Ben gewoon thuis, Milou is deze week bij mij en zijn oudste dochter bij hem.quote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom eens door met die foto's jah
Ben je nu weer thuis, of bij HEM?
Hihihi, nu weet ik lekker ook wie HIJ is
quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef latislos het volgende:
[..]
* latislos vond het allemaal errug gezellig.
crumble, mmmm, goooood.
Bite my shiny metal little ass youquote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef latislos het volgende:
crumble, mmmm, goooood.
quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef latislos het volgende:
crumble, mmmm, goooood.
En een dag lang buikpijn....quote:
En helemaal hyper van alle kleurstoffen....quote:
Zeker weer zo'n hyperbarbapapafilmpjequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Kopen er gewoon een kadootje voor heur![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n hyperbarbapapafilmpje
lekker gegeten enzoquote:Op woensdag 7 november 2007 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik een CD of DVD heb gekocht
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou je kunt mij opvegen, Milou is vandaag jarig en toen ze uit school kwam even snel boodschappen gedaan. Op de terugweg mocht ze van mij even de kroeg in, daar krijgt ze altijd een snoepje.
Met haar feestmuts nog op van school Milou de kroeg in,waar ze wel 2 lolly's kreeg, het was behoorlijk druk en madameke had alle aandacht van de heren.
Krijgt ze op een gegeven moment van 1 van die gasten een euro, dus ik zo van daar halen we dan zo snoepjes van bij de snoepwinkel om de hoek.
En toen begon iedereen haar opeens geld te geven.....totale opbrengst: 9 EURO!!![]()
Maar vertel eens, ben jij nou een kloon van SOL of ben je gewoon Semtex?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:33 schreef mascara-klodder het volgende:
uhuh maar ik heb wel lekker gegeten![]()
Maakt niet uit, ze mogen me allebei wel sandwichenquote:Op woensdag 7 november 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar vertel eens, ben jij nou een kloon van SOL of ben je gewoon Semtex?![]()
Ik weet nu hoe je er uit ziet en ik lig nu dus echt in een deuk.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
Maakt niet uit, ze mogen me allebei wel sandwichen
Als je ligt merk je er toch niets vanquote:Op woensdag 7 november 2007 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe je er uit ziet en ik lig nu dus echt in een deuk.![]()
Ik wil wel gecrumbled worden door je hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
Als je ligt merk je er toch niets van
Ik ga voor het crumblen altijd de kerk uitquote:Op woensdag 7 november 2007 02:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil wel gecrumbled worden door je hoor![]()
Whehhehhe die Bentequote:Op woensdag 7 november 2007 08:09 schreef Tezz het volgende:
Heej SOL, heb je de verjaardag van Milou overleeft??? Ik ben vrijdag aan de beurt, Bente wordt vijf........kind kan al een hele week niet slapen van de spanning.
De 'schat' heeft gister trouwens kappertje gespeeld met een meisje uit haar klas. Het kind miste een heel stuk van haar haar.......En ik moest die moeder bellen om het hele incident dus te vertellen. Ben benieuwd of ze een pistool bij zich heeft zodadelijk op school.........
ieuwww OUDquote:Op woensdag 7 november 2007 08:53 schreef ColdFeet het volgende:
Hé zeg, OUD SC is een paar deuren verder
ik sluit me volledig bij SOL aan. Alleen de bitch-fights zijn leuk.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ieuwww OUD![]()
OUD is alleen leuk om de mod-topics te volgen als die wijven elkaar weereens in de haren vliegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |