dat moet ik écht eerst overleggen met Mquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, als we je daarmee wél over kunnen halen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:18 schreef Vork het volgende:
Ook, tenzij alle gangen ineens uit aardbeien, slagroom en chocolade blijken te bestaan.
Oesters, selderij ..... ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:18 schreef Vork het volgende:
Ook, tenzij alle gangen ineens uit aardbeien, slagroom en chocolade blijken te bestaan.
das lekker jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef motorbloempje het volgende:banaan
![]()
met chocoladeen port
hm..... ik ga een lekker toetje maken vanavond![]()
recept:
banaan in de gril leggen op 220 graden en de buitenkant he-le-maal zwart laten worden
voorzichtig open snijden in de lengte, en er wat pure chocolade (zwitserse) insprenkelen (chocolade dus geraspt) en wat port eroverheen![]()
Dat is je geraden jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet ik écht eerst overleggen met M
vanavond selderijsalade op het menuquote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is er met selderij? Is dat een afrodisiacum?
Het is morgen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:25 schreef Muck het volgende:
haha, we hebben het er morgen wel even over
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
En niet zo verlegen zijn. Ik ken eigenlijk niemand![]()
en ik ben met jou meegereden naar de Fok! 5 jaar meetquote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Op jou na natuurlijk. Maar wou Golfer niet jaloers maken![]()
![]()
vandaar dat hij bij erodome ging liggen, waar Q. vervolgens opdookquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeel eerlijk gezegd zou ik niet meer weten hoe je eruitzag
Ja, lang en met een klein tentje
nou die komen niet..dus doeiiiiquote:Op donderdag 15 november 2007 13:03 schreef SHE het volgende:
Als minilotje/isegrim/darkelf komen; dan kom ik ook.
lekker belangrijk, het is SHE maarquote:Op donderdag 15 november 2007 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
ze weet gewoon niet hoe goddelijk wíj kunnen koken, je kunt ook niet alles weten
Ik kan wel fantastisch kokenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker belangrijk, het is SHE maar![]()
Ik weet ook niet hoe fantastisch iedereen kan koken, maar ik ben wel benieuwd, ongeacht wie wat maakt![]()
jeetje wat jammer, nu kunnen we jouw kookkunsten niet proeven, en je geeft er altijd zo hoog van opquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef SHE het volgende:
Herstel; de animo is hier meteen verdwenen.
Alleen heette je toen andersquote:Op donderdag 15 november 2007 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik ben met jou meegereden naar de Fok! 5 jaar meet![]()
ik kom denk ik sowieso wel met de motorquote:Op donderdag 15 november 2007 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen heette je toen anders
Zullen we op de motor naar de meet gaan?
ik denk dat ik mijn wilskracht maar thuis laatquote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Je kunt ook kleinere porties van alles eten
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wel jammer, was wel benieuwd naar jou als kookslet![]()
![]()
![]()
ah das liefquote:Op donderdag 15 november 2007 13:03 schreef SHE het volgende:
Als minilotje/isegrim/darkelf komen; dan kom ik ook.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:10 schreef Tezz het volgende:
de lijst is wel al aardig lang!!!!!!!! Dat wordt een tapas buffet...............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil jullie ook zienquote:Op donderdag 15 november 2007 19:07 schreef Bluezz het volgende:
MM wil ik ook zien en Muck en Shie en Minilotje en Isegrim (en haar paard) en DE en Tezz en Peruche en Moblo en Pyth en en en.
Nu maar hopen dat ik zelf kom
Oh en Isabeau
Ja goede vraag. En zijn daar foto's van???quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Perruche het volgende:
is er eigenlijk eerder een CUL meeting geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |