quote:Op woensdag 7 november 2007 18:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Komt die bloemkool je dan niet je neus uit?
Pffff... 3 dagen op rij bloemkoolquote:Op woensdag 7 november 2007 16:43 schreef Tezz het volgende:
Let op, hollandse zuinigheid ten top: met 1 bloemkool drie dagen koken............
dag 1 (gisteren): ouderwets bloemkool met kaassaus, gehaktballetje, aardappels
dag 2 (vandaag): restje bloemkool wokken met andere groentes die ik nog heb liggen (paprika, champignon, uien). Ik wok ook meteen wat kipfilet mee denk ik.
dag 3 (morgen): gooi ik het restje (want ik vast over ga hebben van vandaag) door de gekookte rijst en bak het op (nasi).
Oh ja, en ook nog een pan bloemkool soep natuurlijk...............
moet er ook niet aan denkenquote:
Wat een eer dat je fokker van de week mag worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een vragenlijst gekregen die ik moet invullen voor Fok!ker van de week
Hoe beantwoord ik alles zodat ik leuk en grappg overkom in plaats van arrogant en saai?![]()
Raak Muck maar aan, die had mij genomineerdquote:Op donderdag 8 november 2007 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een eer dat je fokker van de week mag worden.
Mag ik je aanraken?![]()
Beantwoord gewoon elke vraag met: SeaOfLove is mijn favo-fok!ker, zit je altijd goed beebquote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe beantwoord ik alles zodat ik leuk en grappg overkom in plaats van arrogant en saai?![]()
Hmquote:Op donderdag 8 november 2007 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Beantwoord gewoon elke vraag met: SeaOfLove is mijn favo-fok!ker, zit je altijd goed beeb![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm
Zal er eens over nadenken, ok mop?
ohquote:Op donderdag 8 november 2007 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja klaar.
Gaat niet gebeuren, mop.
Zit je nou te vissen of verbeeld ik het mequote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zie je nou, dat zoeken naar smilies, dat duurt gewoon ffquote:Op donderdag 8 november 2007 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
fuck duurde ff voor ik de kots-smiley had gevonden![]()
Ik visualiseer meteen jaquote:Op donderdag 8 november 2007 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Over kotsen gesproken: vanavond op Canvas een docu gezien over Deep Throat.
Mensen van de leeftijd van Bloes en Golfer weten vast nog wel waar die film over ging.
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie je nou, dat zoeken naar smilies, dat duurt gewoon ff![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen of verbeeld ik het me![]()
Volgens mij kan je wijnsteenzuur halen bij drogist en apotheek. Als ik me niet vergis, koopt mijn moeder het daar als ze limonade gaat maken...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Begin een eigen OUD, samen met Tezz
Ik ben op zoek naar wijnsteenzuur. Bij de natuurwinkel hadden ze wel bakpoeder van wijnsteenzuur, maar dat is dus met bicarbonaat, en ik wil zonder. Ik zoek dus nog even verder.
Eerlijk doch gevat antwoorden, er is niet voor niets veel moeite gestoken in het bedenken van de vragenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een vragenlijst gekregen die ik moet invullen voor Fok!ker van de week [afbeelding]
Hoe beantwoord ik alles zodat ik leuk en grappg overkom in plaats van arrogant en saai? [afbeelding]
we hebben je niet voor niks genomineerd he! dat was omdat we ervan overtuigd waren dat je leuke en grappig antwoorden kan bedenkenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raak Muck maar aan, die had mij genomineerd![]()
![]()
quote:Overigens is het zeer twijfelachtig of het een *eer* is. 't is meer een bevestiging dat ik hier teveel tijd doorbreng, toch?
kloptquote:Op donderdag 8 november 2007 08:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je wijnsteenzuur halen bij drogist en apotheek. Als ik me niet vergis, koopt mijn moeder het daar als ze limonade gaat maken...
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerlijk doch gevat antwoorden, er is niet voor niets veel moeite gestoken in het bedenken van de vragen![]()
![]()
Ja?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
En spreek je dat dan uit op de 'Joey-manier'???
Tja dat werkt altijd he.......................nu ga ik verlegen blozen en zachtjes giechelenquote:
"I know"quote:Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja dat werkt altijd he.......................nu ga ik verlegen blozen en zachtjes giechelen![]()
Ik bedoelde Joey van de serie Friends.....
Ik ben echt een Friends-fan........ik heb de hele serie op dvd en die komt hier regelmatig uit de kast. Geweldig gewoon......De beste aflevering vind ik '' the one with unagi', waar Ross denkt dat hij helemaal zen is....hihihiihquote:Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"I know"![]()
Toen hij dat voor het eerst deed in seizoen 4 tegen Phoebe, toen lag ik echt dubbel![]()
Ze zijn echt super, dit is echt humor die ik kan waarderen.........................quote:Op donderdag 8 november 2007 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb het nooit echt gevolgd, dus ik ben het met mijn vriendin op de computeraan het bekijken. We zijn nu bij seizoen 5, nu net die Gary met Phoebe heeft aangehaakt.
Nog maar 5 seizoenen te gaan![]()
![]()
Hi, ik ben er ook dol op. Tezz, ik heb net gisteren deze gekickt, dat weet jij welquote:Op donderdag 8 november 2007 14:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze zijn echt super, dit is echt humor die ik kan waarderen.........................
En nu: weer terug naar de keuken (ben hapjes aan het maken voor feestje morgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |