Goed. En welke aflevering is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo noemt Ross Chandler als ie 'm ziet schoonmaken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:31 schreef Lynx666 het volgende:
TOW Phoebe runs
First things first.. where did Ross sat, when he was naked?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Uit dezelfde aflevering: "Is it the same thing Chandler had?"
.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef 2Mini het volgende:
[..]
First things first.. where did Ross sat, when he was naked?! did Ross sit anywhere while he was naked?
Volgens mij omdat Phoebe en Rachel zijn unagi-verhaal niet serieus namen, en de eetgerecht-grap maaktenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ok ik heb ook weer nieuwe.
Waarom trekt Ross het volgende gezicht?
[afbeelding]
Nee niet goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Phoebe en Rachel zijn unagi-verhaal niet serieus namen, en de eetgerecht-grap maakten
Als hij goed is, heb ik nog een te raden quote: "Relax, go get a beer."
Je beschrijving klopt niet 100% maar die scene was het inderdaad. "Well appealing as that does sound to her boyfriend AND her brother"quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
Joey zegt tegen Chandler dat hij Monica moet meenemen naar een restaurant waar ze panty's zonder kruis moet aantrekken. En dan zegt Chandler: "Well appealing as that does sound to her boyfriend..."
En dan trekt Ross die kop
Welke aflevering en welke context precies weet ik nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Phoebe en Rachel zijn unagi-verhaal niet serieus namen, en de eetgerecht-grap maakten
Als hij goed is, heb ik nog een te raden quote: "Relax, go get a beer."
Ja, dat 'and her brother' was ik vergetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je beschrijving klopt niet 100% maar die scene was het inderdaad. "Well appealing as that does sound to her boyfriend AND her brother"
Het gaat ook niet over een restaurant maar een spa oort. En het was niet een combinatie maar gewoon 2 losse ideeënquote:Op woensdag 5 september 2007 00:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat 'and her brother' was ik vergeten
Could you BE more mierenneukerig?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over een restaurant maar een spa oort. En het was niet een combinatie maar gewoon 2 losse ideeën
ff een hint graagquote:Op woensdag 5 september 2007 13:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb er eentje: "What, is he gay?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |