mijn vader heeft die foto's gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:56 schreef appelsjap het volgende:
Jij dacht niet, ik ruim even op voordat ik een paar foto's maak![]()
en terechtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Sjeen het volgende:
Na ruim 3,5 jaar nog steeds heel blij mee
[ afbeelding ]
Precies wat ik wou zeggen.quote:
Kan ik mij goed voorstellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nou... je kan er gemeen je hoofd stotenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:51 schreef Muck het volgende:
Naar aanleiding van het SC-topic, waar een aantal mensen foto's lieten zien, werd ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar hoe jullie keukens eruit zien!
Onder het motto "TS begint" is hier de mijne.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, hij is klein, maar hij is helemaal van mij [afbeelding]
Na 2,5 jaar in een studenten huis een kleine, afgrijselijke keuken gedeeld te hebben met 2 heksen en een slons, is dit echt de 7e hemel voor mij.
Dat schuine dak is niet erg, want ik ben maar 1.60m dus ik kan overal nog prima bij [afbeelding]
Deze foto is genomen op de dag dat ik hier kwam wonen, dus mijn excuses voor de dozen, jas en broodzakjes [afbeelding]
Drie keer raden waar wij nu zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Sjeen, mag ik in je keuken wonen
-knip-
Oh maar dat heb ik ook jaaaaaaaaaaaaren gehad hoor! Al had ik mijn vriend wel zo gek dat hij op een gegeven moment zelf van mdf nieuwe deurtjes had gemaakt, zodat ik het iets op kon leuken! Deze keuken die ik nu heb, heb ik zelf uitgezocht en in dit huis blijven we voorlopig wel wonen. Maar het was lang, lang, LANG sparen..........quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:21 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik ben stik jalours op Tezz en Sjeen
Wow.....
Ik moet het ook doen met een huurkeukentje (is ook nog eens heel klein)
kruisjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef -En4Cer- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook maar even snel foto's gemaakt
Erg recent (zie klok)
Beetje een rommeltje want ik had geen zin om de boel eerst op te ruimen![]()
Wow. Wat een prachtige keukenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:59 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die krukjes maar voor de restquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:00 schreef Sorbootje het volgende:
Inmiddels ziet het er wat "bewoonder" uit, maar het is nog steeds dezelfde keuken. Op deze foto's woonden we er net een week ofzo.
Nog elke dag blij met deze keuken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |