SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2026 10:58 schreef koentjuh18 het volgende:
De ruimte is nog steeds niet helemaal af, maar de keuken staat er al weer een tijdje. Binnenkort als de kozijnen vervangen zijn maak ik de achterwand af :-)Mooi! Welk merk is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ruimte is nog steeds niet helemaal af, maar de keuken staat er al weer een tijdje. Binnenkort als de kozijnen vervangen zijn maak ik de achterwand af :-)FraaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de afgeronde hoeken van het blad 👍🏼
Welke plinten denk je aan? Hoge of witte of houten of platte of lage of de kleur van de muur? Zó veel opties…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De basis is van Sachsen dacht ik, naar wat ik begrepen heb kunnen zijn relatief veel maatwerk aan in de zin van een kast net een cm kleiner maken waardoor je beperkt aantal passtukjes nodig hebt. Het eiland is daardoor in de basis een standaardkeuken, waarbij o.a. de frontjes en zijkanten maatwerk zijn gemaakt door een meubelmaker.quote:
quote:Op maandag 14 september 2026 11:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fraaaaaien de afgeronde hoeken van het blad 👍🏼
Welke plinten denk je aan? Hoge of witte of houten of platte of lage of de kleur van de muur? Zó veel opties…Daar zijn we nog niet uit, het huis heeft veel mooie sierlijsten, dus we zoeken iets wat daar mooi bij aansluit, maar niet te schreeuwerig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2026 11:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fraaaaaien de afgeronde hoeken van het blad 👍🏼
Welke plinten denk je aan? Hoge of witte of houten of platte of lage of de kleur van de muur? Zó veel opties…Ja dat had ik eigenlijk ook willen doen maar schelde wel veel ruimte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
De ruimte is nog steeds niet helemaal af, maar de keuken staat er al weer een tijdje. Binnenkort als de kozijnen vervangen zijn maak ik de achterwand af :-)Dit is echt wel heel wat anders... Totaal niet lelijk ook die afgeronde hoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op woensdag 9 september 2026 20:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook een matzwarte keuken en ik gebruik gewoon de goedkope ruitenreiniger van ah. Werkt prima.
Goeien tip. w5 laat op mat heel veel achter idd. Werkt niet lekker.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:40 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Ruitenreiniger had ik nog niet geprobeerd. Heb zojuist getest met W5 ruitenreiniger (welke perfect is voor mijn speakers met pianolak finish) maar het haalt vingervlekken niet goed weg en ik heb het idee dat het strepen achterlaat. De doekjes van W5 doen dat overigens ook maar dan nog erger...
Ik heb dat product wat eerder langskwam in een filmpje nog niet geprobeerd, wil ik binnenkort gaan doen. Ik zal de ruitenreiniger van de AH ook in het achterhoofd houden om te proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |