abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190049408
De laatste foto's:

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 17:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit topic maar weer eens leven inblazen?

Ik heb namelijk best blij met mijn keuken. Sommige hoeken wat vol zeker nu het koffiezetapparaat er even staat... En tja zo'n keukenmachine is nou eenmaal een sta in de weg.

Apparatuur is van Pelgrim, de oven in een oven combi, vaatwasser zit ingebouwd naast de koel/vries combi, kookplaat is inductie en de keukenmachine is een AEG ultramix

Bestek la is een extra la in de bovenste la die je terug kan schuiven.




quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:22 schreef Legwieh het volgende:
Laat ik ook eens meedoen, in dit showtopic HAha

quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 00:13 schreef hoechst het volgende:

quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:08 schreef derLudolf het volgende:
Hier kook/bak ik

quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:03 schreef Nenaunir het volgende:
Onze keuken die dit jaar is opgeleverd, we willen waarschijnlijk in de toekomst toch nog een extra wandplank met verlichting toevoegen aan de linkerkant. Foto in het donker gemaakt zijn ook niet zo duidelijk.


I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 15:37:52 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190068822
Kookgedeelte:



Zitgedeelte:



Zitgedeelte de andere kant op:



Zo, nu gaan opruimen en poetsen :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190072888
Mijn OCD vind dat die tafel recht onder het daklicht moet staan. Wel een fijne airco zo te zien *O*
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 20:08:51 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190073073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn OCD vind dat die tafel recht onder het daklicht moet staan. Wel een fijne airco zo te zien *O*
Maar dan staat ie niet onder de hanglampen ennnnn dan blokkeert die tafel alles zo'n beetje.

Ja, die airco is super. Daarvan heb ik er nog 3 :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190176928
Ik zie steeds vaker dat mensen geen tegeltjes oid tegen de muur hebben bij de keuken. Wordt de muur niet snel vies dan? Vooral geen rvs plaat achter je fornuis/inductie. Als ik zie hoe snel er bij mij olie op spettert zou ik dat niet op m'n muur willen.
Facts don't care about your feelings
pi_190177089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zie steeds vaker dat mensen geen tegeltjes oid tegen de muur hebben bij de keuken. Wordt de muur niet snel vies dan? Vooral geen rvs plaat achter je fornuis/inductie. Als ik zie hoe snel er bij mij olie op spettert zou ik dat niet op m'n muur willen.
Wij hebben een keuken zonder tegels. Als je je kookplaat niet in een blok tegen een muur hebt, dan wordt je muur niet zo vies. En je kunt verf gebruiken waar je vlekken makkelijk af kunt vegen. Maar met vetspetters zou ik dat zelf liever niet proberen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 november 2019 @ 22:59:36 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_190177268
In mijn vorige huis had ik gewoon afwasbare latexverf in de keuken. Natuurlijk zag het er na 11 jaar niet meer gloednieuw uit, maar het was best prima schoon te houden ;)
Ik vind tegeltjes achter de kookplaat ook niet zo heel mooi. Rvs al helemaal niet.
disclaimer
pi_190177663
Ik heb zelf een hekel aan afzuigkappen, verlaagde plafonds, tig spotjes, opzichtige apparatuur, greepjes, glimmende werkbladen en tienduizenden euro's uitgeven. M'n leven was een stuk makkelijker toen ik een woningbouwkeuken had en het daarmee moest doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_190177692
Ik heb helemaal niks met tegels. Als achterwand hebben we een glasplaat met een foto erachter. WCD's en verlichting zitten in de bovenkastjes. De achterste 1/3 daarvan is dus een stukje hoger. Glas is ook achter de kookplaat fantastisch schoon te houden
Hoewel ik RVS een prachtig materiaal vind wil ik er niet teveel van in mijn keuken
pi_190180126
Ik heb van die afschuwelijke vierkante tegeltjes op m'n keuken dus wil dat eigenlijk weg hebben. Maar dat latex dat makkelijke schoon te maken is klinkt wel als een mooi alternatief, wist niet dat het bestond.
Facts don't care about your feelings
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 08:33:15 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190180177
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 08:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb van die afschuwelijke vierkante tegeltjes op m'n keuken dus wil dat eigenlijk weg hebben. Maar dat latex dat makkelijke schoon te maken is klinkt wel als een mooi alternatief, wist niet dat het bestond.
Dat heb ik. De keuken zat er al zo in toen ik het huis kocht en de vorige eigenaar was een kok. Die wand is al ik weet niet hoe vaak schoon gemaakt en dat gaat tot nu toe prima.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190180206
Ik heb het ook. Zowel in deze als mijn vorige keuken. Werkt prima hoor :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190180308
Top thanks.
Facts don't care about your feelings
pi_190203748
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 08:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb het ook. Zowel in deze als mijn vorige keuken. Werkt prima hoor :)
Hier nog eentje! Gaat helemaal prima! :)
Is dat zo?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')