Fok!Radio? Ga je weer webslettencammen? Dan ga ik kijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef MissHobje het volgende:
Zo weer thuisom zo weer door te gaan naar de radio
![]()
Leuk mijn nieuwe job maar kom amper ergens aan toe
Binnenkort 9 dagen vrij zag ik![]()
(vlag uit hahha)
Ik vul het dit weekend wel inquote:Op donderdag 8 november 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Voyeuriotomy
Heb je de vragenlijst al ingevuld?
En wanneer staat het interview online
goed, gooooooedquote:
donderdag geloof ikquote:Op donderdag 8 november 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
En wanneer staat het interview online
Mits stereo op tijd antwoord hequote:Op donderdag 8 november 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
donderdag geloof ik
of anders volgende week donderdag
Ja geweldigquote:
Nee ik heb gewoon mijn eigen middag programma elke werkdag hahaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fok!Radio? Ga je weer webslettencammen? Dan ga ik kijken![]()
Heb iets met verborgen camera's
Je kan alles hier kwijt Dude, dus je hoeft niet persé iets CUL's te melden om het enigszins ontopic te makenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
O mensen, ik ben zo gelukkig![]()
En ik ga zo nog garnalen wokken ook! Het kan niet op![]()
Dat mag ik hier toch wel even kwijt hè?![]()
MissHobje, is je programma ergens te beluisteren?
Nee ik was al heel gelukkig, en toen kreeg ik óók nog de gelukkige inval om garnalen te gaan wokken met een uitje en knofje en honing en sambalquote:Op donderdag 8 november 2007 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je kan alles hier kwijt Dude, dus je hoeft niet persé iets CUL's te melden om het enigszins ontopic te maken![]()
Ben je zo gelukkig omdat je garnalen ging wokkenVertel, vertel
![]()
Ik denk dat je met HEM moet trouwenquote:Ik ben ook glkkg vandaag, zat een btje te keuvelen met Milou (op haar manier dan) en opeens zegt ze : trouwen!
Dus ik van ohhh...ga je trouwen?
zegt Milou
En ik: met wie dan?
Milou: met jou mama![]()
Later kwam er nog een stukje geluk bij: HIJ kwam even snel langs een hapje eten. Geven elkaar even een knuffel en Milou trekt me van hem vandaan, houdt me stevig vast en zegt zoiets als: MIJN mama, wij trouwen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het plotseling vanmiddagquote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee ik was al heel gelukkig, en toen kreeg ik óók nog de gelukkige inval om garnalen te gaan wokken met een uitje en knofje en honing en sambal![]()
Maar dat initiële geluk kwam gewoon door, door tja. Dat alles zo op zijn plek is en goed is en zo. Gewoon álles. Kennen jullie dat? Die plotse geluksvlinders in je buik?![]()
Schaam je niet Bluezz. Ik heb het ook wel eens tijdens het koken.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het plotseling vanmiddag
De glazenwasser betaald en daarna de aardappels door de pureeknijper persen
Nee echt![]()
Tis een van de zeven zonden he (luxe). Waar ik me overigens erg vaak schuldig aan maakquote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het ook wel eens van lelijke glazenwassersGewoon, omdat er iemand is die mijn glazen wast
Hoe decandent kan je het eigenlijk hebben.
Het is mijn favoriete zonde, denk ik, Luxe. Is dat een zonde? Ik vind het wel een deugd als je luxe durft te zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis een van de zeven zonden he (luxe). Waar ik me overigens erg vaak schuldig aan maak![]()
Ik vond m sowieso zooooo leukquote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net Ratatouille gezien
Dat flashback moment van die recensist![]()
![]()
![]()
![]()
Daar was ik idd erg stellig in.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Nooit meer samenwonen?
Had nou niet echt een oude spinster achter jou gezocht![]()
Tegen die tijd past Bluezz' haar spijkerjackie haar vast ook wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou zou idd een prachtig bruidsmeisje zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen die tijd past Bluezz' haar spijkerjackie haar vast ook wel.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Mja, heel eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in SOL
En, was het zoals het moest zijn???quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:18 schreef golfer het volgende:
Maar ik ga mijn eigen pleegzuster Bloedwijngeil nu lekker naar bedje meenemen.
We doen het maar weer eens zonder jassies om.
eensgelijks.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
eensgelijks.
Ik zit hier al vanaf zes uur. Bente is jarigen ze vond het nodig om dit om kwart voor zes even aan me kenbaar te maken
![]()
![]()
ah alternatieven. Als in linkerhand rechterhand??? Als je het maar vaak en creatief genoeg afwisseld schijnt het best leuk te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:24 schreef Stereotomy het volgende:
nee, vriendin is er een weekje niet. dus wat alternatieven uitgedoktert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik kan er met mijn voeten niet bij he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En anders heb je vast ook nog wel een stofzuigerAlleen met zelfspot kun je overleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |