Goed. En welke aflevering is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo noemt Ross Chandler als ie 'm ziet schoonmaken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef Lynx666 het volgende:
TOW Phoebe runs
First things first.. where did Ross sat, when he was naked?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Uit dezelfde aflevering: "Is it the same thing Chandler had?"
.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef 2Mini het volgende:
[..]
First things first.. where did Ross sat, when he was naked?! did Ross sit anywhere while he was naked?
Volgens mij omdat Phoebe en Rachel zijn unagi-verhaal niet serieus namen, en de eetgerecht-grap maaktenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ok ik heb ook weer nieuwe.
Waarom trekt Ross het volgende gezicht?
[afbeelding]
Nee niet goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Phoebe en Rachel zijn unagi-verhaal niet serieus namen, en de eetgerecht-grap maakten
Als hij goed is, heb ik nog een te raden quote: "Relax, go get a beer."
Je beschrijving klopt niet 100% maar die scene was het inderdaad. "Well appealing as that does sound to her boyfriend AND her brother"quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
Joey zegt tegen Chandler dat hij Monica moet meenemen naar een restaurant waar ze panty's zonder kruis moet aantrekken. En dan zegt Chandler: "Well appealing as that does sound to her boyfriend..."
En dan trekt Ross die kop
Welke aflevering en welke context precies weet ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Phoebe en Rachel zijn unagi-verhaal niet serieus namen, en de eetgerecht-grap maakten
Als hij goed is, heb ik nog een te raden quote: "Relax, go get a beer."
Ja, dat 'and her brother' was ik vergetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je beschrijving klopt niet 100% maar die scene was het inderdaad. "Well appealing as that does sound to her boyfriend AND her brother"
Het gaat ook niet over een restaurant maar een spa oort. En het was niet een combinatie maar gewoon 2 losse ideeënquote:Op woensdag 5 september 2007 00:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat 'and her brother' was ik vergeten
Could you BE more mierenneukerig?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over een restaurant maar een spa oort. En het was niet een combinatie maar gewoon 2 losse ideeën
ff een hint graagquote:Op woensdag 5 september 2007 13:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb er eentje: "What, is he gay?"
Ah, vriendje van Phoebe (ben de naam kwijt) in CP met z'n korte broek die eh..nietsverhullend is.quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
Hint: de zin ervoor was "He's coming out."
"Keep the mouse in the house" tochquote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ah, vriendje van Phoebe (ben de naam kwijt) in CP met z'n korte broek die eh..nietsverhullend is.
Ross zegt het. (de eerste quote dus)
quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ah, vriendje van Phoebe (ben de naam kwijt) in CP met z'n korte broek die eh..nietsverhullend is.
Ross zegt het. (de eerste quote dus)
Die naam heb ik zelfs niet onthoudenquote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
. Prachtige aflevering ook trouwens. En hij heette Robert
.
Chandler tegen zo'n vrouw aan de telefoon als hij weer wat stoms heeft gezegd die aflevering.quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Die naam heb ik zelfs niet onthouden
Maar ff een nieuwe:I get pedicures...
Amanda.quote:Op maandag 17 september 2007 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Chandler tegen zo'n vrouw aan de telefoon als hij weer wat stoms heeft gezegd die aflevering.
Welke vrouw dat was weet ik niet meer
Jups, helemaal goedquote:Op maandag 17 september 2007 23:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oja, dat ene rotwief die voor Chandler gaat springen
Ok, een momentquote:Op maandag 17 september 2007 23:16 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Jups, helemaal goed
Nu mag jij een nieuwe verzinnen
Ik heb m, heb echt heeeel hard na lopen denkenquote:Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Wie zijn dit?Nee geintje...
Waarom kijken Joey en Ross zo?
Klassequote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Ik heb m, heb echt heeeel hard na lopen denken
Dit is in TOW The Nap Partners, waar Joey en Ross Phoebe en Rachel vragen gaan stellen om te kijken wie het beste bruidsmeisje is voor Monica. Phoebe moet dan een speech gaan houden, waar ze naar voren haalt dat ze met Rachel onder de douche heeft gestaan (was het maar zo'n feest), waarna Ross en Joey zo kijken
Zo, nu nog ff een nieuwe posten, en dan ga ik slapen
Janice tegen Chandler als Monica en hij gaan kijken of ze vruchtbaar zijn. Chandler moet dan zijn 'specimen' deponeren in zo'n potje, en dan zegt Janice dat.quote:Op maandag 17 september 2007 23:30 schreef Sawyer het volgende:
"Oh... they gave you the kiddy size"
Trusten, ik zie morgen de nieuwe wel weer verschijnen
Helemaal goedquote:Op maandag 17 september 2007 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Janice tegen Chandler als Monica en hij gaan kijken of ze vruchtbaar zijn. Chandler moet dan zijn 'specimen' deponeren in zo'n potje, en dan zegt Janice dat.
"You think I'd be imbaressed by that, but you see, I'm maxed out."quote:Op woensdag 19 september 2007 17:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Eindelijk weer wat leven in dit topic
Eentje die ik gister gezien heb.
I'm maxed out
En dan vooral die wortel erbijquote:Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef Guilin het volgende:
[..]
"You think I'd be imbaressed by that, but you see, I'm maxed out."
Chandler in z'n konijnenpak.
Helemaal goedquote:Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef Guilin het volgende:
[..]
"You think I'd be imbaressed by that, but you see, I'm maxed out."
Chandler in z'n konijnenpak.
Phoebe zei dat tegen iemand (vriend ofzo?) toen ie haar vroeg ergens aan te ruiken dacht ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, nieuwe:
'Musty'
Wie en waarover?
Saekerhett had het bijna goed, het was idd Phoebe die het zei. Dat was de aflevering waar die Engelse vriendin langskwam (die ook in Joey speelde), en die vroeg of Phoebe in haar nek wou ruikenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, nieuwe:
'Musty'
Wie en waarover?
Dat was ook Phoebe volgens mij, maar ik weet echt niet meer tegen wie ze dat zeiquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Saekerhett had het bijna goed, het was idd Phoebe die het zei. Dat was de aflevering waar die Engelse vriendin langskwam (die ook in Joey speelde), en die vroeg of Phoebe in haar nek wou ruikenVolgens mij heette die vriendin Amanda, maar ik kan het nu ook verwarren met de naam van die persoon in Joey...
Keej, even een nieuwe: "See you ladle!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |