neem jij de azijn dan mee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Alleen als piet komt.
ik zal het eens met MPG overleggenquote:
OverlegVindPostquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal het eens met MPG overleggen [afbeelding]
dan mag je in mijn inimini-keukentje koken (stoot je hoofd niet)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:05 schreef Perruche het volgende:
mogen lurkers ook mee?
ik heb alleen geen huis, laat staan een keuken...!
En dat is serieus! Die balken zijn hardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dan mag je in mijn inimini-keukentje koken (stoot je hoofd niet)
[afbeelding]
je bent gewoon te lang voor mijn huisjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is serieus! Die balken zijn hard![]()
Welnee, ik moet gewoon beter uit mijn doppen kijken, en onthouden dat jouw huisje klein maar fijn isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent gewoon te lang voor mijn huisje [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is serieus! Die balken zijn hard![]()
dat zou echt een geniaal bord zijn om op mijn deur te hangenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
kan ik wel zo'n mooi bord meenemen, "verbodenvoor voertuigen langer dan 1.60 meter"
Daar staan toch zeker wel een paar geschikte keukens tussenquote:Op maandag 5 november 2007 10:54 schreef SeaOfLove het volgende:
We kunnen natuurlijk ook hier even kijken welke keuken ons het meest geschikt lijkt![]()
Show je keuken!
uhuh dat bedoel ikquote:Op maandag 12 november 2007 20:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar staan toch zeker wel een paar geschikte keukens tussen
Sowieso. Pasen valt vroeg dit jaar. Halverwege maart dacht ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:05 schreef Perruche het volgende:
thema - pasen? ik wet niet precies wanneer het is ofzo, maar da´s toch ook wel lente?
Wij moeten nietsquote:
WMzquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Muck het volgende:
haha, we hebben het er morgen wel even over
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dat is ook goed afgelopen
niet dat we nu allemaal met je naar bed willen aan het eind van deze meetingmaar je begrijpt wat ik bedoel
en anders kom je eerst bij mij eens een kopje thee drinken
dat moet ik écht eerst overleggen met Mquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, als we je daarmee wél over kunnen halen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:18 schreef Vork het volgende:
Ook, tenzij alle gangen ineens uit aardbeien, slagroom en chocolade blijken te bestaan.
Oesters, selderij ..... ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:18 schreef Vork het volgende:
Ook, tenzij alle gangen ineens uit aardbeien, slagroom en chocolade blijken te bestaan.
das lekker jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef motorbloempje het volgende:banaan
![]()
met chocoladeen port
hm..... ik ga een lekker toetje maken vanavond![]()
recept:
banaan in de gril leggen op 220 graden en de buitenkant he-le-maal zwart laten worden
voorzichtig open snijden in de lengte, en er wat pure chocolade (zwitserse) insprenkelen (chocolade dus geraspt) en wat port eroverheen![]()
Dat is je geraden jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet ik écht eerst overleggen met M
vanavond selderijsalade op het menuquote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is er met selderij? Is dat een afrodisiacum?
Het is morgen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Muck het volgende:
haha, we hebben het er morgen wel even over
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
En niet zo verlegen zijn. Ik ken eigenlijk niemand![]()
en ik ben met jou meegereden naar de Fok! 5 jaar meetquote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Op jou na natuurlijk. Maar wou Golfer niet jaloers maken![]()
![]()
vandaar dat hij bij erodome ging liggen, waar Q. vervolgens opdookquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeel eerlijk gezegd zou ik niet meer weten hoe je eruitzag
Ja, lang en met een klein tentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |