ik heb 'm zelf geannuleerdquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
3 t/m 10 heb ik in de 3-disc-1-karton-versie en daar wil ik 1 en 2 dan ook van natuurlijk.
En idd! Ik heb deze ook ooit 's bij Bol besteld en toen werd ie ook geannulleerd.
Maar eens op frs kijken.
"Playing the playstation, huh? That's whack. Playstation... is whack. What's up with the whack playstation dude?"quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:02 schreef highway101 het volgende:
'sup dude.
Ik zie het nu ook ja. Wat is dat voor raar iets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij Playquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef cosmick het volgende:
Wilde 1 en 2 op Play.com bestellen, maar helaas...
"This item can only be delivered to a UK address'" .![]()
Hebben jullie wel de valuta veranderd naar euro's?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook ja. Wat is dat voor raar iets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij Play
LOL.. tegelijkertijd. Dat was de oplossing inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Hebben jullie wel de valuta veranderd naar euro's?
met die bootquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
vanavond the one where chandler takes a bath gekeken. die blijft leuk
bath salt
Die heb ik gister gekekenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
vanavond the one where chandler takes a bath gekeken. die blijft leuk
bath salt
Wow scherpquote:Op zondag 2 september 2007 09:04 schreef Breuls het volgende:
Ooit opgevallen dat de (echt relevante) Ross & Rachel scenes hun eigen themamuziek hebben? Vanaf seizoen 2 t/m the Last One hoor je bij hun scenes een eigen tunetje.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Hebben jullie wel de valuta veranderd naar euro's?
Je bedoelt deze waarschijnlijk:quote:Op zondag 2 september 2007 09:16 schreef Rejected het volgende:
[..]
Wow scherp
Ik had laatst geïnformeerd naar die box van seizoen 1 t/m 10.
Ik ben de release date vergetenMaar die mevrouw van de music store zei dat het 135 euro zou kosten.
![]()
Terwijl een vriend van me deze een keer voor 80 euro had gekocht(weliswaar in de aanbieding).
Weet iemand waar je dat boek kan kopen? Iets met, the one with all the ten years..
quote:Damn er vielen mij een paar dingen op toen ik Dr. Strangelove aan het kijken was! Zo heet een acteur in die film 'Slim Pickens' en zag ik bij de extra's dat de art designer van de film 'Ken Adams' heet![]()
!
Ik heb alles los bij FRS gekocht (totaal 150 euro), iedereen verklaarde me voor gek en zelfs ik vond het veel geld.quote:Op zondag 2 september 2007 04:17 schreef Quembel het volgende:
Nooit gedacht om die serie zelf te kopen vanwege al die herhalingen, die ik dan ook telkens weer zie, maar na zo'n 2,5 uur brullen van het lachen ga ik er zowaar over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |