* Stereotomy schrijft op: stofzak vervangen en stofzuiger proberenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
En anders heb je vast ook nog wel een stofzuiger
Misschien is het beter (ook in het kader van 'bewijsmateriaal verduisteren') om de stofzak na afloop te vervangen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy schrijft op: stofzak vervangen en stofzuiger proberen![]()
En heb je iemand dan in de buurt aan wie je het gaat doneren???quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doneer het wel, dat is mijn goede daad aan de vrouwelijke wereldbevolking van vandaag![]()
Nou, als ik me niet vergis woon je maar 15 km van mij vandaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
En heb je iemand dan in de buurt aan wie je het gaat doneren???
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien is het beter (ook in het kader van 'bewijsmateriaal verduisteren') om de stofzak na afloop te vervangen.
och verhip dat is waar! Kun je snel fietsen?? MIjn man komt over zeven minuten ongeveer thuis uit zijn werk!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, als ik me niet vergis woon je maar 15 km van mij vandaan
Ja mijn schuld. Ik was weer te veel OUD-erig aan het posten, dus moest even een mega-switch maken voordat het te irritant ging worden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Den_Haag het volgende:
Wist niet dat ik in [SEX] was aan beland
Dan al? 't is pas 11 uur 's ochtends manquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
och verhip dat is waar! Kun je snel fietsen?? MIjn man komt over zeven minuten ongeveer thuis uit zijn werk!!!
Hij is om vijf uur begonnen en mocht wat eerder weg vanwege jarig kind.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan al? 't is pas 11 uur 's ochtends man
Zoals Max tegen Ada zei: "Maak jezelf maar klaar"quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij is om vijf uur begonnen en mocht wat eerder weg vanwege jarig kind.
Dus kom op, zit niet zo te treuzelen.........fietsen stereo!!!!!!!! Ik verwacht hem over (shit) twee minuten!!!!!
Da lukt nie in twee minuutjes. Maaaaaaaaaaaar jajajja daar hoor ik de klink van de poort al..........tralalalalala mijn man is thuisquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoals Max tegen Ada zei: "Maak jezelf maar klaar"
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik kan er met mijn voeten niet bij he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Broccoli, mais, paprika, champignonnen en tauge wokken, met reepjes rundvlees en een oosters woksausje ofzo. rijst erbij en klaar is klara mobloquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
help! [afbeelding]
[afbeelding] en ik zitten bij mijn ouders, en hebben aangeboden te gaan koken vanavond.
Maar heb géén idee wat [afbeelding] een CUL black-out.
Wel wat eisen:
niet al te duur
iets oosters?
met broccoli [afbeelding]
iets anders met broccoli mag ook. Maar iets met mie ofzo leek me wel leuk, aangezien vrijdag normaal chinees-haal-dag bij m'n ouders is [afbeelding] maar wilde graag iets gezonders [afbeelding] [afbeelding]
mogen ook best champignons in zitten.
Ga ondertussen nog even zoeken op ah.nl enzo [afbeelding] maar als iemand een idee heeft [afbeelding]
En of dat het weekend is!!!!quote:
Idd erg lekkerquote:
Speel op je fluitquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapenvoel me opgefokt.
Zet je stofzuiger even aan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapenvoel me opgefokt.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Neem een slaapmutsje!
Veel tentamens dit blok?quote:
JIj wel, ik moet nu beginnenquote:
wist ik toch alquote:
Ik wil niet, ik heb geen zin, kutstudie, ik wil mijn diploma en gewoon werken etc.quote:
Wat studeer je dan? En hoever ben je daarmee?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet, ik heb geen zin, kutstudie, ik wil mijn diploma en gewoon werken etc.
Vanavond hier ook lekker makkelijk: patatjes bakken, sla en een duits biefstukkie erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie ook last van een zaterdag-doe-niet-moeilijk-met-eten-klaarmaken-want-het-gaat-er-toch-niet-in
kortom knal er een pizza in of haal patat, maar ga niet uitgebreid koken want ik eet het toch niet op.
vanavond op het menu hotdogs dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |