quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Keej, even een nieuwe: "See you ladle!"
Dit was in ieder geval Phoebe tegen een gast die ze leuk vond. Nadat ze dit zei, bedacht ze hoe dom dat was en deed ze zichzelf nog na. Meer weet ik even niet, ik denk aan een gast die in een restaurant werkte of zo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:40 schreef Piles het volgende:
Allemaal zo herkenbaar, maar ik weet ze nooit
Inderdaad Phoebe over haar nieuwe vriendje Larry die health inspector is. Dit zegt ze als Danny een ladle komt lenen en bij het wegaan zecht "See you later. En dan zegt phoebe "you know what Larry would say? See you ladle!".quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Sawyer het volgende:
Monica, over de Annie Soundtrackquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:42 schreef TheFrankey het volgende:
Ik denk niet moeilijk....
"they where giving them away"...."in exchange of money"
Chandler, over de Miami Vice soundtrackquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Monica, over de Annie Soundtrack? Of wares het een andere cd?
Is dat die stukje waar Joey en Chandler op Monica's borst kloppen in de keuken van die restaurant?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Guilin het volgende:
Uit de gag reels vond ik "It's fucking fire!" echt te grappig.Maar die heb ik nu al bijna verklapt en ik weet ook niet of het de bedoeling is om daar quotes uit te halen.
Maar wel te grappig.
Nope. Maar ook leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is dat die stukje waar Joey en Chandler op Monica's borst kloppen in de keuken van die restaurant?
Das toch van dat ze in de gang rock/paper/scissors doen en dat Joey fire uitbeeldt?quote:
Die is echt zooo grappig, volgens mij zei Joey die tweede keer zelfs: "It's fucking fire, you jerk-off!"quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef Fir3fly het volgende:
Nee, Ross zegt de eerste keer "What the fuck is that". De tweede keer zegt Joey dat dus.
Ja ok klopt, ik quotte alleen de Joey-scenequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef Fir3fly het volgende:
Nee, Ross zegt de eerste keer "What the fuck is that". De tweede keer zegt Joey dat dus.
Volgensmij Monica tegen Chandler over het feit dat ze een nieuw huis hebben gekocht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:59 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Die is echt zooo grappig, volgens mij zei Joey die tweede keer zelfs: "It's fucking fire, you jerk-off!"
Nieuwe (deze zit trouwens ook in de bloopers):"It's huge"
over het vliegtuig (in Londen)?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:59 schreef Sawyer het volgende:
Nieuwe (deze zit trouwens ook in de bloopers):"It's huge"
Dat is "It's a very large plane"quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
over het vliegtuig (in Londen)?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das toch van dat ze in de gang rock/paper/scissors doen en dat Joey fire uitbeeldt?
Ross: "What is that?"
Joey: "It's fucking fire!"
Kloptquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgensmij Monica tegen Chandler over het feit dat ze een nieuw huis hebben gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |