neem jij de azijn dan mee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Alleen als piet komt.
ik zal het eens met MPG overleggenquote:
OverlegVindPostquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal het eens met MPG overleggen [afbeelding]
dan mag je in mijn inimini-keukentje koken (stoot je hoofd niet)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:05 schreef Perruche het volgende:
mogen lurkers ook mee?
ik heb alleen geen huis, laat staan een keuken...!
En dat is serieus! Die balken zijn hardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dan mag je in mijn inimini-keukentje koken (stoot je hoofd niet)
[afbeelding]
je bent gewoon te lang voor mijn huisjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is serieus! Die balken zijn hard![]()
Welnee, ik moet gewoon beter uit mijn doppen kijken, en onthouden dat jouw huisje klein maar fijn isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent gewoon te lang voor mijn huisje [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is serieus! Die balken zijn hard![]()
dat zou echt een geniaal bord zijn om op mijn deur te hangenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
kan ik wel zo'n mooi bord meenemen, "verbodenvoor voertuigen langer dan 1.60 meter"
Daar staan toch zeker wel een paar geschikte keukens tussenquote:Op maandag 5 november 2007 10:54 schreef SeaOfLove het volgende:
We kunnen natuurlijk ook hier even kijken welke keuken ons het meest geschikt lijkt![]()
Show je keuken!
uhuh dat bedoel ikquote:Op maandag 12 november 2007 20:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar staan toch zeker wel een paar geschikte keukens tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |