Ik geloof niet dat ik van de verzekeraar dan de nieuwprijs zou krijgen, dus doe maar niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Zou je wel willen he? Kan je een nieuwe declareren bij de verzekering.
Ze staan er haaks op, dus ik kan gewoon blijven staan en links van me pakken, eventueel een beetje bijdraaien. Net als dat het uittrekbare kastje met de olie en sauzen ook naast mij en de kookplaat staat, ik hoef geen stap te doen om daar wat uit te pakkenquote:Op vrijdag 4 september 2026 16:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar als ze verder weg staan moet je toch nog verder stappen? Eerst opzij en dan naar achteren
@ffoyle-involutus Djeesus wat een lastige alias.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:26 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Ongeveer een jaar geleden hebben we de keuken verbouwd, één van de dingen die dit huis echt nodig had sinds we het gekocht hebben. Keuken komt uit Duitsland.
Helaas is zwart heel erg gevoelig voor vlekken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2026 00:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:ffoyle-involutus Djeesus wat een lastige alias.
Affijn…ik kwam een filmpje tegen om een zwarte keuken te reinigen.
Van het merk heb ik een dweil om douche muur te drogen, die veel water opneemt.Dank voor de tip; wat ze laat zien in het filmpje is exact waar wij ook mee zitten als het op vlekken aankomt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
Vingervlekken valt eigenlijk wel mee. Het probleem zit em in het aanraken van kastdeuren met vettige vingers... Denk niet dat daar veel tegen bestand isquote:Op maandag 7 september 2026 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt wel je hele matzwarte keuken laten maken van Fenix, dat vingervlekt nauwelijks. Wordt je keuken waarschijnlijk niet goedkoper van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Die constructiepaal meenemen in het ontwerp. En goed ook.quote:Op woensdag 2 september 2026 16:13 schreef Puala het volgende:
Oh vind ik ook wel leuk om mee te doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea keuken, de pilaar in het eiland loopt door tot de grond en daar zijn de lades half zo diep.
Was ook niet echt overdreven duur in vergelijking met de rest. Alleen de kasten met alle inbouwcomfort was duurder dan de apparatuur, Quooker daar buiten gelaten. Die was wel prijzig.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:05 schreef derLudolf het volgende:
Valt tegen hoorZelf doen scheelt veel en Ikea is ook niet extreem duur.
Daarnaast, als je graag kookt (zoals ik) heb je ook wel geld over voor een 90cm kookplaat bijvoorbeeld
Ruitenreiniger had ik nog niet geprobeerd. Heb zojuist getest met W5 ruitenreiniger (welke perfect is voor mijn speakers met pianolak finish) maar het haalt vingervlekken niet goed weg en ik heb het idee dat het strepen achterlaat. De doekjes van W5 doen dat overigens ook maar dan nog erger...quote:Op woensdag 9 september 2026 20:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook een matzwarte keuken en ik gebruik gewoon de goedkope ruitenreiniger van ah. Werkt prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2026 10:58 schreef koentjuh18 het volgende:
De ruimte is nog steeds niet helemaal af, maar de keuken staat er al weer een tijdje. Binnenkort als de kozijnen vervangen zijn maak ik de achterwand af :-)Mooi! Welk merk is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ruimte is nog steeds niet helemaal af, maar de keuken staat er al weer een tijdje. Binnenkort als de kozijnen vervangen zijn maak ik de achterwand af :-)FraaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de afgeronde hoeken van het blad 👍🏼
Welke plinten denk je aan? Hoge of witte of houten of platte of lage of de kleur van de muur? Zó veel opties…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De basis is van Sachsen dacht ik, naar wat ik begrepen heb kunnen zijn relatief veel maatwerk aan in de zin van een kast net een cm kleiner maken waardoor je beperkt aantal passtukjes nodig hebt. Het eiland is daardoor in de basis een standaardkeuken, waarbij o.a. de frontjes en zijkanten maatwerk zijn gemaakt door een meubelmaker.quote:
quote:Op maandag 14 september 2026 11:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fraaaaaien de afgeronde hoeken van het blad 👍🏼
Welke plinten denk je aan? Hoge of witte of houten of platte of lage of de kleur van de muur? Zó veel opties…Daar zijn we nog niet uit, het huis heeft veel mooie sierlijsten, dus we zoeken iets wat daar mooi bij aansluit, maar niet te schreeuwerig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2026 11:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fraaaaaien de afgeronde hoeken van het blad 👍🏼
Welke plinten denk je aan? Hoge of witte of houten of platte of lage of de kleur van de muur? Zó veel opties…Ja dat had ik eigenlijk ook willen doen maar schelde wel veel ruimte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
De ruimte is nog steeds niet helemaal af, maar de keuken staat er al weer een tijdje. Binnenkort als de kozijnen vervangen zijn maak ik de achterwand af :-)Dit is echt wel heel wat anders... Totaal niet lelijk ook die afgeronde hoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op woensdag 9 september 2026 20:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier ook een matzwarte keuken en ik gebruik gewoon de goedkope ruitenreiniger van ah. Werkt prima.
Goeien tip. w5 laat op mat heel veel achter idd. Werkt niet lekker.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:40 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Ruitenreiniger had ik nog niet geprobeerd. Heb zojuist getest met W5 ruitenreiniger (welke perfect is voor mijn speakers met pianolak finish) maar het haalt vingervlekken niet goed weg en ik heb het idee dat het strepen achterlaat. De doekjes van W5 doen dat overigens ook maar dan nog erger...
Ik heb dat product wat eerder langskwam in een filmpje nog niet geprobeerd, wil ik binnenkort gaan doen. Ik zal de ruitenreiniger van de AH ook in het achterhoofd houden om te proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |