben je een stel, dan mag je ook één gang/hapje samen maken. Dit mag natuurlijk ook als je gewoon samen met een bevriende Fok!ker wilt gaan kokkerellen.
Geef even door als je een bepaalde allergie hebt, zodat daar rekening mee gehouden kan worden
Dit geldt ook voor vegetariërs/veganisten/moslims/andere mensen die principieel iets niet eten.
Vragen? Stel ze maar

Update
Posters met interesse/tvp:
Leintjuh
Erosjuuhh
Bluezz
Golfer
MissyMirjam
Muck
MPG
AnthraxX
Vork
Duderinnetje
Minna
PeRi
vats
Perruche
StereoTomy
Moragh_DaughterofSun
Coldfeet
Den_Haag
SeaOfLove
motorbloempje
Pyth
en Isa is er ook gewoon bij
Ik ga nog even zoeken naar een oplossing voor een keuken. Het idee wat golfer had (ergens een locatie afhuren) spinselde ook al in mijn hoofd rond, dus daar ga ik nog wel even naar opzoek.
Andere optie is vooral koude units maken (koud buffet) en/of dingen op 'afbakniveau' meenemen, zodat het nog maar heel even in oven/magnetron hoeft. Dat kan ook in een medium keuken (Zelfs de mijne ).
Datum:
Ik zat ergens een weekend in februari - maart te denken.
Thema
Thema's... ergens maart is begin van de lente (Lente-thema? Ik maak wel lente-uitjes )
draag zelf een thema aan dan kunnen we een poll maken en beslissen bijvoorbeeld.
Dat was 't wel even denk ik..
[ Bericht 4% gewijzigd door Muck op 13-11-2007 16:28:38 ]